Oud 13-08-2018, 20:05
Anonienpje05
Anonienpje05 is offline
Heeii,

Ik heb ongeveer 2 weken geleden afgesproken met iemand waar ik mee werk. Ik sliep alleen in het huis van mijn zus, want die was op vakantie. We waren daar dus samen met z'n tweeën en het was heel erg gezellig. We hebben toen met elkaar gezoend en hij zou blijven slapen, maar het mocht uiteindelijk toch niet van zijn ouders.

De dagen daarna hoorde ik helemaal niets meer van hem, maar 3 dagen later moesten we allebei weer werken. Hij zei niet heel erg veel tegen me (denk ook omdat hij niet wilt dat heel het werk het weet, en dat snap ik want dat wil ik zelf ook niet) maar hij keek me wel de hele tijd aan en lachte heel lief naar me. Maar die dag daarna liet hij nog steeds helemaal niets van zich horen dus toen heb ik hem gevraagd via WhatsApp of dat van die avond voor maar 1 keer was of dat hij nog een keer wilde afspreken, maar hij reageerde daar niet op.

De volgende dag moesten we weer werken en toen deed hij ineens heel kut tegen me en zei hij al helemaal niet echt iets tegen me. Dus ik dacht dat die zoen gewoon voor 1 keer was en verder niet, maar toen weer een paar dagen later toen we weer moesten werken deed hij weer ineens heel lief tegen me en ging hij wel weer heel erg tegen me praten enzo. Ik snap er nu dus helemaal niets meer van en weet niet wat ik moet doen, ik zou namelijk nog wel eens met hem willen afspreken. Moet ik er nog een keer iets over vragen/zeggen, of moet ik het gewoon zo laten? Ik wil namelijk ook niet te opdringerig overkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2018, 07:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jij hebt je intenties duidelijk gemaakt lijkt me en nu is het aan hem wat hij er mee wil.
Aan hoe hij op je reageert is hij daar niet duidelijk over en misschien weet hij nog niet wat hij wil. Je hebt het in ieder geval al gevraagd aan hem en dat is goed

De vraag is nu wat je wilt. Wil je wachten op iemand die random kut tegen je doet en dan weer lief, je negeert op werk en niet al te best lijkt te kunnen communiceren of of ben je op zoek naar iemand die duidelijkheid geeft?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2018, 08:38
Verwijderd
Hij weet waarschijnlijk niet wat hij wil (zoals Wolter ook al zegt). Ga zeker niet op hem zitten wachten, dat hij dat niet weet is zijn probleem. Als hij zich meldt, kun je prima nog eens met hem afspreken maar ik zou gezien zijn gedrag zeker niet zelf het initiatief nemen. Je hebt de vraag gesteld en hij reageert niet, prima, leven gaat verder. Waarschijnlijk complete onhandigheid van hem. Al kan ik natuurlijk nooit weten hoe en wat precies.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2018, 21:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Op wat voor manier deed hij heel kut?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2018, 07:59
Anonienpje05
Anonienpje05 is offline
Als hij langsliep zei hij helemaal niets en hij ontweek me ook een soort van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen
tomska
14 28-07-2013 20:41
Psychologie Wat moet ik nou doen voor haar?
joes
4 21-08-2005 22:35
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 17:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 14:13
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 23:29
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 22:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.