Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 19:53
aap777
aap777 is offline
ik ben 20 jaar en ben erover aan het denken om bij een vechtsport te gaan. ik weet alleen totaal niet welke. wat ik in ieder geval niet wil doen is boxen. dat lijkt me helemaal niets.

zo'n oosterse vechtsport lijkt me misschien wel iets. maar je hebt natuurlijk tientallen en ik weet eigenlijk niet echt wat de verschillen zijn. weet iemand een website waar een overzicht staat van diverse vechtsporten (liefst met plaatjes) en wat de verschillen zijn? of kan iemand mij vertellen wat de grootste verschillen zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 19:58
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
vechtsport.pagina.nl

Hier is veel info te vinden over zo'n beetje elke vechtsport.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 23:00
aap777
aap777 is offline
ik ben eigenlijk totaal niet lenig, zou dat een probleem zijn?
want als je vrij lenig moet zijn dan kan ik het misschien beter uit mn hoofd zetten
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 23:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
webjunk schreef op 17-11-2004 @ 00:00 :
ik ben eigenlijk totaal niet lenig, zou dat een probleem zijn?
want als je vrij lenig moet zijn dan kan ik het misschien beter uit mn hoofd zetten
Volgens mij kun je daar wel op trainen.

Misschien moet je gewoon eens een school bellen, karate of judo ofzo.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 09:24
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
1. Waarom wil je niet boksen?

Het antwoord op die vraag is namelijk erg belangrijk, omdat boksen de basis is van vele (goede!) vechtsporten.

2. Lenig word je echt wel, hoe stijf je nou ook bent.

Elke training rek je, en dan word je wat leniger (ligt er natuurlijk aan welke sport precies en welke sportschool/dojo), en voor je het weet kan je iemand in zin nek trappen.

Voor grote verschillen, gebruik de zoekfunctie op dit forum maar eens, genoeg over gebabbelt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Waarom niet boksen

Mij heeft de sport altijd geboeid..maarja moeder's he, vroeger mocht ik er niet op en nou ben ik te oud om iets te bereiken.
Maar mijn keuze zou uitgaan naar judo als je toch op een vechtsport wil, alhoewel je daar ook al oud voor bent.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:01
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 17-11-2004 @ 20:01 :
Waarom niet boksen

Mij heeft de sport altijd geboeid..maarja moeder's he, vroeger mocht ik er niet op en nou ben ik te oud om iets te bereiken.
Maar mijn keuze zou uitgaan naar judo als je toch op een vechtsport wil, alhoewel je daar ook al oud voor bent.
Hoezo te oud? Dat is echt absoluut onzin... Als je genoeg talent hebt kun je ook vanaf die leeftijd de top bereiken.
En waarschijnlijk heeft hij niet eens als doel om de top te bereiken, maar gewoon als hobby.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 23:20
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
19 te oud om te boksen? Echt niet.

Maar moet je perse "iets bereiken" ? Je kan toch ook gewoon plezier hebben en leren doe je ook op je 40ste nog. HEt 'enige probleem' is dat je meestal banger bent als je ouder bent en nooit gevochten hebt (op straat of als sport) en als kind ben je losser. Maar dat is je eigen instelling
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 00:49
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
boksen > vage bullshit matrix oosterse vechtsporten
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 08:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-11-2004 @ 23:01 :
Hoezo te oud? Dat is echt absoluut onzin... Als je genoeg talent hebt kun je ook vanaf die leeftijd de top bereiken.
En waarschijnlijk heeft hij niet eens als doel om de top te bereiken, maar gewoon als hobby.
ik ken mensen die al tien jaar judo'en en die haal je nooit meer in.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 18-11-2004 @ 09:45 :
ik ken mensen die al tien jaar judo'en en die haal je nooit meer in.
Ja tuurlijk maar dat is bij elke sport zo, maar maakt dat wat uit als iemand het gewoon voor de hobby doet?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-11-2004 @ 12:14 :
Ja tuurlijk maar dat is bij elke sport zo, maar maakt dat wat uit als iemand het gewoon voor de hobby doet?
Mja, voor mij wel ik wil wel goed zijn in een sport anders kan ik er niet van genieten.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 13:03
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik zit op Tang Soo Do, dit is mijn vijfde jaar en het is heel erg leuk.
Het is Koreaans karate. Het is een semi-contact sport met zowel hand als voet technieken. http://www.tangsoodo.nl/ (voor meer info)

oja... je leert ook met verschillende wapens vechten en plankjes breken
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 13:05
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 18-11-2004 @ 12:20 :
Mja, voor mij wel ik wil wel goed zijn in een sport anders kan ik er niet van genieten.
dan kun beter niet gaan sporten of je moet een sport gaan beoefenen die net is begonnen en waarvan jij de allereerste leerling ter wereld bent.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:08
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
*oma* schreef op 18-11-2004 @ 14:05 :
dan kun beter niet gaan sporten of je moet een sport gaan beoefenen die net is begonnen en waarvan jij de allereerste leerling ter wereld bent.
*NIEUW* Webjunka! Altijd al eens iemand met een veer willen slaan? Dan is dit de sport voor jou!
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 16:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
*oma* schreef op 18-11-2004 @ 14:05 :
dan kun beter niet gaan sporten of je moet een sport gaan beoefenen die net is begonnen en waarvan jij de allereerste leerling ter wereld bent.
Maar wie is je tegenstander dan?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 13:40
neok
Avatar van neok
neok is offline
aikido!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 13:48
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Gimli schreef op 21-11-2004 @ 14:40 :
aikido!
idd

ruim 2 maanden geleden mee begonnen, en het werkt verslavend. Plus dat je sowieso niet de enige beginner bent van je leeftijd, wat ik ook wel fijn vond. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere sporten zit.
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2004, 13:55
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 21-11-2004 @ 14:48 :
idd

ruim 2 maanden geleden mee begonnen, en het werkt verslavend. Plus dat je sowieso niet de enige beginner bent van je leeftijd, wat ik ook wel fijn vond. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere sporten zit.
Bij alle sporten zijn er beginners van alle leeftijden. Hoe bekender de tak van sport, hoe meer beginners van die leeftijd er zullen zijn....

(enkele uitzonderingen zijn motorsport (supersport), autosport, schietsport...daar begint men meestal later)

Beste voorbeeld: sneeuwsporten
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 16:13
Verwijderd
Ik zit er aan te denken om me voor volgend jaar aan te melden op de Liu He Men Kung Fu School, dicht bij mij in de buurt.
Kan wel Wing Chun doen aan het USC, maar ik vind het zo banaal klinken om iemand zo snel mogelijk uit te schakelen.
Internal Arts klinken dan al beter, maar dat is weer te passief.
Vandaar Wu Shu, maar dat is puur en alleen om een beetje actief te worden. Ik heb geen martial artsaspiraties.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 17:17
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat maakt het nou uit hoe het klinkt?

Met andere woorden, ga gewoon keertje de verschillende opties 1 lesje proberen en kijk wat je het meeste aanspreekt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:18
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Ik doe aan taekwondo, vind ik persoonlijk heel erg leuk. Je leert jezelf goed te kunnen verdedigen, je bent natuurlijk veel met je lichaam bezig en je leert hoe je controle kan houden over dingen. Tsja ik vind het heel leuk, misschien ook iets voor jou?
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 21:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimli schreef op 21-11-2004 @ 14:40 :
aikido!
Waar komt dat vandaan, en wat voor soort vechtsport is het?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 21-11-2004 @ 18:17 :
Wat maakt het nou uit hoe het klinkt?

Met andere woorden, ga gewoon keertje de verschillende opties 1 lesje proberen en kijk wat je het meeste aanspreekt.


Ik heb me aangemeld bij de Liu He Men Kung Fu school in A'dam.
Binnenkort proeflesje volgen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:15
tigertje
tigertje is offline
ikzelf zit op judo en als je 20 bent ben je heus niet te oud om te beginnen. Als je bij allemaal goeden komt leer het alleen veel sneller.

Ikzelf zou het liefst onder kendo gaan. Dat is niet echt een vechtsport maar japans zwaardvechten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 20:48
Guiid0w
Avatar van Guiid0w
Guiid0w is offline
Aikido is een leuke vechtsport met stokken, maar capoera of hoe je het ook maag schrijven, is echt een dikke aanrader. Dit is een soort van dansend vechten zoals wat je ook ziet in de matrix..
__________________
Tja..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Guiid0w schreef op 23-11-2004 @ 21:48 :
Aikido is een leuke vechtsport met stokken, maar capoera of hoe je het ook maag schrijven, is echt een dikke aanrader. Dit is een soort van dansend vechten zoals wat je ook ziet in de matrix..

Tis dat je pas 14 bent, daarom ga ik er niet op in.

Topic starter: Deze opmerking negeren (van guiid0w) als je op zoek bent naar een vechtsport
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:29
DAMAGE_INC.
DAMAGE_INC. is offline
Ik doe zelf aan Taekwon-do en ik denk dat het een van de meest allrounde vechtsporten is die je kunt beoefenen. Je leert op technisch vlak beter slaan, trappen, balans en de wedstrijdtak geeft je een goede conditie, reactievermogen en weerbaarheid. Je bent ook nooit te oud om te beginnen, lenigheid is zeer trainbaar. Zolang je niet bang bent om fouten te maken en dus ooit klappen te krijgen kan iedereen een redelijk niveau halen
__________________
NVT
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:39
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik wil ook wel een zoon sport gaan doen.
ik heb van horen zeggen dat ik met mijn lichaam heel veel energie kan opslaan en doorgeven enzo en daar hoort ook zoiets bij. weet iemand daar meer over?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:00
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
DAMAGE_INC. schreef op 25-11-2004 @ 12:29 :
Ik doe zelf aan Taekwon-do en ik denk dat het een van de meest allrounde vechtsporten is die je kunt beoefenen. Je leert op technisch vlak beter slaan, trappen, balans en de wedstrijdtak geeft je een goede conditie, reactievermogen en weerbaarheid. Je bent ook nooit te oud om te beginnen, lenigheid is zeer trainbaar. Zolang je niet bang bent om fouten te maken en dus ooit klappen te krijgen kan iedereen een redelijk niveau halen
Sorry maar ik ben het er niet echt mee eens.
Taekwondo concentreert zich erg op trappen en het liefst de wat sierlijke varianten.

Beter slaan? beter dan een ongetraind iemand of beter dan andere vechtsporten? leg eens uit wat je bedoelt.
__________________
http://www.zelfverdediging.tk

Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:54
DAMAGE_INC.
DAMAGE_INC. is offline
Er zijn inderdaad verschillende stijlen, maar de semi-contact wedstrijdstijl concentreert zich lang niet zo op trappen als de full-contact stijl waar jij naar alle waarschijnlijkheid naar refereert.
En dat het toch een allround sport is wordt wel bewezen door de veel overwinningen van Taekwondokas in all-style toernooien, van karate tot kickboksen, zoals bijvoorbeeld Best of the Best.
__________________
NVT
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:58
DAMAGE_INC.
DAMAGE_INC. is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 25-11-2004 @ 12:39 :
ik wil ook wel een zoon sport gaan doen.
ik heb van horen zeggen dat ik met mijn lichaam heel veel energie kan opslaan en doorgeven enzo en daar hoort ook zoiets bij. weet iemand daar meer over?
Bovenstaande zin omhelst de hele essentie van de vechtsport Jui Jitsu (of hoe je het ook schrijft), is misshcien wel iets
__________________
NVT
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 11:03
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
kalarippayat
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:50
squat
squat is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 25-11-2004 @ 12:39 :
ik wil ook wel een zoon sport gaan doen.
ik heb van horen zeggen dat ik met mijn lichaam heel veel energie kan opslaan en doorgeven enzo en daar hoort ook zoiets bij. weet iemand daar meer over?
Ja, dat is bullshit. De enige manier om hard te slaan is zo snel mogelijk zijn en een goede techniek hebben waarbij je al je massa achter stoten en trappen kan zetten. Interne chi magie heeft daar niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
squat schreef op 28-11-2004 @ 13:50 :
Ja, dat is bullshit. De enige manier om hard te slaan is zo snel mogelijk zijn en een goede techniek hebben waarbij je al je massa achter stoten en trappen kan zetten. Interne chi magie heeft daar niets mee te maken.

amen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 05:13
Verwijderd
waarom perse oosterse vechtsporten?
waarom niet westerse, zoals het franse Savate of het Russische Systema?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2004, 18:40
neok
Avatar van neok
neok is offline
aikido lijkt mij de meest "vredige" vechtsport
ook vind je lichaam er balans
je leert aanvallen afweren
je kan,eenmaal ver gevorderd,de technieken ook aanvallend gebruiken
enz...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:44
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
aikido=weg van de minste weerstand.

beter gezegd gaat er niet om het schoppen en slaan maar meer om een tegenstander met z'n eigen kracht neer te krijgen. heel mooi om te zien en goed te doen voor iedere leeftijd.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:03
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 01-12-2004 @ 15:44 :
aikido=weg van de minste weerstand.

beter gezegd gaat er niet om het schoppen en slaan maar meer om een tegenstander met z'n eigen kracht neer te krijgen. heel mooi om te zien en goed te doen voor iedere leeftijd.
Tenzij je nog in de groei bent !!!!! Al hebben ze af en toe wel speciale programma's voor kinderen.
Maar technieken die te veel druk geven op gewrichten die nog groeien is niet bevordelijk.

Verder is aikido machtig om te zien en mischien ook om te doen.
Je hebt ook vele varianten zoals aikibudo en aikijitsu etc.
__________________
http://www.zelfverdediging.tk
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:50
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
als je wilt zijn hoe het gaat, kijk maar naar een steven segal film maar dan zonder het schoppen en het slaan erbij. Die gast is 7e dan dus ie kan wel wat geintjes uithalen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 01:28
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Als je effectief jezelf wilt kunnen verdedigen ben je toch een stuk verder met dingen als boksen/kickboksen/. Vooral in het begin leer je snel door al het gespar en de 'rechtstreekse' methodes. Jullie kunnen allemaal lullen wat je wilt maar het is zovaak bewezen dat veel oosterse 'matrix' vechtsporten gewoon niet effectief zijn als er echt een dronken boer op je afstormt.

Boksen : Je leert heel goed incasseren, je leert goed, hard en gericht stoten zowel op het lichaam als op het hoofd. Je conditie zal ongeveer 500% beter worden aangezien de meeste boksscholen eerst aan een uur 'warming up' doen.

Kickboxen/muay thai : zelfde voordelen bij boksen alleen je leert de andere dodelijke wapens ook gebruiken, scheenbenen, voeten, knieën en bij muay thai ook de ellebogen.

dingen als taekwondo en aikido kunnen het in een fel 1vs1 gevecht niet tegen dingen als boksen en teakwondo op.
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:32
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
combat95 schreef op 06-12-2004 @ 02:28 :


dingen als taekwondo en aikido kunnen het in een fel 1vs1 gevecht niet tegen dingen als boksen en teakwondo op.
taekwondo vs taekwondo zeker typ foutje .

maar ee maat aikido is juist perfect tegen dat box gedoe.
tip ga een keer naar een aikido les en leer. en doe niet of je overal verstand van hebt.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 23:13
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 06-12-2004 @ 21:32 :
taekwondo vs taekwondo zeker typ foutje .

maar ee maat aikido is juist perfect tegen dat box gedoe.
tip ga een keer naar een aikido les en leer. en doe niet of je overal verstand van hebt.
ik heb zovaak tegen aikidoérs enzo gespard, die dingen als iemand zn hand pakken terwijl hij je wilt slaan en zijn kracht gebruiken om hem 20 meter verderop te flikkeren is wel heel leuk allemaal, mits je het perfect kan na 30 jaar training in een japanse grot. Probeer jij maar snelle jabs te pakken
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 11:59
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
combat95 schreef op 07-12-2004 @ 00:13 :
ik heb zovaak tegen aikidoérs enzo gespard, die dingen als iemand zn hand pakken terwijl hij je wilt slaan en zijn kracht gebruiken om hem 20 meter verderop te flikkeren is wel heel leuk allemaal, mits je het perfect kan na 30 jaar training in een japanse grot. Probeer jij maar snelle jabs te pakken
dit klinkt in mijn ogen erg raar

sparren met een aikidoka?
Volgens mij gaan sparren en aikido niet samen
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:31
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 07-12-2004 @ 12:59 :
dit klinkt in mijn ogen erg raar

sparren met een aikidoka?
Volgens mij gaan sparren en aikido niet samen
ligt aan die persoon zelf of hij dat wil. Veel technieken zijn ontoepasselijk bij het sparren ja, maarja, ik heb al mijn mening gegeven.
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 19:36
neok
Avatar van neok
neok is offline
tjah,ik blijf erbij dat aikido zeer nuttig is,wel kan je het pas toepassen in de praktijk als je enkele jaren ervaring hebt...
boksen enzo is ook zeer praktisch maar is mij te agressief...

greets koen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 19:49
Verwijderd
Penchak Silat!!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 21:21
neok
Avatar van neok
neok is offline
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 00:20
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Gimli schreef op 08-12-2004 @ 22:21 :
das een indonesische vechtsport
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:49
pinguintje
pinguintje is offline
Ik doe ut ook !
Vette aanrader !
Hoi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd vechtsport welke?
drny
7 05-11-2010 17:43
Vrije tijd Vechtsport kiezen
lol_nl
9 02-02-2010 09:56
Huiswerkvragen: Exacte vakken [??] Vechtsport als Profielwerkstuk ( Wushu)
xuan117
2 04-09-2009 14:56
Vrije tijd Ideale vechtsport?
Kejos
31 08-07-2004 23:32
Vrije tijd Beste vechtsport?
Severus
104 13-10-2003 22:15
Vrije tijd Oosterse vechtsport suggesties???
Systematica
2 19-03-2003 19:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.