Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2016, 10:16
Vll.
Vll. is offline
Hallo iedereen, ik heb een dringende vraag. Ik had gisterenavond met mij vriend geneukd alleen waren we het vergeten om een condoom te gebruiken en ik gebruik zelf helemaal niks( geen pil of wat dan ook) en ik weet niet of mij vriend is klaargekomen of niet. en na een paar uur later na het vrije had ik bloedverlies en ik ben pas 1a 2 weken geleden ongesteld geweest, dus mij vraag is, kan ik zwanger zijn? En ik ben van plan om zn zwangerschapstest te kopen alleen we weten ook niet of we er 1 mee krijgt want we zijn beide 15.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 10:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja, je kunt zwanger raken. Maar in plaats van een test moet je nu een morning after pil gaan kopen. En test heeft pas zin als je te laat ongesteld bent geworden over 2 weken. Zo'n pil voorkomt dat je überhaupt zwanger raakt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 10:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt gewoon een test kopen, maar dat is voorlopig nog niet heel nuttig. Je moet zo'n test op het juiste moment van je cyclus doen, dus mogelijk moet je daar nog een week of langer mee wachten (lees de bijsluiter). Waar je meer aan hebt is een MAP. Deze kan je halen bij de apotheek en moet je binnen 72uur na de onveilige seks innemen. Dan is de kans dat je zwanger raakt zo klein mogelijk.

Ook zonder dat je vriend in jou klaarkomt kan jij zwanger raken, in voorvocht zitten ook zaadcellen. Volgende keer sowieso veilig vrijen. Ben jij niet aan de pil en gebruik jij geen ander voorbehoedsmiddel, dan zonder condoom geen seks. Je wil niet zwanger raken op je 15e en moeder worden op die leeftijd/ een abortus ondergaan op die leeftijd. Een MAP is vooral een noodoplossing, voor als het condoom scheurt bijvoorbeeld, zoiets moet je niet regelmatig willen gebruiken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 15:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat Pluis en Elin3 dus zeggen. Zoek uit waar er in de buurt een apotheek met weekenddienst zit en ga er VANDAAG nog heen voor een Morning After Pil. Niet bang zijn, ze zullen het niet aan je ouders vertellen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-12-2016, 10:13
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
M.A.P. Halen en snel!

Edit zie dat al paar dagen tussen zit. Hoop dat je dat gedaan hebt.

En je vriend in het gezicht slaan en hij jou om rubber te vergeten das gewoon dom
Met citaat reageren
Oud 21-12-2016, 17:55
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je 1-2 weken geleden ongesteld was zit je nu midden in je eisprong, dan is de kans dat je zwanger bent ook groter.

Ik hoop dat je een MAP hebt gehaald. Kan gewoon bij de Etos of Kruidvat.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 15:13
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als je 1-2 weken geleden ongesteld was zit je nu midden in je eisprong, dan is de kans dat je zwanger bent ook groter.

Ik hoop dat je een MAP hebt gehaald. Kan gewoon bij de Etos of Kruidvat.
Zo niet verkopen ze daar en ook bij action zwangerschap testen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [GEZOCHT] Gedicht over sexualiteit
skull-head
10 21-06-2005 06:59
Seksualiteit Stelling sexualiteit
Destiny
9 30-01-2003 16:31
Seksualiteit Carelessness in sexual participation
Evito
10 01-12-2002 22:41
Seksualiteit Het officiele Sexualiteit-Meeting topic
Koen
137 20-09-2002 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.