Oud 04-01-2017, 15:35
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Hoi allemaal,

ik heb me voorgenomen om dit jaar wél te gaan sporten met als doel afvallen (en tot nu toe lukt dat ).
Ook ga ik op mijn voeding letten en ik probeer dus zo veel mogelijk slechte dingen te vermijden.
Mijn plan is om dit jaar om de dag te gaan hardlopen, en op de dagen waarop ik dit niet doe krachttraining te doen (met halters enzo, en ook gewoon crunches, push-ups etc.). Of denken jullie dat dit te veel is?
En na hoeveel weken zie je meestal de eerste resultaten?
En is het inderdaad waar dat je zelfs van sporten in gewicht aan kunt komen omdat je spieren groter en steviger worden?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 16:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je sport kan je aankomen. Ik zou dus vooral je eetpatroon aanpakken voor het afvallen en sporten om je fitter te gaan voelen. Ik loop zelf drie keer in de week hard en vind dat zelf heel prettig. Als je nu niet sport is direct elke dag sporten wel erg ambitieus. Ga je dat volhouden? Wil je die krachttraining onder begeleiding gaan doen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 16:21
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
Als je sport kan je aankomen. Ik zou dus vooral je eetpatroon aanpakken voor het afvallen en sporten om je fitter te gaan voelen. Ik loop zelf drie keer in de week hard en vind dat zelf heel prettig. Als je nu niet sport is direct elke dag sporten wel erg ambitieus. Ga je dat volhouden? Wil je die krachttraining onder begeleiding gaan doen?
Dat 3/4x hardlopen in de week ga ik wel volhouden. Als ik iets wil gaat me dat wel lukken. Misschien is het wel beter om 1x in de week krachttraining te doen. En die krachttraining wil ik het liefst onder begeleiding gaan doen, maar op school hebben we een soort sportlokaal met allemaal halters en apparaten waarvan je gratis gebruik mag maken. Dat is natuurlijk wel fijn maar dan heb je nog geen begeleider dus ik weet niet hoe ik dat moet gaan doen. Maar abonnement op sportschool en maar 1x per week gaan is wel een beetje te duur denk ik. Dat moet ik dus wel even uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 16:24
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
Als je sport kan je aankomen.
Bedoel je dit trouwens als een positief of negatief iets?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 16:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedoel je dit trouwens als een positief of negatief iets?
Dat ligt er aan wat jouw idee daarover is natuurlijk Ik heb wat meer spiermassa gekregen en dat vind ik persoonlijk wel mooi. De moeder van mijn beste vriendin was best zwaar en is flink wat gewicht en volume verloren door actief te gaan sporten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 16:51
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
Dat ligt er aan wat jouw idee daarover is natuurlijk Ik heb wat meer spiermassa gekregen en dat vind ik persoonlijk wel mooi. De moeder van mijn beste vriendin was best zwaar en is flink wat gewicht en volume verloren door actief te gaan sporten.
Ik dacht al dat je t positief bedoelde ik hoop zelf ook wat meer spieren te kweken natuurlijk. Dat is mijn doel samen met afvallen qua vet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 21:51
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
Alles volhouden! Als je bijv. een calorie deflict dieet wilt gaan volgen (minder kcal dan dat je verbruikt) zou je in principe na 1 maandje al veranderingen moeten kunnen waarnemen. I.c.m. cardio (in jou geval hardlopen) en een beetje krachttraining zou een calorie deflict dieet heel goed moeten kunnen werken! Ik hoop dat je hier iets aan hebt
__________________
"Your love for what you do and willingness to push yourself where others aren't prepared to go is what will make you great." - Laurence Shahlaei
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 22:16
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
Alles volhouden! Als je bijv. een calorie deflict dieet wilt gaan volgen (minder kcal dan dat je verbruikt) zou je in principe na 1 maandje al veranderingen moeten kunnen waarnemen. I.c.m. cardio (in jou geval hardlopen) en een beetje krachttraining zou een calorie deflict dieet heel goed moeten kunnen werken! Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Heel erg bedankt! Had ik zelf nog niet aan gedacht maar heb t opgezocht en lijkt me Super handig. Thanks voor de tip
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27
Pluis
397 03-04-2014 22:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Afval bestaat straks niet meer
Love & Peace
19 28-01-2008 17:00
Lichaam & Gezondheid Afvallen
J3s
3 10-10-2005 15:48
Lichaam & Gezondheid Blijven afvallen?!
Giovanna
17 29-03-2004 10:15
Werk, Geld & Recht Afval kost geld
Snakeboy
7 18-11-2003 18:34
Lichaam & Gezondheid Ik heb een vriendin die wil afvallen!
Jessica K.
7 09-06-2002 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.