Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2017, 15:11
Verwijderd
Ik ben ook verliefd op een meisje uit mijn klas en ik weet niet wat te doen en ze wil geen relatie met me omdat ik druk ben opeens en vorig schooljaar hadden we verkering en ze had me gekust op der feestje en liepen hand in hand en nu wil ik der weer vragen help
Advertentie
Oud 23-07-2017, 16:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben ook verliefd op een meisje uit mijn klas en ik weet niet wat te doen en ze wil geen relatie met me omdat ik druk ben opeens en vorig schooljaar hadden we verkering en ze had me gekust op der feestje en liepen hand in hand en nu wil ik der weer vragen help
Als ze niet wil dan wil ze niet, daar is niet zoveel aan te doen. Zou ze wel een relatie willen als je minder dik bent, denk je?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2017, 19:25
Verwijderd
Wat bedoel je Elin3 ? vat hem even niet
Oud 23-07-2017, 19:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat bedoel je Elin3 ? vat hem even niet
Zij zegt dat ze geen relatie met je wil, toch? Dan is er weinig wat jij kan doen om haar van gedachten te laten veranderen.

Wat is haar reden dat ze geen relatie wil. Ben jij te druk? (Als in gedrag, of als in hoeveel activiteiten je doet/ hoeveel tijd je hebt?)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2017, 20:28
Verwijderd
Elin3 heb bericht gestuurd via privé bericht
Oud 23-07-2017, 20:40
Verwijderd
Ja ze vind mij druk qua gedrag en ik was met mijn klas en een andere klas naar het wet gegaan in IJmuiden en op een gegeven moment had ik mij als eerst omgekleed en toen moest ik op der spullen letten dat die niet gejat werden en op een gegeven moment kwam ze terug en toen had ze een leuke bikini aan of hoe je dat ding maf noemen en er was ook een zoon van mijn mentor erbij en ik had een klasgenoot niet in een bikini gezien of zo en je kon echt in der borsten kijken wat eigenlijk niet mijn bedoeling was maar ik keek er gewoon in omdat die van de bovenkant open was en ik weet dat ze me ook leuk vind en dat ik het niet moet herhalen war ik zeg tegen der maar ik kan dat niet echt want ik heb autisme pddnos en zij heeft ook autisme maar dan een lichte vorm ervan en ze zei dat ze ook ze het niet zeker weet maar ze is ook verliefd op die zoon van mijn mentor en die zit op een andere school denk ik en daarom denk ik dat ze misschien beter met mij weer verkering kan hebben vorig jaar ging het goed met verkering met haar en liepen bij een vak op school hand in hand bij een winkelcentrum en ik hou nog steeds van der en ik droom en denk aan der ben gewoon smoorverliefd op der en ik vind der ook sexy aantrekkelijk schattig knap cute lief leuk en ze was of is eigenlijk nog steeds mijn eerste liefde en mijn hart klopt sneller bij der en mijn hart smelt ook als ik bij der ben en ik wil misschien te snel weer verkering met haar maar ik kan er niet vergeten en ik hoop dat iemand mij misschien wat tips kan geven sorry voor late plaatsing
Oud 23-07-2017, 20:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer wat leestekens en hoofdletters te gebruiken, dit leest nogal moeilijk

Nog even de feiten op een rijtje:
1. Jij vind dit meisje heel erg leuk.
2. Dit meisje vind jou te druk (qua gedrag).
3. Dit meisje heeft gezegd dat ze om punt 2. geen relatie met jou wil.
4. Dit meisje is verliefd op de zoon van jouw mentor.

Ik denk dat je haar toch maar het beste kunt vergeten. Als zij jou niet leuk vind, geen relatie met jou wil, en verliefd is op een ander, dan is er weinig wat jij kunt doen. De gevoelens moet er ook van haar kant zijn, anders kan je geen relatie hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2017, 21:14
Verwijderd
Ik weet maar dat is nou juist het probleem ik kan het meisje niet vergeten
Oud 23-07-2017, 21:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet maar dat is nou juist het probleem ik kan het meisje niet vergeten
Geef het wat (meer) tijd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2017, 21:51
Verwijderd
Ik geef het alle tijd maar t gaat niet ik denk dat er daarvoor iets te veel gebeurd is denk ik zoals dat meisje in die bikini en dar ze me gekust had op feestje van vorig jaar toen ik thuis gebracht werd door der en der ouders die twee auto's hebben waar ik van hou ik had dit nog nooit meegemaakt
Oud 23-07-2017, 22:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik geef het alle tijd maar t gaat niet ik denk dat er daarvoor iets te veel gebeurd is denk ik zoals dat meisje in die bikini en dar ze me gekust had op feestje van vorig jaar toen ik thuis gebracht werd door der en der ouders die twee auto's hebben waar ik van hou ik had dit nog nooit meegemaakt
Dat jij naar het meisje in bikini gestaard hebt zegt weinig over de kans op een succesvolle relatie.
Dat ze je een keer gekust heeft is leuk, maar als ze jou nu niet meer wil kussen dan heb je er weinig aan (behalve misschien een leuke herinnering).
Dat haar ouders mooie auto's hebben heeft ook absoluut niets te maken met de vraag of jullie weer een relatie krijgen. Een vriendin met leuke auto is misschien net een beetje extra leuk, maar het gaat natuurlijk niet om die auto

Als je het wat meer tijd geeft, kom je er waarschijnlijk wel overheen. Ik ben ook wel eens stapelverliefd geweest op een jongen. Dan dacht ik echt "hij is de ware", maar uiteindelijk viel dat vies tegen en werkte het helemaal niet zo goed tussen ons, of voelde hij niet hetzelfde voor mij. Jammer maar helaas. Op dat moment baalde ik daar heel erg van, maar nu ben ik daar al lang overheen, en besef ik ook dat één kusje van toen, nu niet zoveel meer betekent. Geef het wat tijd en probeer het te relativeren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-07-2017, 00:30
Verwijderd
Ik heb helemaal niet gestaard hoor en ik denk dat het net als begin vorig schooljaar wordt en ik denk dat ik telkens misschien wat raars zeg maar jij bent waarschijnlijk ook niet telkens bedreigd geweest op een school en ik voel als ik bij dit meisje ben dat ik mezelf kan zijn en ja dat had ik nooit van een meisje gedacht en als ik zou mogen vragen hoe oud je bent want ik denk dat jullie willen weten hoe oud ik ben en hoe oud dat meisje is ik ben zelf 16jaar en dat meisje is 17jaar er zit 1jaartje tussen haar en mij in en ik weet het niet meer wat ik moet doen ik kan naar mijn gevoel luisteren maar ook naar mijn hart luisteren en ik weet dan anders niet of hier een meisje die iets zou willen met me qua relatie dan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 18:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 15:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.