Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2017, 23:47
Plaag-geest
Plaag-geest is offline
Goedenavond allemaal,

Onlangs is mijn relatie van 6jaar helaas stuk gelopen;
Ze gaf aan het niet meer te voelen, en zich niet meer fysiek/mentaal aangetrokken te voelen.

Klap is aangekomen, we zijn inmiddels 1,5maand verder.
En nu wil ik weer daten, mezelf ingeschreven op badoo/pepper/relatieplanet en tinder geinstalleerd. Maar ik krijg maar geen matches.

Nou ben ik natuurlijk een hele tijd uit de datingpool geweest, en was van mijn 16de tm 22de samen met mijn ex. Dus ben nooit tijdens uitgaan ofzo op iemand afgestapt en heb dus geen ervaring met meiden versieren.

Wat is jullie ervaring met dergelijke diensten en hoe moet ik het precies aanpakken?
Ik zou hier best foto's van mezelf die ik gebruik en/of linkjes naar de profielen willen plaatsen maar wil dit graag enigszins anoniem houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2017, 07:33
Verwijderd
Verwacht er niet te veel van. Heb een aantal afspraakjes via tinder gehad en ook wel leuk een paar keer gedate met vrouwen, maar meestal niet te serieus. Op je 22e heb je ook nog genoeg gelegenheden zoals uitgaan waar veel vrijgezelle vrouwen komen. Spreek tijdens het uitgaan vrouwen aan, die ervaring ga je ook nodig hebben als je via tinder of zo met iemand afspreekt.

Er is trouwens natuurlijk niet één manier waarop je het "precies" moet aanpakken. Doe niet te veel je best, foto's uit de sportschool met ontbloot bovenlichaam, daar zit niemand op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 20:45
Plaag-geest
Plaag-geest is offline
Thanks voor het advies, maar ik ga bijvoorbeeld nooit uit enzo.
Zal voor nu vooral focussen op tinder en andere dating apps/sites.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 08:04
Verwijderd
Sportclub, vereniging, noem maar op. Voor mijn part de postzegelverenging. Dan heb je ook in ieder geval al een gezamenlijke hobby.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 11:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sportclub, vereniging, noem maar op. Voor mijn part de postzegelverenging. Dan heb je ook in ieder geval al een gezamenlijke hobby.
Goede tip! Contact in real life is altijd een goed idee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 11:39
Verwijderd
Tsja, het is geen hogere wiskunde... het doel is daten in real life. Dat kun je regelen via een app, maar je kunt ook meteen in real life beginnen, dan sla je een stap over kun je bovendien veel laagdrempeliger (zonder de "druk" van we hebben elkaar leuk gevonden dus dit moet iets opleveren!) oefenen. Het is nogmaals echt geen rocket science.

Maar goed dat is spannend en eng dus hij mag lekker op zijn zolderkamer blijven lurken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie stop na 3 jaar...
Athlon
92 10-05-2006 22:41
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17
Liefde & Relatie Ex-vriendin vergeten?
Kakashi
2 31-12-2002 12:43
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.