Oud 19-08-2018, 22:46
Unknown2802
Unknown2802 is offline
Hoi,
Ik heb een beetje contact met een meid, en ik zou best met haar een relatie willen.
Laatst hebben we keer afgesproken en de liep vol zelfvertrouwen naast me en ze had het ook erg leuk kreeg ik het gevoel. Zo praten we ook veel met elkaar en ik krijg tijdens het praten veeel selfies en duckface. Maar als ik zeg of vraag van hoe zit het tussen ons vind je me leuk? Zegt ze dat het nooit wat wordt... terwel die foto’s in 1 op 1 gesprekken worden gestuurd tussen ons... ik weet niet zo goed hoe ik me nu hierbij moet voelen... :/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2018, 23:08
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Ze houdt je aan het lijntje en fucked met je gevoelens. Ze ziet jou niet als meer dan "just a friend". Let it go, let it go, ze komt toch wel terug als ze iets van je wilt.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 07:33
Verwijderd
Ja, als ze letterlijk zegt dat het nooit wat wordt zou ik er inderdaad geen tijd in stoppen. Als ze meent wat ze zegt dan heb je geen tijd en energie verspild en kost het je minder emotie. Als ze het niet meent komt ze inderdaad wel terug. Stel dat ze het niet meent en wel een relatie wil: Vraag je ook af of je überhaupt zin hebt in een relatie met iemand die zo communiceert. Ik heb persoonlijk een hekel aan dat soort rare spelletjes.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 08:39
Verwijderd
Klinkt vooral als een hongerige narcist. Twee opties; blijf haar narcisme voeden door achter haar aan te blijven hobbelen in de hoop dat het toch ooit wat wordt (wat niet gaat gebeuren) of kap het per direct af.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 09:09
Verwijderd
Klinkt als een aandachtsgeile trut ja, narcist vind ik een mooie woordkeuze. Je moet haar op een brute manier afkappen.

Als dit een spelletje is en ze bedoelt dat ze je wel wil en ook een relatie wil, dan moet je daar helemaal niet in meegaan. Behalve als je je energie wil verspillen aan een wijf die selfies met een duckface maakt, terwijl ze een laag zelfbeeld heeft en bevestiging zoekt bij jou, dan kan je het prima doen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 09:57
Unknown2802
Unknown2802 is offline
Het is wel zo als ik zelf het contact verminder begint ze me wel weer op te zoeken, zoals laatst gwn eigenlijk paar dagen nie gesproken en dan komt zij weer met hele verhalen... ik weet niet of dat iets verandering maakt in de situatie. Want als dat niet zo is moet ik dit inderdaad laten stoppen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 10:04
Verwijderd
Nou ja: het is maar net waar je op zit te wachten met haar, obviously. Ik zou daar nul interesse in hebben, sowieso, een selfie/duckface-machine is voor mij per definitie een rode kaart.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Het is wel zo als ik zelf het contact verminder begint ze me wel weer op te zoeken, zoals laatst gwn eigenlijk paar dagen nie gesproken en dan komt zij weer met hele verhalen... ik weet niet of dat iets verandering maakt in de situatie. Want als dat niet zo is moet ik dit inderdaad laten stoppen.
Wat voor hele verhalen? Verhalen om aandacht te vragen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 12:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het is wel zo als ik zelf het contact verminder begint ze me wel weer op te zoeken, zoals laatst gwn eigenlijk paar dagen nie gesproken en dan komt zij weer met hele verhalen... ik weet niet of dat iets verandering maakt in de situatie. Want als dat niet zo is moet ik dit inderdaad laten stoppen.
Vertelt ze die verhalen niet gewoon vriendschappelijk?

Laatst gewijzigd op 20-08-2018 om 17:00.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 12:55
Verwijderd
*Vertelt.

Hoe kan hij dat nou weten? Daar gaat het toch juist om? Dit is een bitch die spelletjes speelt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 01:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Joh, het kan toch ook gewoon iemand zijn die van flirten houdt en verder niet op zoek is naar een relatie?

Maar contact afkappen lijkt mij ook een goed idee. Jullie zitten duidelijk niet op één lijn. Ik zou niet te veel gissen naar haar gedachteproces, en het dicht bij jezelf houden. "Hee, ik voel me niet fijn bij het contact zoals 't nu is. Volgens mij vind ik jou leuker dan jij mij, of kijken we te verschillend tegen relaties aan. Daarom wil ik nu graag meer afstand nemen." En dan dus niet meer chatten of afspreken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.