Oud 05-06-2019, 16:58
UhmSem
UhmSem is offline
Nou ik ben nog redelijk jong (sorry ik noem geen leeftijd) maar ik wil heel graag een vriendinnetje. ik heb nog niemand op het oog maar ik zoek wel een vriendin. het probleem is ten eerste heeft iemand tips om een vriendin te vinden. en ten tweede ik ben bang dat ze me raar zou vinden en zo en daar word ik nogal onzeker van dus pls help.

Van een anoniem jochie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2019, 16:58
UhmSem
UhmSem is offline
Citaat:
Nou ik ben nog redelijk jong (sorry ik noem geen leeftijd) maar ik wil heel graag een vriendinnetje. ik heb nog niemand op het oog maar ik zoek wel een vriendin. het probleem is ten eerste heeft iemand tips om een vriendin te vinden. en ten tweede ik ben bang dat ze me raar zou vinden en zo en daar word ik nogal onzeker van dus pls help.

Van een anoniem jochie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2019, 17:37
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Begin maar met iemand zoeken die je leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2019, 18:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een relatie willen is vaak niet zo'n succesvol uitgangspunt. Zorg dat je wat contact hebt met meiden, zorg dat je tijd met ze doorbrengt, met ze praat, etc. Als je dan iemand leuk gaat vinden, kan je altijd nog over een relatie gaan nadenken. Een relatie puur om het hebben van een relatie gaat je waarschijnlijk tegenvallen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-06-2019, 20:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik wil graag aanvullen bij Elin3 met dit: Het is te geforceerd om een relatie te willen. En als je dat doet, dan is de teleurstelling groter omdat het dan niet lukt. En daar word je alleen maar onzeker van. En dat is niet nodig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 11:35
UhmSem
UhmSem is offline
Thx jullie tips zal ik proberen te volgen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 20:24
bartus
bartus is offline
Je moet het gewoon afwachten, gestresst op zoek gaan heeft geen nut.
Laat het gewoon op je afkomen.

Zoals je al schrijft ben je redelijk jong dus ik ga er vanuit dat je nog op school zit? Praat eens met wat meisjes (niet forceren), kan echt overal over gaan, gewoon iets simpels en vanzelf maak je misschien wel met iemand een connectie.

succes.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag aanvullen bij Elin3 met dit: Het is te geforceerd om een relatie te willen. En als je dat doet, dan is de teleurstelling groter omdat het dan niet lukt. En daar word je alleen maar onzeker van. En dat is niet nodig
en dan nog als aanvulling op jullie allemaal, TS, weet alsjeblieft ook dat er een negatieve kant zit aan een relatie, en zeker omdat je aangeeft dat je nog jong bent, kunnen "relaties" anders overkomen en heel erg verschillend zijn naar mate je ouder wordt.

Ik zou gewoon even wachten en je er niet zo veel mee bezig houden. Het klinkt allemaal heel leuk, alleen je bent niet in een snoepwinkel waar je iets randoms uit kan kiezen. Wacht totdat het vanzelf op je af komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.