Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 20:10
stuitertje
stuitertje is offline
ik zal proberen het zo kort mogelijk te houden... wordt wel moeilijk ben ik bang haha...

Ik was pas een maand samen met me vriend maar het voelde wel al heel erg goed. Hij had 3 maanden zijn best gedaan voor me aangezien ik niet echt zat te wachten op een relatie omdat het net 2 maanden uit was met me ex. Uiteindelijk toch de kans genomen.
2 weken waren we echt walgelijk verliefd bezig en toen ging ie 10 dagen op vakantie met een vriend van hem... we hebben elkaar de hele tijd gemist en ong. 60 smsjes heen en weer en hij belde nog iets van 6x.. heel leuk allemaal maar toen...

Hij kwam terug van vakantie en hij deed vreemd, heel afstandelijk en als ik hem wilde knuffelen of een kus geven draaide hij zich een beetje van me weg. Ik heb 2 nachten bij hem geslapen en heb het die hele tijd aangekeken maar uiteindelijk had ik er genoeg van dus ik vroeg hem: "Wat is er aan de hand? je doet anders tegen me." (niet boos maar bezorgd gezegd trouwens) zijn reactie: "Gaat het je maar om 1 ding? bla bla het is niet waar! bla bla" kortom, meneer was boos
We kregen daarna dus ruzie en ik ben nadat hij zei: je mag ook weggaan! dus weggegaan. En dat was helemaal fout volgens hem.
Nog diezelfde avond heb ik hem een sms gestuurd dat ik niet wil dat het om zoiets kleins al over zou zijn enzo en hij bleef maar boos doen en maakte het zelfs maar meteen uit via de sms.

de rest van de week: (dat was op een maandag trouwens)
- dinsdag: Niks van me laten horen, dat wilde hij en ik was ook boos.
- woensdag (valentijn): Hele dag niks laten horen en rond etenstijd een envelop met kaartjes met een route naar een romantische steiger in zijn bus gedaan waarna ik van plan was om tussen 9 en half 10 op hem te staan wachten met kaarsjes om me heen om excuses aan te bieden en het goed te maken. Hij smsde meteen dat ie niet zou komen trouwens.
- donderdag: niks van me laten horen tot hij me een smsje stuurde om 1 uur 's nachts dat hij aan het uitgaan was en of hij daarna mocht langskomen om te praten. Dus hij kwam daarna langs en ik heb de hele tijd opnieuw excuses aan lopen bieden en hij zat alleen boos te kijken naar me en zeggen dat hij het allemaal niet zo goed wist. Hij ging daarna naar huis.
- vrijdag: paar smsjes heen en weer.
- zaterdag: smsje van hem dat hij dan zondag langs zou komen om te praten. maar dat ik er niet te veel van moest verwachten.
- zondag: hij kwam langs en weeeeer moest ik excuses aanbieden alleen had ik daar geen zin meer in. En dat heb ik hem laten merken. Daar kon hij helemaal niet tegen en is daarna boos de deur uit gelopen en sindsdien niks meer van hem gehoord.

Mijn conclusie: Ik merk dat hij raar doet en dus vraag ik wat er is, meneer wordt boos, we hebben ruzie om zoiets stom kleins, vervolgens doe ik een hele week me best om excuses aan te bieden en het goed te maken maar niks is goed genoeg. Daarna ben ik het zat en vind meneer dat hij gelijk heeft en loopt weg!

Hij doet gewoon alsof ik 3x ben vreemdgegaan ofzo in die tijd dat hij weg was en daar had ik geen zin meer in.... om zoiets kleins zo moeilijk doen...

Mijn vraag aan jullie:
Wat vinden jullie hiervan? Met me eens? niet eens? waarom wel/niet? en wat vinden jullie dat ik nu moet doen?
__________________
love is like heaven, but it can hurt like hell
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 20:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:16
Verwijderd
Meneer doet iets te moeilijk als je het mij vraagt. Ik bedoel hij kan toch aangeven dat ie iets anders wil dan knuffelen en kussen als ie het zo vervelend vind? En dat jij bent weggegaan midden in een ruzie is ook voor een deel zijn schuld. Daarbij heb jij de moeite gedaan het uit te praten.

Krijg onderhand het idee dat je vriend vreemdgegaan is op vakantie als ie zo vreemd doet.

Zou als ik jou was m echt eens confronteren ermee en echt stellen dat het de laatste keer is. Ook geen excuses meer aanbieden. Dat kinderachtige gedrag van hem schiet niemand wat mee op.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:17
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik zou het laten hangen eerlijk gezegd. Het is nogal raar gelopen tussen jullie twee en hij klinkt als een niet erg evenwichtig persoon.

Eerst 3 maanden moeite doen, dan ff er tussen uit en dan zo afstandelijk doen? Ik vind het normaal dat jij vraagt wat er aan de hand is en als hij dan zegt dat hij denkt dat het jou alleen om de seks gaat vind ik ook erg raar.

Het gaat niet om de seks, maar als iemand twee dagen achtereen raar doet mag je je best afvragen wat er aan de hand is. Zeker als je zo een jonge relatie hebt.

Het klinkt als een lastig persoon en kennelijk kan hij er niet tegen als zijn vriendin standvastig is en niet de hele tijd ja en amen zegt. Ik zou zeggen: good riddance.

Als hij nog wat wil, moet hij maar op de knieen gaan. Dit is misschien ook wat te krom uitgedrukt. In ieder geval zou hij zich wat nederiger op moeten stellen. HIj verwacht dat jij dit alles pikt en dat je ook nog eens je excuses aanbiedt. Zo staan de zaken in een gezonde relatie niet en als dat zijn beeld van een goede gezonde relatie is dan kan hij beter bij een ander meisje aankloppen.

Het is moeilijk, maar op basis van wat je verteld hebt denk ik dat je juist hebt gehandeld en respect daarvoor . Veel mensen blijven oneindig soppen en dat leidt nooit tot iets.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:51
Verwijderd
Ik zou denken: 'Zolang hebben we nog niet, en toch heb ik er ontzettend mijn best voor gedaan. En als hij dat niet genoeg vind, is dan jammer maar tot ziens.'
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:57
Verwijderd
wat een jerk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:08
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Nala schreef op 23-02-2007 @ 21:51 :
Ik zou denken: 'Zolang hebben we nog niet, en toch heb ik er ontzettend mijn best voor gedaan. En als hij dat niet genoeg vind, is dan jammer maar tot ziens.'
ben ik totaal met je eens!

Waar maakt hij uberhaupt zo'n drukte om? Is toch logisch dat jij je af gaat vragen wat er aan de hand is als hij ineens zo afstandelijk doet. Je zou juist denken dat als hij weer terug is hij superblij is weer bij je te zijn. Kennelijk is hij dat niet, dus hier is een dr.philquote op zn plaats: don't let the door slam you on your way out
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:37
Verwijderd
Het gaat er niet om wat ik (of iemand anders) vind dat je zou moeten doen; het gaat er om wat jij wilt. En om wat hij wil. Wil jij op deze manier met hem verder? En wil hij met jou verder? Dat zijn twee dingen die je toch wel duidelijk moet krijgen voor je verder iets kunt beslissen/doen, denk ik?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 22:13
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Dit lijkt zo op het vverhaal van mijn ex, met dat dat je moet raden wat er aan de hand is en continue je excuses aanbieden.. dat is die gast niet waard.. laat hem maar lekker vallen!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 23:28
Verwijderd
1. jij hebt niks foutgedaan, dus je hoefde ook niet je excuses aan te bieden
2. als na zo'n korte tijd je relatie al zo gaat lopen, wordt het waarschijnlijk niet veel beter
3. mannen die zich zo gedragen hebben meestal controledrang (je isoleren van je vrienden, denigrerende opmerkingen maken, schuldgevoelens aanpraten...) en zijn dus niet echt ideaal vriendjesmateriaal
4. dumpen/gedumpt laten, de klootzak!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 03:25
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 23-02-2007 @ 21:51 :
Ik zou denken: 'Zolang hebben we nog niet, en toch heb ik er ontzettend mijn best voor gedaan. En als hij dat niet genoeg vind, is dan jammer maar tot ziens.'
Idd.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 06:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Anneka schreef op 23-02-2007 @ 21:16 :
Krijg onderhand het idee dat je vriend vreemdgegaan is op vakantie als ie zo vreemd doet.
Dat idee heb ik ook.

En dan nog proberen er haar probleem van te maken!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 10:11
Verwijderd
Waarom loop jíj nou je excuses aan te bieden dan? *snapt er geen zak van* Hij doet raar en afstandelijk, jij informeert waarom en dan gaat hij zeiken en jij biedt dus je excuses aan? Man, die kerel is niet goed, dumpen die handel...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:21
Smokin'
Smokin' is offline
@ stuitertje..

Wat is dat kleine iets waar hij boos om is nou precies?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-02-2007 @ 12:21 :
@ stuitertje..

Wat is dat kleine iets waar hij boos om is nou precies?
Ja, dat volg ik ook niet helemaal.

En verder is 't een sukkel.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:53
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Volgens mij snap ik waar de ruzie over ging...

Hij zei:"Gaat het je maar om 1 ding?" Bedoelde hij ermee te zeggen dat jij alleen een relatie met hem heb omdat je seks wilt?

Citaat:
sterrenmeisje schreef:
1. jij hebt niks foutgedaan, dus je hoefde ook niet je excuses aan te bieden
2. als na zo'n korte tijd je relatie al zo gaat lopen, wordt het waarschijnlijk niet veel beter
3. mannen die zich zo gedragen hebben meestal controledrang (je isoleren van je vrienden, denigrerende opmerkingen maken, schuldgevoelens aanpraten...) en zijn dus niet echt ideaal vriendjesmateriaal
4. dumpen/gedumpt laten, de klootzak!
1) Trust me, je krijgt er een minderwaardigheidscomplex van, als je dit blijft doen!
2) been there, done that!
3) Been there, done that!
4) Been there, done that! Je voelt je een stuk beter erna, trust me!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:00
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
ik zie serieus niet in waarom je zo vaak je excuses aan hem aanbiedt! Zo laat je jezelf alleen maar schuldig lijken aan iets wat je niet eens gedaan hebt. Hij stelt zich echt aan en jij geeft hem een reden om boos te blijven om niets..

Ik zou de rollen eens even om draaien en niets van je laten horen. Hij doet echt raar nml. Vraag jezelf ns af of je met zo iemand n relatie wil...
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:20
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Ik snap echt niet waar je nou je excuses voor aanbied? Toch niet omdat hij niet normaal kan reageren op een vraag van je? Het lijkt mij eerder dat híj zijn excuses moet aanbieden voor die rare reactie van hem. Enige uitleg lijkt me sowieso gewenst. Als ie dat niet wil geven, lekker laten zitten, anders krijg je alleen nog maar meer gedoe later.
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2007, 16:56
stuitertje
stuitertje is offline
even wat antwoord voor een aantal mensen...

De ruzie ging erom dat ik had gezegd: "wat is er aan de hand, je doet anders tegen me."
Hij werd daarna boos maar waarom weet ik ook niet, hij vond het in elk geval niet leuk dat ik meteen zulke vragen stelde en dat is ook meteen dat kleins waardoor we ruzie hadden.. dat ene zinnetje... dat is alles.

De reden waarom ik excuses heb aangeboden was meer omdat ik geen zin had om een relatie om zoiets kleins over te laten gaan en ik heb gewoon een hekel aan ruzie en ik ben het er zeker mee eens dat het niet aan mij de taak was om excuses aan te bieden maar zo ben ik dan weer om het maar goed te krijgen, maar na een week heb ook ik er genoeg van!

En hetgene waar ik me excuses voor heb aangeboden is voor het feit dat ik meteen zou denken dat hij anders is terwijl hij gewoon moe was van zijn vakantie. (dat is wat hij zegt) Ik ben het er zelf niet mee eens hoor maar ja...

Ik word trouwens heel erg blij van jullie reacties want ik zie gelukkig dat ik zeker niet verkeerd zit....

Nog even een update meteen... Ik heb niks meer van me laten horen na die zondag dat hij hier de deur uit is gegaan en hij heeft ook niks van zich laten horen, dus echt veel is er niet gebeurd maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niks meer van hem...
wat denken jullie?
__________________
love is like heaven, but it can hurt like hell
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:26
Anika
Citaat:
stuitertje schreef op 24-02-2007 @ 17:56 :
Nog even een update meteen... Ik heb niks meer van me laten horen na die zondag dat hij hier de deur uit is gegaan en hij heeft ook niks van zich laten horen, dus echt veel is er niet gebeurd maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niks meer van hem...
wat denken jullie?
Ik denk ook dat je niks meer van hem gaat horen. Misschien maar beter ook, als ie al zo gaat doen terwijl jullie nog maar net wat hebben kan er volgens mij niet veel goeds van komen. Je mag toch wel gewoon wat vragen als je ergens mee zit zonder dat hij daar zo belachelijk over gaat doen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:50
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 24-02-2007 @ 17:56 :
En hetgene waar ik me excuses voor heb aangeboden is voor het feit dat ik meteen zou denken dat hij anders is terwijl hij gewoon moe was van zijn vakantie. (dat is wat hij zegt) Ik ben het er zelf niet mee eens hoor maar ja...

Ik word trouwens heel erg blij van jullie reacties want ik zie gelukkig dat ik zeker niet verkeerd zit....

Nog even een update meteen... Ik heb niks meer van me laten horen na die zondag dat hij hier de deur uit is gegaan en hij heeft ook niks van zich laten horen, dus echt veel is er niet gebeurd maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niks meer van hem...
wat denken jullie?
Ja, echt ook! Na 2 dagen ben je nog steeds moe van je vakantie! Wat een gigantische eikel! Laat hem maar lekker, this ain't love, trust me!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:40
stuitertje
stuitertje is offline
hetgene wat ik zo raar vind is gewoon dat hij van te voren 3 maanden achter me aan loopt en vanalles doet om me eindelijk zover te krijgen dat ik het een kans wil geven en dan vervolgens om zoiets kleins al wil stoppen...
En dan vervolgens niks meer doen om het eventueel goed te maken... ik snap het echt niet!
__________________
love is like heaven, but it can hurt like hell
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:41
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Het ligt eraan wat je zelf wilt met hem. Het is duidelijk dat je niet redelijk handelde toen je zo vaak je excuses hebt gemaakt, het immers niet jouw schuld.

Hij zit kennelijk met een probleem of is ergens de fout in gegaan, je hebt er naar gevraagd en hij wordt boos op je, het is dus zeer aannemelijk dat hij zich op vakantie misdragen heeft. Wat je ook doet, laat hem maar naar jou komen als hij nog iets wil. Dus ga niet allerlei verontschuldigingen naar hem smsen.

Als hij er nog over wil praten confronteer hem dan gewoon met hetgeen wat je denkt dat er speelt. Mijn ex klapte ook altijd dicht als ik informeerde naar iets als er naar mijn mening iets aan het handje was (geen vreemd gaan of iets dergelijks, for the record), maar na gewoon m'n gedachten uit te spreken kwam het probleem er altijd uit.

Maar als je het mij vraagt ben je veel beter af zonder zo'n controlfreak. Trouwens, hij was toch met een vriend op vakantie, je kunt proberen een beetje op zijn geweten in te spelen, misschien wil hij wel iets kwijt over wat er gebeurd is.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:45
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 24-02-2007 @ 19:40 :
hetgene wat ik zo raar vind is gewoon dat hij van te voren 3 maanden achter me aan loopt en vanalles doet om me eindelijk zover te krijgen dat ik het een kans wil geven en dan vervolgens om zoiets kleins al wil stoppen...
En dan vervolgens niks meer doen om het eventueel goed te maken... ik snap het echt niet!
De in mijn vorige bericht aangehaalde ex en ik hebben ook een tijd lang om elkaar gedraaid. Toen het eindelijk wat was geworden heb ik de dag nadat we iets hadden een joint gerookt. Gewoon als test om eens te ervaren hoe dat was, daarna heb ik het ook nooit meer gedaan. Maar toen heb ik me onbewust ook anders opgesteld tegenover haar, uiteindelijk toch maar alle moed bij elkaar geraapt en het opgebiecht. (Ik was van tevoren op de hoogte van het feit dat ze een gloeiende hekel had aan drugs en mensen die het gebruiken). Gelukkig appreciëerde ze de oprecht- en eerlijkheid dat ze me nog een kans gaf.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 00:32
Smokin'
Smokin' is offline
Ik hou het voor de verandering een keer kort:

ik denk aan 2 opties:
- of hij is gek/belachelijk..kleinzielig, zwak..niks aan.
- of hij wilde kijken of ie het voor elkaar kon krijgen en daarna was de lol er voor hem af

In beide gevallen wil je niet meer met die gast..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2007, 03:57
Verwijderd
Je had hem na zoveel dagen er direct mee moeten confronteren, met de vraag of ie wellicht vreemd is gegaan op de vakantie. Hij heeft geen enkele reden om boos te worden om jouw vraag 'of er iets is', tenzij hij het wil vermijden en daarom maar boos doet omdat ie het niet wil opbiechten.

Dat jij je excuses aanbiedt is belachelijk. Niet (meer) doen. Mocht je hem nog spreken, neem dan expliciet al je excuses terug. Laat hem zijn excuses maar eens aanbieden voor zijn idiote gedrag.

PS. Lijkt me een behoorlijk debiel ventje als ik jouw verhaal zo lees. Geen pogingen meer ondernemen om het contact te herstellen want met zo iemand wil je echt niks hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 13:05
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je hebt hem dus al een week niet gesproken?
Lekker dan

Nu is het aan jou. Wil jij nog iets met hem? Of weet je al zeker dat je niets meer met hem wilt? Of wil je nog duidelijkheid?
Zet even voor jezelf op een rijtje of je nog iets van hem wilt (bijvoorbeeld een gesprek). En sluit dan deze periode af
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 13:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Voor dit soort kerels is er maar 1 oplossing: lekker in hun sop laten gaarkoken. Ik weet dat t lastig is omdat je verliefd op m bent, maar hij wordt echt niet liever als jullie langer samen zijn!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 20:31
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat het naar de toekomst kan/mag/zal worden, daar moei ik me niet mee. Misschien wegen die drie maanden dat hij achter je aan liep veel zwaarder door dan die vakantie waardoor hij moe was.

In elk geval denk ik niet dat je iets fout doet. Sommige boze mensen kalmeren het best door veel (te veel) te praten. Anderen door twee weken hun mond te houden tegen elkaar, omdat ze het anders alleen maar erger maken dan het is.

Maar het voornaamste waarmee ik moeite heb in jouw verhaal is dat jij je hier een week aan een stuk moet excuseren van voor tot achter, terwijl het toch niet eens jouw fout is dat hij geïrriteerd reageert op je bezorgdheid (of desnoods argwaan)? Hou daar gewoon onmiddellijk mee op, want op die manier zijn je excuses zowel voor jezelf als voor anderen bijna waardeloos. Als hij zich ergert aan jou, terwijl jij gewoon spontaan en goedschiks bezorgt bent... hey, hallo?
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 02:38
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
[QUOTE]stuitertje schreef op 24-02-2007 @ 17:56 :

De ruzie ging erom dat ik had gezegd: "wat is er aan de hand, je doet anders tegen me."
Hij werd daarna boos maar waarom weet ik ook niet, hij vond het in elk geval niet leuk dat ik meteen zulke vragen stelde en dat is ook meteen dat kleins waardoor we ruzie hadden.. dat ene zinnetje... dat is alles.
/QUOTE]

Als dat alles is, dan vind ik eigenlijk dat je gek bent dat je het nog zo lang geprobeerd hebt. Maar wel dikke respect dat je zo'n toewijding hebt aan je relaties.

Nog even een update meteen... Ik heb niks meer van me laten horen na die zondag dat hij hier de deur uit is gegaan en hij heeft ook niks van zich laten horen, dus echt veel is er niet gebeurd maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niks meer van hem...
wat denken jullie?


Ook hieruit blijkt weer dat je nog heel veel voor hem voelt. Ik denk dat je niet meer op hem moet gaan zitten wachten, want zo klink je een beetje. Zoek wat afleiding en probeer je over hem heen te zetten. Je verdient beter als het gebeurd is zoals jij het zegt.
__________________
Everything you say, can and WILL be used against you!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 21:56
stuitertje
stuitertje is offline
Wat een super lieve reacties allemaal!! doet me echt goed

Nog even een korte update want veel is er niet te vertellen...

Na die zondag totaaaaaal geen contact meer geweest tot ik vorige week donderdag besloot te gaan sporten (hij werkt daar) dus ik kom binnen en heb gewoon normaal gedaan en hij deed ook redelijk normaal (beetje kortaf) verder niks. (ps. sporten was voor mezelf, ik betaal natuurlijk geen 30 euro per maand om vervolgens niet te gaan)
Uhm afgelopen donderdag ben ik gaan stappen en toen kwam ik hem tegen, hij zei hoi ik zei hoi en dat was het... hij heeft wel de hele avond staan kijken naar me (jaja, vrouwen zien alles hahaha plus dat de vriendin die mee was het ook de hele tijd zag en tegen me zei) en uhmmm ow ja... zijn msn naam veranderde een aantal keer en dat had elke keer met mij te maken. (dit laatste tot uhm denk 4 dagen geleden)
ow ja en als laatste kwam ik via zo'n profielsite op een berichtje uit van hem aan een meisje over dat ik kansloos was en nahja.. allemaal negatief in elk geval.

Ja... ik denk dat dat het wel zo'n beetje was.
Ik heb zelf trouwens heeellemaaal niks gedaan, geen msn naam, geen contact ofzo, alleen die paar hoi's.

Voel me best goed zo zonder hem! hehe...
__________________
love is like heaven, but it can hurt like hell
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 22:26
Verwijderd
yeah you go girl!!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 22:51
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
omg, wat een imbeciel! geheel terecht dat je je beter voelt zonder hem
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 20:08
stuitertje
stuitertje is offline
__________________
love is like heaven, but it can hurt like hell
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 20:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ben je daar even mooi op tijd van verlost zeg.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 11:20
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik volg je verhaal totaal niet maar als hij niet gelooft dat je niks gedaan hebt, laat die gast dan maar lekker ;x
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2007, 12:00
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
pyres schreef op 15-03-2007 @ 12:20 :
ik volg je verhaal totaal niet maar als hij niet gelooft dat je niks gedaan hebt, laat die gast dan maar lekker ;x

daar ging het toch helemaal niet over?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jullie mening over sex
Unknown123
13 11-03-2014 02:42
Muziek Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening
bloempje222
18 18-11-2012 21:13
Software & Hardware Jullie mening gevraagt!
Informatie
18 08-03-2010 20:12
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Jullie mening!? :)
Strikezz
0 09-10-2007 16:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap jullie mening over het branden van cd's
thunic
66 10-11-2003 19:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening?
Sangria
140 23-09-2003 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.