Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2007, 10:09
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik had laatst een discussie met een vriendin over vreemdgaan. Ik zei dat ik zoenen (en seks natuurlijk) zie als vreemdgaan en dat ik dat erg zou vinden. Die vriendin zei toen dat zij het niet erg vindt als haar vriend eenmalig seks zou hebben met iemand anders (omdat er dan geen gevoelens bij komen kijken), maar ze zou het erger vinden als hij een ander meisje leuker vindt dan haar (maar er niet naar handelt). Zij ziet dit eerder als vreemdgaan.
Wat vinden jullie zelf erger? Wat zou je doen in elk van deze situaties?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2007, 10:28
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik zie zoenen en seks als vreemdgaan. Erg vind ik het zoiezo, wat ik erger vind hangt van de situatie af.. Misschien dat ik een keer seks minder erg zou vinden dan als iemand al tijden met een ander zoent en lief doet, en haar ook echt leuk vind... Een ander meisje leuker vinden zie ik niet als vreemdgaan, maar ik zou het wel heel erg vinden, waarschijnlijk wel even erg als dat vreemdgaan. Ik zou iig niet gewoon op dezelfde manier met hem verder kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zoenen is vreemdgaan vind ik. Het is misschien minder erg dan seks, maar het is wel vreemdgaan.
Verliefd zijn op een ander vind ik niet vreemdgaan. Het hangt er wel vanaf wat hij met die verliefdheid doet. Vertelt hij het me en probeert hij diegene te ontwijken? Of zegt hij niets en moet ik er via anderen achter komen? (met dan de gedachte dat ze vast al iets gedaan hebben, omdat hij het geheim heeft gehouden).

Wat zou ik doen? Geen idee. Nooit meegemaakt, en dus ook geen idee hoe ik zou reageren. Ik zou wel mijn vertrouwen verliezen en sneller jaloers reageren denk ik
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:43
Verwijderd
Is dit niet hetzelfde? http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1528505




OT: Ik zou geen van beide doen. En ik geloof niet dat je vriendin het serieus niet erg zou vinden als hij iemand anders neukt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 12:11
Verwijderd
Ik vind het allebei niks. Bij 'gewoon zoenen/sex' vind ik het te triest voor woorden dat hij zich niet in kan houden, en als hij iemand anders leuker vind dan vind ik dat niet leuk omdat hij míj het leukst moet vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 14:07
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik denk dat het er aan ligt, hoe je met je relatie omgaat..
als jullie afspraken maken, geen anderen zoenen of sex hebben dan moet je dat niet doen
als jullie afspreken dat jullie elkaar leuker vinden dan moet je dat volhouden

ik denk dat elke relatie een ander soort vreemdgaan heeft (bij mij tenminste)
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 14:22
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Dit is toch gewoon topic 394509745 over dit onderwerp?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:32
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-03-2007 @ 11:39 :
Zoenen is vreemdgaan vind ik. Het is misschien minder erg dan seks, maar het is wel vreemdgaan.
Verliefd zijn op een ander vind ik niet vreemdgaan. Het hangt er wel vanaf wat hij met die verliefdheid doet. Vertelt hij het me en probeert hij diegene te ontwijken? Of zegt hij niets en moet ik er via anderen achter komen? (met dan de gedachte dat ze vast al iets gedaan hebben, omdat hij het geheim heeft gehouden).

Wat zou ik doen? Geen idee. Nooit meegemaakt, en dus ook geen idee hoe ik zou reageren. Ik zou wel mijn vertrouwen verliezen en sneller jaloers reageren denk ik
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 14:20
varisha
varisha is offline
zoenen is voor mij al vreemdgaan...als dat gebeurd met een ander ben ik weg
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-03-2007 @ 11:39 :
Zoenen is vreemdgaan vind ik. Het is misschien minder erg dan seks, maar het is wel vreemdgaan.
Verliefd zijn op een ander vind ik niet vreemdgaan. Het hangt er wel vanaf wat hij met die verliefdheid doet. Vertelt hij het me en probeert hij diegene te ontwijken? Of zegt hij niets en moet ik er via anderen achter komen? (met dan de gedachte dat ze vast al iets gedaan hebben, omdat hij het geheim heeft gehouden).

Wat zou ik doen? Geen idee. Nooit meegemaakt, en dus ook geen idee hoe ik zou reageren. Ik zou wel mijn vertrouwen verliezen en sneller jaloers reageren denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 14:26
Flindur
Flindur is offline
Ik ben het eens met jouw definitie van vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 14:53
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Voor mij zijn alle handelingen met een ander op seksueel gebied vreemdgaan. Daar versta ik dus onder zoenen of verder gaan, maar ook een hele tijd met een ander staan knuffelen ofzo.

Verliefd zijn op een ander en er niks mee doen vind ik geen vreemdgaan in die zin van het woord, maar kan wel dezelfde impact op de relatie hebben.

Ongeveer hetzelfde geldt voor 'cyber-vreemdgaan': ik beschouw chatten over seks hebben met een ander (elkaar vertellen wat je zou willen doen met diegene etc) en cammen als net zo erg als vreemdgaan. Daarentegen vind ik chatten met een ander over seks met je eigen partner en wat je geil vindt etc een stuk minder erg, het ligt er maar aan hoe het gaat.

Dan kom ik dus op het punt 'emotioneel vreemdgaan': als je alleen maar met anderen praat over seksuele fantasien, of zelfs over doodnormale gevoelens en belevingen, en niet met je partner, dan kan dit (net als verliefd zijn op die ander), dezelfde impact hebben als vreemdgaan.

Oftewel, vreemdgaan definieren is voor iedere persoon anders, omdat niet iedereen die grenzen gelijk legt. Het woord vreemdgaan betekent verschillende dingen voor verschillende mensen, maar er zijn veel dingen die mensen misschien niet als vreemdgaan beschouwen of definieren, maar die wel net zo'n impact kunnen hebben.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 16:12
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
buh ik ga hier niet met mijn mening over vreemdgaan komen, want dan moet ik weer allemaal discussies aangaan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 16:16
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 06-03-2007 @ 17:12 :
buh ik ga hier niet met mijn mening over vreemdgaan komen, want dan moet ik weer allemaal discussies aangaan.
I do..

ik vind zoenen niet altijd vreemd gaan en zelfs sex niet. Het ligt voor mij heel erg aan de situatie

ik kan me een situatie voorstellen waarbij ik het vreemdgaan vind als iemand alleen met een meisje/jongen op een bepaalde manier danst maar ook waarbij ik het iemand wel kan vergeven dat hij met een ander sex heeft gehad!

zo kom maar op met die discussie
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 16:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
beide nogal vertieft, maar liever een dronken neukpartij dan gevoelens.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 16:17
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 06-03-2007 @ 17:16 :
beide nogal vertieft, maar liever een dronken neukpartij dan gevoelens.
een eens iemand
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 16:20
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
kunst schreef op 06-03-2007 @ 17:16 :
I do..

ik vind zoenen niet altijd vreemd gaan en zelfs sex niet. Het ligt voor mij heel erg aan de situatie

ik kan me een situatie voorstellen waarbij ik het vreemdgaan vind als iemand alleen met een meisje/jongen op een bepaalde manier danst maar ook waarbij ik het iemand wel kan vergeven dat hij met een ander sex heeft gehad!

zo kom maar op met die discussie
oke dan

ik ga alleen zeggen: mn vriend en ik hebben een 'regeling' dat we mogen zoenen met wie we willen (zolang de andere er niet bij is en het geen familieleden/huisgenoten zijn). zoenen is dus geen vreemdgaan bij ons, zoenen is het verlengde van flirten en flirten mag ook. neuken met een ander gaat ons te ver.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
tuttebel schreef op 06-03-2007 @ 17:20 :
oke dan

ik ga alleen zeggen: mn vriend en ik hebben een 'regeling' dat we mogen zoenen met wie we willen (zolang de andere er niet bij is en het geen familieleden/huisgenoten zijn). zoenen is dus geen vreemdgaan bij ons, zoenen is het verlengde van flirten en flirten mag ook. neuken met een ander gaat ons te ver.
Wanneer je hierover een afspraak hebt, is het ook geen vreemdgaan. Dan is dat gewoon een vorm van open relatie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2007, 21:11
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Ik vind mensen hun meningen over vreemdgaan altijd een beetje overdreven. Ik zou het ook erg vinden als mijn vriend met iemand anders zou neuken, maar flirten/zoenen zou niet meteen het einde van de relatie betekenen, vooral als er geen gevoelens bij zaten (of ladderzat was ofzo).

Chatten over seks zou ik ook niet erg vinden, maar cam natuurlijk wel minder. Hier ligt het inderdaad heel erg aan hoe het zou gaan.
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 12:08
Verwijderd
In het eerste geval, dus zoenen of seks, zou ik het onmiddelijk en zonder twijfel uitmaken.
In het tweede geval, dus dat ze geďnteresseerd is in iemand anders, zou ik eisen dat ze kiest, dus contact verbreken met die gozer of anders zou ik het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 12:31
Flushpuppie
Avatar van Flushpuppie
Flushpuppie is offline
zoenen is vreemdgaan. alles watr daarna komt vanzelfsprekend ook.

Citaat:
In het tweede geval, dus dat ze geďnteresseerd is in iemand anders, zou ik eisen dat ze kiest, dus contact verbreken met die gozer of anders zou ik het uitmaken.


als mn vriendin bij het uitgaan de hele avond met dezelfde jongen staat te praten die overduidelijk iets van haar wil is het geen vreemdgaan maar vind ik het zwaar a-relaxed.

oja als mn vriendin zou vreemdgaan is het houdoe tot nooit meer, hoe dronken ze ook zou zijn.
__________________
Humans: self-absorbed animals in clothes.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 13:02
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-03-2007 @ 13:08 :
In het eerste geval, dus zoenen of seks, zou ik het onmiddelijk en zonder twijfel uitmaken.
In het tweede geval, dus dat ze geďnteresseerd is in iemand anders, zou ik eisen dat ze kiest, dus contact verbreken met die gozer of anders zou ik het uitmaken.
oke bij mij dus eerder andersom..
Ik zou het erger vinden als hij geďnteresseerd is in een ander dan als er iets gebeurt maar hij er spijt van heeft en hij niets voor der voelt
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 14:33
Estar
Estar is offline
Zoenen en verder vind ik vreemdgaan.
Wat ook weer anders wordt als je gezoend wordt dan ligt het aan de reactie erop.


Verliefd worden op een ander vind ik geen vreemdgaan omdat je verliefdheid niet zelf in de hand hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 14:38
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Estar schreef op 07-03-2007 @ 15:33 :
Zoenen en verder vind ik vreemdgaan.
Wat ook weer anders wordt als je gezoend wordt dan ligt het aan de reactie erop.


Verliefd worden op een ander vind ik geen vreemdgaan omdat je verliefdheid niet zelf in de hand hebt.
maar de kans dat je voor een verliefdheid een relatie begint, is groter dan dat je een relatie begint met iemand die je zoent..
dus dat is opzich een grotere bedreiging
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:07
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Estar schreef op 07-03-2007 @ 15:33 :
Verliefd worden op een ander vind ik geen vreemdgaan omdat je verliefdheid niet zelf in de hand hebt.
Dat is natuurlijk betrekkelijk. Stel ik heb een vriendin en ik ben bij een feestje en een supermooi meisje komt binnen. Helemaal mijn type en na enig praten blijken we ook nog zeer veel overeenkomstige interesses te hebben. Ik ben dan niet meteen verliefd..logisch, maar als ik mezelf in de positie blijf brengen daarna waardoor ik haar leuker ga vinden dan is dat toch niet iets wat 'gewoon gebeurt'. Het is iets wat ik wel degelijk zelf in de hand heb. Als ik nou verplicht met zo iemand moet werken, dan is het een ander verhaal, maar over het algemeen hebben mensen prima door wanneer ze iemand erg leuk vinden en wat er gaat gebeuren als ze meer en meer met zo iemand omgaan. Confronteer je mensen hiermee dat weten ze zich van de prins geen kwaad. Dit is ook wel weer begrijpelijk want wie geeft nou toe dat hij zich in een relatie zijnde bewust meer en meer ging bezighouden met een ander.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2007, 15:15
Estar
Estar is offline
Citaat:
kunst schreef op 07-03-2007 @ 15:38 :
maar de kans dat je voor een verliefdheid een relatie begint, is groter dan dat je een relatie begint met iemand die je zoent..
dus dat is opzich een grotere bedreiging
Maar geen vreemdgaan tenzij je er iets mee pakt zonder het eerst uit te maken met de ander.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:49
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Top 3 van ergst:

1. Hij vindt het meisje waarmee hij neukt al langer leuk en ze hebben intensief contact
2. Hij vindt een meisje al langer erg leuk en ze hebben intensief contact
3. Hij neukt een meisje terwijl hij ontzettend dronken is. (als het dan nog lukt..)

Tuurlijk zou ik het allemaal erg vinden, maar het feit dat hij een ander verkiest boven mij zou ik erger vinden. Dat hij op zn gevoelens voor een ander afgaat zou ik erger vinden dan dat hij op zn geilheid afgaat.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 19:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Zoenen en verder is vreemdgaan. Maar ook vreemdgaan kan ik eventueel nog vergeven. Afhankelijk van de situatie.

Als ie verliefd is op een ander dan geef ik hem de ruimte om zijn gevoelens te onderzoeken. Wil hij toch met de ander verder, prima ik wens hem veel succes en geluk. Wil hij bij mij blijven dan ben ik alleen maar gelukkig. Zolang hij tijdens het onderzoeken van zijn gevoelens maar niet vreemdgaat en zich gedraagt als iemand die een vriendin heeft die hij respecteert.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 21:50
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik zie geen gradaties in vreemdgaan

vreemdgaan blijft vreemdgaan
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 22:28
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Trouwens, zoenen zou ik misschien nog kunnen vergeven; mits dronken en/of geen gevoelens ofzo. Maar voordat je overgaat op neuken heb je toch al 10 keer na kunnen denken? Je verliest toch niet compleet je verstand als je dronken/geil bent?
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 22:41
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
zoenen en de rest vind ik vreemdgaan.
Maar verliefd op een ander worden vind ik kwetsender.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 22:45
Verwijderd
vreemdgaan is alles wat je doet of denkt met of over een ander wat je niet aan je partner durft te vertellen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 00:05
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 06-03-2007 @ 17:20 :
oke dan

ik ga alleen zeggen: mn vriend en ik hebben een 'regeling' dat we mogen zoenen met wie we willen (zolang de andere er niet bij is en het geen familieleden/huisgenoten zijn). zoenen is dus geen vreemdgaan bij ons, zoenen is het verlengde van flirten en flirten mag ook. neuken met een ander gaat ons te ver.
dat vind ik nou typisch iets voor mensen die eigenlijk nog niet aan een relatie willen, maar dat nog niet willen weten.
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 15:17
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dext0r schreef op 08-03-2007 @ 01:05 :
dat vind ik nou typisch iets voor mensen die eigenlijk nog niet aan een relatie willen, maar dat nog niet willen weten.
Die opmerking vind ik een typisch geval van, alleen mijn mening is goed
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 17:21
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
kunst schreef op 08-03-2007 @ 16:17 :
Die opmerking vind ik een typisch geval van, alleen mijn mening is goed
mij heb je hier anders verder geen uitspraken zien doen dus wie is er nou snel op de teentjes getrapt
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 17:53
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
dext0r schreef op 08-03-2007 @ 01:05 :
dat vind ik nou typisch iets voor mensen die eigenlijk nog niet aan een relatie willen, maar dat nog niet willen weten.
als jij dat vindt.
ik heb welgeteld een enigszins positieve reactie gehad, van iemand die het snapte. dus t ligt niet aan jou.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2007, 17:30
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dext0r schreef op 08-03-2007 @ 18:21 :
mij heb je hier anders verder geen uitspraken zien doen dus wie is er nou snel op de teentjes getrapt
het was niet mijn opmerking.. IK wilde alleen even kwijt dat ik jou post nogal kortzichtig vond

sorry
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 22:10
Verwijderd
Mijn vriendin heeft me bedrogen..

vorige week vertelde ze me dat ze was vreemdgegaan en dat blijkt nu helemaal niet waar te zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 14-03-2007 @ 23:10 :
Mijn vriendin heeft me bedrogen..

vorige week vertelde ze me dat ze was vreemdgegaan en dat blijkt nu helemaal niet waar te zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 22:26
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Zoenen is erg naar, maar in bepaalde gevallen wel overkomelijk. Tsja de rest niet, want idd zoals als iemand al opmerkte, je had al 10x kunnen stoppen. Sex met een hoer/ striptease weetikwat is geen vreemdgaan en mag.
Verliefd op een ander, tsja dan is het in mijn geval beter om de relatie te beeindigen. We zijn beide nog jong en het is onze eerste echte relatie, dus als je dan verliefd word op iemand anders zou ik er niet voor gaan. Op het moment dat je al kinderen/getrouwd bent zou ik juist wel voor de relatie gaan, omdat je veel meer te verliezen hebt. In die context stelt een verliefdheid niet veel voor. Een slippertje is dan ook sneller door de vingers gezien.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 01:14
Tuxs
Avatar van Tuxs
Tuxs is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-03-2007 @ 23:10 :
Mijn vriendin heeft me bedrogen..

vorige week vertelde ze me dat ze was vreemdgegaan en dat blijkt nu helemaal niet waar te zijn!!!
Dumpen die no-good whore, ze heeft over duidelijk hete, wilde sex met een naaste van je. (waarschijnlijk je 2 na beste vriend)

Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 14-03-2007 @ 23:19 :
zucht

moet theo maassen hier uitgelegd worden???
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 08:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 15-03-2007 @ 09:09 :
zucht

moet theo maassen hier uitgelegd worden???
Ik snapte m wel

OT:

Tsja... de twee soorten vreemdgaan... geestelijk en lichamelijk... Ik zie dat niet helemaal zo. Allebei de soorten kun je namelijk 'voorkomen'. Tuurlijk: je kunt iemand aantrekkelijk, lief of leuk vinden, maar eer je eenmaal verliefd bent moet je dat toch echt opzoeken. Hetzelfde geldt voor zoenen/seks met iemand anders. Dat gebeurt niet zomaar ineens. Daarvoor zijn er al tig momenten waarop je je kunt realiseren: 'ik heb al een relatie!'

Als m'n vriend verliefd zou zijn op iemand anders, dit mij eerlijk vertelt en toch bij mij wil blijven (en niet alleen omdat hij die ander niet kan krijgen, haha) wil ik misschien ook wel bij hem blijven. Het feit dat hij ervoor kiest om haar te vergeten... nou ja. (lastig uit te leggen allemaal )

Als mijn vriend met iemand anders heeft gezoend of verder maar er geen gevoelens bij zijn vind ik hem nog stommer. Als je niet eens iets voor haar voelt, waarom zou je dan vreemdgaan? Wel zijn we al heel lang bij elkaar en mag hij 1 fout maken, denk ik. Ik weet niet of ik het dan zou uitmaken.

pff.... warrigste post ever!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 13:04
Drlove
Drlove is offline
misschien ouderwets, maar als ik een relatie heb met een meisje, dan wil ik alleen haar en geen enkel ander meisje. Zoenen en sex doe ik dan ook alleen met haar en ik verwacht dat zij dat ook doet.De behoefte om met anderen te zoenen of sex te hebben is er dan ook totaal niet. Mijn vriendin is immers het allerleukste meisje dat er is. Heb ik toch de behoefte om te zoenen of sex te hebben met anderen, dan is ze blijkbaar niet leuk genoeg en maak ik het uit. Een zoen zonder gevoel is trouwens toch doelloos. Ik heb 100 x liever een zoen van iemand die je oprecht leuk vindt, dan een of ander stom breezertje in een foute discotheek.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:30
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik vind het niet zo erg als "hij" iemand anders leuk vindt, maar het moet niet te lang duren

verder vind ik zoenen en sex not done, waarbij zoenen misschien nog wel te vergeven is maar het lijkt me wel moeilijk, omdat ik iemand 100% wil kunnen vertrouwen en ik er niet van hou om jaloers te zijn. Ik zou er eerder neerslachtig van worden en mijn eigenwaarde zou echt dalen tot het nulpunt, denk ik.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Drlove schreef op 15-03-2007 @ 14:04 :
misschien ouderwets, maar als ik een relatie heb met een meisje, dan wil ik alleen haar en geen enkel ander meisje. Zoenen en sex doe ik dan ook alleen met haar en ik verwacht dat zij dat ook doet.De behoefte om met anderen te zoenen of sex te hebben is er dan ook totaal niet. Mijn vriendin is immers het allerleukste meisje dat er is. Heb ik toch de behoefte om te zoenen of sex te hebben met anderen, dan is ze blijkbaar niet leuk genoeg en maak ik het uit. Een zoen zonder gevoel is trouwens toch doelloos. Ik heb 100 x liever een zoen van iemand die je oprecht leuk vindt, dan een of ander stom breezertje in een foute discotheek.
en nu nog antwoord op de vraag? het gaat er om wat je bij je partner erger zou vinden, niet dat jij het nooit zou doen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:58
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 15-03-2007 @ 15:33 :
en nu nog antwoord op de vraag? het gaat er om wat je bij je partner erger zou vinden, niet dat jij het nooit zou doen.
het gaat er dus om, dat je een relatie hebt met iemand, als je niemand anders wilt!

Als je dan toch een ander wilt zoenen, is dat niet binnen die relatie..

of te wel, vreemdgaan is onmogelijk
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uit onderzoek blijkt ook dat vrouwen seksueel vreemdgaan minder erg vinden dan emotioneel vreemdgaan. En dit zou dan inderdaad zijn omdat vrouwen denken dat mannen dit van elkaar kunnen scheiden. Mannen zouden dat dan weer niet denken en ervaren een groter gevoel van ongemak bij seksueel vreemdgaan omdat dat impliceert dat de vrouw ook emotioneel vreemdgaat. Jaja Niet dat het een geweldig sterk en betrouwbaar onderzoek is.

Ik vind zoenen al niet kunnen en zou het denk ik niet kunnen verdragen als ie seks zou hebben met een ander. Al zou ik het wel door de vingers kunnen zien, maar dat is afhankelijk van het moment. Dat kan ik nu niet zo goed voorspellen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:17
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
kunst schreef op 15-03-2007 @ 15:58 :
het gaat er dus om, dat je een relatie hebt met iemand, als je niemand anders wilt!

Als je dan toch een ander wilt zoenen, is dat niet binnen die relatie..

of te wel, vreemdgaan is onmogelijk
Ja heel leuk allemaal, maar wie zegt dat jouw vriend(in) er hetzelfde over denkt? Ik verwacht ook van mijn vriend dat hij alleen met mij zoent, maar mocht het toch gebeuren moet je toch erop reageren eh.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 17:13
Drlove
Drlove is offline
dacht dat ik het wel duidelijk verwoordde, maar goed een aanvulling dan:

Als mijn vriendin zoent of sex heeft met een ander, is het einde verhaal. Heeft ze het gevoel dat ze met iemand anders wil zoenen, is het ook einde verhaal. Je gaat helemaal voor iemand of niet. De reden interesseert me daarbij niet. Als mijn vriendin vreemd zou gaan, beschouw ik dat als een persoonlijke nederlaag. Dan komt ze iets tekort wat ik haar blijkbaar niet kan geven. Een relatie heeft dan geen nut meer.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Seksualiteit Wat vinden jullie van vreemdgaan?
Vreemdganger
82 21-11-2006 11:11
Liefde & Relatie Vreemdgegaan
Opperdepop
26 09-02-2006 12:24
Psychologie Vreemdgaan
dystopia
36 07-02-2006 07:30
Liefde & Relatie vreemd gaan ?
RL
73 03-06-2003 20:03
Liefde & Relatie Mening over zoenen met 'n ander??
Saffira
33 12-11-2002 20:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.