Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2003, 17:08
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Zoals jullie wel zullen weten kwam wethouder Tak van Rotterdam onlangs met het voorstel om een allochtonenstop in Rotterdam in te voeren. Na de raadsvergadering is dit plan weer van tafel geveegd, wat betekent dat er nog steeds geen oplossing is voor het probleem. Ik ben momenteel bezig met een achtergrondverhaal over dit probleem en zou daarom graag jullie mening weten over de kwestie.

1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?
2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?
3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?
4) ben je allochtoon of autochtoon?

Alvast bedankt. Mocht je met naam en toenoem geciteerd willen worden, graag ff je naam erbij zetten
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Advertentie
Oud 20-09-2003, 17:55
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
1.slecht
2.slecht, als hele families graag bij elkaar willen wonen laat ze
3.nee
4.autoch, maar wel bekeerd moslim
Oud 20-09-2003, 18:05
brinta
brinta is offline
Hee da's toevallig, ik ben ook autoch & bekeerd moslim.
Verder ben ik uiteraard tegen elke maatregel die zich enkel baseert op afkomst.

Andere mogelijke oplossing: wijken bouwen met koop- en huursubsidiewoningen door elkaar, onderhoudsarm en met veel kleurige kunst&gebouwen overal. Dit zorgt voor vrolijke bewoners die zich daardoor thuisvoelen in de buurt en door deze vrolijke levenshouding succesvoller worden. Let wel: de huurwoningen mogen best klein zijn of eenvoudig van voorzieningen, als ze maar goedkoop en mooi zijn (mooi in de zin van niet somber).
Oud 20-09-2003, 18:28
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Sangria schreef op 20-09-2003 @ 18:08:

1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?


slecht idee,
* omdat het practisch onmogelijk is en allemaal internationale verdragen schend
* omdat het mensen die inhun eigen land om hun mening gedood worden
* omdat mensen dan niet met mensen uit een ander land kunnen trouwen
* omdat het waarschijnlijk racistisch is, omdat "allochtoon" vaak niet-westers betekent

2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?

een zeer goed plan, maar dan wel een niet gedwongen spreiding, bijvoorbeeld door huizenbouw te sturen
* omdat het integratie bevordert (nee integratie is niet assimilatie)

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

welk probleem precies?

4) ben je allochtoon of autochtoon?

geimporteerd limburger
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 20-09-2003, 20:08
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?

Geweldig!

2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?

Heeft geen zin denk ik, die allochtonen zoeken elkaar topch wel weer op

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

Niet meer van dat soort lui toelaten, als ze niet komen om te werken terrug sturen.

4) ben je allochtoon of autochtoon?

Technisch gezien allochtoon, maar iedereen die mij allochtoon noemt krijg een klap voor zn bek Ik ben autochtoon to da bone kwa gedrag
Oud 20-09-2003, 20:13
brinta
brinta is offline
Technisch gezien allochtoon? Verklaar je nader.
Oud 20-09-2003, 20:17
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Volgens mij zijn die topics over Rotterdam al zo vaak naar voren gekomen, iig mijn mening moge duidelijk zijn.
Oud 20-09-2003, 20:27
brinta
brinta is offline
Is Another way soms Obouma de Witte Neger?
Oud 20-09-2003, 20:36
Verwijderd
1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?
tja, misschien is het nodig. ik denk dat het wel voor flink wat opschudding zal zorgen, maar het zou best wel eens goed kunnen zijn.

2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?
ik weet niet of dat haalbaar is, allochtonen wonen toch meestal in de goedkopere wijken

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?
nu even niet

4) ben je allochtoon of autochtoon?
ik ben in Noord-Ierland geboren
Oud 20-09-2003, 20:39
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
brinta schreef op 20-09-2003 @ 21:13:
Technisch gezien allochtoon? Verklaar je nader.
\

lees mn post maar es door, ben een bounty ofzo
Oud 20-09-2003, 20:43
Verwijderd
1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?


Alleen vanwege iemands afkomst niet toelaten is onzin.


2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?

Vind ik prima maar wat is het probleem? Wrom mogen die mensen die bij elkaar wonen?

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

Wrom oplossingen bedenken kzie het zekers niet als een probleem.

4) ben je allochtoon of autochtoon?

Allochtone autochtoon
Oud 20-09-2003, 21:07
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 20-09-2003 @ 21:43:
[

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

Wrom oplossingen bedenken kzie het zekers niet als een probleem.
Oftewel je neemt deze woorden terug of je bent wel zo'n idioot eerste klas die nooit in de krant kijkt of het nieuws bekijkt. 99% van de Criminaliteit in Rotterdam wordt veroorzaakt door allochtonen, en jij ziet het probleem niet?

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 09:48.
Oud 20-09-2003, 21:27
brinta
brinta is offline
99%? Gun onze Hollandsche Jongens in de bak ook de twijfelachtige eer die hen toekomt.
Oud 20-09-2003, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 20-09-2003 @ 22:07:
Oftewel je neemt deze woorden terug of je bent wel zo'n idioot eerste klas die nooit in de krant kijkt of het nieuws bekijkt. 99% van de Criminaliteit in Rotterdam wordt veroorzaakt door allochtonen, en jij ziet het probleem niet? Aan vriendjes zoals jouw kan ik me echt ontiegelijk over opwinden.
Jij beweert 99 % maar dat is zekers niet zo. Kijk bv naar feyenoord hooligans ofzo. Die zijn maar die ene procent? Laat me niet lachen

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 09:47.
Oud 20-09-2003, 22:31
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 20-09-2003 @ 22:07:
99% van de Criminaliteit in Rotterdam wordt veroorzaakt door allochtonen
Wie heeft jou dat verteld?
Pimmetje in je dromen zeker.
__________________
nee ik geen ss'er is.
Oud 20-09-2003, 22:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nee ,er was vorig jaar een onderzoek en alle openbare geweldplegingen en straatroven werden vooramelijk gepleegd door allochtone medemensen, maarliefst 99% , dat heeft ook in allerlei kranten gestaan,en is dus zeker niet evrzonnen.Maar dat was vorig jaar,wie weet is het gedaald(of gestegen)...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 20-09-2003, 23:45
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
1% van de Rotterdamse straatrovers is van Nederlandse afkomst.

Buitenlanders plegen straatroven in centrum Rotterdam.

Rotterdam (ANP) - Maar 1 procent van de vorig jaar gepakte straatrovers in het centrum van Rotterdam is van Nederlandse afkomst. Uit dinsdag gepresenteerde cijfers van de gemeente Rotterdam en de politie blijkt dat 99% van de vorg jaar gearresteerde straatrovers van origine buitenlands is.
Bij de politie Rotterdam kwamen vanuit het centrumgebied vorig jaar 1166 aangiften van straatroof binnen. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45% van de verdachten, dat blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38% komt uit Marokko. Een 16% heeft zijn wortels in Turkije danwel Oost Europese landen, 1 procent is van Nederlandse origine.
De politie zegt moeilijk greep te kunnen krijgen op de straatrovers. Een doelstelling om het aantal berovingen met 25% te laten afnemen is onlangsbijgesteld. De praktijk gaf volgens de politie, ondanks de vele inspanningen, een forse toename van straatroven te zien.
Gemeente en politie hebben besloten het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving onderzoek te laten doen naar de Rotterdamse straatroven. Het centrum gaat onderzoek doen naar de karakteristiek van de daders, de plaatsen en de slachtoffers. Hierbij wordt ook de sociale achtergrond van de daders in beeld gebracht.

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 09:49.
Oud 21-09-2003, 00:00
Verwijderd
Tja, ik kan er niets tegen inbrengen dat het tuig uit landen als marokko afkomstig is, maar daarom hoef ik het nog niet met je aanpak eens te zijn om het probleem op te lossen.
Ads door Google
Oud 21-09-2003, 00:02
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-09-2003 @ 01:00:
landen als marokko
zoals de Antillen?
Oud 21-09-2003, 00:06
Verwijderd
Sorry, mn moeder is de afgelopen week in het park in elkaar gemept en bedreigt door 3 marrokaantjes, ik sta er nu niet meer helemaal neutraal bij
Oud 21-09-2003, 00:09
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-09-2003 @ 01:06:
Sorry, mn moeder is de afgelopen week in het park in elkaar gemept en bedreigt door 3 marrokaantjes, ik sta er nu niet meer helemaal neutraal bij
Grapje? Zoja een misselijk grapje. Zo nee begin je het eindelijk door te krijgen wat ik hier al 5 weken probeer duidelijk te maken!
Oud 21-09-2003, 00:11
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 20-09-2003 @ 22:07:
99% van de Criminaliteit in Rotterdam wordt veroorzaakt door allochtonen,
Die 99% van je slaat alleen op het centrum, niet op heel Rotterdam
__________________
nee ik geen ss'er is.

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 09:50.
Oud 21-09-2003, 00:11
Verwijderd
Het is geen grapje

Ik snap je frustratie wel, maar ik ben het over het breede val niet met je eens, men kan niet alle marrokanen en dergelijke over een kam scheren, er zijn er genoeg die niets verkeerds doen.
Oud 21-09-2003, 00:31
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
SSER schreef op 21-09-2003 @ 01:11:
Die 99% van je slaat alleen op het centrum, niet op heel Rotterdam, schele lompe sukkel.
Nee daar is de criminaliteit ook niet zo ernstig he, schele lompe sukkel? Wie wilde er weer eens wat niet geloven, ga nou maar naar bedje, ik weet het, het is niet leuk om op je teentjes te worden getrapt als je over iets praat waar je geen verstand van hebt.
Oud 21-09-2003, 00:32
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-09-2003 @ 01:11:
Het is geen grapje

Ik snap je frustratie wel, maar ik ben het over het breede val niet met je eens, men kan niet alle marrokanen en dergelijke over een kam scheren, er zijn er genoeg die niets verkeerds doen.
Maar diegene die niets verkeerds doen erook geen hol aan om het grote probleem te verhelpen van hun eigen bevolkingsgroep, hoe typisch.
Advertentie
Oud 21-09-2003, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 21-09-2003 @ 01:32:
Maar diegene die niets verkeerds doen erook geen hol aan om het grote probleem te verhelpen van hun eigen bevolkingsgroep, hoe typisch.
Dus jij wijst blanke Hollanders er ook altijd keurig op als ze iets fout doen?
Oud 21-09-2003, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Maar diegene die niets verkeerds doen erook geen hol aan om het grote probleem te verhelpen van hun eigen bevolkingsgroep, hoe typisch.
Ze wonen in Nederland, en de Nederlandse staat is daar opzich verantwoordelijk voor om het probleem aan te pakken door middel van justitie. Hulp van burgers die aangeven dat het zo niet meer kan is natuurlijk wel zeer gewenst.
Oud 21-09-2003, 00:42
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-09-2003 @ 01:34:
Dus jij wijst blanke Hollanders er ook altijd keurig op als ze iets fout doen?
Mocht het probleem zo groot zijn zoals bij de Marokkanen het geval is ja.

Alleen dat is niet het geval in Nederland. Als je het autochtoonse blanke nederlandse volk en die criminaliteit ervan gaat vergelijken met zo'n kleine bevolkingsgroep die zo'n grote problemen veroorzaken in dit land.
Oud 21-09-2003, 03:28
michael1
michael1 is offline
1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?

Goed , nederland moet geen derde wereldland worden, en zeker geen moslim invloeden meer. Slotje dus

2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?

Kut , ik ben van plan naar mijn blanke ouderlijke buurt te verhuizen , waar weinig moslims \ afrikanen woonden.
Alleen een paar aangepaste medelanders met goede wil.

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

Moeilijk , de kapers van 9\11 deden zich voor als hele nette aangepaste mensen , maar bleken monsters te zijn.


4) ben je allochtoon of autochtoon?
Autochtoon

Sinds 9\11 is mijn grote liefde voor de moslims over.
succes ermee.
Oud 21-09-2003, 07:45
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Sangria schreef op 20-09-2003 @ 18:08:

1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?

Geen goed idee. Je discrimineert mensen zo op afkomst, waardoor allochtonen die het goed willen doen in onze maatschappij de dupe worden van de harde kern die het verpest. Bovendien verleg je op die manier het probleem naar gemeenten buiten Rotterdam. Als te veel gemeentes dit soort plannen gaan voeren hoopt de allochtone bevolking zich op in een paar gemeentes.

2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?

Redelijk idee. Het zou er dan opgericht moeten zijn om de beterbedeelde bevolking te mengen met de minderbedeelden, bijvoorbeeld door het woningbeleid.

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

Moeilijke materie.

4) ben je allochtoon of autochtoon?

Autochtoon
Oud 21-09-2003, 07:57
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
michael1 schreef op 21-09-2003 @ 04:28:
1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?

Goed , nederland moet geen derde wereldland worden, en zeker geen moslim invloeden meer. Slotje dus

2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?

Kut , ik ben van plan naar mijn blanke ouderlijke buurt te verhuizen , waar weinig moslims \ afrikanen woonden.
Alleen een paar aangepaste medelanders met goede wil.

3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

Moeilijk , de kapers van 9\11 deden zich voor als hele nette aangepaste mensen , maar bleken monsters te zijn.


4) ben je allochtoon of autochtoon?
Autochtoon

Sinds 9\11 is mijn grote liefde voor de moslims over.
succes ermee.
Er blijkt uit jou relaas nogal een grote haat tegenover iedereen van Islamitische komaf. Denk je niet dat het beter is om mensen te beoordelen naar gedrag, in plaats van naar afkomst? Niet iedere moslim is AEL of Taliban.
Oud 21-09-2003, 08:54
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
michael1 schreef op 21-09-2003 @ 04:28:
4) ben je allochtoon of autochtoon?
Autochtoon

Sinds 9\11 is mijn grote liefde voor de moslims over.
succes ermee.
wil je zeggen dat je voor 9/11 grote liefde had voor moslims? geloof er niks van
Oud 21-09-2003, 09:01
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
argumenten VOOR zou mooi zijn
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 21-09-2003, 09:04
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 21-09-2003 @ 01:32:
Maar diegene die niets verkeerds doen erook geen hol aan om het grote probleem te verhelpen van hun eigen bevolkingsgroep, hoe typisch.
dat is hun zaak toch ook niet.
Oud 21-09-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 21-09-2003 @ 00:45:
Wat heerlijk om dan toch dit nog maar een keer te plaatsen, alleen al voor die TERING IDIOTEN MET OOGKLEPPEN OP die me niet willen geloven. Nu piepen jullie wel anders, en SSER linkse rakker, wordt wakker uit die droom van je. En voor jouw kenjirro; integreer eens wat beter en schrijf eens correcte Nederlandse zinnen.
Dit zijn straatroven vriend. Niet alle criminaliteit. Dus kvind nog steeds dat je bull shit praat. En ja wat wil je. Als de gemeente alle allochtonen in een deel doet en daar geen hollander meer woont, natuurlijk zullen de straatroven daar alleen maar door allochtonen gepleegd worden. En wat zit je als een aap te schelden? ff normaal doen vriend. En hoe kan ik als hollander nog meer integreren?

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 09:53.
Oud 21-09-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 21-09-2003 @ 08:57:
Er blijkt uit jou relaas nogal een grote haat tegenover iedereen van Islamitische komaf. Denk je niet dat het beter is om mensen te beoordelen naar gedrag, in plaats van naar afkomst? Niet iedere moslim is AEL of Taliban.
Wat is er verkeerd aan AEL?????????
Ads door Google
Oud 21-09-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 21-09-2003 @ 04:28:
1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren

Goed , nederland moet geen derde wereldland worden, en zeker geen moslim invloeden meer. Slotje dus
Derde wereldland? Onzinheid?

Citaat:
2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?

Kut , ik ben van plan naar mijn blanke ouderlijke buurt te verhuizen , waar weinig moslims \ afrikanen woonden.
Alleen een paar aangepaste medelanders met goede wil.[/B]
Racistisch? Onzinheid?

Citaat:
3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?

Moeilijk , de kapers van 9\11 deden zich voor als hele nette aangepaste mensen , maar bleken monsters te zijn. [/B]
Alle moslims zijn van plan om aanslagen te plegen? Onzinheid?

Citaat:
Sinds 9\11 is mijn grote liefde voor de moslims over.
succes ermee. [/B]
Dit snap ik ff niet. Was je eerste verliefd op moslims dan?
Oud 21-09-2003, 09:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Gescheld verwijderd. Kenjiro, antwoord in het vervolg in één reply.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 21-09-2003, 11:04
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 21-09-2003 @ 10:44:
Dit zijn straatroven vriend. Niet alle criminaliteit. Dus kvind nog steeds dat je bull shit praat. En ja wat wil je. Als de gemeente alle allochtonen in een deel doet en daar geen hollander meer woont, natuurlijk zullen de straatroven daar alleen maar door allochtonen gepleegd worden. En wat zit je als een aap te schelden? ff normaal doen vriend. En hoe kan ik als hollander nog meer integreren?
Een papiertje met erop 'Paspoort' maakt je nog niet tot Hollander, althans voor mij NIET iig. Wat lul je dat de gemeente de allochtonen in een deel doet? Dat doen ze helemaal niet, die gasten zitten alles over te nemen daaro in Rotterdam, de autochtonen worden getreisterd en verhuizen buiten de stad, en zo krijg je dat Rotterdam onderhand een allochtonen stad wordt. Je ziet het niet in he? 99% van de opgepakte criminelen waren allochtoon, maar dat zegt niks natuurlijk.
Oud 21-09-2003, 11:10
Verwijderd
Dat de autochtone bevolking daar wordt geteisterd is echt niet de reden dat ze verhuizen. De werkelijke reden dat alle blanke Nederlanders daar wegtrekken is gewoon dat die geen zin hebben om naast Turken of Marokkanen te wonen, of die nu crimineel zijn of niet. Jij zou ook niet naast een buitenlands gezin willen wonen, ook al hebben ze een keurig inkomen en nooit iets fout gedaan.

Jouw eigen spelling is ook niet alles. Pot-ketel-syndroom.

Overigens moet jij ook weten dat statistieken overal door vertekend kunnen raken. Negenennegentig procent zal het in de werkelijkheid niet zijn. Wel heel veel, maar dat ontkent ook niemand, dus het heeft geen zin om dat steeds te herhalen. Want het feit op zich dat negenennegentig procent van de delicten door allochtonen gepleegd wordt, is geen argument voor iets. Daar hoort nog een redenatie achter. Dit is het 'blaat'-syndroom.
Oud 21-09-2003, 11:26
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-09-2003 @ 12:10:
dat ontkent ook niemand
Blijkbaar was er toch nog iemand die het niet geloofde; kenjiro. Enneuhm heb je voor alles een syndroompje klaar liggen?
Oud 21-09-2003, 11:29
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
1) wat vonden jullie van het idee om een allochtonenstop in te voeren?
2) wat vinden jullie van het idee om een spreidingsbeleid te gaan voeren?
3) kun je andere mogelijke oplossingen bedenken?
4) ben je allochtoon of autochtoon?

1)Het idee om een allochtonenstop in te voeren vind ik discriminatie. Mensen worden enkel beoordeeld op hun afkomst. Maak van Rotterdam dan lekker een buitenland in Nederland, wees eens creatief. Op vakantie in eigen land! Mét marrokaanse markt, Turks restaurant en multiculturele evenementen.

2)Weet je op de middelbare school (of op de basisschool) dat je teveel met je buurman/vrouw (allochtoon of autochtoon) zat te kletsen en dat je uit elkaar werd gehaald? Dat is het spreidingsbeleid. Op zich een maatregel met een goede bedoeling. Ik ben voor het spreidingsbeleid in de vorm van meer goedkopere woningen verspreid door de stad. Daardoor hoeven mensen met een laag inkomen niet meer bij elkaar te wonen. Het liefst een flat in een villawijk. Of een aantal goedkope villa's.

3) zie boven. Ga eens creatief om met dat beleid, probeer de positieve kanten te zien en maak er wat leuks van. Laat de nederlanders ook eens kennismaken met de leuke kant van andere culturen.

4)Ik ben autochtoon.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Oud 21-09-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 21-09-2003 @ 12:04:
Een papiertje met erop 'Paspoort' maakt je nog niet tot Hollander, althans voor mij NIET iig. Wat lul je dat de gemeente de allochtonen in een deel doet? Dat doen ze helemaal niet, die gasten zitten alles over te nemen daaro in Rotterdam, de autochtonen worden getreisterd en verhuizen buiten de stad, en zo krijg je dat Rotterdam onderhand een allochtonen stad wordt. Je ziet het niet in he? 99% van de opgepakte criminelen waren allochtoon, maar dat zegt niks natuurlijk.
Straatroven is niet criminaliteit alleen. Die term is veel meer omvangrijker. Je hebt moorden verkrachtingen etc etc. Dus dat 99 % van alle criminelen uit Rotterdam allochtoon is, is dus onzin.

Mijn opa komt uit friesland? Mijn oma komt uit enkhuizen? Vaag persoon, meteen conclusies komen trekken.

Nee tuurlijk doen ze dat niet. Het is heel toevallig dat die mensen daar allemaal bij elkaar wonen.

Arme autochtonen worden ze getreisterd door Achmet en Fatma

Onzin man, autochtonen zijn over het algemeen rijker dan allochtonen omdat de kans voor een beter welzijn hoger ligt. Daarom gaan ze naar de wat duurdere wijken. Ook hebben veel mensen dezelfde visie als jij: elke turk en marrokaan is crimineel.

Oud 21-09-2003, 12:58
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 21-09-2003 @ 12:04:
Een papiertje met erop 'Paspoort' maakt je nog niet tot Hollander, althans voor mij NIET iig.
ik wil je niet uit je waan halen, maar als het gaat om Antilianen en Arubanen slaat jouw uitspraak echt helemaal nergens op. Ik weet niet of je je eigen vaderlandse geschiedenis een beetje kent, maar al ruim 370 jaar maken de Nederlandse Antillen en Aruba onderdeel uit van het Koninkrijk der Nederlanden.. Dus niet omdat ze toevallig een paspoort hebben gekregen, nee, ze waren het altijd al. Je kunt toch niet je eigen onderdanen gaan weigeren?!!
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Oud 21-09-2003, 13:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 21-09-2003 @ 13:12:
Ook hebben veel mensen dezelfde visie als jij: elke turk en marrokaan is crimineel.
Onzin. Die visie heeft nagenoeg niemand. Echter, wanneer leden van een bepaalde bevolkingsgroep stelselmatig voor overlast zorgen, wordt men over het algemeen huiverig voor mensen die kwa uiterlijk resembleren. Ireeel, maar wel menselijk.

Eerlijk gezegd vind ik jouw kunstmatige knuffelmentaliteit een stuk ernstiger dan de voorzichtigheid en wantrouwen jegens onze allochtonen medemens.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 21-09-2003, 13:43
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 21-09-2003 @ 13:12:

Arme autochtonen worden ze getreisterd door Achmet en Fatma

.

Zeg je dat ook tegen de strandtent eigenaren van zandvoort, of Bart en de BusChauffeur uit Tilburg, of Rene Steegmans uit Venlo of de 5 meiden uit Eindhoven die werden verkracht in de Tongelreep in Eindhoven of om nog maar niet te spreken over de spoorlijn Hoorn-Enkhuizen, en zo kan ik nog 10 minuten doorgaan, maar dat doe ik niet omdat ik er nu geen tijd voor heb, ach man jij moest eens weten hoeveel mensen last hebben van allochtonen.
Oud 21-09-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 21-09-2003 @ 14:43:
Zeg je dat ook tegen de strandtent eigenaren van zandvoort, of Bart en de BusChauffeur uit Tilburg, of Rene Steegmans uit Venlo of de 5 meiden uit Eindhoven die werden verkracht in de Tongelreep in Eindhoven of om nog maar niet te spreken over de spoorlijn Hoorn-Enkhuizen, en zo kan ik nog 10 minuten doorgaan, maar dat doe ik niet omdat ik er nu geen tijd voor heb, ach man jij moest eens weten hoeveel mensen last hebben van allochtonen.
Owneeeeeeeeeeeeeee

Achmet stoute jongen

Fatma stoute meid



Dus je wilt eigenlijk met andere woorden zeggen dat ALLE allochtonen schuldig zijn aan deze misdrijfen.

Wat wil je nu dat ik zeg: Jah allochtonen zijn geboren om crimineel te zijn. Jah allochtonen wordt thuis niet geleerd dat moorden verkeerd is. Tering onbenulligheid van sommige mensen .

Citaat:
Prea|K schreef op 21-09-2003 @ 01:32:
Maar diegene die niets verkeerds doen erook geen hol aan om het grote probleem te verhelpen van hun eigen bevolkingsgroep, hoe typisch.
Jij doet toch ook nix aan de fouten die de nederlanders doen?

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 14:07.
Oud 21-09-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-09-2003 @ 14:41:
Onzin. Die visie heeft nagenoeg niemand. Echter, wanneer leden van een bepaalde bevolkingsgroep stelselmatig voor overlast zorgen, wordt men over het algemeen huiverig voor mensen die kwa uiterlijk resembleren. Ireeel, maar wel menselijk.

Eerlijk gezegd vind ik jouw kunstmatige knuffelmentaliteit een stuk ernstiger dan de voorzichtigheid en wantrouwen jegens onze allochtonen medemens.
voorzichtigheid? wantrouwen?

Beetje zacht uitgedrukt. Zeg eerder haat. En daar moeten we echt meer zorgen over maken, want we moeten niet onze verleden herhalen ( wat ik nu toch jammer genoeg stukje bij stukje zie komen).

Tijd dat de Nederlanders hun ogen open doen. En niet als een dom schaap een of andere dode kale man (of wie/wat dan ook) gaan volgen.
Oud 21-09-2003, 14:11
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Inderdaad het wordt tijd dat de echte Hollanders hun ogen open doen en in zien dat de multiculturele samenleving een illusie is die nooit zal werken.

Hopelijk komt die dag snel, ik kan niet wachten. En het kom eraan stukje voor stukje, beetje voor beetje, let maar op.
Oud 21-09-2003, 14:33
brinta
brinta is offline
Hihi, bij de spporlijn Hoorn-Enkhuizen ging het om blonde, Hollandsche, autochtone rotjochies hoor.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.