Oud 28-04-2008, 20:57
JaccoZ
JaccoZ is offline
Hallo,

Bij het examen natuurkunde 1,2 VWO heb ik dit jaar ook het compex examen. Om te oefenen zou ik graag de modellen die horen bij het compex examen van 2006, 2005, ... willen hebben.

Is dit ergens te vinden op internet (ik kan het niet vinden, maar...)of heeft iemand het voor me?

Alvast bedankt!

Jacco
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2008, 22:19
tonio
tonio is offline
http://havovwo.nl/vwo/vna/examensn12.htm

staan er een aantal bij
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:35
JaccoZ
JaccoZ is offline
Dat zijn alleen de vragen in pdf formaat. Maar ik wil het model hebben dat daarbij hoort dat ik in Systematic en Coach kan openen om er echt mee te oefenen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:21
tonio
tonio is offline
Citaat:
Dat zijn alleen de vragen in pdf formaat. Maar ik wil het model hebben dat daarbij hoort dat ik in Systematic en Coach kan openen om er echt mee te oefenen
mm.. sorry, dat zou ik niet weten.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 23:02
tonio
tonio is offline
Staat er trouwens ook niks in de gewone examenbundel, of zijn dat ook geen modellen?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 19:59
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Volgens mijn Na leraar is het niet te doen om het thuis te oefenen. Je zou dan Coach en Systematic moeten downloaden (van mininova oid), met Excel kan je natuurlijk wel oefenen. Gelukkig heeft mijn leraar wat extra lessen ingepland om Compex te oefenen (helaas wel in onze eigenlijke vrije tijd om thuis te leren maar dat moet dan maar). Ik zou het aan je leraar vragen als ik jou was, kijken wat hij/zij zegt en als je niet op school kunt oefenen heb je denk ik vette pech .
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 22:33
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Wij hadden vorig jaar voor Coach een downloadlink gekregen, en Systematic (dat is toch systeembord?) kon best makkelijk op usbstick mee, geloof ik.
Systematic is ook wel te oefenen, daar heb je geen andere bestanden voor nodig dan het programma zelf.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 22:41
Verwijderd
bij ons kun je he top school in de mediatheek oefnene.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 23:27
MW
Avatar van MW
MW is offline
Wij kregen een of ander wachtwoord voor de coach 5 site van onze lerares, waar je alles kon downloaden. Ik weet het wachtwoord nu niet meer, maar ik weet nog wel dat je er best weinig aan hebt.. je kunt net zo goed die modellen in je boek uit je hoofd leren/in je GR zetten, daar heb je meer aan waarschijnlijk.
Anders kun je misschien aan je docent vragen of hij/zij ook een wachtwoord heeft?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 13:39
OLO
OLO is offline
Op www.onlineleeromgeving.nl is het sinds kort mogelijk omde Compex examens van de afgelopen jaren te oefenen. Maak een account aan en kijk eens bij de examens van de vakken biologie, natuurkunde of wiskunde A om met de Compex examens aan de slag te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.