Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Bekijk resultaten poll: welke supermarkten vind jij zeer goed/uistekend
Albert heyn 58 54.21%
Jumbo 21 19.63%
Super de boer 6 5.61%
C1000 14 13.08%
Golff 0 0%
Em-Te 1 0.93%
Co-Op 0 0%
Dirk Van Den Broek 6 5.61%
Spar 0 0%
Plus 1 0.93%
Supermarkt 0 0%
Meermarkt 0 0%
Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2006, 15:14
deleugen
deleugen is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 18-12-2006 @ 11:32 :
ik snap niet wat mensen altijd zo geweldig vinden aan de AH, ze zijn erg duur ( aanbiedingen uitgezonderd, die zijn altijd erg goed, ga altijd voor alleen aanbiedingen naar AH ), service is om te janken ( staat er een bordje "bent u de derde in de rij, dan openen wij een kassa bij" , dan sluit je als 6e aan en krijg je een grote smoel als je vraagt wanneer er een kassa opengaat ) hygiene, dat is volgens mij in de meeste supermarkten wel op orde toch ?
ook hebben ze nu ze de konmar hebben overgenomen de prijzen weer drastisch omhoog gegooid, en hebben ze waar ik woon ongeveer een monopolie positie ( enige supermarkt in de stad, de rest zit allemaal in de buitenwijken )
Ik denk toch dat het heel erg samenhangt met waar je supermarkt zich heeft gevestigd. Op die en die plaatsen is het weer verser ofzo? Dats tog ook zo in t buitenland, dan denk k hier ook wel... Dus eigenlijk is deze topic nogal nutteloos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2006, 15:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind de AH overal waar ik kom uitstekend. En als je bewust inkoopt, zijn de prijzen nog goed ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 20:08
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Ik heb AH gestemd. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik er een jaar gewerkt heb, maar ik vind het een fijne supermarkt, overzichtelijk, hygiënisch, ze hebben alles wat ik nodig heb. En euroshopper is een topper (klinkt bijna als een slogan of wat )

Ik vind de C1000 een nare supermarkt. Rood is niet fijn in supermarkten, misschien dat ik daarom Edah etcetera ook niet zo relaxed vind.

Jumbo is ook goed, groot en goedkoop, maar ik kan er niet veel vinden en verdwaal er vaak. Vind de kwaliteit van de producten vaak tegenvallen in vergelijking met die van AH.
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 20:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mrs Mojo Risin schreef op 18-12-2006 @ 21:08 :
En euroshopper is een topper (klinkt bijna als een slogan of wat )
Dat vind ik niet, is echt maar zelden dat ik iets van ES lekker vind...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:44
madelief21
madelief21 is offline
* Het geen ik verwijderd heb, heb ik geen ervaring mee.

Albert heyn : fijne winkelsfeer vooral met koopavond leuk te bezoeken, gewoon gezellig. Kwalitatieve producten maar wel prijziger. Over het algemeen zijn huismerkartikelen uitstekend. De geur van het verse brood ( als misleiding ) ruikt wel erg ontzettend lekker en uitnodigend. Bij AH kun je uitstekend lekkere broodjes halen, zuivel noem maar op. Wat ik bijv. onzin vind is het halen van duur snoepgoed van bijv. mars dat verkrijgbaar is in de luxere supermarkten dit is net zo goed te halen bij bijv. een aldi net zo lekker, soms nog wel lekkerder.


Jumbo : een uitstekende studentensupermarkt. eenvoudig kwalitatief prima en niet al te duur.

C1000 : winkelsfeer is bijna net zo oke als in de AH, artikelen zijn goedkoper dan AH, ik zou niet weten wat ik liever zou halen bij c1000 dan bij AH.


Golff : Een kleine supermarkt met een hoge prijs. Vaak te vinden in een klein dorpje, wel knus dus.


Co-Op : Beetje Jumbo idee.


Spar : beetje luxe aldi


Plus : aangename prijzen, sfeer is uitstekend.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 13:42
Verwijderd
Mij maakt het eerlijk gezegd weinig uit.
Wij gaan gewoon altijd naar de c1000,
vroeger ook wel naar de ah maar die is nu weg.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 14:38
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Al dat AH pro gepraat, Heinz is heinz en Calve is calve. Of dat nu bij de digros of bij de c1000 haalt. En gezelligheid/ vriendelijk personeel? Ik ga niet naar de supermarkt voor de "gezelligheid" hoe kan het nou gezelliger zijn om bij de Ah een blikje in je mandje te stoppen ipv in de aldi En het personeel zegt alleen maar hallo, bij het bliepen, en dat zeggen ze in elke super altijd.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 11:55
Experiment
Experiment is offline
Ik ben pro AH omdat je er alles hebt en lekker een mengsel kan halen van goedkoop euroshopper voer en lekkere AH excellence dingetjes. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als je in een supermarkt komt en ze hebben dingen niet en je moet weer verder zoeken, grr. Bovendien vind ik AH's er altijd fris en verzorgd uit zien.

Moet ik wel bij zeggen dat ik niet veel ervaring heb met andere supermarkten. Coop, Super de Boer vind ik vreselijk, rommelig en ze hebben veel niet. Aldi is erg oké om bijv. inkopen te doen voor een feestje maar verder niet. Ben één keer bij een Dirk geweest en dat zag er goed uit, A-merken voor het geld van C. Plus is vreselijk, ze hebben nergens meer dan 2 varianten/merken van en het is nog duur ook. Lidl één keer geweest, viel me op dat er lekkere broden waren (maisbrood e.d.) voor weinig geld.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 15:53
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik wou dat er een Dirk bij mij in de straat zat Die is goedkoop en ze hebben en groot assortiment.
Er zit een Edah en een AH in mijn straat. De meeste dingen haal ik bij Edah, omdat het gewoon goedkoper is. Maar als iets weer eens is uitverkocht daar dan ga ik naar AH. Ook voor dingen die ik gewoon lekkerder vind bij AH (zoals japanse mix..verslaafd) ga ik daarheen. AH ziet er ook gewoon wat verzorgder uit dan Edah en ze hebben veel lekkere dingen. Maar zoals iemand anders al zei, voor merkdingen kun je ook naar een andere supermarkt.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 11:48
dineke151
dineke151 is offline
hee hee

ik vind de meermarkt zoo slecht..
tegneover mn school hebbe we de meermarkt,... die vent is so onvriendelijk. er mogen eigenlijk maar 2 scholierne binnen. veel vinden dit leeftijddiscriminatie... we mogen alleen op zijn parkeerplaats als je wat koopt... je mag daar ook niet op je vriend of vriendin ofzo w8en,.. hij heeft mij bijna aangeeden samen met un vriendin! echt soo onvriendelijk... het liefst koop ik er niks, maja er is geen andere supermarkt in de buurt...

dus al met al.. meermarkt=
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 19:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
dineke151 schreef op 24-12-2006 @ 12:48 :
hee hee

ik vind de meermarkt zoo slecht..
tegneover mn school hebbe we de meermarkt,... die vent is so onvriendelijk. er mogen eigenlijk maar 2 scholierne binnen. veel vinden dit leeftijddiscriminatie... we mogen alleen op zijn parkeerplaats als je wat koopt... je mag daar ook niet op je vriend of vriendin ofzo w8en,.. hij heeft mij bijna aangeeden samen met un vriendin! echt soo onvriendelijk... het liefst koop ik er niks, maja er is geen andere supermarkt in de buurt...

dus al met al.. meermarkt=
Ik zou ook geen hele horde 15 jarige in m'n zaak willen hebben
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 21:34
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
MTpower schreef op 24-12-2006 @ 20:07 :
Ik zou ook geen hele horde 15 jarige in m'n zaak willen hebben
jaja remko, ga jij nu maar lekker op datingsites kijken in de bieb van middelburg als je snapt wat ik bedoel
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 10:44
dineke151
dineke151 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 24-12-2006 @ 20:07 :
Ik zou ook geen hele horde 15 jarige in m'n zaak willen hebben
hallo, hij staat zelf tegenover de school... dat snapt hij toch ook wel dat scholieren daar wat gaan kopen,.... dan moet hij zich daar maar niet vestigen,..
en trouwens,.. als dit bij jou in de buurt was,.. vond je het dan leuk,.. zo'n vent,..?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 13:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hij heeft groot gelijk. Alle supermarkten bij scholen hebben dergelijke regels en ik zou het zelf ook doen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 15:03
dineke151
dineke151 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-12-2006 @ 14:45 :
Hij heeft groot gelijk. Alle supermarkten bij scholen hebben dergelijke regels en ik zou het zelf ook doen.
maar ik zou dan wel duidelijke regels maken, en niet iedereen uitkafferen,..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 21:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
mario schreef op 24-12-2006 @ 22:34 :
jaja remko, ga jij nu maar lekker op datingsites kijken in de bieb van middelburg als je snapt wat ik bedoel
Who the fuck ben jij?
Eentje uit erremuu... van 20... hmmm... *denk denk*
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 22:33
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
MTpower schreef op 25-12-2006 @ 22:13 :
Who the fuck ben jij?
Eentje uit erremuu... van 20... hmmm... *denk denk*
ik niet iig
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 19:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 25-12-2006 @ 23:33 :
ik niet iig
Heb je wel gezien bij de Jumbo, jij hebt toen ook op de OPDC gezeten en toen had je een aprillia sr
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 18:29
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-12-2006 @ 20:33 :
Heb je wel gezien bij de Jumbo, jij hebt toen ook op de OPDC gezeten en toen had je een aprillia sr
ik ben hem niet
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 18:30
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-12-2006 @ 20:33 :
Heb je wel gezien bij de Jumbo, jij hebt toen ook op de OPDC gezeten en toen had je een aprillia sr
werkte jij niet bij de mc donalds toen ik je ploerstamper had gejat
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 22:28
Crimson
Crimson is offline
AH, is het dichtste bij en ik heb er gewerkt, dus weet waar alles staat.. Kan dus alles makkelijk vinden. Maar wel duur helaas..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 20:25
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
mario schreef op 27-12-2006 @ 19:30 :
werkte jij niet bij de mc donalds toen ik je ploerstamper had gejat
Heb nooit bij de mac gewerkt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 00:02
LB06
LB06 is offline
AH:
  • De groentes zijn meestal erg vers en veel dingen zijn dubbel uitgevoerd (biologisch, niet biologisch)
  • Het assortiment is echt énorm (ik ga altijd naar een XL). Voorbeeldje: volgens mij zijn er zo'n 15 verschillende merken/soorten eieren
  • Huismerk is van goede kwaliteit en tevens betaalbaar
  • Meestal goede aanbiedingen
  • Veel panklare/voorgesneden dingen. (Gemak dient de student.)

Plus:
  • Winkel is ongezellig ingericht.
  • Groentes zijn wel goed
  • Assortiment is beperkt, maar er zijn wel redelijk wat a-merken, gelukkig.

In andere supermarkten kom ik eigen nauwelijks. Ik woon boven de Plus, en de AH XL ligt op de route van de uni naar mijn kamer. Meestal ga ik naar de AH XL voor het avondeten, en naar de plus voor de andere dingen.

Beide supermarkten zijn niet de goedkoopste, maar dat interesseert me vrij weinig. Ik vind het verschil tussen €6 voor het avondeten en €3 voor het avondeten niet echt boeiend. Klinkt misschien wat verwend, maar dat is het niet. Ik werk er gewoon hard en graag voor en kan het me daarom veroorloven om wat duurder voedsel te kopen. Niet dat ik dat doe omdát het duurder is. Ik koop best vaak huismerk, maar als ik bijvoorbeeld chips koop zal ik altijd Lays of Smiths kopen, omdat daar gewoon veel minder verzadigde vetten in zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Scholen en supermarkten: overlast, diefstal, en schreeuwende winkelmanagers
ArnoldV
5 06-10-2015 12:34
Vrije tijd Betaalbare supermarkten in Parijs?
Verwijderd
5 01-06-2011 10:27
De Kantine Enquette Supermarkten Oorlog
PiersonCollege
30 18-10-2010 10:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Supermarkten elke zondag open?
THC1
111 10-09-2005 16:42
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie supermarkt
kutprinter
6 29-05-2004 19:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Supermarkten willen af van 1 en 2 eurocent
Verwijderd
81 28-11-2003 11:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.