Oud 06-05-2007, 21:00
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
2 dagen geleden iets neergetypt,wat vinden jullie ervan ?
Argumenteer aub jullie mening en tips zijn welkom !

Uit een wanhopend gevoel probeer ik iets neer te typen,iets dat mijn leegte kan verwoorden. Al is die zo nadrukkelijk aanwezig in mijn leven, ik kan ze maar niet verwoorden. En de leegt knaagt , dag in dag uit. Wanneer komt het tot stoppen , wanneer vult iemand /iets die leegte,die ik talloze dagen meesleep. Elk uur van de dag,knaagt het weer,onwetenheid slaagt doe , hopeloosheid,ik dwaal af van deze wereld. Ik geraak verwar en raak mijn weg kwijt. In het labyrint des leven,waar de weg soms langer is dan verwacht,de weg waar sommige mensen verward liggen te treuren in een hoekje,verslagen op de grond liggen. Net als mij,maar ik sta niet in dat hoekje,of ik lig niet neergeslagen op de grond,néé ik sta recht , borst vooruit,hoofd rechtop en laat niks uitschijnen van die leegte. Niemand zou mij begrijpen..
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2007, 21:02
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
ik zou in ieder geval letten op je taal, makker.
voor de rest ziet t er leuk uit, maar een beetje vaag, zweverig en abstract.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 21:23
Verwijderd
Als je de 'moeilijke' taal niet goed kan gebruiken, gebruik hem dan niet. Verder is het mooi, maar je valt een aantal keer in de herhaling. Zoals de persoon boven mij al zei, nogal zweverig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 16:04
homehapero
Avatar van homehapero
homehapero is offline
hahaha lollig!
ik zou inderdaad een beetje letten op mijn taal er staan veel (typ?)fouten in.
Voor de rest vind ik het eigenlijk niet goed. je probeert heel diep en Romantisch en getroebleerd te doen maar wat je zegt is zó cliché dat ik eraan twijfel of het wel echt is...
Ik vind het m.a.w. een clichématig, slechtgeschreven tekstje vol uitdrukkingen met een enorme baard.

P.S.: laat je in je schrijven vooral niet ontmoedigen door deze enorme zuurpruim en het feit dat genk alweer de leiding kwijtgespeld is aan anderlecht
__________________
"nu nog hopen dat niemand anders een verhaal instuurt en de kat is in het bakkie..."
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 17:38
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Nou moet dat hiert is gedaan zijn met altijd over Genk te zeuren. Genk is en blijf de club van men hart , kunnen we niet zeggen van dat stelletjes wannabes in Anderlecht.
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 11:58
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 09-05-2007 @ 18:38 :
Nou moet dat hiert is gedaan zijn met altijd over Genk te zeuren. Genk is en blijf de club van men hart , kunnen we niet zeggen van dat stelletjes wannabes in Anderlecht.
Hmm... volgens mij wou je dit ergens anders posten...

[edit]
Oja, ik heb je tekstje gelezen. Het is niet echt iets wat ik wil beoordelen, gewoon omdat de intentie van jou waarschijnlijk anders is geweest. Het heeft namelijk een zeer hoog dit-wil-ik-even-kwijt gehalte. In een ver en grijs (en geel) verleden heb ik daar al over gezeurd en is er een mooi topic gekomen. Ik ben het zelfs gaan zoeken maar het zat al vol.

Misschien open ik er wel weer eentje, mag hier wel
__________________
Recht voor je raapje!

Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 12:00.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:54
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Inderdaad het bevat een dit-wil-ik-kwijt gehalte. Vorige vrijdag geschreven , toen ik me een beetje mottig voelde,en dan om eens te weten wat jullie ervan vonden,hier maar gepost. Duidelijk een verkeerde zet. Ik schrijf héél graag maar dit soort kritiek motiveerd een jonge van 14niet echt. Het prikkelt me zelf niet.

Greetz
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:17
Slabbertje
Slabbertje is offline
Er staan echt onwijs veel fouten in voor een stukje, krijg je geen Nederlands op school ofzo? Zal wat worden met je eindexamen.

Anyways, ik vind het een beetje een ik-probeer-een-pro-schrijver-te-lijken tekst, het is vaag en zweefteeferig (a.k.a zweverig). Ik had al zo'n vermoeden (voor ik jouw laatste reactie las) dat dit gewoon iets was dat je zelf had meegemaakt/vond of wat dan ook.

Ik zou een baan als schrijver maar ver achter me laten.

En dit is geen kritiek, je vroeg ons om onze mening dus moet je je er ook maar op voorbereiden. En zoals ik altijd heb geleerd, kritiek moet je altijd via de positieve kant bekijken, je leert ervan.
__________________
All Good Things Come To Those Who Wait
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 12:09
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 10-05-2007 @ 15:54 :
Inderdaad het bevat een dit-wil-ik-kwijt gehalte. Vorige vrijdag geschreven , toen ik me een beetje mottig voelde,en dan om eens te weten wat jullie ervan vonden,hier maar gepost. Duidelijk een verkeerde zet. Ik schrijf héél graag maar dit soort kritiek motiveerd een jonge van 14niet echt. Het prikkelt me zelf niet.

Greetz
Ik zeg niet gelijk dat ik het slecht vind Wat ik bedoel te zeggen is dat dit soort teksten een uiting zijn van gevoel van de schrijver. Voor jou heeft het al veel meer lading dan voor de lezer en daarom is het voor lezers moeilijk om er wat over te zeggen.
Daarnaast krijg je bij 'dit-wil-ik-even-kwijt' teksten dat ze, doordat ze in een opwelling worden geschreven, vaak technisch gezien (dus qua spelling, woordkeuze en grammatica) niet al te sterk in elkaar steken.

Het is dus moeilijk om hier een oordeel over te vellen. Dus als je daarom vraagt moet je er toch rekening mee gaan houden dat er in beginsel al anders over gedacht wordt dan jij dat doet.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Copypasten van teksten
T_ID
8 27-05-2006 18:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Frans/Duits] Oefen teksten
duivelaartje
6 16-02-2005 16:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen engelse tekst
droops
2 13-07-2004 09:27
Muziek Invloed van muziek en/of tekst op *snif* gehalte van muziek
'I'he Prophet
6 30-06-2003 14:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie wil Franse teksten?
dingel
2 24-04-2002 16:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Waar kan ik Duits teksten vinden? En hier kun je Engelse en Franse teksten vinden!
morgantcm
10 10-05-2001 15:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.