Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 12:18
winging
winging is offline
hallo mensen. Ik zou niet weten waar ik dit moet plaatsen, maar dit lijkt me t meest gecshikt. Maargoed, ik ga binnenkort een abonnement afsluiten met telefoon, vrij dure telefoon, die ik dus wel wil verzekeren. Weet iemand waar en hoe je het goedkoopste kunt verzekeren? liefst tegen schade én diefstal...tnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2003, 13:30
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
Bij de Belcompany... Welk toestel wil je verzekeren? Diefstal is heel erg moeilijk te verzekeren. Je kan je wel verzekeren tegen allerlei vormen van schade en diefstal wordt alleen gedekt door een verzekering als er aantoonbaar bewijs materiaal is en je een proces verbaal hebt van de politie. Vaak valt hieronder dus alleen diefstal uit huis of uit de auto. Wordt de mobiele telefoon gejat uit je tas, jas, zak of hand dan ben je niet verzekerd. Dit is namelijk voor een verzekeringsmaatschappij moeilijk na te gaan en onbegonnen werk.
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:24
Studentje
Studentje is offline
Ik heb em bij t for telecom verzekerd. 6,99 per maand, tegen wat voor schade dan ook.

Belkosten worden ook vergoed als hij onverwachts door een neger gejat wordt die zijn hele familie in Afrika er mee belt.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 08:18
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
t for telecom goede service en goede prijs
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 22:28
Verwijderd
Precies, T For Telecom gold cover is tegen water/val/stoot schade, en tegen diefstal (niet als je niet weet waar die is, wel als je bedreigd bent of je tas is opengesneden).
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:34
Thomas
Thomas is offline
Ik heb ook een zeer dure telefoon met abbo, maar geen verzekering. Ik gok het er wel op.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:48
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
Studentje Ik heb em bij t for telecom verzekerd. 6,99 per maand, tegen wat voor schade dan ook.

Belkosten worden ook vergoed als hij onverwachts door een neger gejat wordt die zijn hele familie in Afrika er mee belt.


ik heb dezelfde verzekering ook bij t for telecom,zogenaamde gouden verzekering dacht ik
moet eens in 3maanden betalen dus da is 20.97 dat je tegelijk moet betalen
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:34
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
deesmees schreef op 20-09-2003 @ 18:48:

ik heb dezelfde verzekering ook bij t for telecom,zogenaamde gouden verzekering dacht ik
moet eens in 3maanden betalen dus da is 20.97 dat je tegelijk moet betalen
Klopt, maar dat maakt het niet anders dan € 6,99 p/m .

Offtopic: probeer de volgende keer het 'quote' knopje eens bij de post die je wil quoten
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
zeekoe schreef op 13-09-2003 @ 14:30:
Bij de Belcompany... Welk toestel wil je verzekeren? Diefstal is heel erg moeilijk te verzekeren. Je kan je wel verzekeren tegen allerlei vormen van schade en diefstal wordt alleen gedekt door een verzekering als er aantoonbaar bewijs materiaal is en je een proces verbaal hebt van de politie. Vaak valt hieronder dus alleen diefstal uit huis of uit de auto. Wordt de mobiele telefoon gejat uit je tas, jas, zak of hand dan ben je niet verzekerd. Dit is namelijk voor een verzekeringsmaatschappij moeilijk na te gaan en onbegonnen werk.
Bij mijn broer is dit ook gebeurd en kreeg niks terug. Maar hij had later een nette brief geschreven en kreeg toen toch nog zijn gsm terug.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:42
Verwijderd
Hopelijk is die verzekering duur. Dat zal je leren een dure telefoon te nemen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:25
Verwijderd
Verzekeringen moet je eigenlijk alleen afsluiten voor dingen die je echt niet zelf kan betalen als ze stuk zijn... en je gaat met niet vertellen dat jij geen € 100 hebt voor een nieuw mobielte of € 350 voor een beetje leuk mobieltje
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:14
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Alex schreef op 23-09-2003 @ 17:25:
Verzekeringen moet je eigenlijk alleen afsluiten voor dingen die je echt niet zelf kan betalen als ze stuk zijn... en je gaat met niet vertellen dat jij geen € 100 hebt voor een nieuw mobielte of € 350 voor een beetje leuk mobieltje
Sinds ik gehoord heb dat een huisgenootje van een vriend van me zo'n 200 euro kon ophoesten omdat zo'n neger zo nodig zijn familie in Kenia moest bellen, ben ik daar ook nogal huiverig voor. Tel daarbij de waarde van mijn telefoon op, en het is toch zeker wel een verzekering waard. Maar in principe heb je gelijk, je moet wel kijken of de premie enigszins tegen het risico opweegt.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:07
winging
winging is offline
ARG....een nieuw probleem, vandaag wilde ik een verzekering afsluiten, bioj t for telecom, blijkt dat k 18 moet zijn....wat ik dus nog niet ben...ook bij bel company hetzelfde verhaal...weet iemand toevallig ergens waar je geen 18 hoeft te zijn??
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:40
Verwijderd
Citaat:
winging schreef op 24-09-2003 @ 22:07:
ARG....een nieuw probleem, vandaag wilde ik een verzekering afsluiten, bioj t for telecom, blijkt dat k 18 moet zijn....wat ik dus nog niet ben...ook bij bel company hetzelfde verhaal...weet iemand toevallig ergens waar je geen 18 hoeft te zijn??
Overal moet je 18 zijn, jij mag nog helemaal niet tekenen. Neem gewoon iemand mee die 18 is, probleem opgelost.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 09:46
Thomas
Thomas is offline
Wel eens de AV gelezen? Wat ik bedoel; ze kunnen zichzelf er altijd onderuitlullen en dan sta je nog met lege handen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:03
Verwijderd
Pff, wouden ze mij ook aansmeren voor mn mobiel, koste 7 euro per maand. Ik heb dit niet gedaan. Je krijgt alleen geld terug als je kunt bewijzen dat jij hem niet hebt kapotgemaakt, en als je kunt bewijzen dat hij van jou is gejat. Omdat het bewijzen daarvan zeer slecht mogelijk is heb ik het maar niet gedaan. Het aantonen zou te moeilijk zijn, en ik zou dus toch niets terug krijgen, dus zou het geld voor de verzekering toch weggegooit zijn.

Als mijn mobiel jgejat word laat ik de kaart blokkeren. Je krijgt dan een nieuwe kaart, en het mobiel kreeg je toch gratis bij het abbonement das opzich maak ik daar toch geen verlies op.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:17
winging
winging is offline
twee vrienden van me hadden hun telefoon verzekerd, op vakantie gingen ze kapot, maar ze kregen gewoon best snel een nieuwe...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:19
winging
winging is offline
Citaat:
Overal moet je 18 zijn, jij mag nog helemaal niet tekenen. Neem gewoon iemand mee die 18 is, probleem opgelost.
maar dan staat t op naam van mijn ouders, dan moeten hebben zij ook weer gedoe wanneer er eits met mijn telefoon is ik zal maar ( nog) voorzichtig(er) moeten zijn....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2003, 18:40
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
Citaat:
Klopt, maar dat maakt het niet anders dan € 6,99 p/m .
Citaat:
Offtopic: probeer de volgende keer het 'quote' knopje eens bij de post die je wil quoten
mijn bedoeling was te zeggen dat je 20.97 in een keer moet betalen en niet dat je 6.99 per maand er bij moet betalen,gaat toch per kwartaal!!!! slimmerik
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
deesmees schreef op 20-09-2003 @ 18:48:
Belkosten worden ook vergoed als hij onverwachts door een neger gejat wordt die zijn hele familie in Afrika er mee belt.
Of je buurman die zijn zoon in Beneden-Leeuwen even vraagt of hij in het weekend thuis komt eten. Eventjes om aan te duiden dat het ras er in dit geval niks toe doet

Trouwens, dat "onverwachts gejat" doet mij een beetje vreemd aan... Kan hij dan ook "verwachts" gejat worden?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:06
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-09-2003 @ 19:48:
Of je buurman die zijn zoon in Beneden-Leeuwen even vraagt of hij in het weekend thuis komt eten. Eventjes om aan te duiden dat het ras er in dit geval niks toe doet

Trouwens, dat "onverwachts gejat" doet mij een beetje vreemd aan... Kan hij dan ook "verwachts" gejat worden?
Je buurman zal waarschijnlijk niet naar Kenia bellen.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:06
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
deesmees schreef op 29-09-2003 @ 19:40:
mijn bedoeling was te zeggen dat je 20.97 in een keer moet betalen en niet dat je 6.99 per maand er bij moet betalen,gaat toch per kwartaal!!!! slimmerik
Goed, maar het maandbedrag is dan toch nog steeds 6,99?
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Studentje schreef op 29-09-2003 @ 20:06:
Goed, maar het maandbedrag is dan toch nog steeds 6,99?
Jullie hebben allebei gelijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:40
winging
winging is offline
Citaat:
deesmees schreef op 29-09-2003 @ 19:40:
mijn bedoeling was te zeggen dat je 20.97 in een keer moet betalen en niet dat je 6.99 per maand er bij moet betalen,gaat toch per kwartaal!!!! slimmerik
tnx, dat zocht ik idd
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:41
winging
winging is offline
Citaat:
winging schreef op 29-09-2003 @ 21:40:
tnx, dat zocht ik idd
ho..verkeerde gequote...mm...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2003, 20:43
winging
winging is offline
Citaat:
Studentje schreef op 21-09-2003 @ 12:34:
Klopt, maar dat maakt het niet anders dan € 6,99 p/m .

Offtopic: probeer de volgende keer het 'quote' knopje eens bij de post die je wil quoten
zo...nu moet ie goed zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Blackberry Bold GESTOLEN!
Fashion Icone
11 16-10-2010 18:32
Lifestyle Het leven is zo zwaar blablabla
Metal
500 14-04-2006 15:33
Werk, Geld & Recht Verzekeren van gsm
Verwijderd
22 14-02-2006 16:44
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Ned] verhandeling IR
thalia
3 16-04-2005 13:03
Software & Hardware [GSM] Telefoon gejat, abo loopt door
ouwe dibbes
15 09-03-2004 21:16
Werk, Geld & Recht Verzekering en GSM
TECHNique
8 20-02-2003 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.