Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 11:59
Verwijderd
Nu de examens begonnen zijn zo goed en wel...

Batterijen van je GR leeg?
Verslapen?
Verkeerde stof geleerd?
Te laat?
Rammelende maag onder het examen?
Exploderende blikjes cola?
Verbouwingen naast de examenzaal?
Betrapt op spieken?

Oftewel: wat is er bij jouw examens allemaal misgegaan?
Advertentie
Oud 26-05-2004, 12:00
Verwijderd
Topicstarter begint natuurlijk.

Onder geschiedenis werd er gisteren volgens mij een jongen weggestuurd omdat hij zat te spieken, maar daar heb ik niet zoveel van meegekregen.

Voor de rest is het allemaal prima geregeld bij ons, geloof ik. Lekker rustig, niet te warm, niet te koud etc.
Oud 26-05-2004, 12:03
Verwijderd
Ik had vandaag Latijn in de voorste gymzaal, die het dichtst bij de kantine ligt. En in de pauze hadden ze per ongeluk de muziek aangezet die ze normaal altijd draaien (er worden dan altijd cd's gedraaid, en behoorlijk hard ook). Dus in die stilte kwam ineens keihard een of ander trancenummer
We zaten maar met weinig mensen, en iedereen kon er wel om lachen eigenlijk, want ze stopten er snel mee. Een van de surveillanten was namelijk snel naar de kantine gerend om ze te laten stoppen
Oud 26-05-2004, 12:06
Verwijderd
Ja, wij zaten ook maar met weinig mensen bij Latijn, en havo was er niet, dus met 11 man in die (dan) gigantische gymzaal.

En de examencoördinator: "Normaal doen we dit niet... Maar wie wil er koffie?"
Oud 26-05-2004, 12:30
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik ben voor alle vakken de avond van te voren pas begonnen met leren. Maar ik haal het wel.
__________________
ik zeg maar wat
Oud 26-05-2004, 12:37
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Dr is gewoon niks gebeurt.. Ik dacht dat er wel een keer een telefoon zou afgaan ofzo.. maar is nog niks gebeurt.. Ook niemand van zn stoel gevallen.. K erger me alleen dood aan mensen die liga's ofzo bij zich hebben .. en dan na een half uur die dingen open maken.. haal ze dan vantevoren alvast uit de verpakking ofzo.. en door de stress krijgen ze dan niet open.. dus dan zitten ze 5 minute met zo'n ding te worstelen
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 26-05-2004, 12:39
Verwijderd
Omdat we maar met een klein groepje Latinisten zijn, werden we in een lokaal gezet. Alleen waren daar in de buurt wel lessen, dus bij de leswisseling was het erg onrustig. Gelukkig kwamen ze daar na een uurtje of twee ook achter en toen werd de gang afgesloten.

Mijn rampverhaaltje: Ik zat tijdens examen geschiedenis opgesloten op de wc. Heel prettig, die deur ging niet meer open en ik stond daar met de klink los in mijn hand. Uiteindelijk is het allemaal nog goed gekomen, maar echt vrolijk word je daar niet van. Ik ga in ieder geval niet meer daar naar de wc

@Krummeltje: wij krijgen gewoon koffie of thee halverwege de examens!
Oud 26-05-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 26-05-2004 @ 13:39 :
@Krummeltje: wij krijgen gewoon koffie of thee halverwege de examens!
Nou ja, wij normaal alleen pakjes drinken. En die examencoördinator zei het echt op zo'n toon van 'voel je heel speciaal, dit is één keer maar nooit weer'

Opgesloten op de WC's
Oud 26-05-2004, 12:43
Verwijderd
Kijk, wij krijgen dan weer geen pakjes drinken

Mogen jullie trouwens eten tijdens de examens? Wij officieel niet, maar dan zit iedereen daar met zo'n knorrende maag...
Oud 26-05-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 26-05-2004 @ 13:43 :
Kijk, wij krijgen dan weer geen pakjes drinken

Mogen jullie trouwens eten tijdens de examens? Wij officieel niet, maar dan zit iedereen daar met zo'n knorrende maag...
Ja, dat mag bij ons gewoon. Er zijn echt mensen met 8 boterhammen ofzo
Oud 26-05-2004, 12:46
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
gisteren bij geschiedenis, had ik blijkbaar vergeten me wekker te zetten, dus moest ik me ontzettend haasten om NET optijd te zijn voor het examen.

Halverwege examen kreeg ik last van een knorrende maag, omdat ik nog niet had gegeten

al met al gelukkig toch nog goed gemaakt
Oud 26-05-2004, 13:28
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
pakjes zijn irritant, omdat als dan stopt met drinken je dan zo kut geluid hoort, wie mogen dan weer geen cola omdat dat te veel geluid maakt, het meest irritante wat gebeurt is, is denk dat zo gast de hele tijd met ze pen loopt te klikken, gelukkig zei zo leraar er wat van, Of ik zelf nog iets doms heb gedaan? uuuh ja op het eind liet al me potloden en pennen op de grond vallen, ag pecht gehad
Oud 26-05-2004, 13:42
Seraya
Avatar van Seraya
Seraya is offline
Oh, ik heb wel een behoorlijk rampverhaal. Maandagochtend, op tijd opgestaan, rustig ontbeten, liep ik relaxed naar het metrostation, om 5 over 8 weggegaan, zodat ik wel een kwartier van tevoren op school zou zijn. Kom ik bij de metro in Rotterdam, staan er ontzettend veel mensen te wachten.. Op het aankondingsbord staat dat de metro pas over een kwartier komt, terwijl hij eigenlijk binnen 5 minuten moest komen, dus ik wachten en op eens verdwijnt de aankonding dat hij over een kwartier komt!

Ik vraag het aan iemand en het blijkt dat de metros gewoon helemaal niet meer rijden! (of een hele grote vertraging hebben iig!) dus ik bel de taxi centrale voor een taxi, "het kan 5 tot 25 minuten duren totdat de taxi er is en er is ook nog een grote kans op file aangezien het ochtend is" AARGH! Dus ik loop naar de bus, die zo vriendelijk was om zijn route te wijzigen op NATUURLIJK MAANDAG 24 MEI!

geen metro, geen bus, geen taxi, + mijn moeder was ook nog eens op vakantie dus zij kon me ook niet brengen... uiteindelijk heb ik dus een bus genomen die net iets anders reed en toen bij een ander metrostation waar meer metros kwamen gewacht en daar kwam hij GELUKKIG. Uiteindelijk was ik maar 10 min te laat, maar het was echt een onwijze schrik
Oud 26-05-2004, 13:43
vincentlover
vincentlover is offline
Wij mogen alles te eten wat we willen meebrengen as we het maar van te voren uitpakken zodat anderen er geen last van hebben en we krijgen halverwege ook koffie, thee of water.
Ik vind het wel behoorlijk lastig as je zelf geen eten mee naar binnen mag nemen, als je dan suikerziekte hebt ( zoals ik) en je moet iets eten, wat dan??
Oud 26-05-2004, 13:48
San_x
Avatar van San_x
San_x is offline
Oops..
bij duits .. was ik nog helemaal gestressed.. flesje fanta vante voren open gemaakt.. dan sist het niet!!
Onder duits heb ik de hele tijd gedacht.. als ik weg ga draai ik de dop er weer goed op vast...
Naja.. dat was ik dus vergete ... dus ik loop met 4 pennen ( bang dat ik zonder inkt kom te zitten ) een pakje kauwgom.. koekje.. mn flesje drinken en mn examen dus naar de plek waar je het moet inleveren ( dat ging goed niets laten vallen )
Ik leg al mn troep op die tafel.. pak mn examen er tussen uit..
en wil weg lopen.. maar ojee daar gaat bijna mn kauwgom.. dus ik probeer hem nog te pakken.. maarjah mn dop zat niet goed op de fles.. dus die vrouw .. Wat doe je nou.. dus ik kijk naar de grond.. ja tis btje nat.. ik dacht nog dat is toch niet zo erg.. maar ik had allemaal drinken over haar tafel heen gegooid
ik zo fluistere... moet ik wat wc papier pakke ofzo.. ( tmoest toch droog ) .. zegt ze NEE ga maar heel gauw weg...
tsjah
Oud 26-05-2004, 14:08
Verwijderd
@ San_x:
Oud 26-05-2004, 14:50
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
De nacht van zondag op maandag wakker worden van de pijn je buik en maandag amper kunnen lopen om vervolgens ook nog eff te kotsen.
Dus dat is 1 examen dat ik heb gemist.
Oud 26-05-2004, 15:01
Verwijderd
Twee jaar geleden, Havo examen aardrijkskunde. We kregen allemaal een atlas, maar toen ik druk bezig was, bleek ik 2 vragen niet te kunnen maken. Hand op gestoken, surveillant verteld dat er in de atlas iets anders stond dan er had moeten staan.. Maar ja, volgens de surveillant kon hij me daar niet meer helpen. Dus ik kon die vragen niet maken.
Thuis las ik op internet dat ik een te oude atlas had gekregen Ik meteen naar mijn leraar gemaild, en vervolgens gebeld. Ik mocht het overdoen, maar aangezien mijn leraar me al had verteld - stiekem - dat ik het ook zonder die punten heel goed had gemaakt, heb ik het maar niet over gedaan.
Vond ik toch wel een ramp.

En vorig jaar, Vwo staatsexamen. Er kwam een man binnen, die ook examen kwam doen, volgens mij mavo. En hij stónk. Volgens mij was hij dronken. Hij viel in slaap aan zijn tafel, snurkte... heel vervelend (ik zat naast hem). Surveillanten hebben hem toen wakker gemaakt, hij probeerde iets op te schrijven, maar dat lukte niet. Toen begon hij een beetje te schreeuwen (hij schreeuwde:'Eeeuuuh, Hoooooh...' ) en toen hebben de surveillanten hem buiten gezet.

Verder ook vaak kraakstoelen gehad, echt vervelend. En 1 keer bíjna drinken over m'n tafel gegooid, ik kon het flesje nog net tegenhouden.
Ads door Google
Oud 26-05-2004, 15:57
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
er was er eentje die zo'n tipex roller gebruikte. een corrigeer spullen zijn zowiezo verboden alle vragen die daar mee zijn gecorrigeerd worden automatisch fout gerekend.

dus die kreeg een dikke onvoldoende. en het maakte een enorm lawaai
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 26-05-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
very drunk driver schreef op 26-05-2004 @ 16:57 :
er was er eentje die zo'n tipex roller gebruikte. een corrigeer spullen zijn zowiezo verboden alle vragen die daar mee zijn gecorrigeerd worden automatisch fout gerekend.

dus die kreeg een dikke onvoldoende. en het maakte een enorm lawaai
Oh ja, ik had iemand die met potlood schreef, dat mag ook niet. Een surveillant was te moe om naar die persoon toe te lopen en riep dus door de zaal:'Heee! Je mag niet met potlood schrijven!!' Zo dom
Oud 26-05-2004, 16:48
Verwijderd
niet echt rampen, maar bij geschiedenis ging het mobieltje van de lerares af (!!!) en sprong de muziek aan, waarnaar ze 10 minuten hebben gezocht voordat die uit kon
Oud 26-05-2004, 17:41
Slettelina *
Slettelina * is offline
bij nederlands. Van te voren werd duidelijk nog door de concierge gezegd doe je mobieltjes uit en voorin de bak. Komt hij met andere lui drinken brengen. Gaat zijn mobieltje af BAM weg concentratie in de zaal
__________________
New York City, Dance or die
Oud 26-05-2004, 17:41
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Geschiedenis: Staan er een stuk of 30 tafels in het lokaal en dan krijg ik net die tafel, achter in de klas tegen een kast aan, die onwijs wiebelt. ik wil er een stukje papier onderleggen, meteen 2 surveillanten op me af !!!
En dan zit je ook nog zowat TEGEN een kast aan, met de uitstekende klink van die kastdeur in je nek! En dan nog 3 uur een examen maken, waardoor je nog spontane reuma krijgt!
Maar het kan erger:

Een klasgenoot: 2 minuten overtijd (dus na die 30min dat je te laat mag komen) binnen; uitgesloten van examen!!
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 26-05-2004, 17:49
Think Again
Avatar van Think Again
Think Again is offline
Was bij ons niet echt veel bijzonders, behalve een surveillante die over een tafelpoot struikelde en eentje die een hele lading kladpapier liet vallen die vervolgens voor door de gymzaal dwarrelden *wwwvooeesssschhjjj*. En daar stond hij dan met zijn rode kop al die dingetjes één voor één op te rapen..
__________________
Ain't no sunshine when she's gone.
Oud 26-05-2004, 18:24
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 26-05-2004 @ 16:57 :
er was er eentje die zo'n tipex roller gebruikte. een corrigeer spullen zijn zowiezo verboden alle vragen die daar mee zijn gecorrigeerd worden automatisch fout gerekend.

dus die kreeg een dikke onvoldoende. en het maakte een enorm lawaai
Ja was ook bij ons vandaag. Precies hetzelfde verhaal. Hij was bijna een kwartier achterelkaar met dat ding bezig.
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Advertentie
Oud 26-05-2004, 18:28
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
ehhhhwww...
We zitten in een gymzaal van een andere school met gare stoeltjes en tafeltjes...

Dan een keiharde knal in het midden van de zaal, blijkt de tafel van een meisje om zijn geklapt (jah ik wist ook niet dat dat zomaar kon met tafeltjes)...achjah...kan gebeuren...
Was wel geinig zicht...de leraren er gelijk op af om het zo snel mogelijk weer op te lossen.

jah en toen lag ik in een deuk, weer 5 minuten verder.
Oud 26-05-2004, 19:03
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Vanochtend bij Latijn mochten we om een of andere reden plotseling niet in de aula, maar in een gewoon lokaal.
Daarom was er bij elke wisseling van de les een hoop kabaal (bij de aula zijn dubbele deuren, dus daar heb je geen enkele last van geluiden in school.
Maar het ergste was nog wel dat we in 3 klokuren 7 (!!) verschillende surveillanten hadden! Dat was ook behoorlijk storend, telkens de deur open...

Verder liet ik maandag tijdens Nederlands m'n opgavenblaadje op de grond vallen, die toen gelijk 2,5 meter weg waaide.
Oud 26-05-2004, 19:43
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Wij krijgen altijd koffie of thee halverwege t examen.
Ik lette niet op het meisje dat mijn thee inschonk, zag alleen dat ik het laatste uit de pot kreeg (ik zat helemaal vooraan in de hoek). Toen ik de vraag had afgeschreven en op keek naar mn bekertje, bleek dat ik maar een half bekertje had en ze mijn bronnenboekje en vragenboekje helemaal ondergeknoeid had!
En ze kwam het ook niet even droogmaken en bijschenken ofzo.. echt heel erg fijn, papier wordt doorschijnend en plakt aan je tafel vast..
Maar ja, was nog blij dat ze niet over mn antwoorden heen had gegoten..
__________________
Keep on rockin'
Oud 26-05-2004, 19:48
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
moest pissen tijdens mijn eerste examen.
ik was van tevoren geweest dus dacht dat het wel weer gewoon zenuwen waren.
maar ik moest echt en heb het dus 3 uur opgehouden.
oeps!
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 26-05-2004, 19:49
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 26-05-2004 @ 16:57 :
er was er eentje die zo'n tipex roller gebruikte. een corrigeer spullen zijn zowiezo verboden alle vragen die daar mee zijn gecorrigeerd worden automatisch fout gerekend.
Weer wat geleerd vandaag Ik wist helemaal niet dat dat niet mocht. Niet dat ik ooit typex gebruik, maar toch.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 26-05-2004, 19:51
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik had helemaal een hele tijd van tevoren in mijn agenda een lijstje gemaakt van de dingen die ik mee moest nemen naar het examen. En wat denk je? Ja hoor.. vergeet ik het allerbelangrijkste.. mijn etui! Gelijk op de eerste dag.. begon gelijk goed dus. Ik was vet relaxt en helemaal niet zenuwachtig, maar toen ik daar dus achter kwam raakte ik helemaal gestresst.. waardoor ik bij Nederlands een hele domme fout heb gemaakt. Ik ging dus die 1e tekst lezen.. maar ik had dat 2e losse blaadje per ongeluk er tussenuit gehaald. Die tekst ging dus verder op dat losse blaadje.. maar ik ging gewoon doorlezen op dat ene velletje.. was dus gewoon tekst 2. Ik hele tekst gelezen.. kom ik er dan pas achter. Dom, dom, dom. En ik ben ook nog een vraagje vergeten te maken. Tis natuurlijk niet zoo'n grote ramp normaal als je je etui vergeet.. je kunt natuurlijk een pen van iemand anders lenen(wat ik ook heb gedaan).. maar ik vond het gewoon zo kut dat ik niet met mijn eigen, lekker schrijvende, gelukspennen kon schrijven. En ik had ook nog is geen tip-ex ed. In mijn etui zaten ook een gelukspoppetje, geluksmuntje en een concentratiesteentje.
Oud 26-05-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 26-05-2004 @ 20:43 :

Maar ja, was nog blij dat ze niet over mn antwoorden heen had gegoten..
Zou lekker zijn geweest...zeker als je met vulpen schrijft...

Bij mijn examens viel het in vergelijking met sommige verhalen hier gelukkig wel mee (de tentamens verliepen meestal rommeliger). De gebruikelijke dingen als wiebel tafels en stoelen en geboor ed heb ik wel meegemaakt...en irritant tikkende schoenen van een survaillant en dat soort dingen...
Oud 26-05-2004, 19:53
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 26-05-2004 @ 16:57 :
er was er eentje die zo'n tipex roller gebruikte. een corrigeer spullen zijn zowiezo verboden alle vragen die daar mee zijn gecorrigeerd worden automatisch fout gerekend.

dus die kreeg een dikke onvoldoende. en het maakte een enorm lawaai
Bij ons in het examenboekje staat juist dat we het WEL mogen gebruiken. Ga ik dus ook zeker doen.
Oud 26-05-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 26-05-2004 @ 20:51 :
En ik had ook nog is geen tip-ex ed.
Das dan een geluk bij een ongeluk, want dat mag je niet gebruiken bij examens (zoals iemand al zei, met typ-ex gecorrigeerde vragen worden fout gerekend).
Oud 26-05-2004, 19:55
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 26-05-2004 @ 20:48 :
moest pissen tijdens mijn eerste examen.
ik was van tevoren geweest dus dacht dat het wel weer gewoon zenuwen waren.
maar ik moest echt en heb het dus 3 uur opgehouden.
oeps!
Ja dat had ik gister bij geschiedenis ook. Maar ik heb het ook opgehouden, omdat ik toch al met tijdsnood zat. Ik heb mijn examen dan ook niet afgekregen.
Oud 26-05-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 26-05-2004 @ 20:53 :
Bij ons in het examenboekje staat juist dat we het WEL mogen gebruiken. Ga ik dus ook zeker doen.
'k zou er mee uitkijken...vooral ivm tweede corrector...
Misschien kun je ergens het officiele regelement vinden?
Ads door Google
Oud 26-05-2004, 19:57
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-05-2004 @ 20:55 :
'k zou er mee uitkijken...vooral ivm tweede corrector...
Misschien kun je ergens het officiele regelement vinden?
Ik dacht eerst ook dat het niet mocht, omdat ik het hier op het forum een keertje heb zien staan. Maar toen ik het aan een leraar van me vroeg wist ie er geeneens iets vanaf. En in het examen informatie boekje staat duidelijk dat het wel mag. Dus dan hebben ze het recht niet eens om het fout te rekenen.
Oud 26-05-2004, 19:59
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-05-2004 @ 20:53 :
Bij ons in het examenboekje staat juist dat we het WEL mogen gebruiken. Ga ik dus ook zeker doen.
nou ik zou het niet doen.
want dan is het antwoord fout.
staat tevens in de examenkrant.
en daarnaast doorstrepen gaat ook een stuk sneller dan met tip-ex zitten smeren en zo'n roller is ook nog enorm irritant voor een ander.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 26-05-2004, 20:00
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-05-2004 @ 20:55 :
Ja dat had ik gister bij geschiedenis ook. Maar ik heb het ook opgehouden, omdat ik toch al met tijdsnood zat. Ik heb mijn examen dan ook niet afgekregen.
ben gelukkig niet de enige.
pfiew
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 26-05-2004, 20:05
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 26-05-2004 @ 20:59 :
nou ik zou het niet doen.
want dan is het antwoord fout.
staat tevens in de examenkrant.
en daarnaast doorstrepen gaat ook een stuk sneller dan met tip-ex zitten smeren en zo'n roller is ook nog enorm irritant voor een ander.
Soms is het juist handiger om te tip-exen.. vooral als je later pas een antwoord gaat verbeteren(dan heb je geeneens ruimte meer om het ernaast te zetten). En waarom zou het irritant voor een ander zijn? Het maakt echt geen geluid ofzo.
En ik heb het nog niet gebruikt.. maar ga morgen dan maar ff voor de zekerheid toch naar een leraar. Maar volgens mij hebben anderen het al is gebruikt.
Oud 26-05-2004, 20:10
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 26-05-2004 @ 20:48 :
moest pissen tijdens mijn eerste examen.
ik was van tevoren geweest dus dacht dat het wel weer gewoon zenuwen waren.
maar ik moest echt en heb het dus 3 uur opgehouden.
oeps!
Mag je dan niet gewoon naar de wc tijdens je examen?? Wij wel hoor. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de concentratie, als je het zo lang moet ophouden.

Wij hadden maandag biologie tegelijk met scheikunde van de havo en handel en administratie van het VMBO. In dezelfde gymzaal. Maar wat ze even vergeten waren is dat het VMBO na twee uur al klaar is. Dus die stonden met zijn allen tegelijk op en stormden de zaal uit. weer vijf minuten concentratie weg. Maarja, ik heb het wel overleefd hoor.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 26-05-2004, 20:13
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 26-05-2004 @ 21:10 :
Mag je dan niet gewoon naar de wc tijdens je examen?? Wij wel hoor. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de concentratie, als je het zo lang moet ophouden.

Wij hadden maandag biologie tegelijk met scheikunde van de havo en handel en administratie van het VMBO. In dezelfde gymzaal. Maar wat ze even vergeten waren is dat het VMBO na twee uur al klaar is. Dus die stonden met zijn allen tegelijk op en stormden de zaal uit. weer vijf minuten concentratie weg. Maarja, ik heb het wel overleefd hoor.
Tuurlijk mag dat wel(bij ons iig).. maar er gaat wel een leraar met je mee.
Maar ja.. voor je weer kunt beginnen zijn er al 5 min voorbij.. kun je beter ophouden.

Oh ja.. die stoeltjes zijn echt niet normaal.. 3 uur zitten.. damn kreeg helemaal pijn aan mijn reet. Zat er zelfs aan te denken om naar de wc te gaan.. speciaal zodat mijn reet dan weer wat beweging kon krijgen. Maar toch niet gedaan.
Oud 26-05-2004, 20:19
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Het is niet echt een rampverhaal maar wel heel irritant. Op een gegeven moment komen de concierges koffie en thee inschenken en op een kaartje kan je dus aangeven wat je wil. Dus iedereen heeft dat dan netjes doorgestreept, maar gaan de concierges toch nog aan iedereen 'Koffie?'/'Thee?' vragen
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 26-05-2004, 20:24
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
wij krijgen geeneens drinken ...

btw, vandaag WI 30 min na begin zat ik dus zo ff een samenvatting op me GR te lezen die ik nog had van de 3e toets week paar formules enz.. heel handig druk ik op CLEAR

vriend van me.. . na 5 min begin hield zijn GR ermee op
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 26-05-2004, 20:39
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
Energie schreef op 26-05-2004 @ 21:24 :
wij krijgen geeneens drinken ...



vriend van me.. . na 5 min begin hield zijn GR ermee op
En toen?
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 26-05-2004, 20:44
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 26-05-2004 @ 21:10 :
Mag je dan niet gewoon naar de wc tijdens je examen?? Wij wel hoor. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de concentratie, als je het zo lang moet ophouden.
tuulk maar ik dacht dat het gewoon zenuwen was.
en de leraar gaat ook mee, had ook tijd tekort was onder scheikunde.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 26-05-2004, 21:15
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Jullie maken er nogal wat van hoor, als er een beetje lawaai is . Bij ons praten ze, fluisteren de docten tegen ons, pennen getik...niemand die dat erg vind

En geen blanco roller?

Hoe lang duren deze examen bij jullie?
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 26-05-2004, 21:50
Verwijderd
Ik vond het meestal juist fijn wanneer er wat geluid was, kon ik me beter concentreren dan in een muisstille zaal... in die stilte was ik altijd bang ineens een rot geluid te maken.

En met een beetje geroezemoes moet je toch ook gewoon je examen kunnen maken? Mensen die eerder klaar zijn en dus weggaan moeten je echt niet zo storen...
Oud 26-05-2004, 21:56
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2004 @ 22:50 :
Ik vond het meestal juist fijn wanneer er wat geluid was, kon ik me beter concentreren dan in een muisstille zaal... in die stilte was ik altijd bang ineens een rot geluid te maken.
Dat had ik maandag ook . Ik wou wat eten maar ik was bang herrie te maken.

Ik kan trouwens steeds mijn tafel niet vinden, op de een of andere manier zit ik altijd helemaal aan de andere kant van de zaal. Ik kreeg vandaag geen BINAS, mocht ik die zelf nog gaan vragen, en ik had te weinig papier dus ik steek mijn hand op, ziet niemand het . Na vijf minuten had eindelijk iemand het door . Onze stoelen zijn te laag, ik krijg daardoor last van mijn rug, maar voor de rest is het wel leuk hoor.
Oud 26-05-2004, 22:08
Verwijderd
Met je tafeltje tegen de muur aanzitten is trouwens ook een ramp, dan kan je je benen niet fatsoenlijk strekken, na 3 uur is dat toch echt wel eens nodig...

En verder zijn die kleine tafeltjes ook heel vervelend, je kan nooit je blaadjes mooi neerleggen zodat je een overzicht hebt. Ik was zo blij dat ik met het aardrijskunde examen een extra tafel kreeg, echt veeel ruimte ineens
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 16:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 10:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.