Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2004, 11:33
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik heb er gewoon focking geen zin meer in en moet echt nog leren voor schei en het grote probleem (leuk probleem) is dat ik smoorverliefd ben geworden op een vriend van mij. het is wederzijds en alles en hij komt woensdag na mn laatste examen ook bij ij thuis eten en blablabla,maar ik kan nu echt niet meer leren, waaaaaah!
__________________
nooit meer
Advertentie
Oud 31-05-2004, 11:37
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
ik zou het toch maar doen want anders moet je straks nog een een her doen en dan heb je dan ook geen tijd voor die(je???) vriend... en dat zal ie ook niet leuk vinden..
Oud 31-05-2004, 11:56
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
nienie schreef op 26-05-2004 @ 20:03 :

Verder liet ik maandag tijdens Nederlands m'n opgavenblaadje op de grond vallen, die toen gelijk 2,5 meter weg waaide.
Haha, ja, dat had ik ook! Ben maar heel nonchalant van m'n stoel gegleden om m even op te pakken. Kreeg wel een rare blik van de surveillant, maar die deed verder niets (Ach, die kent me ook inmiddels wel )
__________________
*ZomerKriebels*
Oud 31-05-2004, 12:12
Zonnebloempje
Avatar van Zonnebloempje
Zonnebloempje is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Daantje_0705 schreef op 27-05-2004 @ 20:05 :
bij ons mag het met grafieken ook niet, en ik had het bij bio per ongeluk wel gedaan maar bij wiskunde werd gezegd dat zelf dat niet mocht. Je mag het wel eerst schetsen met potlood maar dan moet je het overtrekken met pen.
--------------------------------------------------------------------------------


Bij ons bij grafieken wel, heb dat bij de grafieken die ik moest tekenen tot nu toe ook gewoon gedaan.
Wel stom dat de ene school zegt dat het wel mag en de andere niet, als de tweede examinator het dan doorkijkt zou die er daardoor punten af kunnen trekken terwijl dit bij ons niet zo doorgegeven is


Bij ons mag je juist niet met pen tekenen? Dan wordt meteen je hele opgave fout gerekend, dan kijken ze hem niet eens na Beetje raar inderdaad dat het bij de ene school anders is dan bij de andere, dat kan toch niet ?
Oud 31-05-2004, 12:17
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
volgens mij moeten daar wel algemene regels voor zijn toch... lijkt mij hoor
Oud 31-05-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
~Mups~ schreef op 31-05-2004 @ 13:12 :


Bij ons mag je juist niet met pen tekenen? Dan wordt meteen je hele opgave fout gerekend, dan kijken ze hem niet eens na Beetje raar inderdaad dat het bij de ene school anders is dan bij de andere, dat kan toch niet ?
Mij is vorig jaar, door mensen van de IBG, medegedeeld dat je grafieken met potlood mag maken en ook mag overtrekken (of maken) met pen. Dat rekenen ze niet fout. Alleen schrijven met potlood mag níet. Legenda mag je ook met (kleur)potlood maken.
Oud 31-05-2004, 19:33
engeltje202
Avatar van engeltje202
engeltje202 is offline
Oplossing voor het rampzalige stoeltjes-probleem!
Neem gewoon een klein kussentje mee, keej het staat dom maar je hebt iig geen last meer van een slapende kont
__________________
**Ik praat niet te snel....iedereen luistert te langzaam**
Oud 31-05-2004, 19:48
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
ik ben meestal zo snel klaar dat ik daar geen last van heb
Oud 31-05-2004, 19:55
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik had die grafiek bij wiskunde ook gewoon met potlood, ik zou t echt ontzettend lomp vinden al gingen ze dat fout rekenen. de rest heb ik wel gewoon met pen gedaan maar toch.
stom dat ze zelfs DAAR regeltjes voor hebben, waar moet dat heen met deze wereld
__________________
hoii
Oud 01-06-2004, 13:56
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm ja net bij engels me woordenboek laten liggen... en die moet nog trug naar de mediatheek.... dus da wordt ff w88...
Oud 01-06-2004, 14:15
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
tsja suc6 met wachten dan... nah nog maar 1 uur en 3 kwartier(je moet w88 tot de dislectische klaar zijn...)
Oud 01-06-2004, 17:17
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
AAAAAAAAAAH! Nee, ongelofelijk hóe knurftig ik was vanmorgen! Ik had wiskundeA1, en m'n tafel lag vol troep (300 kladblaadjes, examenpapier, 3 geodriehoeken, rekenmachine, extra batterijen, kauwgom, sultana's, flesje water, 5 potloden, 6 gummen, 16 pennen - je kent het wel). Als ik na 10 minuten m'n geodriehoek nodig heb voor een som, en wat dingen optil waar ik m onder zou kunnen vinden, zie ik ineens m'n Examenbundel liggen. Heb 'm in een reflex van tafel gemieterd (en *baf*), maar ik was me echt rot geschrokken. Het zweet brak me ook aan alle kanten uit. (De meest vreselijke rampscenario's speelden zich af in m'n hoofd - dat m'n examen ongeldig verklaard zou worden en ik dus per definitie gezakt was, dat soort dingen)

Was eerst van plan gewoon door te gaan, dan maar met een bundel naast m'n tafel, maar vond dat uiteindelijk toch te risicovol. Dus ben opgestaan om naar de wc te gaan (de surveillant keek me trouwens wel lichtelijk verbaasd aan dat ik na een kwartier m'n blaas al niet meer onder controle had ), en heb toen in het gangetje tegen die man gezegd (ze lopen mee met ons): "Ja, euh, nou kijk, ik heb per ongeluk een examenbundel naast m'n tafel liggen" Gelukkig -GELUKKIG - onderdrukte hij een grinnik (want ja, hij kende me wel - heb nogal een reputatie op onhandigheids-gebied ), en zei hij daarna heel niets-aan-de-hand-maak-je-geen-zorgen-achtig: "Geef m maar even aan mij, dan bewaar ik 'm voor je"
(heb daarna nog wel wat moeite gehad met concentratie, maarb ben iig blij dat het allemaal goed is afgelopen )

Aaah, hulde aan de surveillant!
__________________
*ZomerKriebels*

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 19:34.
Oud 01-06-2004, 17:35
Verwijderd
heb jij uberhaubt nog wel ruimte om te schrijven

maar wel geluk gehad
Oud 01-06-2004, 18:00
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
ja zoiets kan me tenminste niet gebeuren... laat mn examenbundels thuis.. hoefen we toch niet in te leveren... neem alleen me gewone boeken mee om weer in mn kluis te dumpen... dus maar je hebt echt f*cking veel mazzel gehad! als je er heel veel later was achter gekomen... of een leraar... dan had je wel iets uit te leggen denk ik... maar opzich... het is wel makkelijk spieken
Oud 01-06-2004, 18:18
youneman
youneman is offline
Lol das er 1 voor in het boek
Wel mazzel gehad ^-^
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 01-06-2004, 19:05
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-06-2004 @ 18:35 :
heb jij uberhaubt nog wel ruimte om te schrijven

maar wel geluk gehad
Haha, amper, ik moet voor elke vraag alle examenboekjes op m'n tafel weer herschikken Maar ja, inderdaad geluk gehad, ben ook écht superblij dat de surveillant iemand was die me wel kende
__________________
*ZomerKriebels*
Oud 01-06-2004, 19:08
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Ietje-Irene schreef op 01-06-2004 @ 19:00 :
ja zoiets kan me tenminste niet gebeuren... laat mn examenbundels thuis.. hoefen we toch niet in te leveren... neem alleen me gewone boeken mee om weer in mn kluis te dumpen... dus maar je hebt echt f*cking veel mazzel gehad! als je er heel veel later was achter gekomen... of een leraar... dan had je wel iets uit te leggen denk ik... maar opzich... het is wel makkelijk spieken
Ja, ik had m dus net zo goed kunnen laten liggen, onder m'n lading kladpapier... Niemand die het had gemerkt Maar idd, ik ben al hard dankoffers aan het brengen naar de tienduizend engelen die op m'n schouders moeten hebben gezeten

Citaat:
youneman schreef op 01-06-2004 @ 19:18 :
Lol das er 1 voor in het boek
Wel mazzel gehad ^-^
Haha, bereik ik er iig íets mee
__________________
*ZomerKriebels*
Oud 01-06-2004, 19:27
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
misschien een hele onnozele vraag maareuhhhhhhhhhhh
waarom neem je je examenbundel mee naar naar school op de dag van het examen (vlak voor examen leren is slecht ), en ook nog mee de zaal in ??

maar inderdaad wel relaxed van die leraar hangt er inderdaad wel vanaf wie je bent / hoe je bekent staat onder de leraren. Als je een uitgebreide spiek-geschiedenis zou hebben en veel ruzie zou hebben met leraren, was het anders afgelopen
Oud 01-06-2004, 19:37
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 01-06-2004 @ 20:27 :
misschien een hele onnozele vraag maareuhhhhhhhhhhh
waarom neem je je examenbundel mee naar naar school op de dag van het examen (vlak voor examen leren is slecht ), en ook nog mee de zaal in ??

maar inderdaad wel relaxed van die leraar hangt er inderdaad wel vanaf wie je bent / hoe je bekent staat onder de leraren. Als je een uitgebreide spiek-geschiedenis zou hebben en veel ruzie zou hebben met leraren, was het anders afgelopen
Mja, inderdaad niet erg logisch dat ik 'm mee had... Had hem vanmorgen gewoon nog snel in m'n tas gepropt onder het mom van: "Misschien wil ik nog wel even heel snel iets opzoeken voor het examen" (met de nadruk op 'vóór', *grijns*) Maar ben idd blij dat ik al die jaren te braaf ben geweest om te spieken, anders eumh, tsja, was ik nu een stuk ongelukkiger geweest denk ik
__________________
*ZomerKriebels*
Oud 01-06-2004, 19:49
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
*Floortje* schreef op 01-06-2004 @ 20:37 :
Mja, inderdaad niet erg logisch dat ik 'm mee had... Had hem vanmorgen gewoon nog snel in m'n tas gepropt onder het mom van: "Misschien wil ik nog wel even heel snel iets opzoeken voor het examen" (met de nadruk op 'vóór', *grijns*) Maar ben idd blij dat ik al die jaren te braaf ben geweest om te spieken, anders eumh, tsja, was ik nu een stuk ongelukkiger geweest denk ik
nu niet teveel over nadenken, krijg je na alle examens nog genoeg nachtmerries over

be happy dat 't zo is afgelopen. Bij ons is er al eentje uitgetrapt (van de VMBO, zat ik niet bij in de zaal gelukkig). Hij dacht datie wel even kon opschrijven hoe "alles ook alweer zat"... nee niet op zn examenpapier, op een kladje in zn mouw. En dat werd gezien....
Oud 01-06-2004, 20:56
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
das niet zo heel erg slim
Oud 01-06-2004, 21:16
sunflower
sunflower is offline
bij info examen vwo, als leraren zitten te roezemoezen voorin het lokaal , wordt je heel erg kribbig van als ut examen al nie makkelijk is. Verder als je weer een nieuw blaadje wil moest je vandaag( wiskunde a12) naar voren lopen om ut te halen , zitten wel in een lokaal dus gelukkig nie in een gymzaal.
Verder met wisk zaten we in een airco lokaal maar pas ut laastse uur ging die airco aan dat was eerst dus behoorlijk warm.
dan ook nog een lerares die op der mobieltje gaat spelen en daarbij geluid moet maken.

ut was helemaal nie leuk en ut examen ging ook nie van harte.
Oud 01-06-2004, 21:47
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
sunflower schreef op 01-06-2004 @ 22:16 :
bij info examen vwo, als leraren zitten te roezemoezen voorin het lokaal , wordt je heel erg kribbig van als ut examen al nie makkelijk is. Verder als je weer een nieuw blaadje wil moest je vandaag( wiskunde a12) naar voren lopen om ut te halen , zitten wel in een lokaal dus gelukkig nie in een gymzaal.
Verder met wisk zaten we in een airco lokaal maar pas ut laastse uur ging die airco aan dat was eerst dus behoorlijk warm.
dan ook nog een lerares die op der mobieltje gaat spelen en daarbij geluid moet maken.

ut was helemaal nie leuk en ut examen ging ook nie van harte.
ik vind de gymzaal veeeeel beter dan de lokalen. Vooral omdat bij ons de gymzalen wel airco hebben (soms beetje aan de koude kant), en de lokalen niet, lijkt er eerder of de verwarming aanstaan.
In het begin was het vaak wel onrustig in de gymzaal als we er met een man of 80 zaten, maar vandaag met wiskunde zat het helemaal vol en is er niet 1 ding foutgegaan. Was erg goed voor de concentratie

lerares die met een mobieltje bezig is? ik dacht dat leraren
- niet anders mochten doen
- ook hun mobiel uit moeten hebben
Oud 01-06-2004, 22:11
Verwijderd
Vandaag viel er van havo iemand flauw die was te gestrest voor engels ofzo hoorde ik... vond het wel erg zielig en sneu, het arme kind
Oud 01-06-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
sunflower schreef op 01-06-2004 @ 22:16 :
bij info examen vwo,
Wat is dat?
Oud 02-06-2004, 10:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 01-06-2004 @ 22:47 :
ik vind de gymzaal veeeeel beter dan de lokalen. Vooral omdat bij ons de gymzalen wel airco hebben (soms beetje aan de koude kant), en de lokalen niet, lijkt er eerder of de verwarming aanstaan.
In het begin was het vaak wel onrustig in de gymzaal als we er met een man of 80 zaten, maar vandaag met wiskunde zat het helemaal vol en is er niet 1 ding foutgegaan. Was erg goed voor de concentratie
Ik zit juist veel liever in een lokaal, wij hebbe zo'n lokaal met schuifwand en dan kan je twee lokalen samenvoegen met een stuk gang er tussen dus het is wel groot maar je hoort tenminste niet alles zo echoen. Ook is het er een stuk minder warm en ik kan me veel beter concentreren. Mede daardoor is mijn Engels vrijdag misgegaan want toen zat ik dus wel in de gymzaal. Onze SE's waren ook altlijd in dat lokaal dus dat is ook bekend terrein.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-06-2004, 11:17
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Gister bij engels was het wel.. erm...

Ik neem altijd een flesje drinken mee. Goedkope 7up achtige troep van de aldi ofzo, met nouwelijks prik. Maakt dus niet zo veel lawaai als je hem open had, en aangezien die al 4 maanden stil in de kast stond, zou die ook niet spuiten....

Waarschijnlijk had toch een 1 of andere grappemaker hem ernstig geschud. Ik draai zachtjes aan de dop..

Me hele tafel nat, en iedereen naar mij kijken, lol.
Mja, ik kreeg wat wc papier. ME antwoordenblad was gelukkig niet zo erg, de rest was een aan elkaar klevend zooitje met doorgelopen letters.

(KReeg ook geen nieuw textboekje ofzo :/ )
Mja, aangezien ik snel klaar was, gaf het niet ZO veel.
Flesje btw weggegooid en niet nog een keer opengemaakt ;p
__________________
-- insert 1337 signature --

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 12:11.
Oud 02-06-2004, 11:22
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-06-2004 @ 23:11 :
Vandaag viel er van havo iemand flauw die was te gestrest voor engels ofzo hoorde ik... vond het wel erg zielig en sneu, het arme kind
Idd, wat naar...
__________________
*ZomerKriebels*
Oud 02-06-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Pinkeltje schreef op 02-06-2004 @ 12:17 :
Mja, aangezien ik snel klaar was, geefte het niet ZO veel.
Toen ik dit las, viel ik bijna flauw van schrik..

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 12:10.
Oud 02-06-2004, 12:08
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2004 @ 13:06 :
Toen ik dit las, viel ik bijna flauw van schrik..
ach, ik werd ook wel aardig rood, hehe
Gelukkig was mijn antwoordenblad niet zo nat, alleen beetje aan de zijkant waar je niks schrijft.
Eerst zat ik wel even te kijken van "okee.. WTF...?!" Vooral omdat het textboekje ECHT nat was (en ging doorlopen)

Mja, toen ik het inleverde "Erm.. het is wel een beetje nat, dus ik zou het niet tussen de rest stoppen "
__________________
-- insert 1337 signature --
Oud 02-06-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Pinkeltje schreef op 02-06-2004 @ 13:08 :
ach, ik werd ook wel aardig rood, hehe
Gelukkig was mijn antwoordenblad niet zo nat, alleen beetje aan de zijkant waar je niks schrijft.
Eerst zat ik wel even te kijken van "okee.. WTF...?!" Vooral omdat het textboekje ECHT nat was (en ging doorlopen)

Mja, toen ik het inleverde "Erm.. het is wel een beetje nat, dus ik zou het niet tussen de rest stoppen "
Dat is natuurlijk ook erg..

Maar 'geefte' is veel erger eigenlijk
Oud 02-06-2004, 12:12
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2004 @ 13:10 :
Dat is natuurlijk ook erg..

Maar 'geefte' is veel erger eigenlijk
Oops, heb het al veranderd
Nederlands is niet mijn sterkste vak, en zeker niet als ik duf ben en niet oplet op wat ik schrijf, hehe.

... heb ook altijd veel spelling- en grammaticafouten in toetsen ...
__________________
-- insert 1337 signature --
Oud 02-06-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Pinkeltje schreef op 02-06-2004 @ 13:12 :
Oops, heb het al veranderd
Nederlands is niet mijn sterkste vak, en zeker niet als ik duf ben en niet oplet op wat ik schrijf, hehe.

... heb ook altijd veel spelling- en grammaticafouten in toetsen ...
Maar dat maak je wel weer goed met sprite-achtige-vlekken
Oud 02-06-2004, 12:18
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2004 @ 13:17 :
Maar dat maak je wel weer goed met sprite-achtige-vlekken
en vergeet niet mijn niet-te-ontcijferen handschrift
__________________
-- insert 1337 signature --
Oud 02-06-2004, 12:24
desiree1986
desiree1986 is offline
Nou sowieso het hele aardrijkskunde examen was één ramp maar daar gaat het hier niet over..

tijdens t examen ging m'n lip bloeden.. geen druppels op m'n vel gelukkig, maar dacht echt van wat nou weer??
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Oud 02-06-2004, 13:04
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
die atlassen zijn ook egt reuze handig als je een bekertje thee op je tafel hebt staan....
vandaag hadden we dus ak examen, en we hadden net thee gekregen. opeens: FLASH!!!!
meisje uit mn klas (zat naast mij) had met de atlas dr thee omver gegooid. ik vond t erg lachwekkend, de surveillant helaas nie. die moest alles opruimen
na een uur lag er nog steeds een enorme plas thee op de grond
Oud 02-06-2004, 13:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 01-06-2004 @ 22:47 :
lerares die met een mobieltje bezig is? ik dacht dat leraren
- niet anders mochten doen
- ook hun mobiel uit moeten hebben
één van de surveillanten kreeg eerst een smsje en werd daarna gebeld. Ze had wel d'r geluid uit staan, maar je hoorde de trilfunctie maar al te goed. (we zaten maar met 14 man in een zaal en zij zat daar precies naast, dus het was muisstil. Hoor je ineens gezoem..)

Sorry hoor, maar zo'n ding hoor je toch echt uit te zetten. Als wij dat flikken krijgen we een 1 en zijn we een jaar geschorst van tentamens en examens!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-06-2004, 14:54
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
vanochtend me wekker vergeten te zetten... ik moest er eigenlijk om kwart voor 7 uit... maar ik werd nu dus om 10 voor 8 door mn mams geroepen... en ik moest om 8 uur weg.... ik vet snel aankleden en op de fiets maar ff eten enzow(me mams had toch maar brood voor me gesmeerd... doet ze normaal nooit...) maar ik was om 8 uur opzich klaar... en ruim optijd voor het examen... gelukkig
Oud 02-06-2004, 16:45
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-06-2004 @ 14:11 :
één van de surveillanten kreeg eerst een smsje en werd daarna gebeld. Ze had wel d'r geluid uit staan, maar je hoorde de trilfunctie maar al te goed. (we zaten maar met 14 man in een zaal en zij zat daar precies naast, dus het was muisstil. Hoor je ineens gezoem..)

Sorry hoor, maar zo'n ding hoor je toch echt uit te zetten. Als wij dat flikken krijgen we een 1 en zijn we een jaar geschorst van tentamens en examens!
sommige leraren zien zichzelf als een soort van "god" ofzo, beetje jammer

vandaag ging er eentje bij ons een cracker met kaas eten. Werd 'm niet in dank afgenomen.
Zelfde als het praten bij de surveillanten-wissel.... moeten wij 's proberen, als je mekaar tegenkomt als de een van de wc afkomt, en de ander ernaar toe loopt (gaat bij ons in vlagen, allemaal in een kwartier).....
Oud 02-06-2004, 17:27
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
Jah hoor! bij ons is er meestal geeneens een surveillanten-wissel... en als het er is dan maar van 1 leraar(gelukkig) vandaag hadden we trouwens mazzel... we mochten voor het eerste uur om was al weg met engels en je mocht je kladblaadje met je antwoorden meteen al meenemen! terwijl we normaal het pas om half 4 konden ophalen....
Oud 02-06-2004, 18:30
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik wou vandaag een blaadje maar dat was al heel snel (na drie kwartier) dus ik steek netjes mijn hand op, reageert er eerst helemaal niemand (hoe bedoel je ze letten niet op). Kijkt er eindelijk iemand dus ik hou mijn blaadje omhoog om aan te geven wat ik wil, dus de surveillant kijkt me aan en vraagt (zonder geluid te maken) blaadje. Dus ik wou ook zonder geluid te maken zeggen ja blaadje, maar het ging niet helemaal zonder geluid het kwam er fluisterend uit, en dat in een stille zaal. Laat ik van schik ook nog eens mijn pen vallen, en weg was de concentratie. Maar goed het kan altijd erger (voor mijn doen valt het nog wel, dit de enigste blunder tijdens het examen).
Oud 02-06-2004, 18:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij ons kwam met Engels een surveillant binnen. Toen ze ons zag zitten gilde ze: 'Ooooh wat grappig! Ze zitten allemaal al helemaal netjes!'
(het is een surinaamse vrouw, dus beeld het je ook in op zo'n toon )

Toen de directeur haar duidelijk maakte dat ze stil moest doen schreeuwde ze al net zo hard "Oh ja, ik moet stil zijn hè?"

En vervolgens liep ze met haar hakken (*tik tik tik tik*) naar achterin in de zaal.

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-06-2004, 18:38
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 02-06-2004 @ 19:30 :
Ik wou vandaag een blaadje maar dat was al heel snel (na drie kwartier) dus ik steek netjes mijn hand op, reageert er eerst helemaal niemand (hoe bedoel je ze letten niet op). Kijkt er eindelijk iemand dus ik hou mijn blaadje omhoog om aan te geven wat ik wil, dus de surveillant kijkt me aan en vraagt (zonder geluid te maken) blaadje. Dus ik wou ook zonder geluid te maken zeggen ja blaadje, maar het ging niet helemaal zonder geluid het kwam er fluisterend uit, en dat in een stille zaal. Laat ik van schik ook nog eens mijn pen vallen, en weg was de concentratie. Maar goed het kan altijd erger (voor mijn doen valt het nog wel, dit de enigste enige blunder tijdens het examen).
En dit is je tweede
Oud 02-06-2004, 20:37
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
desiree1986 schreef op 02-06-2004 @ 13:24 :
Nou sowieso het hele aardrijkskunde examen was één ramp maar daar gaat het hier niet over..

tijdens t examen ging m'n lip bloeden.. geen druppels op m'n vel gelukkig, maar dacht echt van wat nou weer??
mijn vinger bloedde vorige week
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 02-06-2004, 20:39
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
Ietje-Irene schreef op 02-06-2004 @ 15:54 :
vanochtend me wekker vergeten te zetten... ik moest er eigenlijk om kwart voor 7 uit... maar ik werd nu dus om 10 voor 8 door mn mams geroepen... en ik moest om 8 uur weg.... ik vet snel aankleden en op de fiets maar ff eten enzow(me mams had toch maar brood voor me gesmeerd... doet ze normaal nooit...) maar ik was om 8 uur opzich klaar... en ruim optijd voor het examen... gelukkig
Je moeder had je gewoon expres laten liggen op bed
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 02-06-2004, 20:41
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 02-06-2004 @ 17:45 :
sommige leraren zien zichzelf als een soort van "god" ofzo, beetje jammer

vandaag ging er eentje bij ons een cracker met kaas eten. Werd 'm niet in dank afgenomen.
Zelfde als het praten bij de surveillanten-wissel.... moeten wij 's proberen, als je mekaar tegenkomt als de een van de wc afkomt, en de ander ernaar toe loopt (gaat bij ons in vlagen, allemaal in een kwartier).....
Ging er bij ons eentje zn crackers smeren met eiersalade en nog een salade. Hattie 2 bakkies daar staan met zn bordje crackers
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 02-06-2004, 20:44
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-06-2004 @ 19:37 :
Bij ons kwam met Engels een surveillant binnen. Toen ze ons zag zitten gilde ze: 'Ooooh wat grappig! Ze zitten allemaal al helemaal netjes!'
(het is een surinaamse vrouw, dus beeld het je ook in op zo'n toon )

Toen de directeur haar duidelijk maakte dat ze stil moest doen schreeuwde ze al net zo hard "Oh ja, ik moet stil zijn hè?"

En vervolgens liep ze met haar hakken (*tik tik tik tik*) naar achterin in de zaal.

Ook al zo irritant ja, docenten die denken dat het leuk is om met hakschoenen de zaal in te komen lopen. Wij hadden er ook zo 1, maar elke keer als zij ging wandelen gingen wij allemaal zuchten Dus het vrouwtje deed gauw dr schoentjes uit (weet niet of dat een goed idee was )
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 02-06-2004, 20:45
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
nienie schreef op 02-06-2004 @ 19:38 :
En dit is je tweede
Ben jij 2de Corrector ofzo
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 02-06-2004, 20:59
ASR
ASR is offline
dankzij die atlassen bij AK viel er bij iedereen ongeveer wel een keer iets van de tafel... en die luxflex (hoe schrijf je dat?) zitten normaal altijd naar beneden, zodat we niet gestoord worden door mensen en dingen buiten. maar tijdens t examen ging ie 2x omhoog
__________________
hoereeh
Oud 02-06-2004, 21:03
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Ik had vandaag scheikunde, en je mag het klepje van je GR dus niet mee de zaal innemen, vanwege de mogelijkheid om er spiekbriefjes in te verstoppen ofzo.
Maar ik heb een lang weekend vrij gehad en ben naar Pinkpop geweest, dus vandaag was ik niet echt aanwezig. Ik was begonnen met mijn examen, en na een minuut of tien moest ik mijn eerste berekening uitvoeren. Dus ik pak mijn GR, zie ik tot mijn grote schrik dat het klepje er nog gewoon om zit! En dat maakt geluid als je het eraf haalt, dus ik zat daar met een rood hoofd heel zachtjes dat klepje om te draaien. Gelukkig werd het niet opgemerkt door een surveillant. Ook de rest van het examen is het niet opgemerkt en toen ze alles op kwamen halen heb ik gauw de opgaven er overheen gelegd.

Alles is uiteindelijk goedgekomen, ze hebben er niets van gemerkt of ze waren overtuigd van mijn goede bedoelingen

Maar ik zat hem wel even behoorlijk te knijpen.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 16:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 10:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.