Oud 05-10-2011, 22:51
Sv3nie
Sv3nie is offline
Forumbezoekers,

Op vakantie heb ik op de laatste avond een meisje ontmoet dat ik erg leuk vind, maar we hebben daar verder niet heel veel kunnen aangezien het dus de laatste avond was. Eenmaal thuis heb ik haar msn toegevoegd en veel gesprekken met haar gehad en nu zit ik te twijfelen of ik gewoon zal vragen of ze een keer wat wilt gaan doen met mij.

We wonen allebei best ver van elkaar, Zuid-Holland & Drenthe, en ik dacht misschien kan ik vragen of ze een keer ergens in een neutrale stad zou willen afspreken, Amsterdam of Utrecht of zoiets dergelijks en dat ik daar dan wat leuks met haar zou kunnen doen. Echter wat mij tegenhoudt is dat ik niet de meest aantrekkelijke gozer ben, ik heb haar dus ook ontmoet in een disco waar het dus ook deels donker is en met wat minder licht zie ik er echt stukken beter uit. Ik denk dus dat zij misschien een verkeerd beeld in haar hoofd heeft van hoe ik er in het echt uit zou zien.

Ik ben bang dat zij zich dus misschien bedrogen zou voelen als ik met haar afspreek en aan kom lopen zoals ik er uit zie. Als ik dus met haar zou afspreken lijkt het mij dan ook het beste om van te voren aan te geven dat ik er dus uit zie zoals ik er uit zie.

Nu denken jullie misschien, ah als ze je na al die gesprekken, opeens niets meer met je te maken wilt hebben, om hoe je er uit ziet. Ik weet vrij zeker dat dat niet het geval zou zijn wan het is echt een toffe meid, maar je weet het nooit helemaal zeker.

Sommige van jullie zullen ook weer zeggen wat maakt uiterlijk nou uit, het gaat om het innerlijk, wat in mijn opinie nergens op slaat. Uiterlijk speelt altijd een rol, als dit niet het geval was dan was de hele wereld bi-seksueel.

Graag hoor ik al jullie opinies en suggesties over deze situatie & graag zou ik ook willen weten of jullie nog goede ideeën hebben wat je allemaal samen zou kunnen doen in een stad waar je niet al te goed bekent ben. Misschien dat iemand ook een vergelijkbare situatie heeft en mij kan vertellen hoe dat in zijn werk ging en is uitgepakt.

Alvast bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Uiterlijk speelt altijd een rol, als dit niet het geval was dan was de hele wereld bi-seksueel.
:')

Ik zou het niet zeggen, gewoon vragen of ze zin heeft om naar de bios te gaan in utrecht (dan ziet ze je eventuele plofkop ook niet), die dag je mooiste kleertjes aandoen, niet overdrijven met de eau de cologne en die waarschijnlijk sterk overdreven onzekerheid opzij schuiven. Van tevoren je zwakheden aankondigen heeft nooit sneller slipjes door de kamer doen vliegen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 07:38
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ze kende je toch al van vakantie? Waar maak je je druk om?
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 13:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
:')

Ik zou het niet zeggen, gewoon vragen of ze zin heeft om naar de bios te gaan in utrecht (dan ziet ze je eventuele plofkop ook niet), die dag je mooiste kleertjes aandoen, niet overdrijven met de eau de cologne en die waarschijnlijk sterk overdreven onzekerheid opzij schuiven. Van tevoren je zwakheden aankondigen heeft nooit sneller slipjes door de kamer doen vliegen.
en dan van te voren een masker opdoen !

Maar kom op maak je niet druk, ze heeft je op vakantie gezien.
Je wil haar graag beter leren kennen, nou zij jou ook vast wel.
Ga er gewoon voor. In het ergste geval is het na de eerste date geen tweede waard.

nou jammer dan!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 17:22
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Als je haar kent, en ze praat nog steeds met je, zou ik het gewoon vragen. Je hebt in feite niets te verliezen. Als ze je dan toch niet meer leuk vindt, was het het nu ook al niet waard.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 18:22
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Anders laat je eerst een foto van haar zien? Of je doet een webcamgesprekgeval, mist je een webcam hebt, dan.

oh, en biseksueel zijn of juist niet heeft niet zoveel met uiterlijk van doen
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 22:30
Sv3nie
Sv3nie is offline
Citaat:
Anders laat je eerst een foto van haar zien? Of je doet een webcamgesprekgeval, mist je een webcam hebt, dan.

oh, en biseksueel zijn of juist niet heeft niet zoveel met uiterlijk van doen
Het probleem is dat ik redelijk wat moedervlekken in mijn gezicht heb en mijn webcam heeft zo'n kwaliteit dat je daar ook niets van ziet over een videogesprek haha. Als ik ook op een afstandje sta dan zou je het ook niet zien, maar wanneer je bij me in de buurt sta valt het wel heel erg op.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 22:34
Verwijderd
Je maakt je wel erg druk om niets, zeg. Ik zou haar maar niet gaan ontmoeten. want dan straal je die onzekerheid uit en dát is wel onaantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 22:50
Sv3nie
Sv3nie is offline
Citaat:
Je maakt je wel erg druk om niets, zeg. Ik zou haar maar niet gaan ontmoeten. want dan straal je die onzekerheid uit en dát is wel onaantrekkelijk.
Naja kijk als ik er eenmaal ben, dan ben ik niet onzeker. Maar het gaat gewoon hier om, hoe zou jij het vinden als je staat te wachten op die leuke jongen en vervolgens komt iemand aangelopen die ff een stukje lelijker is dan je dacht, waarmee je de rest van de dag moet spenderen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 08:12
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik weet niet hoe je erbij komt dat je er in de disco beter uit ziet omdat het daar donkerder is, maar dat is natuurlijk gewoon onzin.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Naja kijk als ik er eenmaal ben, dan ben ik niet onzeker. Maar het gaat gewoon hier om, hoe zou jij het vinden als je staat te wachten op die leuke jongen en vervolgens komt iemand aangelopen die ff een stukje lelijker is dan je dacht, waarmee je de rest van de dag moet spenderen.
Ik denk dat je je druk maakt om niets. Tenzij je vanuit de prins op het witte paard in een afgrijselijke trol bent veranderd toen je die disco uitliep, denk ik dat je op moet houden met zeuren.

En verder zal ik nooit beweren dat uiterlijk niet belangrijk is, maar het zal vast niet de deal breaker zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 15:14
Verwijderd
En nogmaals; van tevoren zeggen dat je lelijk bent levert niets op en kan alleen maar in je nadeel werken. Je maakt het jezelf zo belachelijk moeilijk Huil gewoon niet zo en regel een date.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 15:21
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Ja, ga haar ook vooral nooit vragen wat ze van je uiterlijk/foto vindt. Dat zijn gewoon dooddoeners.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 21:28
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Ik weet dat je beetje onzeker ben over je uiterlijk maar zorg gwn dat je eigen goed verzorgt, je mooie kleren draagt en zorgt voor een mooi lichaam dat is alles wat je kan doen.
VERDER zijn er 2 opties:
Of je denkt lekker boeie en je gaat naar die chick toe en zorgt voor een leuke date.
Of je gaat een beetje cammen en vragen of ze je wel leuk vindt.
Anyway, zelfvertrouwen is key en je moet gewoon voortgang maken in die relatie.
Veel succes
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 14:02
Sv3nie
Sv3nie is offline
Oké maar nu is er dus nog één vraag die mij resteert. Moet ik haar van te voren vertellen dat ik misschien niet zo knap ben als dat zij zich herinnert of moet ik niets zeggen en gewoon daar kijken wat er gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 14:04
Verwijderd
Ze weet heus wel hoe je er uit ziet,je bent waarschijnlijk ook niet in een bergtrol verandert in die korte tijd.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 22:41
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Gozer, chicks vallen op innerlijk NIET op uiterlijk.
Haal je romantische skills uit de kast en je hebt haar in de pocket. Succes
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Gozer, chicks vallen op innerlijk NIET op uiterlijk.
Haal je romantische skills uit de kast en je hebt haar in de pocket. Succes
Jij hebt echt nog zo veel te leren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Lastige situatie voor studiekeuze
Kelvyn
5 31-12-2014 09:29
Liefde & Relatie ik vond hem leuk, en nu ineens niet meer. HELP! lastige situatie!
OnlytoFly
22 04-11-2011 07:27
Liefde & Relatie Vervelende Situatie
Koen_L
13 30-04-2010 18:32
Liefde & Relatie lesbo
..JustMe..
15 21-04-2009 14:16
Liefde & Relatie Lastige situatie met vrienden..
-Melody-
15 02-11-2004 22:30
Seksualiteit Sex met de moeder van een vriend
djpalu
30 24-07-2004 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.