Oud 28-05-2010, 17:18
Verwijderd
En? Hoe ging het?

Ik vond m kut, heb 23 punten en normaal heb ik wel een 6.
Heb al geklaagd over teveel wel/niet vragen, wat vonden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2010, 17:34
l8ter2y
l8ter2y is offline
ik vond em ook zwaar kut heb 22 punten, ik vond die vraag over die apen erg onduidelijk
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 17:40
Birte1991
Avatar van Birte1991
Birte1991 is offline
Hij was echt moeilijk ja! Ik heb 26 punten. Moet een 5,7 halen voor een 7 voor engels maar volgens mij zit dat er niet in. Of de norm moet wel heel soepel zijn!!
__________________
Perfection isn't one of my best qualities
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 18:12
RVL
RVL is offline
Ik vond dat er veel wel/niet vragen inzaten, maar gelukkig had ik ze (bijna) allemaal goed gedaan! Ik heb 38 punten in totaal, wat volgens examenklacht.nl een cijfer is tussen de 7.3 en de 8.1. Dus dat is mooi!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 18:14
Fruitschaal
Avatar van Fruitschaal
Fruitschaal is offline
Ik vond het een vaag examen, maar ik heb mazzel gehad dat ik die 'gap'-tekst over buitenaards leven bijna helemaal goed had. Dit waren zo'n 12 vragen. De rest vond ik nogal vaag. Toch heb ik 40 punten, volgens www.examen.nl zit ik dus 6,8 ~ 8,8, veel hoger dan ik had verwacht.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 18:39
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ik vond hem erg makkelijk ik heb 48 punten. Wat ik alleen lastig vond, waren de teksten waarbij je wel/niet waarheden aan moest kaarten. maargoed het is aok alweer een paar jaar geleden dat ik examen heb gedaan (:
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 19:16
Herfstvlieg
Herfstvlieg is offline
Ik vond hem ook heel moeilijk, ik wist niet precies meer alle antwoorden maar maandag kan ik mn klad ophalen. Kwam nu op 25 punten uit. Ik heb meestal ook rond de 6 dus ik vind het heel erg storend. Ik ga wel klagen over de moeilijkheid. Toen ik hem nog niet had nagekeken dacht ik dat het heel goed was gegaan. De kutzooi.
__________________
Pompiedompiedompiedompiedom.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 20:28
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Ik ben niet tevreden, 8 fout. Ik vond het een lastige tekst, vergeleken met oefenteksten. Als ik geen 8,6 heb wordt het herkansen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 20:29
Verwijderd
WTF wat sta je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 20:32
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Ik wil maar vast m'n 'excuses' aanbieden. 8-) Ik heb tweetalig gedaan, vandaar dat ik vrij goed ben in Engels.

Maar ik sta nu een 8,4, en met een 8,6 zou ik dus een 9 staan. Toch wel leuk voor je lijst. Maar herkansen alleen maar uit onverwachte luxe, hoor, omdat bepaalde vakken boven verwachting gingen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 20:35
Verwijderd
Lama ik snap het al xD
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 21:05
B.
B. is offline
Heb zelf maar 23 punten. Ben niet heel goed in Engels, maar dit is wel heel slecht. Ik MOET een 4,2 hebben. N-norm mag dus voor mijn niet lager dan 0,3 worden.. anders moet ik engels, ak of waarschijnlijk Frans herkansen. Dat gaat maandag vast ook behoorlijk kut worden die Frans examens kennende
Zat ook echt heel erg in tijdnood.. En idd, aantal wel/niet vragen was heel irritant. Vooral omdat ik elke keer net geen 3/4 goed had waardoor ik geen punten had. Vond hem lastig, hoop dat de norm omhoog gaat.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 22:19
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik had 21 punten, ik vond hem ook moeilijk, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik me er niet meer op kon concentreren, was veel te blij dat het het laatste examen was
Ik ben blij dat meer mensen hem moeilijk vonden, want ik moet eigenlijk een 4,6 halen om op een 6 uit te komen. Als het eventueel een 5 wordt denk ik dat ik nog wel slaag, maarja dan moeten de andere examens niet tegenvallen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 13:12
Janbos
Janbos is offline
Ik moet ook wel zeggen dat engels examen lastig was. Viel mij iig vies tegen!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 20:03
Imaginairy
Imaginairy is offline
Dat viel echt tegen. Ik heb geklaagd en flink ook. Er staan regelrechte fouten in (Moeilijk hè citeren, CITO-mensen), vraag 42 slaat als een tang op een varken (aap, in dit geval). Oplossing tegen teveel apen: "De apen in aantal terugbrengen". Wat is dat nou weer voor een belachelijke optie? Dat is toch waar álle opties op neer komen, het verminderen van het aantal apen? En het mooiste is dan ook nog wel dat hij niet waar was.

Nou ja, ik heb toch een verrassende 46 punten, wat met een norm van 0.6 of hoger betekent dat ik een 9 op mijn eindlijst heb. Dat komt vooral door die gap-tekst, die had ik helemaal goed.

Oh en vraag 3 sloeg ook nergens op. "Lamua blijft proberen Managua te betrekken bij haar probleem van het verdwenen varken". Das gewoon niet waar. Er wordt 1 moment genoemd dat Lamua dat probeert, in een paar zinnen, en daarna staat juist dat Lamua het opgegeven heeft, en de vloer veegt. De vloer vegen is niet hetzelfde als iemand betrekken bij een varkensprobleem.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 20:17
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Dat viel echt tegen. Ik heb geklaagd en flink ook. Er staan regelrechte fouten in (Moeilijk hè citeren, CITO-mensen), vraag 42 slaat als een tang op een varken (aap, in dit geval). Oplossing tegen teveel apen: "De apen in aantal terugbrengen". Wat is dat nou weer voor een belachelijke optie? Dat is toch waar álle opties op neer komen, het verminderen van het aantal apen? En het mooiste is dan ook nog wel dat hij niet waar was.

Nou ja, ik heb toch een verrassende 46 punten, wat met een norm van 0.6 of hoger betekent dat ik een 9 op mijn eindlijst heb. Dat komt vooral door die gap-tekst, die had ik helemaal goed.

Oh en vraag 3 sloeg ook nergens op. "Lamua blijft proberen Managua te betrekken bij haar probleem van het verdwenen varken". Das gewoon niet waar. Er wordt 1 moment genoemd dat Lamua dat probeert, in een paar zinnen, en daarna staat juist dat Lamua het opgegeven heeft, en de vloer veegt. De vloer vegen is niet hetzelfde als iemand betrekken bij een varkensprobleem.
Ik ben het met je eens op dat laatste na. Er stond in de laatste zin iets van dat ze net íets te hard het stof in zijn richting veegde, om zijn aandacht te trekken. En ze had het voornamelijk opgegeven omdat hij haar niet hielp.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 12:02
Verwijderd
Vraag 3 vond ik inderdaad raar. Maar dat zij probeert om zijn aandacht te trekken, dan probeert ze hem toch niet bij haar probleem met het verdwenen varken te betrekken? Dan wil ze gewoon aandacht! Dat is wat anders! xD
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 13:40
Verwijderd
Volgens mij heeft zij het de hele tijd tegen hem over het varken. Dat kwam op mij over alsof ze probeerde hem erbij te betrekken. Maar ik weet niet of ik die vraag wel goed had
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2010, 14:01
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Vraag 3 vond ik inderdaad raar. Maar dat zij probeert om zijn aandacht te trekken, dan probeert ze hem toch niet bij haar probleem met het verdwenen varken te betrekken? Dan wil ze gewoon aandacht! Dat is wat anders! xD
Ze had de zoektocht opgegeven omdat ze er geen hulp van hem bij kreeg. Hielp hij haar, giing de zoektocht weer verder. Dus ze wilde aandacht zodat ze gezamenlijk verder konden zoeken. Waarom zou ze anders per sé aandacht willen?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 16:45
me-nu
me-nu is offline
Ik heb zelf 40 punten maar had in eerste instantie gedacht dat ik hem beter had gemaakt. Dacht bij veel vragen het wel zeker te weten maar die waren dan alsnog fout. Dus het wordt alleen met een hele extreme norm een 9 op mijn eindlijst, dus het zal wel een 8 worden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 10:57
Janbos
Janbos is offline
Heb normaal op engels een van het hoogste cijfer van de klas, maar dit examen viel mij vies tegen. Op een of andere manier heb ik alles goed, behalve die 'gap' tekst. Daar mis ik dus heel veel punten op. Was er van uit gegaan dat ik een 8/9 zou halen, maar haal waarschijnlijk een schaamtelijk 5/6'je.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 11:09
Solee
Solee is offline
Ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb geantwoord, maar als ik dat heel streng reken kom ik op 30 punten .. tussen de 5.1 en 7.1 dus. Ik mocht een 3.6 halen dus ben wel blij, alleen wordt het nu dus geen 8 ..
Ik dacht echt dat het examen makkelijk was, totdat ik de antwoorden zag
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 11:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb 40 punten gehaald en ik had net als Scoot wel hoger willen halen want ik doe ook tweetalig. Nou ja, tekstbegrip is niet mijn allerbeste vak.
Ik had ook niet uit de tekst gehaald dat Lamua hem bij dat varken wil betrekken. Stomme vraag was dat.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 18:32
Imaginairy
Imaginairy is offline
Ik vind expres stof op boeken vegen echt niet hetzelfde als iemand bij je probleem betrekken. Ik dacht dat Lamua gewoon wilde laten weten dat ze pissig was (en er staat ook niet eens dat ze boos was over het varken oid, er staat dat er een disproportionate amount of dust op zijn boeken beland!). En laten weten dat je pissig bent is gewoon echt niet hetzelfde als iemand bij je probleem betrekken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 18:59
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ik vind expres stof op boeken vegen echt niet hetzelfde als iemand bij je probleem betrekken. Ik dacht dat Lamua gewoon wilde laten weten dat ze pissig was (en er staat ook niet eens dat ze boos was over het varken oid, er staat dat er een disproportionate amount of dust op zijn boeken beland!). En laten weten dat je pissig bent is gewoon echt niet hetzelfde als iemand bij je probleem betrekken.
Er staat juist helemaal niet dat ze pissig is. Ze wil aandacht, en puur en alleen voor dat varken. Disproportionate duidt erop dat ze het expres doet, en daar kan geen andere reden voor zijn dan dat ze aandacht wil voor dat varken. De disproportionate amount of dust is een middel om hem van zijn werk af te leiden in de hoop dat hij haar helpt. Er is volgens mij neits mis met deze vraag hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2010, 12:43
maxzjuh
maxzjuh is offline
Ik ben amerikaanse en heb tussen de 5.5 en 6.3 dus erg slecht voor mijn doen.
het was heel moeilijk, mijn moeder en ik hebben het samen nagekeken en zij zei ook dat het te hoog gegrepen was.
wel/niet was niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 19:56
RVL
RVL is offline
Ik vond dat er veel wel/niet vragen inzaten, maar gelukkig had ik ze (bijna) allemaal goed gedaan! Ik heb 38 punten in totaal, wat volgens examenklacht.nl een cijfer is tussen de 7.3 en de 8.1. Dus dat is mooi! Ik heb gewoon hoger dan de Amerikaanse, chill! Hahaha, geintje hoor
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 14:39
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Ik vond dat er veel wel/niet vragen inzaten, maar gelukkig had ik ze (bijna) allemaal goed gedaan! Ik heb 38 punten in totaal, wat volgens examenklacht.nl een cijfer is tussen de 7.3 en de 8.1. Dus dat is mooi! Ik heb gewoon hoger dan de Amerikaanse, chill! Hahaha, geintje hoor
Of het toont gewoon aan dat het examen nergens op slaat
IB English A2 scoorde ik beter voor dan mijn centraal examen Engels geloof ik.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 16:16
Imaginairy
Imaginairy is offline
Scoot: Er staat niet dat ze pissig is, maar ook net zo goed niet dat ze aandacht vraagt. Uit dat "disproportionate amount" had ík opgemaakt dat ze expres dat stof op die boeken veegt om te laten weten dat ze niet blij is met zijn negeer-actie. Er staat niet dat ze daarmee wil bereiken dat hij haar helpt met haar varken. Als ik wil dat iemand mij helpt met een probleem, ga ik geen stof op boeken vegen, of ben ik dan gewoon abnormaal?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 17:55
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Ze is een eilandbewoonster, zij is abnormaal. Dáárom snap je d'r niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken help me met engels
merve58
7 15-09-2013 22:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Presentatie engels
Verwijderd
10 31-01-2011 18:53
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen WaspReporter, Engels
Jorn Huisman
3 14-11-2010 12:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Engels] Alquin
Kwiwi
1 05-03-2010 12:52
Studeren Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010
¥iiitt!!
6 05-04-2009 23:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen vertalen Engels
koekjebest
8 24-03-2009 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.