Oud 30-09-2019, 16:42
miptrs
miptrs is offline
.

Laatst gewijzigd op 01-11-2019 om 20:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2019, 16:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kan je je echte vader niet inschakelen? Misschien kan hij je helpen/kan je bij hem wonen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 16:50
miptrs
miptrs is offline
Citaat:
Kan je je echte vader niet inschakelen? Misschien kan hij je helpen/kan je bij hem wonen?
Ik heb geen contact meer met mijn biologische vader
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 16:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarom heb je geen contact meer met je biologische vader? als je het niet wilt vertellen is dat ook goed.
Heb je geen enkele manier waarop je contact met hem kan zoeken?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 17:06
miptrs
miptrs is offline
Citaat:
Waarom heb je geen contact meer met je biologische vader? als je het niet wilt vertellen is dat ook goed.
Heb je geen enkele manier waarop je contact met hem kan zoeken?
in het kort: de scheiding tussen mijn ouders was heel heftig waarmee hij ons (mams mn broertje en ik) helemaal onderuit probeerde te halen er is geen enkele manier om met hem weer in contact te komen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 17:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Is het niet mogelijk om dan ervoor te zorgen dat je uit huis wordt geplaatst? dan kan je naar pleegouders toe. Dat is waarschijnlijk een stuk beter
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 18:23
Protected22
Protected22 is offline
Ik denk dat je beter hulp kan gaan zoeken van iemand zodat je uit huis gehaald wordt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 18:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik denk dat je beter hulp kan gaan zoeken van iemand zodat je uit huis gehaald wordt.
dit bedoelde ik
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 18:53
Verwijderd
Kan je met iemand op je school praten? Heb je een bijbaantje?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:02
miptrs
miptrs is offline
Citaat:
Is het niet mogelijk om dan ervoor te zorgen dat je uit huis wordt geplaatst? dan kan je naar pleegouders toe. Dat is waarschijnlijk een stuk beter
ik ben bijna 18 en zit nu in mijn examenjaar ik zou dus op kamers kunnen gaan maar ben bang dat dat een breuk veroorzaakt tussen mn moeder en mij
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Er zit al een breuk tussen je moeder en jou. Als dat niet zo was, had ze je niet uitgescholden, was je niet al een keer uit huis gezet, en zou je niet overal de schuld van krijgen.

Jij bent het zat. Jij wilt weg.
of zeg ik nu iets raars?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:11
miptrs
miptrs is offline
Citaat:
Er zit al een breuk tussen je moeder en jou. Als dat niet zo was, had ze je niet uitgescholden, was je niet al een keer uit huis gezet, en zou je niet overal de schuld van krijgen.

Jij bent het zat. Jij wilt weg.
of zeg ik nu iets raars?
nee heb je gelijk in, toenet gesprek met haar gehad ze vroeg wat is jouw oplossing dus heb verteld wat me dwars zit maar hier reageerd ze heel heel koud op en ik kan me dan niet goed verwoorden tegenover haar. heb gezegd dat dit niet langer door kan gaan en toen kwam het gesprek op dat het beter is voor ons beide dat ik op kamers ga (want ik zou haar relatie alweer verpesten en ik maak haar hoofd moe etcetc)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarom is het voor jou dan nog een vraag? Voor beide partijen is het beter.

Welke voordelen zijn er nog voor jou om te blijven in dit huis?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:25
Kjelt
Avatar van Kjelt
Kjelt is offline
Misschien dat je eens met je huisarts kan gaan praten. Die heeft A geheimhoudingsplicht dus je kan dar je hele verhaal doen zonder dat iemand het te weten komt en die heeft ook vast wel contacten om je misschien hulp te kunnen geven. Iedereen zijn situatie is anders, maar als ik zo je verhaal lees ben ik echt bang dat het erg moeilijk wordt om het zelf op te lossen. Van huis weglopen zou kunnen maar niet iedereen kan al voor zichzelf zorgen. Maar je moet iig iets gaan doen want dit is niet gezond deze situatie
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:26
miptrs
miptrs is offline
Citaat:
Waarom is het voor jou dan nog een vraag? Voor beide partijen is het beter.

Welke voordelen zijn er nog voor jou om te blijven in dit huis?
dat ik op kamers ga is al duidelijk na mijn examenjaar. als ik nu al uit huis ga weet ik begot niet hoe ik dit ga regelen met school, geld en werk.
ook heb ik zoiets van je zit blijkbaar in je pubertijd en mss ben je wel echt zo n kutkind ik ben zo hard aan me zelf aan het twijfelen wat nu als hun gelijk hebben over mijn gedrag (ik heb het zelf niet door dat ik blijkbaar iets onrespectvols zeg)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:28
miptrs
miptrs is offline
Citaat:
Misschien dat je eens met je huisarts kan gaan praten. Die heeft A geheimhoudingsplicht dus je kan dar je hele verhaal doen zonder dat iemand het te weten komt en die heeft ook vast wel contacten om je misschien hulp te kunnen geven. Iedereen zijn situatie is anders, maar als ik zo je verhaal lees ben ik echt bang dat het erg moeilijk wordt om het zelf op te lossen. Van huis weglopen zou kunnen maar niet iedereen kan al voor zichzelf zorgen. Maar je moet iig iets gaan doen want dit is niet gezond deze situatie
dat is wel een goeie een buitenstaander psycholoog ofzo om mee te praten. dankjewel voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:30
Kjelt
Avatar van Kjelt
Kjelt is offline
graag gedaan michelle. Hoop dat je situatie snel beter wordt. En als je ooit wilt praten of gewoon je verhaal doen typ er maar gerust op los

Laatst gewijzigd op 30-09-2019 om 22:41.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 22:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
dat ik op kamers ga is al duidelijk na mijn examenjaar. als ik nu al uit huis ga weet ik begot niet hoe ik dit ga regelen met school, geld en werk.
ook heb ik zoiets van je zit blijkbaar in je pubertijd en mss ben je wel echt zo n kutkind ik ben zo hard aan me zelf aan het twijfelen wat nu als hun gelijk hebben over mijn gedrag (ik heb het zelf niet door dat ik blijkbaar iets onrespectvols zeg)
Kan je dan niet naar andere familieleden voor die tijd?
Heb je een baantje?
Ook al ben je zo'n "kutkind" (wat ik niet denk), geen enkele ouder/stiefouder heeft het recht om je uit te schelden. Dat is gewoon fout. Als jij de schuld krijgt omdat zij ruzie hebben, dan heeft dat niks te maken met jouw gedrag. Dat heeft te maken met hun gedrag. Moeten ze jou maar niet gebruiken als stressbal
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Goede internetverbinding op kamer
TheUnknown123
6 14-09-2017 10:35
Werk, Geld & Recht Op kamers
apekont
8 24-03-2009 11:34
Werk, Geld & Recht Op kamers
Shadina
98 01-10-2006 17:06
Liefde & Relatie op kamers
655321
38 25-01-2004 17:50
Liefde & Relatie Op kamers, of toch niet...?!
20marianne12
26 12-05-2003 19:33
Lifestyle Op kamers!
HipHopSter
55 05-07-2002 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.