Oud 26-09-2020, 21:45
quickling
quickling is offline
Hoi allemaal…

Momenteel ben ik erg depressief met angstklachten en heb ik zelfmoordgedachten… Over het kleine stukje van depressie en angst heb ik al met mijn mentor gepraat. Over zelfmoordgedachten etc niet. Hij vroeg of ik hulp wilde. Ik wilde dat toen niet. We hadden afgesproken het aan te kijken tot de eerste PTA-week. Gezien ik in een andere klas ben overgeplaatst, zou het misschien beter kunnen gaan. De PTA-week begint volgende week en het gaat totaal niet beter met mij. Ik ben bang dat als ik dit tegen mijn mentor vertel dat ik hem 1. daarmee lastigval, en hem er maar mee irriteer en 2. dat hij me doorverwijst naar het zorgteam en misschien zelfs nog meer professionele hulp en dan 3. dat hij mijn ouders gaat bellen wat ik echt niet wil... Ik ben daarom eigenlijk van plan gewoon te zeggen dat het beter gaat…

Hebben jullie ervaring met dit soort dingen? Heb jij gepraat met je mentor? Werd je gelijk doorverwezen? En je ouders werden die gebeld? Hoe is het zorgteam bij jou op school? Hoe werkt dat…?

Kunnen jullie me meer vertellen…?🥺



Liefs, 💖
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2020, 10:39
Verwijderd
Gewoon vertellen dat het niet goed met je gaat. Dat is helemaal niet iets om je voor te schamen! En ja dan wordt er mogelijk professionele hulp voor jou ingeschakeld. Ik vind dat jouw mentor goed handelt, ik denk dat je hem/haar hierin ook kan vertrouwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie een groot probleem
Dafuq
8 10-05-2013 17:04
Psychologie Hoe groot is de invloed van opvoeding??
Gabb
25 15-06-2008 01:04
Psychologie enquette
Judy2
77 23-05-2005 12:22
Psychologie De rol van de vader?
Fantôme
76 15-02-2005 21:54
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 17:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.