Oud 04-06-2004, 23:59
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
nee het mag niet alle vragen die gecorrigeerd zijn met tipex worden automatisch fout gerekend inverband met fraude gevoeligheid. de leraren zou je omgekocht kunnen hebben om jouw werk te corrigeren.

vorig jaar had een meisje bij ons zo'n tipex roller gebruikt ten eerste maakt dat ding een heel hard ratelgeluid dat was irritant maar zij was dus dik gezakt ook
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Advertentie
Oud 05-06-2004, 09:52
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Dus als ik zak kan ik samen met de rest van de school de schooldirectie gaan aanklagen....das mooi dan ben ik bij deze gezakt
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Oud 05-06-2004, 10:03
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
is da eg waar da typexx is verbode shit hee ikke heb ut nie gebruikt maar een paar hele goede vrieden en vriendinnen vaN mj wel
Oud 05-06-2004, 10:04
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
der is nix gezegd over typexx of correctievloeistof bij ons op sgool en ut stond ook nie in ut boekje da we gehad hebbe ze hebben ons nix verteld
Oud 05-06-2004, 12:24
youneman
youneman is offline
Ik zou me er niet druk over maken (en neej idd ik heb het niet gebruikt)
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 05-06-2004, 13:19
*RooSs*
*RooSs* is offline
Wij mochten het ook ECHT NIET gebruiken. Volgens mij stond het ook in dat examen boekje/blaadje van het LAKS.
Oud 05-06-2004, 14:29
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
youneman schreef op 05-06-2004 @ 12:24 :
Ik zou me er niet druk over maken (en neej idd ik heb het niet gebruikt)
Ik zou me er wel druk overmaken, vorig jaar is bij ons opschool iemand gezakt doordat ie tijdens een bepaald examen overal typexx had gebruikt.
Oud 05-06-2004, 20:18
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 05-06-2004 @ 13:19 :
Volgens mij stond het ook in dat examen boekje/blaadje van het LAKS.
volgens mij stond het er niet in... ik kon het niet vinden tenminste, en bij ons hebben ze er nooit iets over verteld, dus is zie niet in waarom het niet zou mogen. Niet dat ik ooit typex gebruik, maar goed
Oud 06-06-2004, 16:04
youneman
youneman is offline
Citaat:
Fatality schreef op 05-06-2004 @ 14:29 :
Ik zou me er wel druk overmaken, vorig jaar is bij ons opschool iemand gezakt doordat ie tijdens een bepaald examen overal typexx had gebruikt.
Je veranderd en nu toch niks meer aan... daarom zou ik me er niet druk over maken
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 07-06-2004, 00:58
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Nouja na afloop heb je t recht de examens in te zien.....als er tipex antwoorden zijn afgekeurd, begin ik gewoon een kort geding tegen de school.....

* Staat niks in over het verbod van correctievloeitstof in het examenregelement
* De secretaris examens wist van niks
* De directie ontkent het bestaan van de regel
* De examenkrant vermeld er niks over
* Vakdocenten hebben juist altijd aangemoedigd tipex te gebruiken, dat zou netter staan dan doorkrassen
* Op de website van de overheid is er niks over te vinden
( het examenblad )
* Niemand heeft het ooit leerlingen verteld...

Nouja al deze dingen bij elkaar optellend geloof ik helemaal niet in die regel.....maarja afwachten maar en anders in kort geding tegen de school... Alle examens nietig en alles overnieuw....dan maar in september pas diploma......
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Oud 07-06-2004, 01:56
RD
Avatar van RD
RD is offline
ook volgens onze school was het niet geoorloofd, maar goed het lijkt me erg sterk als ze daar toch moeilijk over gaan doen
__________________
Did you ever realize that God spelled backwards is dog?
Oud 07-06-2004, 11:07
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb het af en toe ook gebruikt.. maar bij ons in het informatie boekje stond zelfs dat we het WEL mochten gebruiken. En ze hebben er nooit wat van gezegd. En toen ik er een keer over begon, of het niet mocht.. wisten ze er niks van.
Ik snap echt niet hoe je kunt frauderen met tip-ex. Bedoelen jullie dan dat de leraar het zelf verbetert of jij zelf? Want het is namelijk erg duidelijk wie het verbetert. En als ze je later zelf laten verbeteren... dat soort frauderen kan ook als je geen tip-ex gebruikt. Want ik laat soms namelijk een vraag open.. of als ik er later achterkom dat ik een antwoord fout is.. maak ik het aan het eind opnieuw. Dus zo zou je ook makkelijk kunnen frauderen. Ik snap die hele regel dus echt niet.
Oud 12-06-2004, 21:52
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Vorig jaar heb ik examen gedaan (vwo) en er was helemaal niks gezegd over tipex. Hangt misschien ook van je school af. Ik had een hele relaxete school.
__________________
BORED NOW...
Oud 12-06-2004, 23:13
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Winner schreef op 12-06-2004 @ 21:52 :
Vorig jaar heb ik examen gedaan (vwo) en er was helemaal niks gezegd over tipex. Hangt misschien ook van je school af. Ik had een hele relaxete school.
Ja maar jou school kan het wel goedrekenen maar is het op de 2e school verboden... dan heb je beeetje pech denk

maja ik weet het niet heb het iig nie gebruikt en maak me nergens zorgen over, vond dat krassen wel leuk (A)
Oud 16-06-2004, 08:42
Verwijderd
oh ow... heb bij mijn examen engels alle mc-antwoorden met potlood op het antwoordenblad gezet... werd geadviseerd door de school dat zo te doen wat nu?
Oud 21-06-2004, 14:23
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb vrijdag toen ik mijn cijferlijst ging ophalen nog eens gevraagd of je tipex mag gebruiken op je examens. Mijn mentor en coordinator hadden nog nooit van die regel gehoord en vonden het erg belachelijk en zeiden dat dat niet waar was.
Oud 21-06-2004, 14:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Acey schreef op 16-06-2004 @ 08:42 :
oh ow... heb bij mijn examen engels alle mc-antwoorden met potlood op het antwoordenblad gezet... werd geadviseerd door de school dat zo te doen wat nu?
ik wou net zeggen, bij ons op school ook hoorde ik van een vriendin... en toen zag ik je nickname pas. maareh? geslaagd?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 21-06-2004, 15:09
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ik snap zowiezo al niet waarom je met typexx aan de gang zou gaan... kost meer tijd dan een kras er doorheen... en najah een pen heb je toch altijd al bij de hand, volgens mij had ik me meerkeuze bij frans ook met potlood gemaakt trouwens...
Oud 21-06-2004, 16:26
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 21-06-2004 @ 15:09 :
Ik snap zowiezo al niet waarom je met typexx aan de gang zou gaan... kost meer tijd dan een kras er doorheen... en najah een pen heb je toch altijd al bij de hand, volgens mij had ik me meerkeuze bij frans ook met potlood gemaakt trouwens...
Ik kras zelf ook veel op examens.. maar als je later nog je antwoorden bekijkt.. en het toch wilt veranderen kun je moeilijk gaan krassen en het eronder zetten. Als het een klein stukje tekst is.. of een woordje dat veranderd moet worden, gebruik ik tipex. Maar bij lange stukken tekst doe ik het gewoon aan het eind van mijn examen.
Oud 21-06-2004, 17:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 21-06-2004 @ 15:09 :
Ik snap zowiezo al niet waarom je met typexx aan de gang zou gaan... kost meer tijd dan een kras er doorheen... en najah een pen heb je toch altijd al bij de hand, volgens mij had ik me meerkeuze bij frans ook met potlood gemaakt trouwens...
Ik ben het met je eens maar bij tabellen als bijlages enzo vind ik het wel vervelend dat je geen typex mag gebruiken want als je het dan doorkrast heb je geen plek meer en als je het eerst met potlood doet en later met pen gaat het zo vlekken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-06-2004, 17:36
Verwijderd
Het is dat ik dat topic hier gezien had, anders had ik waarschijnlijk gewoon typex gebruikt bij m'n examens Bij mij op school is namelijk nooit verteld dat dit niet mag
Oud 28-06-2004, 19:07
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
wat een bullshit.. ik heb echt al mn examens getypext (meerdere lagen zelfs ) en ben dik geslaagd..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 01-07-2004, 15:23
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
En achteraf bleek magic-man toch gelijk te hebben
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Oud 01-07-2004, 20:29
Verwijderd
Ik heb ook lekker getipext, en niks van gehoord

Zijn er echt scholen die leerlingen daarop laten zakken?
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.