Oud 18-06-2004, 11:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor de mensen die gaan herkansen: Welk vak ga je herkansen? Moet je nog perse herkansen of ga je herkansen omdat je graag een hoger cijfer wilt of in een hogere lotingsklasse kan komen?


Ik ga zelf waarschijnlijk biologie herkansen omdat ik met 0,5 punt hoger een acht heb op mijn lijst en omdat ik het gewoon heel gezellig vond om examen te doen, dat wil ik nog wel een keertje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 18-06-2004, 12:03
Margriet!
Margriet! is offline
Ik ga Engels herkansen.. Niet omdat ik het nodig ben, ben namelijk ruim geslaagd.. Maar ik stond een 7.4 en heb een 5.5 gehaald op het CE. Ik wil graag een 7 of een 8 op mijn eindlijst hebben voor Engels, gewoon voor mezelf.
__________________
Drive this little girl insane
Oud 18-06-2004, 12:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ga absoluut niks herkansen. Ik ben klaar, heb m'n diploma. En niemand gaat ooit nog naar m'n punten vragen na de komende dagen. Ik kan me ook absoluut niet aanzetten om alsnog te gaan leren of me nog eens 3 uur inzetten in zo'n examenzaal.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen nog behoefte hebben aan cijfers ophogen ed als ze geen loting hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-06-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 18-06-2004 @ 12:20 :
Ik ga absoluut niks herkansen. Ik ben klaar, heb m'n diploma. En niemand gaat ooit nog naar m'n punten vragen na de komende dagen. Ik kan me ook absoluut niet aanzetten om alsnog te gaan leren of me nog eens 3 uur inzetten in zo'n examenzaal.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen nog behoefte hebben aan cijfers ophogen ed als ze geen loting hebben.
Same here
Al snap ik best dat sommige mensen toch iets herkansen zonder loting. Ik ken een paar mensen die dat wel gaan doen, omdat het bijvoorbeeld hun enige onvoldoende voor een CE was zonder dat ze een onvoldoende op hun eindlijst hadden, maar toch. Dat snap ik nog best.
Oud 18-06-2004, 13:19
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
nederlands omdat:

- ik met een hoger cijfer meer inlotingskans maak
- ik voor het cse het laagste cijfer in m'n hele leven heb gehaald, en dan bedoel ik veruit het laagste
- omdat m'n cse cijfer net te laag was voor een voldoende (1/10e)
- omdat ik zelf had uitgerekend dat ik veel hoger kwam, minstens op een voldoende
- omdat ik zo verrast was over m'n cijfer dat ik in een opwelling besliste dat ik het wilde herkansen, en ik van m'n examencoordinator weinig kans kreeg om er nog eens goed over na te denken
- omdat ik nog nooit onvoldoende heb gestaan voor nederlands
- omdat ik al het hele jaar op herkansingen veel en veel hoger scoor dan op de eerste poging (gemiddeld scoorde ik een kleine 2 punten hoger). zou dit op het examen ook gebeuren, dan maak ik nog een klein kansje op een 8.
- ik die examens op zich wel leuk vond om te maken. Ik heb zo'n instelling van, het is leuk om te kunnen bewijzen wat je kan. Als je het dan niet bewijst, wil je jezelf graag alsnog bewijzen.

En dan heb ik ook nog het voordeel dat ik me zeer makkelijk tot leren kan zetten. Nou ik zou zeggen, waarom niet he?

Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 13:26.
Oud 18-06-2004, 13:21
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga denk wel herkansen, gewoon voor de 'lol'. Ik twijfel nog tussen Latijn (waar ik altijd een 7 voor heb gestaan maar had nu een 5,3 voor mn examen dus dat is nu mijn enige 6. tevens had ik nog nooit een onvoldoende gehaald voor een tentamen of examen dus vind ik het een beetje jammer) en geschiedenis (waar ik altijd een 9 voor heb gestaan maar nu had ik een 8 dus sta ik net geen 9).
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 18-06-2004, 13:22
Verwijderd
Ik ga absoluut niet herkansen!
Oud 18-06-2004, 17:08
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Nederlands, als ik daar 6 tienden hoger voor haal sta ik gemiddeld een zeven ipv een zes, scheelt weer .
Oud 18-06-2004, 17:54
~Little Sun~
~Little Sun~ is offline
Ben nog aan het twijfelen. Als ik ga herkansen, dan wordt het Engels. Ik hoef dan niet te leren en ik weet gewoon dat ik veel beter kan dan die 7,1 die ik heb gehaald. Maar absoluut geen vak waarvoor ik moet leren, echt niet.
Oud 18-06-2004, 18:02
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik ga niks herkansen, ik heb 4 zevens, 2 zessen, en 1 vijf.
het zij zo...ik ben al lang blij dat ik op dat vak (scheikunde) een vijf sta, ga ik niet nog es terwijl ik geslaagd ben daar voor niks mn tijd en energie in steken hoor.
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Oud 18-06-2004, 18:18
H@nk
H@nk is offline
ga niet herkansen, ben geslaagd zonder onvoldoendes en ga geen lotingstudie doen, zie het nut er niet van in. Bovendien zou ik dan een halve dag vrij moeten nemen van mijn vakantiewerk = weer minder salaris
Oud 18-06-2004, 20:23
Verwijderd
Ik ga Aardrijkskunde herkansen. Het hoeft niet om te slagen, maar ik herkans het voor een mooier cijfer op mijn lijst. Ik wéét ook dat ik het beter had kunnen doen, maar op het moment dat ik het moest leren had ik even flink genoeg van de examens, en toen heb ik er te weinig aan gedaan. Ik ben een klein beetje boos op mezelf en vind daarom dat ik het moet herkansen.
Oud 18-06-2004, 21:31
the tourist
the tourist is offline
Ik twijfel of ik scheikunde zal gaan herkansen. Ik had een 6,8, maar ik had een 6,9 nodig voor een 7. Ik heb geen zin meer om daar iets voor te doen, maar eigenlijk wil ik wel een hoger cijfer. Ik heb ook niet veel zin om het examen te gaan maken eigenlijk.

Hm.
Oud 18-06-2004, 23:23
2morrow
2morrow is offline
Wiskunde B, om te proberen een hoger cijfer te halen maar ook (hoe vreemd dit sommigen ook in de oren zal klinken) gewoon voor de lol. Het kost drie uurtjes en het kan een hoger cijfer opleveren. Het hoogste cijfer telt toch?
__________________
Press to test; release to detonate...
Oud 18-06-2004, 23:25
Verwijderd
ikwilde miss engels herkansen omdat dat mn enige 6 is op mn eindlijst. ik had nu een 5.8 en moet een 6.6 voor ee n7, lijkt me best wel moeilijk om te halen, en ik heb geen zin meer in de stress en de zenuwen enz. daarom heb ik besloten om niks te herkansen. ben ook wel blij met mn lijst verder.
Oud 19-06-2004, 12:33
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik begrijp niks van jullie systeem wij mochten en mogen nog steeds niets herkansen als we er niet voor gebuisd zijn (in België), geslaagd is geslaagd welk cijfer je ook hebt. Nuja zoals Balance al zei als je je diploma hebt maakt het allemaal niet meer uit welke cijfers je hebt. Deze worden toch niet vermeld op je diploma.
Ontopic: ik ben bang dat ik moet herkansen voor denkvorming, taalvaardigheid en milieu maareuh weet m'n resultaat pas 29 juni en dat terwijl ik al klaar ben van 15 juni met m'n examens .
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Oud 19-06-2004, 13:36
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik ga Nederlands Herkansen. Ik ben al geslaagd maar ik sta voor nederlands 6.4 en ik wil een 7
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 19-06-2004, 13:37
DHTHGL
DHTHGL is offline
Ik ga biologie herkansen, had een 6.0 daarvoor. Niet dat ik ga leren ofzo haha, echt geen motivatie meer.
Ads door Google
Oud 19-06-2004, 14:04
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik ga Nederlands herkansen, hoewel ik mijn diploma al heb gehaald. Maar ik ben met een 8,6 het examen ingegaan, en heb toen een 4,5 gehaald...
En wil toch graag een 8 op mijn lijst voor dit vak...
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Oud 19-06-2004, 14:29
The0
The0 is offline
Niets, ik ben te lui.

Als ik niet lui was had ik sK geherkanst in de hoop dat ook die op 7 of hoger uit kwam, net als de rest van mijn examenlijst.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 19-06-2004, 15:10
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik ga wiskunde a1 herkansen. Had voor mijn CE maar een 6.9 en heb maar 2/10 hoger nodig om een 8 te staan.
Oud 19-06-2004, 15:59
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-06-2004 @ 12:20 :
Ik ga absoluut niks herkansen. Ik ben klaar, heb m'n diploma. En niemand gaat ooit nog naar m'n punten vragen na de komende dagen. Ik kan me ook absoluut niet aanzetten om alsnog te gaan leren of me nog eens 3 uur inzetten in zo'n examenzaal.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen nog behoefte hebben aan cijfers ophogen ed als ze geen loting hebben.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 19-06-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 18-06-2004 @ 12:20 :
Ik ga absoluut niks herkansen. Ik ben klaar, heb m'n diploma. En niemand gaat ooit nog naar m'n punten vragen na de komende dagen. Ik kan me ook absoluut niet aanzetten om alsnog te gaan leren of me nog eens 3 uur inzetten in zo'n examenzaal.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen nog behoefte hebben aan cijfers ophogen ed als ze geen loting hebben.
Ja, ik ook. Ik heb een 6.4 nu op economie, als ik een 5.5 ipv een 5.2 haal op mn examen sta ik een 7, maar het interesseerd me ook helemaaaaaal niet meer ik ben geslaagd en that's that.
Oud 19-06-2004, 17:00
655321
655321 is offline
ik ben te lui om te herkansen.. anders had ik frans gedaan want dat kan ik echt beter dan de 6,5 die ik er nu voor gehaald had
__________________
Fire, walk with me
Oud 19-06-2004, 17:26
Baksteen12
Baksteen12 is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-06-2004 @ 12:20 :
Ik ga absoluut niks herkansen. Ik ben klaar, heb m'n diploma. En niemand gaat ooit nog naar m'n punten vragen na de komende dagen. Ik kan me ook absoluut niet aanzetten om alsnog te gaan leren of me nog eens 3 uur inzetten in zo'n examenzaal.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen nog behoefte hebben aan cijfers ophogen ed als ze geen loting hebben.
Misschien om er een goed gevoel aan over te houden, of om die verdomde examens te maken zonder dat er druk op staat.
Advertentie
Oud 19-06-2004, 18:08
Verwijderd
Ik ga Latijn herkansen, gewoon voor mezelf. Ik had een 5,3 voor mijn CE waardoor ik op een 6 kom. Op zich ben ik heel tevreden met die 6, maar wil het toch proberen om er nog een 7 van te maken. Ik denk dat ik nu beter kan scoren, omdat de druk nu weg is en je minder uitgeput bent omdat je al 4 examens gehad hebt ofzo

En als het niet lukt: jammer dan, dan heb ik een morgen verprutst.
Oud 19-06-2004, 18:30
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 19-06-2004 @ 18:08 :
Ik ga Latijn herkansen, gewoon voor mezelf. Ik had een 5,3 voor mijn CE waardoor ik op een 6 kom. Op zich ben ik heel tevreden met die 6, maar wil het toch proberen om er nog een 7 van te maken. Ik denk dat ik nu beter kan scoren, omdat de druk nu weg is en je minder uitgeput bent omdat je al 4 examens gehad hebt ofzo

En als het niet lukt: jammer dan, dan heb ik een morgen verprutst.
Ik had ook een 5,3
Met een 6,1 sta ik een 7, maar ik twijfel nog tussen Latijn en geschiedenis (waar ik misschien een 9 voor zou kunnen staan).
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-06-2004, 18:52
Verwijderd
Gs zou ik echt niet zoeken... Dat was de vorige keer zoveel schrijfwerk!
Voor een 7 voor La moet ik nu wel een 7 halen. Misschien onmogelijk, maar toch
Oud 19-06-2004, 23:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
niks, ik heb een 6 en dat is een schoolexamen dus dat kan al niet meer herkanst worden, en voor de rest heb ik 7ens en hoger en dat vind ik wel mooi zo, ik heb ook geen loting oid
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 20-06-2004, 12:13
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ga wiskunde herkansen...
Oud 20-06-2004, 12:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Baksteen12 schreef op 19-06-2004 @ 17:26 :
Misschien om er een goed gevoel aan over te houden, of om die verdomde examens te maken zonder dat er druk op staat.
Wat bedoel je precies met 'een goed gevoel er aan over te houden', want die snap ik niet zo goed?
En met je tweede reden kan ik wel bij inkomen, hoewel ik zelf nooit druk heb gehad bij die examens en het voor mij dus geen reden zou zijn. Maar dan nog denk ik: als je geslaagd bent en je had zo'n last van die druk, dan ga je jezelf toch niet nog een keer blootstellen aan die gymzaal met stiltes, officiële papieren en docenten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-06-2004, 12:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 19-06-2004 @ 12:33 :
Ik begrijp niks van jullie systeem wij mochten en mogen nog steeds niets herkansen als we er niet voor gebuisd zijn (in België), geslaagd is geslaagd welk cijfer je ook hebt. Nuja zoals Balance al zei als je je diploma hebt maakt het allemaal niet meer uit welke cijfers je hebt. Deze worden toch niet vermeld op je diploma.
Ja, bij ons mag je dus altijd herkansen. Als je gezakt bent en je kan al niet meer slagen, dan nóg mag je herkansen. En dus ook als je geslaagd bent. Overigens komen onze cijfers wél op ons diploma te staan. Ze worden wel afgerond naar hele getallen.
En sommige mensen hebben dus een 6,4 dat naar beneden afgerond wordt, terwijl een 6,5 naar boven afgerond zou worden.
Maar goed, verder kijkt echt nooit meer iemand naar je cijfers op je diploma.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-06-2004, 14:58
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-06-2004 @ 15:02 :
Ja, bij ons mag je dus altijd herkansen. Als je gezakt bent en je kan al niet meer slagen, dan nóg mag je herkansen. En dus ook als je geslaagd bent. Overigens komen onze cijfers wél op ons diploma te staan. Ze worden wel afgerond naar hele getallen.
En sommige mensen hebben dus een 6,4 dat naar beneden afgerond wordt, terwijl een 6,5 naar boven afgerond zou worden.
Maar goed, verder kijkt echt nooit meer iemand naar je cijfers op je diploma.
is dat echt zo, ik moet van m'n ouders herkansen omdat het in de toekomst nog belangrijk kan zijn
__________________
ik zeg maar wat
Oud 20-06-2004, 18:33
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
niets.
heb ik geen zin in.
al zou het voor sommige vakken wel handig zijn kom net een tiende tekort voor een punt hoger maar jah jammer dan.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 21-06-2004, 12:46
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Daboman schreef op 18-06-2004 @ 13:19 :
nederlands omdat:

- ik met een hoger cijfer meer inlotingskans maak
- ik voor het cse het laagste cijfer in m'n hele leven heb gehaald, en dan bedoel ik veruit het laagste
- omdat m'n cse cijfer net te laag was voor een voldoende (1/10e)
- omdat ik zelf had uitgerekend dat ik veel hoger kwam, minstens op een voldoende
- omdat ik zo verrast was over m'n cijfer dat ik in een opwelling besliste dat ik het wilde herkansen, en ik van m'n examencoordinator weinig kans kreeg om er nog eens goed over na te denken
- omdat ik nog nooit onvoldoende heb gestaan voor nederlands
- omdat ik al het hele jaar op herkansingen veel en veel hoger scoor dan op de eerste poging (gemiddeld scoorde ik een kleine 2 punten hoger). zou dit op het examen ook gebeuren, dan maak ik nog een klein kansje op een 8.
- ik die examens op zich wel leuk vond om te maken. Ik heb zo'n instelling van, het is leuk om te kunnen bewijzen wat je kan. Als je het dan niet bewijst, wil je jezelf graag alsnog bewijzen.

En dan heb ik ook nog het voordeel dat ik me zeer makkelijk tot leren kan zetten. Nou ik zou zeggen, waarom niet he?
Voor mij geldt ongeveer hetzelfde. Ik had een 6.7 voor Nederlands terwijl ik met oefenexamens altijd 8.5 ofzo haalde en ook een 7.7 stond. Ik kan nu dus nog makkelijk een 8 halen (nu een 7). Voor wiskunde sta ik nu weliswaar een 5, maar ik heb geen zin om te leren, te stressen en ik vind wiskunde stom. Bovendien vind ik Nederlands leuker en heb ik meer kans om het goed te maken... wel geslaagd dus, maar toch een her. (Eerst wilde ik wiskunde doen om geen onvoldoendes te hebben, maar ik had gewoon geen zin in wéér 3 uur wiskunde, waar ik toch zo weinig weet...)
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 21-06-2004, 12:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~Chenoa~ schreef op 21-06-2004 @ 12:46 :
(Eerst wilde ik wiskunde doen om geen onvoldoendes te hebben, maar ik had gewoon geen zin in wéér 3 uur wiskunde, waar ik toch zo weinig weet...)
Ik heb een onvoldoende voor Engels maar ik kies er ook voor om bio te herkansen ipv Engels omdat ik Engels toch niet kan, ik haal mijn cijfer waarschijnlijk toch niet op en ik word er alleen maar gefrustreerd van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 21-06-2004, 19:06
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
natuurkunde1
__________________
hoi
Oud 21-06-2004, 20:28
Sjenne
Avatar van Sjenne
Sjenne is offline
Economie 12. Niet omdat ik het wil, maar omdat ik het moet, ben nog niet geslaagd namelijk. Ik moet trouwens wel een 6 halen, had eerst een 5!! Maar ik had ook Wiskunde A12 kunnen doen, maja dan moet ik al een 6.4 halen, terwijl ik nu een 4.9 had, das al helemáán onmogelijk. Ik vraag me echt serieus af of ik niet gewoon mijn tijd aan het verdoen ben met leren....gaat toch niet lukken.......
__________________
Tuinkabouterbevrijdingsfront de gekste!!!!!!!!!!
Oud 23-06-2004, 09:26
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Engels, gewoon voor een hoger cijfer. vind een 5 nou niet echt mooi staan tussen mn zevens en achten.
En het is een 5,45.. verder heb ik heel het jaar een 7 gestaan, dus dat vind ik best zonde
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 23-06-2004, 10:21
Linda1985
Linda1985 is offline
Citaat:
Sjenne schreef op 21-06-2004 @ 20:28 :
Economie 12. Niet omdat ik het wil, maar omdat ik het moet, ben nog niet geslaagd namelijk. Ik moet trouwens wel een 6 halen, had eerst een 5!! Maar ik had ook Wiskunde A12 kunnen doen, maja dan moet ik al een 6.4 halen, terwijl ik nu een 4.9 had, das al helemáán onmogelijk. Ik vraag me echt serieus af of ik niet gewoon mijn tijd aan het verdoen ben met leren....gaat toch niet lukken.......
hehe eindelijk iemand die reageert dat ie moet herkansen.....allemaal die vrijwilligers!!!

Nee ik moet dus ook een herkansing maken, ik had de keus uit wib1 en scheikunde 1, nou doe dan maar scheikunde. Wiskunde brrrrr. Ik moet trouwens een 5,8 halen voor sk en hoop het echt te halen. Geen zin in nog een jaar knippenberg
__________________
Eej...Houdoe he!
Oud 23-06-2004, 11:06
Liews
Liews is offline
Ik niets, heb alleen maar voldoendes gehaald en voldoendes op me eindlijst... heb geeen behoefte om iets over te doen
Oud 23-06-2004, 11:56
Chicken
Avatar van Chicken
Chicken is offline
Wiskunde. Moet persé anders ben ik gezakt.
Oud 23-06-2004, 23:10
Nebula
Nebula is offline
Ik was even gefrustreerd over Engels. Daar stond ik al een 8.4 op en op mijn examen haalde ik een 8.5. Eén tiende punt hoger en ik had 3 negens i.p.v. 2....
Ik heb er werkelijk over nagedacht om Engels te gaan herkansen, ook omdat ik daar toch niks voor hoef te leren.
Ik had echter twee vriendinnen die (nog) niet geslaagd waren. De één kon met 4 onvoldoendes al niet meer slagen. De ander heeft wiskunde herkanst omdat ze daar.... één tiende punt te weinig voor had gehaald. Ik had me gewoon doodgeschaamd tegenover hen als ik een poging had gedaan om van die 8 een 9 te maken.

En daarnaast was het gewoon érg gênant geweest als ik weer een 8.5 of lager had gehaald. Bovendien: wat boeit het nog over een paar week.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ratsaaioneel and bloemmetje sitting in a tree... #1441
Verwijderd
500 30-06-2011 23:51
De Kantine ♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218
Trimm Trabb
500 26-05-2008 18:30
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.