Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2015, 14:41
DriesDW
DriesDW is offline
Beste forumers,

8 maanden geleden heb ik eindelijk gebroken met mijn ex, we hadden een moeilijke relatie en eigenlijk hadden we het al veel eerder moeten uitmaken. Intussen heb ik een nieuwe vriendin, iemand met wie het echt klikt en eentje die ik echt wil houden. Toch blijft mijn ex ons irriteren, ze heeft een blog waar ze regelmatig berichten op schrijft als "vandaag zag ik mijn ex aan de bushalte, hij is en blijft de liefde van mijn leven". Uiteraard doet ze hier niks verkeerd mee, ze laat mij voor de rest zeker gerust. Maar het is ook te begrijpen dat ik en mijn nieuwe vriendin dat helemaal niet leuk vinden. Hoe zou je zelf zijn als de ex van je vriend je nog altijd over hem zit te bloggen? Niet leuk dus. Nu weet ik niet goed wat ik hieraan kan doen. Mijn vriendin weet wel dat mijn ex niets meer voor mij betekent, maar het is gewoon niet leuk in haar plaats. Ik durf mijn ex er ook niet op aanspreken, schrik dat ze me dan weer eindeloos gaat zitten sturen... iemand tips? ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2015, 15:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niet meer op haar blog kijken. Als ze je verder met rust laat, maakt het toch niet uit wat ze schrijft?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 15:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je zou haar kunnen vragen om er mee te stoppen maar het lijkt me net zo eenvoudig om niet meer op haar blog te kijken. Het zal ooit wel een keer ophouden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 15:18
rensend
rensend is offline
Gewoon niet meer op haar blog kijken
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 15:42
iloveframboos
iloveframboos is offline
Citaat:
Niet meer op haar blog kijken. Als ze je verder met rust laat, maakt het toch niet uit wat ze schrijft?
Dat hij niet kijkt betekend niet dat zijn vriendin niet kijkt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 15:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat hij niet kijkt betekend niet dat zijn vriendin niet kijkt
Die vriendin kan er toch ook weinig mee dat zijn ex nog obsessief met hem bezig is?

Misschien kunnen jullie de blog rapporteren als privacy-schending o.i.d. (Axel11 naamzoek)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 16:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Misschien kunnen jullie de blog rapporteren als privacy-schending o.i.d. (Axel11 naamzoek)?
Lijkt me vrij nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 16:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Lijkt me vrij nutteloos.
Als ze elke keer plaatst waar die jongen zich bevindt, of foto's gebruikt kan dat denk ik best. Zeker als het specifieke informatie over locatie, naam van sportvereniging of dat soort dingen bevat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 16:21
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Probleem is dat zij geen direct contact met hem zoekt en hem ook niet stelselmatig volgt (maar hem gewoon zo nu en dan ziet in het dorp/wijk/school/bus en daar dan iets over schrijft op een waarschijnlijk zeer matig bezochte blog). Allemaal niet ernstig genoeg, internet/Facebook staan vol met dat soort dingen over bijv. ex'en.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 16:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet meer op die blog kijken. Verdrietig tienermeisje schrijft over haar emoties op het internet. Waarom houden jullie je hier mee bezig?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Psychologie Hoezo, je drinkt niet???
akumabito
89 02-12-2005 06:57
Liefde & Relatie Vreemdgaan... wat doe je?
Dobomobo
115 22-12-2004 22:53
Liefde & Relatie Het 'missen' van je ex...of toch niet..?
TranceGirl
50 01-01-2004 18:47
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Mary Robinson
DruidessI
3 25-03-2002 05:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.