Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 09:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-04-2004 @ 10:50 :
Sinds wanneer heb je recht op een rookplek?
Dat staat tegenover de rookverboden, dat is een duidelijke eis geweest.

Daarnaast is dit een rechtmatige rookplek en het hoort toch voor een deel bij een soort gastvrijheid (of hoe je het in dit geval ook wil noemen) om deze rokers de kans te bieden hun sigaretje te kunnen roken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2004, 10:28
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
juno schreef op 04-04-2004 @ 01:39 :
BLA BLA BLA
Dus noem mij nou niet zwak omdat ik zo niet zo naief ben om te denken dat politici onkreukbaar zijn....
Kortom je snapt niet eens wat ik beargumenteer, aangezien ik nergens heb gezegd dat politici onkreukbaar ZIJN, maar dat ik dat zou WILLEN, dat is een feit ja.
En ik vind t zwak dat mensen dat niet willen vanwege argumenten als het komt nooit meer goed. Negativisme stralen mensen uit en zonder hoop op een goede afloop kom je nooit uit een dergelijke neerwaartse spiraal omhoog...

En loop mij alsjeblieft niet te beoordelen op wat ik al dan niet toe ten aanzien van dit soort onderwerpen, want daar heb je werkelijk geen enkele weet van.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-04-2004 @ 10:54 :
Dat staat tegenover de rookverboden, dat is een duidelijke eis geweest.

Daarnaast is dit een rechtmatige rookplek en het hoort toch voor een deel bij een soort gastvrijheid (of hoe je het in dit geval ook wil noemen) om deze rokers de kans te bieden hun sigaretje te kunnen roken.
Plus de extra tijd die het kost om erheen te lopen, want dat is bijna altijd in een achteraf hok in de kelder oid.

Mooi op kosten van de baas
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 14:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 04-04-2004 @ 12:05 :
Plus de extra tijd die het kost om erheen te lopen, want dat is bijna altijd in een achteraf hok in de kelder oid.

Mooi op kosten van de baas
Bedenk wel dat de pauzes die je krijgt om te roken verdomd kort zijn en je er vaak ook nog een lunchpauze voor mag inleveren...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 14:34
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sithan schreef op 04-04-2004 @ 11:28 :
Kortom je snapt niet eens wat ik beargumenteer, aangezien ik nergens heb gezegd dat politici onkreukbaar ZIJN, maar dat ik dat zou WILLEN, dat is een feit ja.
En ik vind t zwak dat mensen dat niet willen vanwege argumenten als het komt nooit meer goed. Negativisme stralen mensen uit en zonder hoop op een goede afloop kom je nooit uit een dergelijke neerwaartse spiraal omhoog...

En loop mij alsjeblieft niet te beoordelen op wat ik al dan niet toe ten aanzien van dit soort onderwerpen, want daar heb je werkelijk geen enkele weet van.
Het enige wat ik zeg is dat jij dingen WILT die niet KUNNEN...dat is naief. Ik zou ook zo graag willen dat er morgen geen honger en ellende en onrecht meer is, maar wat IK daaraan kan doen is maar zeer beperkt. Dat doe ik dan wel hoor, en jij hopelijk ook, en als er nou meer mensen zijn die dat deden...maar ik ben niet zo dom om te denken dat wat ik graag zou willen op korte terwijn en op grote schaal gerealiseerd kan worden. Dan ben ik realistisch genoeg om niet tegen windmolens te vechten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 22:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
juno schreef op 04-04-2004 @ 15:34 :
Het enige wat ik zeg is dat jij dingen WILT die niet KUNNEN...maar ik ben niet zo dom om te denken dat wat ik graag zou willen op korte terwijn en op grote schaal gerealiseerd kan worden.
Maar betekent dat dat je ook niet meer de gedachte om zoiets te willen mag hebben? Ik bedoel wat is er mis als ik zoiets zou willen, ik pleit nergens voor korte termijn oplossingen...ik zou echter wel graag een verandering qua denken zien bij bepaalde mensen die door hun zogenaamde realiteitsbesef vergeten dat men best zou mogen stilstaan bij dingen die misschien niet te bereiken zijn, maar men wel zou willen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-04-2004 @ 15:24 :
Bedenk wel dat de pauzes die je krijgt om te roken verdomd kort zijn en je er vaak ook nog een lunchpauze voor mag inleveren...
Das niet erg, persoonlijk heb ik liever wat meer korte pauzes dan een lange
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 05-04-2004 @ 14:29 :
Das niet erg, persoonlijk heb ik liever wat meer korte pauzes dan een lange
Ik doe over een goed sjekkie minstens 12 minuten. Maar dacht je dat je 12 minuten krijgt?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-04-2004 @ 14:41 :
Ik doe over een goed sjekkie minstens 12 minuten. Maar dacht je dat je 12 minuten krijgt?
Ik rook alleen sigaretten, en daar heb ik 3 minuten voor nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.