Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 13:46
Brumbak
Brumbak is offline
Het is me duidelijk geworden dat men hier niet consequent optreedt en doet aan vriendjespolitiek. Iemand wordt kapotgetreiterd en klaagt steen en been bij de fb's en krijgt nul op het request. Op een gegeven moment doet deze persoon wat terug wanneer deze persoon weer geflamed wordt en pardoes wordt deze persoon gebanned. Waarom worden die treiteraars niet gebanned? Waar een ruzie is hebben er toch twee schuld? Het is me duidelijk dat de fb's hier op het forum niets anders zijn dan waardeloze nietsnutten die uit vriendjespolitiek handelen en geen benul hebben van wat regels zijn. Ik hoop dat Jon dit ook leest. Dan kan hij mischien nog wat doen aan dit corrupte regime.

Laatst gewijzigd op 04-08-2005 om 14:05.
Advertentie
Oud 04-08-2005, 14:09
Verwijderd
Wat een duidelijk verhaal weer. Als je zoiets op beleidszaken dumpt, wees dan specifieker. Ik snap er in ieder geval geen hol van.



Oh en ik weet niet waarom je gebanned bent hoor, maar als je echt iets verkeerd gedaan hebt is de ban terecht. Dan kun je wel naar anderen gaan wijzen, maar dat doet niet af aan dat jij misschien wel iets hebt gedaan dat niet mag.
Oud 04-08-2005, 14:15
Brumbak
Brumbak is offline
Ik zeg ook niet dat ik niets gedaan heb. Het gaat mij erom dat Ymir en co begonnen zijn en mij steeds maar weer flamen en er niets tegen ze wordt ondernomen van fb zijde, ondanks herhaaldelijk klagen. Dan weet ik wel genoeg.
Oud 04-08-2005, 14:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Lolderol, Rick, please, shove off.
Oud 04-08-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 04-08-2005 @ 15:55 :
Lolderol, Rick, please, shove off.
Oud 04-08-2005, 15:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Je komt maar klagen over banbeleid als je unbanned bent, of over deze ban tijdens je ban bij koen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.