Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2006, 22:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
White Trash schreef op 13-05-2006 @ 22:14 :
Je zou wel huursubsidie kunnen krijgen maar dan nog is het natuurlijk niet goedkoop. Als je eens bekijkt wat voor kosten er bij worden gerekend (courtage, borg e.d.) dan schrik je je echt dood. Maar zolang het thuis allemaal redelijk goed gaat kun je beter wat sparen, toch?
Oh zelfs zonder huursubsidie heb je onder de 300,- al een huisje met 3 kamers, maar zoals ik zei, dat is dan wel in een stinkbuurt.
En dan komt er ook nog gas+licht + weet ik veel waarvoor ze allemaal belastingen verzinnen bij.
Gelukkig ga ik vrijwel nooit uit en koop ik weinig kleren, maar toch ben ik wel bang om thuis weg te gaan. Mss red ik het niet en dan heb ik een probleem.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2006, 16:29
Linda1985
Linda1985 is offline
heb samen met mn vriend een huisje gekocht, we zijn vanaf 31 maart aan het klussen en als het goed is gaan we over een paar weekjes echt over Het is vrij dicht bij zijn en mijn ouderlijk huis, maar dat is niet echt bewust eigenlijk.
__________________
Eej...Houdoe he!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 16:36
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
ik heb een kamer in Leeuwarden, maar ben eigenlijk vaker thuis bij mijn ouders te vinden

ik wil dus verhuizen, van mijn kamer in Leeuwarden in een rotbuurt naar een kamer in Leeuwarden in een leuke buurt (niet omdat ik leeuwarden zo'n leuke 'stad' vind, maar omdat ik een hekel heb aan volle bussen en treinen om 7 uur 's ochtends). ik ga mijn kamer opzeggen voor 1 julie want dan gaat de huur weer omhoog, dan zet ik al mijn troep hier in de garage en wacht tot ik iets nieuws heb. ik heb al wat op het oog, maar die muts die er nu in zit weet nog niet wanneer ze zal gaan verhuizen (wacht ik al 4 maanden op en ik haat wachten op mensen). en ik ga hem ook dan opzeggen omdat ik niet weet wat ik in de zomer vakantie te zoeken heb in een stad als leeuwarden.
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Linda1985 schreef op 20-05-2006 @ 17:29 :
Het is vrij dicht bij zijn en mijn ouderlijk huis, maar dat is niet echt bewust eigenlijk.
daar ben je dus blij me
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 17:10
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Ik woon sinds een half jaar op kamers en teer op een combinatie van mijn ouders geld en ib-groep geld. Ik zit nu in Nijmegen, maar ik stop met mijn studie en ga volgend jaar naar Utrecht, maar ik denk dat ik maar hier blijf wonen want ik vind het wel goaf.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 17:44
kruizer
kruizer is offline
Ja, toen ik vorig jaar ineens in Rotjeknor ging studeren ben ik ook niet gaan verhuizen, omdat ik hier in Den Haag een prima kamer en hartstikke kansloze huisgenoten heb.

Heen en weer reizen ist krieg.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 08:12
Bijouxxx
Bijouxxx is offline
Ik woon samen met mijn man. We hebben eerst 4 maanden bij anderen gewoond, omdat we niks konden vinden. Het is nl. zo moeilijk om een huurhuis hier te krijgen. Gelukkig hebben we er nu wel 1. Ik heb t er naar m'n zin. We wonen in een woonwijk en daar is eigenlijk alles. Ik woon nu nog steeds in Rotterdam-zuid, maar nu wel in een ander gedeelte. Mijn moeder woont nu veel verder bij mij vandaan en dat vind ik best jammer. We hebben gewoon aangenomen wat we konden krijgen. Wat dat betreft haddenw e niet echt een keus.
__________________
YOu gotta dance like nobody´s watching, dream like you´re gonna live forever, live like you´re gonna die tomorrow and love like it´s never gonna hurt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 14:22
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik woon op het moment aan de andere kant van de wereld in Australie samen met 1 van mn beste Australische vrienden + zijn vriendin in een 2-kamerappartement min of meer recht tegenover het strand. Maar het komt maar zelden voor dat we hier met zn drieen zijn, omdat er bijna altijd wel iemand op de bank slaapt, en momenteel zijn er hier dus vijf mensen. Omdat ik hier fulltime werk is de huur van 250 euro per maand niet echt een probleem.
Wat tegenvalt van op mezelf wonen is dat ikneens geld uit moet geven aan 'saaie' dingen als wc-papier en schoonmaakmiddel, maar ik geef op het moment liever mn geld daar aan uit dan dat ik weer in Nederland bij mn ouders zou wonen...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 14:52
Verwijderd
Ik woon nu in Finland omdat ik hier een opleiding doe/deed maar daar stop ik mee en over 2 weken is het afgelopen. Ik woon in een appartement betaald door de school, zo graag willen ze buitenlanders you see Ik woon hier met een zweeds stelletje en een duitser en dat is heel gezellig, alleen is de woonkamer mijn kamer en heb ik dus 0,0 privacy maar dat went.

Ik kan hier niet werken want ik spreek geen Fins, dus bekostigen mijn ouders mijn voedsel. Ik heb 170 p.m. te besteden. Alleeheen, zometeen ga ik dus terug naar NL en dan ben ik 100% blut en ook ongeveer dakloos.

Dus dat wordt nog een interessante lifestyle deze zomer
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:46
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
kuik schreef op 13-05-2006 @ 21:16 :
ik heb sinds 2 weken een containerwoning in amsterdam oost tussen de bijlmerbajes en de hell's angels maar veel ruimte en alles zelf en veel vrienden daar en het centrum + de VU zijn ook dichtbij en ik hou van fietsen door de stad dus ik ben helemaal gelukkig... mijn ouders 'willen dat ik niets te kort kom' geen idee wat ze daar nou precies mee bedoelen, maar ze hebben iig al mn eerste huur + meubels betaald en pas kwamen ze ook met een koelkast aanzetten (L) dus verwend ben ik wel... maar eten, uitgaan, kleren en televisie betaal ik wel zelf. voor de rest heb ik errrrrg veel zin in volgende week want dat wordt mn eerste echt week daar en aaah het is zo gezellig daar.
ah, vet, ik ken ook iemand die daar woont Bij hem staan af-en-toe negers in de achtertuin die aan het schreeuwen zijn met de negers die op dat moment gelucht worden
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 12:41
teenager
teenager is offline
ik woon op mezelf in rotterdam delfshaven sinds 1 jaar. ik betaal het zelf en de huur is gelukkig vrij laag.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 09:22
Suspiciousless
Suspiciousless is offline
Ik woon samen met een psychote in een flat van 70 m2 met uitzicht op zee.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 12:09
Verwijderd
Ik woon voor ongeveer 75% van de tijd bij mijn dude en 25% van de tijd bij mijn ouders. Ik hoop ergens deze zomer voor 100% in Tilburg te zitten. Op een appartementje samen met dude of een relaxte grote kamer solo. Dat ligt een beetje aan het geluk van wel of niet appartement vinden enzovoorts. Ik heb nog even geen vaste baan, moet eigenlijk wel, maar goed. Dat ga ik ook z.s.m regelen. En hopelijk kan ik binnenkort van fotografische opdrachten een beetje leven.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 12:54
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik woon in een redelijk grote kamer in Utrecht, 10 minuten van het centrum, al ligt dat aan hoe druk het is in de bus of hoe hard je fietst. In mijn huis wonen nog 5 mensen, waaronder een forummer en een vrouw van 35. Die laatste had dr been gebroken de eerste dag dat ze hier woonde. Dat zal dr leren. Ik ben soms in het weekend wel in Nijmegen bij mijn ouders, maar niet teveel want dan word ik gek. Al mis ik Nijmegen wel.
Oh, ik woon al bijna 3 jaar in Utrecht en niet in Nijmegen omdat ik Nijmegen nou wel gezien heb.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 13:03
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik woonde eerst bij mijn ouders in Amsterdam in een buitenwijk, en nu zit ik op kamers in dezelfde stad middenin het centrum.
Maar ik teer nog steeds op de zak van mijn ouders, want ze betalen ontzettend veel voor me (en dat is maar goed ook, want ik zou het zelf niet kunnen betalen )
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 13:05
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 02-06-2006 @ 13:54 :
Ik woon in een redelijk grote kamer in Utrecht, 10 minuten van het centrum, al ligt dat aan hoe druk het is in de bus of hoe hard je fietst. In mijn huis wonen nog 5 mensen, waaronder een forummer en een vrouw van 35. Die laatste had dr been gebroken de eerste dag dat ze hier woonde. Dat zal dr leren. Ik ben soms in het weekend wel in Nijmegen bij mijn ouders, maar niet teveel want dan word ik gek. Al mis ik Nijmegen wel.
Oh, ik woon al bijna 3 jaar in Utrecht en niet in Nijmegen omdat ik Nijmegen nou wel gezien heb.
Ik heb zoiets geks meegemaakt gisteren en het heeft met jou te maken maar je komt er nog wel achter!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 13:09
Verwijderd
Oh ehh ik woon ongeveer 3 minuten lopen verder dan Vixen in Utrecht en ik heb een hele fijne kamer die helemaal van mij is en ik deel samen met een huisgenootje de keuken en badkamer / tuin, al heb ik deuren naar de tuin dus kom ik er vaker. Mijn ouders betalen mijn huur & studie, dus erg onafhankelijk ben ik momenteel niet. Verder kom ik tegenwoordig vrij weinig bij mijn ouders; ongeveer 1 à 2 keer in de maand. Mijn ouders wonen in de buurt van Rotterdam en dat is ook wel leuk, het huis is wel superrelaxed dus ik ga daar vaak heen om gewoon te ontspannen en een beetje bij te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 13:15
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 02-06-2006 @ 14:05 :
Ik heb zoiets geks meegemaakt gisteren en het heeft met jou te maken maar je komt er nog wel achter!
Is dat een dreigement?
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 14:42
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ik woon aan het Vondelpark, Amsterdam.
Op zich wel leuk, betaal maar 250incl huur per maand, aparte keuken/nette badkamer etc.
Enige nadeel is mijn huisgenootje die een of andere schoonmaak tik heeft en als je 1 avondje niet afwast meteen de huisbaas belt dat er tering zooi is
verder heb ik een dakterras (4hoog) zonder hekje, met uitzicht op joggers en geitjes

eigenlijk ben ik ook maar zelden op mijn kamer, woon meer bij mijn vriend, want die heeft een eigen appartement zonder zeikende huisgenoot. (eigenlijk valt ze wel mee, maar ik ben meer van het zooi maken).

en over een maandje ga ik voor 3/4 maanden naar de VS, dus als iemand mijn kamer voor zolang wil huren
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 16:42
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
ben op mn 16,5 t huis uitgegaan, kreeg toen van mn moeder de kinderbijslag en that's it.
toen ik 18 werd, mocht ik mn tegemoetkoming (havo) zelf houden en mn ouders betaalden school...
nu woon ik tijdelijk thuis omdat ik na een huisgenotenruzie onterecht mn huis uit ben getrapt.
maar binnen een maand of 2 word het toch weer nijmegen, waarschijnlijk dat ik zelfs nog ga huren ook....
ja ja als je 2 jaar in kraakpanden doorbrengt is dat een grote stap
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 17:07
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Ik heb deze week te horen gekregen dat ik 1 juli (misschien al 30 juni) in een nieuwe kamer kan! en dat komt goed uit (eigenlijk net niet uit, moet nog even wat regelen) want ik had mijn oude kamer al opgezegd per 30 juni omdat ik het zat was om over de junks te moeten stappen in de gang.

Ik ben nu druk met leuke spullen zoeken voor mijn nieuwe kamer, met eigen keukentje!
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 11:28
Verwijderd
ik woon nog thuis, maar ik wil eigenlijk wel uit huis. over 1 jaar woon ik waarschijnlijk in utrecht, en daar ben ik blij mee, want ik woon nu in drenthe. ik ga OF daar met m'n chick wonen, aangezien hij daar ook een opleiding wil doen, of daar alleen wonen, omdat ik dat eigenlijk liever wil. m'n ouders betalen dan m'n huur etc. + eten, en de rest betaal ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 11:34
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Met drie vrienden (overigens ook (ex)forummers) heb ik een huuuuge ass motherfokkin' duplexwoning gehuurd in Haerlem. En dat is vet.
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 14:07
Verwijderd
ik woon in een oud ziekenhuis in het noorden des lands en heb een enorme kamer met twee verdiepingen voor E200 incl, jeu
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 14:16
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-06-2006 @ 15:07 :
ik woon in een oud ziekenhuis in het noorden des lands en heb een enorme kamer met twee verdiepingen voor E200 incl, jeu
orkz?
zijn daar nog kamers vrij?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 14:36
reno
reno is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-06-2006 @ 15:07 :
ik woon in een oud ziekenhuis in het noorden des lands en heb een enorme kamer met twee verdiepingen voor E200 incl, jeu
Is dat dat maffe ziekenhuis in Groningen?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 15:22
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ik woon op mezelf, nouja, in een studentenhuis.

Ik betaal alles zelf, met m'n uitwonende beurs, een lening bij de IB en mijn salaris.

Ik ben niet bewust verhuist om bij m'n ouders weg te gaan aangezien het, nog steeds, supergoed met ze kan vinden! Het was dat de afstand te lang was, en ik op m'n 21e de drang ook wel had om op mezelf te gaan!

En het bevalt prima!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 05-06-2006 @ 15:16 :
orkz?
zijn daar nog kamers vrij?
altijd ik had binnen 2 weken een kamer

Citaat:
reno schreef op 05-06-2006 @ 15:36 :
Is dat dat maffe ziekenhuis in Groningen?
jep! maar er wonen ook normale mensen hoor
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 18:38
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Urm schreef op 06-06-2006 @ 17:46 :
altijd ik had binnen 2 weken een kamer
ah
maar eens een briefje ophangen dannn.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle en wonen
merels
51 16-10-2005 13:52
Lifestyle Wat versta jij onder lifestyle?
SpiritX
11 19-06-2003 11:07
Lifestyle Lifestyle van je familie.
Mysterons
51 18-06-2003 21:22
Lifestyle Lifestyle maar een fase? (hmm niet echt passenden titel..)
Verwijderd
90 13-12-2002 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.