Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:58 :
en wat maakt mij dat uit? Als een moslim hier zo zich gedragen mag, mag ik op zn minst mn mening uiten.
Volkert van der G. (een Nederlander voor zo ver ik weet) heeft hetzelfde gedaan en is dus geen haar beter dan de moordenaar van vandaag, welk geloof hij ook aanhangt.
Advertentie
Oud 02-11-2004, 14:00
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 14:53 :
Als jij die grote roze dildo in jouw avatar nou eens in je mond neemt, dan kraam je misschien niet meer zulke onzin uit.
word
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:57 :
mn vader is arts, mn moeder advocaat en wonen in een villa . Daar gaat je punt.
waarmee ook maar weer pijnlijk duidelijk is, dat 2 hoogopgeleide mensen ook ontzettend domme kinderen kunnen fokken, en dat is mijn mening
Oud 02-11-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 14:30 :
Het feit dat Mohammed een enorme groep Joden in Medina heeft laten afslachten omdat ze niet in zijn profetie wilden geloven is zeker uit de lucht gegrepen??
Vermeld dan maar ook meteen dat hoewel ze een bestand met hem hadden ze hem verraaden en met de mekkanen tegen hem samenspande

*ach ja natuurlijk dat zal wel weer eens bijzaak zijn
Oud 02-11-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
BloodyLotte schreef op 02-11-2004 @ 14:59 :
*wijst naar reactie boven de jouwe*

Dat is te makkelijk, dat is pas kinderachtig. Inhoud hebben is toch wel een vereiste om mee te doen aan dit soort discussies, je kunt niet domweg gaan gillen dat alle moslims het land uit moeten..
Jij had het er over, ik niet.

Niet iedereen gilt dat, of wel? Waarom dan meteen iedereen veroordelen?
Oud 02-11-2004, 14:01
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 14:58 :
Ach, als jij wilt geloven dat het feit dat jouw ouders toevallig arts en advocaat zijn, van invloed is op mijn stelling, dan moet je hem nog maar eens lezen, en als je hem al goed hebt gelezen dan moet je nog maar eens nadenken wat ik er eigenlijk mee bedoel.
Dat zegt veel over de buurt waar jij woont

denk toch dat je daarmee geen villawijk bedoelde eh...
Oud 02-11-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:59 :
nou, denk dat hij bedoelde dat ik in een of andere achterstandwijk zou wonen..(ja doe ik, maar mijn mening uiten is toch niet verboden? dat hier nou mensen rondhangen die links zijn kan ik ook nix aan doen, op andere forums is t weer net andersom....)
Denk dat hij dat helemaal niet bedoelde. Lees nou eens wat hij écht zegt.
Oud 02-11-2004, 14:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 14:56 :
En waarom worden hier de moslims nagewezen en verwachten mensen een veroordeling/excuses van hen?Dat is pas achterlijk
Ik verwacht niks, maar het zou slim zijn hier afstand van te nemen. simpele mensen hebben de neiging dit als aanval op de 'nederlandse cultuur' te zien. Ik snap best dat dit een enkele gek was, maar helaas doet een groot deel van nl. dit niet, en dus vererger je de situatie alleen maar.

Daarnaast is dit een moord om een mening. En hier is hoe dan ook geen excuus voor, en je kunt ook niet zeggen dat het z'n eigen schuld is.
Oud 02-11-2004, 14:02
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:00 :
Volkert van der G. (een Nederlander voor zo ver ik weet) heeft hetzelfde gedaan en is dus geen haar beter dan de moordenaar van vandaag, welk geloof hij ook aanhangt.
klopt, ook een linkse rakker met extreme ideeen, die mij iig niet aanstaan, mogen ze ook ergens heel ver weg stoppen.
Oud 02-11-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:58 :
en wat maakt mij dat uit? Als een moslim hier zo zich gedragen mag, mag ik op zn minst mn mening uiten.
goh als een nederlander zich zo zou gedragen (volkert) mag ik ze ook over een kam scheren
Oud 02-11-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:01 :
Dat zegt veel over de buurt waar jij woont

denk toch dat je daarmee geen villawijk bedoelde eh...
Wat voor huizen er in jouw buurt staan heeft helemaal niets met het hele punt te maken. Het punt is dat mensen met een beetje verstand begrijpen dat de daad van één marrokaans-nederlandse man niet betekent dat alle moslims in Nederland verantwoordelijk zijn voor deze daad. En dan heeft het IQ van jouw omgeving er weer niets mee te maken, het gaat meer om inzicht.

Overigens is er naar mijn weten nog niemand geweest die heeft kunnen bevestigen dat de dader aanhanger van de Islam is?
Oud 02-11-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:01 :
Dat zegt veel over de buurt waar jij woont

denk toch dat je daarmee geen villawijk bedoelde eh...
Nee, jij legt meteen een verband tussen opleidingsniveau, inkomen en intellect. Dat bedoelde ik dus niet. De ouders van een vriend van me zijn ook allebei rijke tandartsen maar die stemden ook allebei op een dode Fortuyn, dus dat zegt nogal weinig.

Het feit dat jouw ouders arts en advocaat zijn is dus volledig irrelevant. Sterker nog, het feit dat jij en zij blijkbaar denken dat in een villawijk wonen een bepaalde inhoud van denken betekent, geeft maar aan hoe simpel jouw redeneringen zijn. Daarom zei ik ook, denk nou eerst eens na, post dan iets.
Oud 02-11-2004, 14:04
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:03 :
goh als een nederlander zich zo zou gedragen (volkert) mag ik ze ook over een kam scheren
kijk naar zijn ideeen, extreem links mag ze toch wel noemen. Hebben naar mijn id hele foute ideen ja
Oud 02-11-2004, 14:04
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
denk toch dat je daarmee geen villawijk bedoelde eh...
Je bent wel erg blij met je villawijk he??? je benadrukt het zo vaak dat je rijk bent en in een villa wijk woont. Wel jammer dat je het geluk nog steeds niet gevonden heb(Mijn mening, een persoon met zo veel woede is zich kan niet, of denk ik, niet gelukkig zijn)
Oud 02-11-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:04 :
kijk naar zijn ideeen, extreem links mag ze toch wel noemen. Hebben naar mijn id hele foute ideen ja
En wat jou betreft mag ik jou het land uitzetten aangezien ik van mening ben dat jouw ideeën een negatieve invloed op de maatschappij hebben?
Oud 02-11-2004, 14:06
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 15:04 :
Nee, jij legt meteen een verband tussen opleidingsniveau, inkomen en intellect. Dat bedoelde ik dus niet. De ouders van een vriend van me zijn ook allebei rijke tandartsen maar die stemden ook allebei op een dode Fortuyn, dus dat zegt nogal weinig.

Het feit dat jouw ouders arts en advocaat zijn is dus volledig irrelevant. Sterker nog, het feit dat jij en zij blijkbaar denken dat in een villawijk wonen een bepaalde inhoud van denken betekent, geeft maar aan hoe simpel jouw redeneringen zijn. Daarom zei ik ook, denk nou eerst eens na, post dan iets.
JOUW mening is dat je vind dat je hier niet alle moslims op moet aankijken etcetc.
Wat doen de moslims tegen de amerikanen ? juist, zo'n btje elke moslims heeft n afkeer tegen een amerikaan... Zij doen het net zogoed.

En mijn mening IS gewoon dat ik vind dat alle Moslims zich moeten aanpassen aan onze cultuur, en als ze dat niet willen gaan ze toch terug? ze HOEVEN hier niet te wonen hoor.
Oud 02-11-2004, 14:06
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2004 @ 15:04 :
Je bent wel erg blij met je villawijk he??? je benadrukt het zo vaak dat je rijk bent en in een villa wijk woont. Wel jammer dat je het geluk nog steeds niet gevonden heb(Mijn mening, een persoon met zo veel woede is zich kan niet, of denk ik, niet gelukkig zijn)
heel gelukkig
Oud 02-11-2004, 14:07
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:05 :
En wat jou betreft mag ik jou het land uitzetten aangezien ik van mening ben dat jouw ideeën een negatieve invloed op de maatschappij hebben?
ik pleeg geen misdaad, wel?
Oud 02-11-2004, 14:07
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
It's a bloody shame
Oud 02-11-2004, 14:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:07 :
ik pleeg geen misdaad, wel?
Alle moslims wel?
Oud 02-11-2004, 14:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
heel gelukkig

Citaat:
Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen!
Oud 02-11-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:06 :
JOUW mening is dat je vind dat je hier niet alle moslims op moet aankijken etcetc.
Wat doen de moslims tegen de amerikanen ? juist, zo'n btje elke moslims heeft n afkeer tegen een amerikaan... Zij doen het net zogoed.

En mijn mening IS gewoon dat ik vind dat alle Moslims zich moeten aanpassen aan onze cultuur, en als ze dat niet willen gaan ze toch terug? ze HOEVEN hier niet te wonen hoor.
Weet je, ik heb ook geen zin om met iemand als jij verder te praten hierover. Zak jij maar lekker in de stront, met je dokterpappie en advocatenmammie erbij
Oud 02-11-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:01 :
Jij had het er over, ik niet.

Niet iedereen gilt dat, of wel? Waarom dan meteen iedereen veroordelen?
Ik veroordeel echt niet iedereen, dat maak jij er weer van. En nu kunnen we wel gaan wellus-nietussen, kom je geen haar verder mee. Ik wilde alleen zeggen dat sommige mensen hier het te makkelijk willen oplossen. Dat is geen politiek.
Oud 02-11-2004, 14:09
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 15:08 :
Weet je, ik heb ook geen zin om met iemand als jij verder te praten hierover. Zak jij maar lekker in de stront, met je dokterpappie en advocatenmammie erbij
daggg ...dat is idd volwassen
Oud 02-11-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:09 :
daggg ...dat is idd volwassen
Enorm he
Oud 02-11-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:07 :
ik pleeg geen misdaad, wel?
Euhm, jij zegt op de vorige pagina toch echt dat je hoopt dat ALLE buitenlanders terug worden gekickt naar waar ze volgens jou horen. ALLE buitenlanders plegen ook geen misdaad?
Oud 02-11-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:59 :
nou, denk dat hij bedoelde dat ik in een of andere achterstandwijk zou wonen..(ja doe ik, maar mijn mening uiten is toch niet verboden? dat hier nou mensen rondhangen die links zijn kan ik ook nix aan doen, op andere forums is t weer net andersom....)


dan pleur je toch lekker op naar een ander forum
Oud 02-11-2004, 14:10
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2004 @ 15:08 :
oohh dus iemand die gelukkig is, mag geen mening hebben
Oud 02-11-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 15:02 :
Ik verwacht niks, maar het zou slim zijn hier afstand van te nemen. simpele mensen hebben de neiging dit als aanval op de 'nederlandse cultuur' te zien. Ik snap best dat dit een enkele gek was, maar helaas doet een groot deel van nl. dit niet, en dus vererger je de situatie alleen maar.

Daarnaast is dit een moord om een mening. En hier is hoe dan ook geen excuus voor, en je kunt ook niet zeggen dat het z'n eigen schuld is.
Nou en ik ga dus echt niet aan de verwachtingen voldoen omdat ik het anders aan de stok krijg met pimpaupers
Ik ben moslim en nederland is mijn thuisland en dat er mensen zijn mij opeens als een indringster en gevaarlijk gaan zien kan me vooralsnog geen bal schelen.
En het stelt me teleur dat jij er wel zo overdenkt.Ik had toch echt gehoopt dat mensen hun hersenen eens zouden gaan gebruiken.

Eigen schuld nee dat is niet maar wel nalatigheid omdat er voor/door hem geen goede beveiling is geleverd.Hijzelf vond dat het niet nodig was je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind het gewoon dom.
Zoiets als in s'avonds in een beruchte wijk te gaan wandelen.
Iets wat elk weldenkend mens wel zou laten.
Oud 02-11-2004, 14:10
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:59 :
maar mijn mening uiten is toch niet verboden?
Er zijn grenzen gesteld aan wat je kunt posten op het forum. Ik wil je vriendelijk verzoeken een beetje in te binden.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 02-11-2004, 14:11
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:09 :
Euhm, jij zegt op de vorige pagina toch echt dat je hoopt dat ALLE buitenlanders terug worden gekickt naar waar ze volgens jou horen. ALLE buitenlanders plegen ook geen misdaad?
Maar ze horen hier ook niet, in turkije is geen oorlog hoor, kun je gerust wonen.
Oud 02-11-2004, 14:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
oohh dus iemand die gelukkig is, mag geen mening hebben
ja dat zeg in precies
Oud 02-11-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:04 :
kijk naar zijn ideeen, extreem links mag ze toch wel noemen. Hebben naar mijn id hele foute ideen ja
*gaap* ga je moeder vervelen met je hersenloos gewauwel
Oud 02-11-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
BloodyLotte schreef op 02-11-2004 @ 15:08 :
Ik veroordeel echt niet iedereen, dat maak jij er weer van. En nu kunnen we wel gaan wellus-nietussen, kom je geen haar verder mee. Ik wilde alleen zeggen dat sommige mensen hier het te makkelijk willen oplossen. Dat is geen politiek.
Je opmerking was algemeen, niet gericht aan bepaalde personen. Heeft meer met jouw manier van formuleren te maken dan met hetgeen dat ik er "weer" van maak.

Dat sommige mensen hier te makkelijk willen oplossen, dat ben ik volledig met je eens.
Oud 02-11-2004, 14:13
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:10 :
Nou en ik ga dus echt niet aan de verwachtingen voldoen omdat ik het anders aan de stok krijg met pimpaupers
Ik ben moslim en nederland is mijn thuisland en dat er mensen zijn mij opeens als een indringster en gevaarlijk gaan zien kan me vooralsnog geen bal schelen.
En het stelt me teleur dat jij er wel zo overdenkt.Ik had toch echt gehoopt dat mensen hun hersenen eens zouden gaan gebruiken.

Eigen schuld nee dat is niet maar wel nalatigheid omdat er voor/door hem geen goede beveiling is geleverd.Hijzelf vond dat het niet nodig was je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind het gewoon dom.
Zoiets als in s'avonds in een beruchte wijk te gaan wandelen.
Iets wat elk weldenkend mens wel zou laten.
Gewoon dom? hij moet gewoon kunnen zeggen wat ie wil, zonder bang te hoeven zijn voor een gek, die hier zijn geloof wil verdedigen.
Oud 02-11-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:11 :
Maar ze horen hier ook niet, in turkije is geen oorlog hoor, kun je gerust wonen.


OMFG hoe fucking dom kun je zijn


Ach jij hebt toch niks van et leven gezien in je villa met je rijke pappie en mammie he , je kan je ook niet voorstellen natuurlijk waarom mensen hun eigen land verlaten in de hoop op een betere toekomst ofzo, nee natuurlijk niet
Oud 02-11-2004, 14:13
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:11 :
Maar ze horen hier ook niet, in turkije is geen oorlog hoor, kun je gerust wonen.
En jij "hoort" hier wel?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-11-2004, 14:13
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:12 :
*gaap* ga je moeder vervelen met je hersenloos gewauwel
blabla
Oud 02-11-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:11 :
Maar ze horen hier ook niet, in turkije is geen oorlog hoor, kun je gerust wonen.
Wat maakt dat ze hier niet hóren? Alsof de wereld iémand toebehoort. Ja, er zijn regels en daar moet je je aan houden, maar wat heeft een kind die hier is geboren nu weer in Turkijke te zoeken?
Oud 02-11-2004, 14:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:10 :
Nou en ik ga dus echt niet aan de verwachtingen voldoen omdat ik het anders aan de stok krijg met pimpaupers
Ik ben moslim en nederland is mijn thuisland en dat er mensen zijn mij opeens als een indringster en gevaarlijk gaan zien kan me vooralsnog geen bal schelen.
En het stelt me teleur dat jij er wel zo overdenkt.Ik had toch echt gehoopt dat mensen hun hersenen eens zouden gaan gebruiken.
Hoe bedoel je? Wat is het nou voor'n punt te zeggen dat je het erg vindt dat hij om die reden vermoord is?

Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:10 :

Eigen schuld nee dat is niet maar wel nalatigheid omdat er voor/door hem geen goede beveiling is geleverd.Hijzelf vond dat het niet nodig was je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind het gewoon dom.
Zoiets als in s'avonds in een beruchte wijk te gaan wandelen.
Iets wat elk weldenkend mens wel zou laten.
Het probleem is niet zozeer dat hij vermoord is, maar de reden dat hij vermoord is. Dergelijke dingen zouden gewoon niet voor mogen komen.
Oud 02-11-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:11 :
Maar ze horen hier ook niet, in turkije is geen oorlog hoor, kun je gerust wonen.
In Europa is er ook geen oorlog waarom gaan die amerikanen ook niet fijn weer terug?!

Waarschijnlijk omdat de meesten hier geboren en getogen zijn dombo
Oud 02-11-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:11 :
Maar ze horen hier ook niet, in turkije is geen oorlog hoor, kun je gerust wonen.
Je bent vergeten dat de meesten door 'ons' hier heen zijn gehaald? Beetje asociaal om ze te gebruiken om het vuile werk op te knappen en ze vervolgens weer terug te sturen.

De meeste Turken die hier nu wonen zijn hier bovendien idd geboren en getogen en horen hier dus net zo goed thuis als jij.
Oud 02-11-2004, 14:14
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 15:13 :
OMFG hoe fucking dom kun je zijn


Ach jij hebt toch niks van et leven gezien in je villa met je rijke pappie en mammie he , je kan je ook niet voorstellen natuurlijk waarom mensen hun eigen land verlaten in de hoop op een betere toekomst ofzo, nee natuurlijk niet
Ze verlaten HUN land, komen ins MIJN landen omdat ZIJ , ONS nodig hebben, dan passen ze zich ook maar lekker aan
Oud 02-11-2004, 14:15
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:14 :
Je bent vergeten dat de meesten door 'ons' hier heen zijn gehaald? Beetje asociaal om ze te gebruiken om het vuile werk op te knappen en ze vervolgens weer terug te sturen.
nee, waarom, ze zijn toch overbodig? in een bedrijf wordt je ook ontslagen als je niet meer nodig bent
Oud 02-11-2004, 14:15
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:14 :
In Europa is er ook geen oorlog waarom gaan die amerikanen ook niet fijn weer terug?!

Waarschijnlijk omdat de meesten hier geboren en getogen zijn dombo
dan ben je ook geen buitenlander eh

en dat dombo gedoe van, dat maakt geen indruk ofzo hoor.
Oud 02-11-2004, 14:15
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:15 :
nee, waarom, ze zijn toch overbodig? in een bedrijf wordt je ook ontslagen als je niet meer nodig bent
OMG. Kan iemand jou niet bannen ofzo?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-11-2004, 14:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:14 :
Ze verlaten HUN land, komen ins MIJN landen omdat ZIJ , ONS nodig hebben, dan passen ze zich ook maar lekker aan
De meeste zijn hier omdat wij hun nodig hadden lieve schat.
Oud 02-11-2004, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:14 :
Ze verlaten HUN land, komen ins MIJN landen omdat ZIJ , ONS nodig hebben, dan passen ze zich ook maar lekker aan
Het was voornamelijk andersom.

En verder kun je wel merken dat jij uit een gezin komt waar ze (te) veel geld hebben.
Oud 02-11-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:10 :

Eigen schuld nee dat is niet maar wel nalatigheid omdat er voor/door hem geen goede beveiling is geleverd.Hijzelf vond dat het niet nodig was je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind het gewoon dom.
Zoiets als in s'avonds in een beruchte wijk te gaan wandelen.
Iets wat elk weldenkend mens wel zou laten.
Tsja en dan kun je je maar beter opsluiten in een bunker. Oh, je bent verongelukt met de auto? Had je maar geen auto moeten gaan rijden. Oh, je fiets is gejat? Moet je maar geen fiets nemen. Oh, je bent verkracht? Ja, had je je kut maar dicht moeten laten naaien!

De enige die verantwoordelijk is voor deze moord is de dader zelf. Niet zijn geloof, niet zijn familie, niet Theo's denkbeelden en al helemaal niet het slachtoffer zelf.

Ik ben het niet eens met Vini Vidi Vici, maar dan ga ik hem nog geen kogels door zijn lichaam jagen. Dat laten, dát is weldenkendheid.
Oud 02-11-2004, 14:16
Verwijderd
Kijk et is klote idd dat die vermoord is , maar zelf vind ik ook dat die et wel een beetje op heeft gezocht. Hij heeft een geloof beledigt en dan is et toch niet raar dat je daar een reactie op krijgt, oke deze reactie was ook overdreven maar zo vreemd vind ik et niet. Iedereen zegt wel dat je in NL kan zeggen wat je denkt maar dat is niet zo.

Net zoals Makeville zei dat je savond's ook niet in een slechte buurt of straat gaat lopen , omdat je weet dat er wat kan gebeuren, en doe je et wel en er gebeurd ook daadwerlijke wat , tja das dan vervelend maar zocht je et niet zelf op ?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.