Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2005, 09:50
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Deze over enthousiaste forumbaas vond het nodig mij de volgende email te sturen:

Citaat:
Hoi _Moby_,

Offtopic discussies en vragen om dingen in andermans topic is op V&A niet
toegestaan. Lees de announcement van V&A eens aandacht door en hou je aan de
regels.

Groeten,

Lucky Luciano
***@***
Scholieren.com
Hij moet zich wel erg verveeld hebben toen hij dat deed. Het gaat hier om een topic waarin MB vraagt om boeken voor de hotelschool. Ik ben ook naar die boeken op zoek, dus het leek me handig dat erbij te zetten, om te voorkomen dat er twee identieke topics zouden komen op V&A, met het gevolg dat de meeste mensen alleen nog maar mijn topic zouden lezen in de plaats van MB's topic. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover MB, omdat hij als eerste met het topic kwam. Gigantische onzin dus wat Lucky Luciano in die email zet. Hij wijst trouwens in zijn email naar de regels van V&A, waar ik alleen het volgende in kan vinden: "Jouw spullen/diensten aanbieden in andersmans topic is niet toegestaan." Misschien dat Lucky Luciano deze regel bedoeld, maar in mijn ogen gaat die over iets heel anders. AANBIEDEN is iets anders dan VRAGEN.
Ook heeft Lucky Luciano het over offtopic discussies, wat al helemaal belachelijk is. In dat topic had ik twee reply's gezet, 1 waarin ik vroeg naar diezelfde boeken en 1 waarin ik reageerde op iemand anders die zijn boekenlijst van de hotelschool pas later kreeg.
Hoe dan ook, Lucky Luciano heeft op de openingspost alles verwijderd uit dat topic. (Wat goed van jou, vooral omdat dat topic zeer schadelijk was voor dit forum ). Ik zal vanmiddag dan maar eens precies hetzelfde topic opnieuw gaan openen. Lang leve de delete/ban vinger van bepaalde forumbazen.
__________________
Como se dice..

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 12:22.
Advertentie
Oud 22-07-2005, 10:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Maar wat wil je met dit topic op Beleidszaken?
Als je het er niet mee eens bent: Lucky z'n emailadres staat ook in de email.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-07-2005, 10:32
Verwijderd
Jongen stel je niet zo aan. Je maakt jezelf belachelijk door dit op beleidszaken te posten.

Bovendien impliceert de topictitel dat je een chronisch falen van Lucky Luciano aan de kaak wil stellen. Maar het gaat slechts om één geval.


Stuur gewoon Lucky een vriendelijke doch duidelijke mail terug en wacht zijn antwoord af.
Oud 22-07-2005, 11:55
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Mjah en miss zou hij t fijn vinden als je zn mailadres hier niet postte?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 22-07-2005, 12:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 22-07-2005 @ 12:55 :
Mjah en miss zou hij t fijn vinden als je zn mailadres hier niet postte?
Dat wilde ik zeggen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-07-2005, 12:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb overigens al vaker gezegd dat ik het beleid veel te hard vind. In dat opzicht kan ik me de reactie van de TS wel voorstellen. Dit forum is er ook maar voor de lol.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-07-2005, 12:24
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-07-2005 @ 13:20 :
Ik heb overigens al vaker gezegd dat ik het beleid veel te hard vind. In dat opzicht kan ik me de reactie van de TS wel voorstellen. Dit forum is er ook maar voor de lol.
Idd het beleid hier is helemaal uit de hand gelopen, maar daar kun je discussies over blijven voeren die toch niets opleveren, dit is immers geen democratisch forum.

Email adres heb ik verwijderd.

ik was trouwens het onderwerp van de email van Lucky Luciano vergeten erbij te zetten. Dat was "WAARSCHUWING"
__________________
Como se dice..
Oud 22-07-2005, 12:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 22-07-2005 @ 13:24 :
Idd het beleid hier is helemaal uit de hand gelopen, maar daar kun je discussies over blijven voeren die toch niets opleveren, dit is immers geen democratisch forum.
Nou, het ging mij specifiek om V&A, de rest van de fora vind ik over het algemeen (qua beleid) prima toeven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-07-2005, 12:31
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-07-2005 @ 13:26 :
Nou, het ging mij specifiek om V&A, de rest van de fora vind ik over het algemeen (qua beleid) prima toeven.
Ik doelde ook op V&A, behalve in het laatste deel van mijn zin. Lekker duidelijk he
__________________
Como se dice..
Oud 22-07-2005, 12:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik kan uit ervaring melden dat contact opnemen me L&L niet leidt tot een uitleg of heroverweging avn wat dan ook.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 22-07-2005, 13:48
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1170575
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 22-07-2005, 14:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-07-2005 @ 13:50 :
Ik kan uit ervaring melden dat contact opnemen me L&L niet leidt tot een uitleg of heroverweging avn wat dan ook.
Klopt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-07-2005, 15:02
Verwijderd
Even over deze situatie specifiek: ik zie niet wat er zo 'gigantische onzin' is aan wat er in het mailtje staat op basis van het argument dat jouw topic anders boven die van GMB komt te staan. Je vraagt toch naar iets in andermans topic? Als het beleid op V&A is dat dat niet mag, en jij doet het toch, dan vind ik het logisch dat je een mailtje krijgt dat wat je doet niet mag. Maar als er nergens staat dat het niet mag, dan kun je dat niet weten.

Maar ik denk dat het veel meer zin heeft als je LL gewoon terug mailt en er met hem over overlegt. Of het tot uitleg en/of heroverweging leidt weet je pas als je het geprobeerd hebt. Als hij niet reageert, dan kun je het altijd nog via BZ/M&M proberen (of je post in die topic waar een link van gegeven is, dat gaat immers gedeeltelijk over het zelfde), maar dan ajb met een topic die echt over het beleid gaat ipv over jouw frustraties tov LL. (Uitspraken als: "Lang leve de delete/ban vinger van bepaalde forumbazen." voegen niet zovel toe aan je topic nl. )

En als het allemaal zo vreselijk gesteld is met de democratie, enz. en je stoort je daaraan: dan zoek je toch lekker een ander forum waar het volgens jou allemaal beter geregeld is? Ik vind het jammer dat dergelijke dingen er altijd meteen bijgehaald moeten worden als er eens iets niet zo gaat zoals je het zelf graag zou willen. Daarnaast ook omdat je iig deze discussie nog niet eens bent aangegaan met LL en je dus ook niet weet of het wat oplevert of niet.

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 15:09.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.