Advertentie | |
|
09-01-2002, 10:07 | |
Slechtse: Pearl Harbor, hoewel JP3 en Miss Congeniality niet veel beter waren.
Beste: Memento P.S. Julien Donkey-Boy was trouwens ook niet best.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
|
12-01-2002, 14:23 | |
The Lord Of the Rings: ik had veel meer verwacht. Costume is goed, make-up is perfect, acteerwerk redelijk, special effects oogverblindend, script redelijk, camerawrk ongelofelijk goed maar zwaard scenes konden veel en veel beter (zie: Gladiator, Attila the Hun) en een goeie avontuur/aktie film zonder bloed? (onmogelijk).
Bandits: ongelofelijk goeie script maar een zeer slechte aktie/comedy film. Double Take (Orlando Jones, Eddie Griffin) of Bad Boys (Will Smith, Martin Lawrence) zijn pas goede aktie/comedy films!! Baise-Moi: camera werk sucks! script zuigt! acteerwerk zuigt! en volgens mij was het gewoon een pornofilm met `drama/aktie` als dekmantel. Once upon a time in China -Jet Li-: ik heb nog nooit zo een slechte martial arts film gezien. Acties zijn te standaard, de enige die kan acteren is Jet Li.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
|
12-01-2002, 16:11 | ||
Citaat:
Die scenes zijn geschrapt in de bios uit commercieel oogpunt...dan gingen er tenminste hele gezinnetjes heen! En anders was het een 16-jaar en ouder film....
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
|
12-01-2002, 16:24 | |
ik kan niet geloven wat ik hier lees!! Lord of the Rings zou niet goed zijn zonder bloed?!
Nouwja, bloed is lang niet alles... maargoed, de slechtste film van het jaar... dat vind ik toch echt Harry Potter, met dat bebrilde eigenwijze klote-snotneusje *heeft het gevoel dat 'ie nu zo'n 5000 agressieve Harry Snotter-fans op z'n dak krijgt *
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
|
12-01-2002, 16:25 | ||
Citaat:
|
12-01-2002, 17:07 | ||
Citaat:
JP3 had geen goed verhaal dat is nu wel duidelijk... Toch lijkt ie me voor een 3de deel aardig geslaagd door het feit dat ze de eerste 2 delen een beetje op de hak nemen en belachelijk maken...hij was gewoon superdroog en nog leuk om naar te kijken ook (vond ik ) Hannibal was echt bagger, net als Scary Movie 2 en The Mexican was het 1ste uur ook niet doorheen te komen... Planet of the Apes had een gaar einde... Along came a spider von'k ook een beetje triest... En Artificial Intelligence had 3 kwartier korter moeten zijn, dan had het me tenminste die slappe lach bespaard die ik kreeg toen we ineens een 'terugblik' kregen naar Close Encounters.... nou dat was het wel weer geloof ik [Dit bericht is aangepast door Sithan (12-01-2002).]
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
|
12-01-2002, 19:19 | ||
Citaat:
Vond zelf ovgs Crouching Tiger, Hidden Dragon de meest tegenvallende film van vorig jaar--vooral vanwege alle hype en lof omtrent die film. |
Ads door Google |
04-02-2002, 21:42 | |
Save the last dance en the mexican vond ik 2 van de betere films. Ohja, en American Pie 2, die vond ik echt leuk.
Echte tegenvallers: Hannibal (absoluut niet te evenaren met Silence of the lambs), Moulin Rouge (duurde heel lang voordat ik het een beetje goed begon te vinden), Pearl Harbor (duurde te lang en was teveel van hetzelfde), Scary Movie 2 was flauw.
__________________
a laugh is the biggest attraction
|
05-02-2002, 10:10 | |
Goed:
1. Memento: origineel en gewoon goed. Goed verhaal mooi omgekeerd afgespeeld. Verrassend. 2. Fast and the furious: Kweenie, Diesel is coel met die donkere stem. Stuk beter dan Driven. 4. Harry Potter: Oh c'mon, was gewoon coel Ik heb het boek niet gelezen maar de film was echt zo'n leuke x-mas film achtig iets waar je van geniet. 5. Lord ot Rings: Misschien ietwat weinig ontwikkeling van karakters, maar verhaal + effects + sfeer maakt het een goeie film. 6. Bandits: Coel einde en klein beetje Quentin Tarantino achtig .. 7. Pitch Black: Issie van 2001? Weet ik niet meer, maar hij is wel coel. Diesel=cool. Okay: 1. Jurrasic Park 3: Beter dan verwacht. Sequels hebben een grote kans om slechter te zijn dan origineel, maar JP3 was nog best grappig. Beter dan 2 tenminste. 2. Knight's Tale: Ik vond hem wel cool en droge humor houd ik van, alleen beetje lange film, aan het eind minder lollig. 3. Jeepers Creepers: Soms wel grappig, alleen soms ook beetje *te* .. langzaam/onorigineel/voorspellend. 4. Moulin Rouge: Vond het verrassend leuk, voor een film met veel muziek. T'is de sfeer, denk ik. In het begin greep het me nog niet echt, maar later wel heel erg. 5. SwordFish: Ik wil die computer! Is wel grappig, maar niet echt zo super. Begin scene (Matrix) is wel cool. 6. Final Fantasy: Voor de fans was die wel cool denk ik (ik ben fan). Although de kwaliteit me tegenfilm (facial expressions konnen beter imho) en toch, net als LotR, ietwat te weinig ontwikkeling van de karakters. Slecht: 1. A.I.: Mooi idee, Slecht uitgewerkt. Spielberg+Kubrick=Water+Vet. Mengt niet. Voor mij, grootste blunder van het jaar. 2. Pearl Harbor: Te langdradig en te amerikaans. Weinig diepgang. 3. Hannibal: Hannibal was cool in SOTL, lekker mysterieus en psychotisch en slim. Maar in 'Hannibal' word het een maffe grappemakende cynische clown. 4. Tomb Raider: Zelfs Angelina Jolie vond ik mooier/leuker in Bone Collector. Hier is ze te pamela'achtig. Ik vind haar ook *te* bitcherig. (ok, dus lara is een bitch, maar niet *zo'n* arrogante bitch toch?) Verhaal is gewoon kinderverhaaltje. 5. Dungeons & Dragons: Hehehehe |
Advertentie |
|
|
|