Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 05:50
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hoi!
Nummer 9, week 24. Drie films weer deze week, alleen moet je wel een beetje into (slappe? domme?) comedy zijn, want anders hoef je niet naar de bios deze week. Ik zelf vind het stuk voor stuk huurfilms/tvfilms/op een bepaalde andere manier verkrijgbaarfilms . We zien het zusje van Buffy in 'Eurotrip' (en dan hebben we het over Michelle Trachtenberg), Julia Stiles in 'The Prince & Me' en nog twee bekende mensen (kijk zometeen maar naar het plaatje genomen uit de film) in 'Dickie Roberts: Former Child Star'. Ik hoop dat ik jullie volgende week wat meer belovende films kan geven!

Als er nog vragen/opmerkingen en vooral tips zijn kun je mij, Ieke of Pebbles bijvoorbeeld even een privé bericht sturen.

Tot volgende week!

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

AJMouse's Premières - Week 24: Eurotrip, The Prince And Me, Dickie Roberts: Former Child Star.

Eurotrip


De Amerikaanse tiener Scott gaat met zijn vrienden naar Europa om zijn internet-geliefde te zoeken en komt terecht in een wereld vol seks en bier.

Genre: Komedie
Lengte: 96 minuten
Regie: Jeff Schaffer
Cast: Matt Damon, Cathy Meils

Complete beschrijving:
De Amerikaanse tiener Scott Thomas heeft via Internet al jaren e-mail contact met een Duitse pen pal. Niet goed ingevoerd in Europese voornamen, ging Scott er altijd vanuit dat deze Mieke een jongen was. Dus wanneer hij een verleidelijk verzoek krijgt voor een afspraak, stuurt-ie een nogal bot mailtje terug waarmee het on-line contact voorgoed verbroken is. Wanneer Scott erachter komt dat de Duitse Mieke een mooie `babe` is, besluit hij samen met zijn drie beste vrienden naar Europa te reizen om zijn 'ware liefde´ op te sporen. Ze gaan via Londen, Parijs en Amsterdam naar Berlijn en er gaat een wereld vol mogelijkheden voor hen open: naaktstranden, café's en natuurlijk sexy Europese meiden.



Bij het publiceren van dit topic is er nog geen topic van deze film (maak een topic als je denkt dat dat nodig is). Je kunt mij pm'en als je de informatie over deze film in goeie forumcode wilt hebben!

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).


----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

The Prince & Me


RKomedie over de prins van Denemarken die in Amerika verliefd wordt op een studente en haar mee naar huis neemt.

Genre: Komedie, Romantiek
Lengte: 107 minuten
Regie: Martha Coolidge
Cast: Julia Stiles

Complete beschrijving:
Edvard Valdemar Dangaard is de prins van Denemarken. Hij voelt er nog niet veel voor om zijn koninklijke verplichtingen na te leven en vliegt naar Amerika om daar te gaan studeren. Edvard verandert zijn naam in Eddie en ruilt zijn uniform in voor een spijkerbroek en een T-shirt. Op school ontmoet hij de charmante Paige, een studente geneeskunde. De twee worden verliefd op elkaar maar wanneer Paige erachter komt dat Eddie een prins is, voelt ze zich bedrogen. De romance lijkt over en Eddy vliegt terug naar Denemarken. Paige bedenkt dat ze echt van hem hield en reist hem achterna. Ze wordt voorgesteld aan de koning en koningin en krijgt met allerlei ouderwetse royale regels te maken.



Bij het publiceren van dit topic is er nog geen topic van deze film (maak een topic als je denkt dat dat nodig is). Je kunt mij pm'en als je de informatie over deze film in goeie forumcode wilt hebben!

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Dickie Roberts: Former Child Star



Dickie Roberts (David Spade), voormalig kindsterretje, wil nu als dertiger zijn jeugd inhalen.

Genre: Komedie
Lengte: 99 minuten
Regie: Sam Weisman
Cast: Ashley Edner, David Spade

Complete beschrijving:
Dickie Roberts (David Spade) is een beetje de draad kwijt. In zijn jeugd was hij razend populair door zijn rol in een komedieserie. Nu doet hij zijn best om zijn carrière een boost tegeven, maar het wil allemaal niet vlotten. Omdat hij zo verlangt naar die goede oude tijd komt hij tot het rare besluit geadopteerd te worden door een familie, zodat hij bij hen zijn jeugd weer kan herleven.



Bij het publiceren van dit topic is er nog geen topic van deze film (maak een topic als je denkt dat dat nodig is). Je kunt mij pm'en als je de informatie over deze film in goeie forumcode wilt hebben!

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Recensies:
Deze week is er weer 1 nieuwe recensie bij over de besproken films tot nu toe.

Recensie The House of Sand and Fog
Recensie Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Recensie The Day After Tomorrow
Recensie Out Of Time
Recensie Troy
Recensie Kill Bill Vol. 2

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Archief:
Week 16
Week 17
Week 18
Week 19
Week 20
Week 21
Week 22
Week 23
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Aanrader voor volgende week:
Niet volgende week maar ehm... We zitten bijna in juli, ik geloof dat dat ook een hele goeie film maand zal gaan worden!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 06:07
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Heb Eurotrip in de sneak gezien. Vond het een zeer goede komedie in de stijl van Roadtrip.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 00:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vond hem te plat, flauw en gemakzuchtig. Vooral op het laatst in Vaticaan stad lijken de grappen volledig willekeurig en onlogisch te worden. Verder doen de makers in deze film naar mijn smaak net even iets te hard hun best om te shockeren op een puberale manier. Jammer. En het einde is te cheesy.

Overigens is het opzich wel kicken dat ze het vaticaan en de paus zo openlijk durven te mocken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 23:16
Agamemnon
Avatar van Agamemnon
Agamemnon is offline
Eurotrip ga ik wel huren als ie uit is... lijkt me wel grappig om te zien wat voor 'n cliché beelden amerikanen van europa hebben
__________________
"War is a crime. Ask the infantry and ask the dead."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:19
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Europtrip is gewoon een leuke to see movie.
Scotty doesnt know scotty doesnt know

Spoiler
__________________
Learn the rules, then break them
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:40
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 20-06-2004 @ 17:19 :
Europtrip is gewoon een leuke to see movie.
Scotty doesnt know scotty doesnt know

Spoiler
Ik houd totaal niet van zogenaamd grappige films, maar deze had wel een aantal erg leuke stukjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.