Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 21:03
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
nou oke.. hier komt mijn verhaaltje..

ik ben helemaal gek op een jongen, hij ook op mij.. we hebben gezoend en hij zegt dat hij me echt wil we kunnen goed met elkaar praten weten precies wat we denken enz.
alleen hebben we nog nix omdat ik het pas heb uitgemaakt met een jongen waar ik het 6 maanden mee had en hij het net had uitgemaakt met zijn vriendin, maar we zoenen wel met elkaar en we doen tegen elkaar zoals vriend en vriendin tegen elkaar doen..

nou afgl. vrijdag ging hij naar axis (een disco) en ik ook, hij wist dat ik kwam, ik was met me beste vriendinnen dus ik d8 mja.. laat hem ook maar met vrienden, toen kwam hij naar mij toe we gingen naar de 2e verdieping en stond van half 12 tot 2 uur te zoenen en knuffelen, lieve woordjes zeggen enzo komt een vriend van hem naar ons toe en vaag hoorde ik iets van: "Blabla, ze mist je, je zoent met haar (mij dus) blabla.." ik werd een beetje pissed maar dat liet ik niet merken hij vroeg me wat er was en ik bleef maar zeggen: "nee er is nix" we zoenden weer verder, toen kwam me vriendin me halen ze zei dat we gingen, ik ging dus, kwam een andere vriendin van me naar me toe vroeg ze: "Heb je met hem gezoend?" ik zei: "Ja" zegt ze: "Ja maar hij heeft sinds vanavond een vriendin heh" ik voelde me dus zwaar klote en gebruikt.. de volgende dag belde hij me om af te spreken, we zoende weer en hij zei dat het serieus begon te worden en vond dat hij iets moest vertellen, hij vertelde dat hij voordat ik in axis was hij met een ander meisje had gezoend maar dat jet nix betekende en dat hij mij wil.. we waren de hele avond aan het praten en hij zei dus echt het begint serieus te worden en dat we binnen een maandje bij elkaar zouden zijn..

oke eigenlijk mag hij gewoon met andere meisjes zoenen we hebben tenslotte nix, maar als ik met een andere jongen zou zoenen zou hij die jongen helemaal total loss slaan zei hij, mja hij zei: "het betekende nix" maar ik weet niet of ik dat moet geloven..
ik ben gewoon bang dat als we iets krijgen hij in de axis nog een keer met dat meisje zou zoenen, ik word al helemaal gek bij die gedachte, gister zei ik wel: "zou je het erg vinden als ik met andere jongens zou zoenen?" hij zei: "nee, jij wel als ik met andere meisjes zou zoenen?" ik zei: "ja" en toen ineens zei hij: "ja ik zou het eigenljk ook erg vinden als jij met andere jongens zou zoenen" dus we zouden niet meer met andere zoenen alleen met elkaar..

morgen komt ie weer, moet ik dan gewoon vragen of we nu gewoon iets hebben?
of op hem w8en?
want ik word er echt helemaal gek van dat ik hem niet (officieel) heb!!

XxX
ikke
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 21:34
Lau^liev!
Lau^liev! is offline
Ehm.. aangezien je leeftijd, dan vraag je toch geen verkering meer enzo.. maar gaat toch vanzelf...

je zegt dat jullie zoenen, hele goede vrienden zijn, goed met elkaar praten, dat zou ik eigenlijk wel een relatie noemen..

Ik zou het niet pikken dat hij met een ander heeft gezoent, hij zou es andersom moeten denken, als jij met een ander had gezoent, zou hij denk ook niet leuk vinden..

Volgens mij is hij jou niet waard, ookal oogt hij een leuke jongen, als hij nu met een ander zoent, waarom zou die dat volgende week niet weer doen?

Ik zou nog maar heel goed nadenken voordat je je beslissing neemt..
__________________
*Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 11:36
Babygirl_nr1
Babygirl_nr1 is offline
Hij wist toch dat je ook naar die disco zou komen en dan zoent ie toch met dat andere meisje, dat is echt laag. daarna zoent ie weer met jou, denkt ie dat hij een player is ofzo. als hij echt alleen jou wil zpu hij toch nie met haat zonen. je moet goed nadenken over wat je gaat doen, want volgens mij doet hij het zo weer.

vergeet niet: "liefde maakt blind"

veel suc6

xxxxxxx
__________________
xxx luv ya all xxx
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 13:17
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Ik weet niet hoe goed je er met hem over gepraat hebt, maar je moet dus wel heeeel goed duidelijk maken dat je dat niet wilt en dat je hem of helemaal wilt of helemaal niet (tenminste kneem aan dat je dat zo wilt).
Ik zou ook echt om duidelijkheid vragen de volgende x dat ik hem zag (of sms/bel hem gewoon anders). En tja, twil natuurlijk dan niet zeggen dattie het niet nog een x doet,maar jah dat is dan het risico...ik ken hem niet, dus ik weet ook niet wat voor n gozer het is...Zo te horen vind je m echt leuk *en is het ook wel wederzijds* dus ik zou m nog wel een kans geven denk ik..

Suc6!

Kuzziesss
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:50
lake bodom
lake bodom is offline
als ie met een ander zoent terwijl hij jou leuk vind, vind ik wel een beetje raar.. volges mij ist voor hem niet zo serieus,
maarja kweetut niet hoorr.. gewoon eve afwachten ofzo..

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind iemand die met een ander zoent je leuk?
Rikje18
12 14-09-2012 21:04
Liefde & Relatie Gedraag ik me nu hypocriet?
Klarijndemaan
19 19-07-2008 15:16
Liefde & Relatie nooit een relatie
mark_h
165 25-05-2007 22:39
Liefde & Relatie Wat vinden jullie de grens als iemand vreemdgaat?
YellowTomato
90 18-01-2007 19:53
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33
Liefde & Relatie Vriendin heeft vriendje, zoent met iemand anders...
Verwijderd
14 30-12-2003 20:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.