Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2011, 22:09
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
'Mag' het, laat ik maar zeggen, dat je schoolresultaten lijden onder het Maatschappelijk Stage, omdat ik bijvoorbeeld vandaag de hele dag in de weer was voor m'n MaS, en ik kon eigenlijk amper voorwerken voor morgen, want ik had ook Zaterdag een stage. Maandag heb ik vrij veel huiswerk en twee repetities. Is dit OK?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2011, 22:16
Chariot
Avatar van Chariot
Chariot is offline
Ja, dat kan. Je moet zelf leren plannen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 08:59
Kesa
Kesa is offline
Het mag inderdaad. Alleen, je bent zelf verantwoordelijk voor de gevolgen op school.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 09:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het mag niet in de zin dat het niet de bedoeling is, maar in de praktijk is het natuurlijk onontkoombaar dat de maatschappelijke dwangarbeid ten koste gaat van de tijd die aan school besteed wordt.

Toch zijn het jouw cijfers die er onder lijden, dus wellicht moet je verder vooruit denken dan een paar dagen om voldoende tijd om te leren te hebben.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 19:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Plannen is inderdaad iets wat je moet leren en ook gewoon doen. Je kunt niet alles de dag van tevoren doen, dus wen er maar aan. Houd echter wel in de gaten dat jouw stage in combinatie met tijdsdruk door school niet teveel wordt. Je kunt niet 60 uur per week met school bezig zijn (hieronder valt dus ook stage) omdat alles in hetzelfde semester valt. Is dit het geval, kaart het dan bij iemand op school aan, bijvoorbeeld je mentor of coördinator.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 22:20
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Je begint er ook wel erg laat mee. Hoeveel uur moet je nog stage lopen? Ik moest dit leerjaar 15 uur maar ik liep 5 weken en 3 uur per week. Misschien moet je je uren beter verdelen dat je bijv ook maar 3 uur per week loopt. Maar omdat je nog maar een aantal schoolweken hebt weet ik niet of dat wel goed uitkomt. Begon je er dit jaar vroeg aan kon je wel elke week een x aantal uren lopen, zodat het zeker geen invloed had op je schoolprestaties.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.