Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2010, 16:10
Verwijderd
Bij mij is dat mn lerares Duits. 27 jaar oud, knap gezicht, mooi figuur, lekker kontje, erg grote borsten (heel erg grote borsten, cup E ofzo), en een sexy stem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2010, 17:52
Bright Blue
Bright Blue is offline
Haha, dan zul je wel extra weinig van Duits begrijpen, als je zo snel afgelijd bent.

Wij hebben niet echt knappe leraaren. Allemaal zo ouuuud.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 18:05
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Leraren zijn altijd zo oud.
En zo... lerarig.
Mwehh. Niet bepaald sexy.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 18:54
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Mijn engels lerares is heet, netzoals mijn lerares voor nederlands, als moet zij wel wat aan dr derrière doen (flat).
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Leraren zijn altijd zo oud.
En zo... lerarig.
Mwehh. Niet bepaald sexy.
niet bij mij, mn oudste leraren zijn 58 en 55, maar de rest is allemaal onder de 30
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 22:29
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
they are old, behalve die van ak en economie, toen ik mijn eerste les van ze had dacht ik dat het gewoon nog leerlingen waren
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 22:32
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik ken alleen maar leraren die zichzelf veeeeeeel te grappig vinden.
En zeker zijn ze niet sexy.

Wel heb ik een lerares die bijna 200 kilo is .. sexy joh!


Ik had wel een lerares Frans in klas 1 die er wel goed uit zag Flinke rondingen en daarom vroeg iedereen ook uitleg. Had aan het eind van het jaar een 9 op Frans
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:42
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Leraren zijn altijd zo oud.
En zo... lerarig.
Mwehh. Niet bepaald sexy.
jaaa inderdaad. jonge sexy leraressen zijn bijna niet te vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 08:34
Verwijderd
Misschien hebben we wel sexy leraren, maar de meesten zijn dat toch bepaald niet. En ik wil er sowieso niet over nadenken. Leraren zijn voor mij gewoon leraren, die kunnen aardig zijn of heel aardig, maar zo kan ik toch niet naar ze kijken en dat zou ik ook niet willen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 11:24
Verwijderd
Haha, doet me denken aan toen ik nog in de 2e zat
''Geweldige'' docente nederlands.
Ik moet altijd aan dr denken als ik ''Hot for teacher'' van Van Halen hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:34
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Ik heb een nieuwe gymlerares, en die is me toch lekker
Heel de jongensgroep zat de hele tijd van die geile opmerkingen te maken XD (bijv. zij zei dan "Steek je vinger in de lucht!" en dan een van ons "Oh, die wil ik ook wel ergens anders in steken hoor!")
Echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een nieuwe gymlerares, en die is me toch lekker
Heel de jongensgroep zat de hele tijd van die geile opmerkingen te maken XD (bijv. zij zei dan "Steek je vinger in de lucht!" en dan een van ons "Oh, die wil ik ook wel ergens anders in steken hoor!")
Echt geweldig.
Wij hebben er 2 en gymlerares is er een van (ongeveer precies hetzelfde, alleen niet nieuw)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Bij mij is dat mn lerares Duits. 27 jaar oud, knap gezicht, mooi figuur, lekker kontje, erg grote borsten (heel erg grote borsten, cup E ofzo), en een sexy stem.
En die andere geeft scheikunde en is ongeveer gelijk aan deze beschrijving meen dat ze 29 is.. Wel niet enorme borsten maar wel groot. Wel ook vaak dat ze bijna haar stem kwijt is omdat ze teveel is uitgegaan
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 16:55
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Mijn natuurkundeleraar! Nou ja, mijn vroegere natuurkundeleraar. Hij was 23, geloof ik, lang, blauwe ogen, bruin haar met krulletjes, gespierd, slank en z'n uitstraling was geweldig. Echt zo iemand met glimlachjes in z'n ogen, eigenlijk altijd vrolijk en springerig en weet ik veel wat.

Natuurkunde is ook nooit meer zo leuk geworden. D:
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn natuurkundeleraar! Nou ja, mijn vroegere natuurkundeleraar. Hij was 23, geloof ik, lang, blauwe ogen, bruin haar met krulletjes, gespierd, slank en z'n uitstraling was geweldig. Echt zo iemand met glimlachjes in z'n ogen, eigenlijk altijd vrolijk en springerig en weet ik veel wat.

Natuurkunde is ook nooit meer zo leuk geworden. D:
Zit jij op het Barlaeus? want bij ons loopt er een leraar rond die er precies zo uitziet
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Zit jij op het Barlaeus? want bij ons loopt er een leraar rond die er precies zo uitziet
Nee, dat was 'n leraar van het Zaanlands Lyceum.

Maar goed te horen dat er meer van zulke leraren/mannen zijn. ;p
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:59
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Het lijkt mij eerlijk gezegd alleen maar lastig, om zo'n 'lekkere' leraar/lerares voor de klas te hebben staan. Niet kunnen concentreren op de stof, zwijmelend de lessen ondergaan, hm. Nehh. Alhoewel je misschien wel meer plezier gaat krijgen in het betreffende vak, en je wie weet zelfs je huiswerk er wel beter voor gaat maken.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Gelukkig stelde natuurkunde toen toch nog niet veel voor.

Als ik een leraar aardig vind, dan ga ik er met meer plezier heen, let ik meestal beter op en doe ik er meer m'n best voor. Als ik een leraar stom vind, raak ik automatisch minder gemotiveerd. Denk ik 'hè bah, dat vak weer'. Dus een leuke leraar werkt zeker wel, je moet alleen níet verliefd worden.

(Tenzij je extreem je best gaat doen en ineens allemaal tienen gaat halen, vanwege die leraar, natuurlijk.)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2010, 20:15
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Het lijkt mij eerlijk gezegd alleen maar lastig, om zo'n 'lekkere' leraar/lerares voor de klas te hebben staan. Niet kunnen concentreren op de stof, zwijmelend de lessen ondergaan, hm. Nehh. Alhoewel je misschien wel meer plezier gaat krijgen in het betreffende vak, en je wie weet zelfs je huiswerk er wel beter voor gaat maken.
Maar wij, jongens, (tenminste ik) vind het leuker als er een lekker ding voor de klas staat en dat ik dan maar niet zo goed oplet, dan zo'n saaie ouwe vent. Want bij die ouwe vent val ik in slaap, waardoor ik ook niet oplet En als een lekker ding iets vertelt, is het altijd interessant
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:49
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Gelukkig stelde natuurkunde toen toch nog niet veel voor.

Als ik een leraar aardig vind, dan ga ik er met meer plezier heen, let ik meestal beter op en doe ik er meer m'n best voor. Als ik een leraar stom vind, raak ik automatisch minder gemotiveerd. Denk ik 'hè bah, dat vak weer'. Dus een leuke leraar werkt zeker wel, je moet alleen níet verliefd worden.

(Tenzij je extreem je best gaat doen en ineens allemaal tienen gaat halen, vanwege die leraar, natuurlijk.)
Citaat:
Maar wij, jongens, (tenminste ik) vind het leuker als er een lekker ding voor de klas staat en dat ik dan maar niet zo goed oplet, dan zo'n saaie ouwe vent. Want bij die ouwe vent val ik in slaap, waardoor ik ook niet oplet En als een lekker ding iets vertelt, is het altijd interessant
Oke, jullie hebben me overtuigd.
Maar ik heb er ook geen ervaring mee. Bij ons lopen er alleen maar oude stinkerds rond.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Oke, jullie hebben me overtuigd.
Maar ik heb er ook geen ervaring mee. Bij ons lopen er alleen maar oude stinkerds rond.
Ben het volledig eens met noeleke en ik heb toch een oude stinkerd voor anw (algemene natuurwetenschappen) dat vak is al om van in slaap te vallen en dan ook nog zo'n leraar
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 23:57
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Ben het volledig eens met noeleke en ik heb toch een oude stinkerd voor anw (algemene natuurwetenschappen) dat vak is al om van in slaap te vallen en dan ook nog zo'n leraar
Ik heb dat dus zo'n beetje voor ieder vak. Gezellig hoor! Not.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 20:05
Verwijderd
Vervelend...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 19:19
Element
Avatar van Element
Element is offline
Hebben we niet XD
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 19:27
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
We hadden een AK docent in de 3de die best wel sexy was :3
En véél inkijk (BH zichtbaar etc.)
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2011, 14:29
MegaKind
Avatar van MegaKind
MegaKind is offline
Wij hebben 1 sexy leerkracht
Een jonge gast van 23

Alle meiden geilen erop xD
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:25
Verwijderd
Helaas lopen er bij ons alleen lelijkerds rond :')
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:35
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Bij mij is dat mn lerares Duits. 27 jaar oud, knap gezicht, mooi figuur, lekker kontje, erg grote borsten (heel erg grote borsten, cup E ofzo), en een sexy stem.
Duits en een sexy stem? Dat gaat niet samen .

ik heb nou niet echt leraressen die ik als knap zou bestempelen. Zijn allemaal wel over de 35 dus dan blijft er niet veel van over
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Duits en een sexy stem? Dat gaat niet samen .

ik heb nou niet echt leraressen die ik als knap zou bestempelen. Zijn allemaal wel over de 35 dus dan blijft er niet veel van over
Jawel hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:51
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Van al mijn docenten vind ik mijn scheikundeleraar ook het leukste praten, juist doordat hij een Duits accent heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 20:48
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Ik vind mensen die echt met een duits accent praten altijd zo agressief klinken . Alsof ze de hele dag door boos zijn. Niet echt sexy als je het mij vraagt. Maarja mijn duits docente is ook echt al richting de 65 en zo onaantrekkelijk als het maar kan, dus ik kan me er ook gewoon niks bij voorstellen
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Haha, dan zul je wel extra weinig van Duits begrijpen, als je zo snel afgelijd bent.

Wij hebben niet echt knappe leraaren. Allemaal zo ouuuud.
Of dat je zo snel afgeleid bent dat je afgelijd schrijft.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 21:40
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Nope, geen lekker leraressen waarvan ik les krijg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vooroordelen over sex mbt leeftijd ...
GiFkOnIJn
141 29-07-2008 15:46
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.