Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 22:13
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Tell us the whole story...

K zal zelf maar vast van wal steken: Ik kwam regelmatig bij de Ah bij mij in de buurt. Opeens ontdekte ik hem, hij werkte daar en ik was meteen verkocht. Ben ook meteen gaan solliciteren , nagoed ik werd dus aangenomen en de eerste weken was ik alleen bezig met t inleren van die kassa enz. Maar daarna kreeg ik steeds meer contact met hem en bracht ie me een keer thuis na t werk . Na een paar keer bij mij thuis te zijn geweest zoende ie me bij een afscheid!!! Ik was zo blij en het gaat nu alweer 10 maanden heel goed tussen ons..

Nice story??

xxxx
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2002, 22:30
Verwijderd
hier op muziek.
2 maanden chatten op msn
ontmoeten, kussen blabla
en zo zijn we dan weer meer dan een jaar verder..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 23:04
Verwijderd
school...goeie vriendin van mn ex, heb dr zo leren kennen...eerst gewoon vrienden, toen goeie vrienden, en toen zoenen...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:35
Verwijderd
Op school, ik vond z'n vriend leuk, maar later toch hem, en precies een maand nadat ik hem heb leren kennen hebben we gezoend, en das nu bijna 3 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Forum (DoP) -> meeting -> minimeeting
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb mijn vriend ontmoet via toenmalige wederzijdse 'vrienden' van ons. Ik zag hem altijd al heel erg kijken en op een avondje, toen we met één van die sukkels wat gingen drinken, vroeg hij mijn telefoonnumer. Die avond kreeg ik een sms, of ik met 'm naar de film wilde. Paar dagen later gingen we dus naar de film, en weer twee dagen daarna kregen we wat samen. Ik viel flauw, en hij deed zo lief tegen me dat ik meteen zoiets had van: Dit is er niet zo eentje die alleen maar sex wil, hij is anders. Toen bekende hij ook dat hij gek op me begon te worden. Inmiddels zijn we dus 13 maanden samen en ik ben nog steeds even verliefd.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:56
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Hier op t forum
weekje gechat en beetje gebeld en toen elkaar ontmoet in de stad, t was erg geslaagd dus zijn we nu 2 maanden en een week bij elkaar we zijn mega-gelukkig met elkaar en de trouwdatum staat al vast
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 09:47
Verwijderd
Niet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 09:47
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Dating (who needs chliché's..?)

Ik liep zo eens rond op Dating en daar was een topic van STP (toen nog Thutshui). Ik kijken en gereageerd. Een paar keer gemaild en gechat en uiteindelijk een keer afgesproken. Samen naar Zwolle geweest en ook nog even bij hem thuis. Hij bracht me terug met de trein (abonnement is altijd handig) en toen hebben we meteen weer afgesproken en telefoonnummers uitgewisseld. Dus ik een paar dagen later naar zijn huis, heel gezellig enzo maar er gebeurde verder niks. Ik moest om 9 uur weg en om 5 voor 9 zegt ie: 'ja uhm, ik ben hier eigenlijk niet zo goed in..maar uhmm.... ja ik vind je eigenlijk wel heel erg leuk, dan weet je dat.' Ik zat daar zo van 'whiiiiii!' en toen heb ik hem gezoend. En nu hebben we alweer bijna een half jaar *glim*
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 09:52
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Dating (who needs chliché's..?)

Ik liep zo eens rond op Dating en daar was een topic van STP (toen nog Thutshui). Ik kijken en gereageerd. Een paar keer gemaild en gechat en uiteindelijk een keer afgesproken. Samen naar Zwolle geweest en ook nog even bij hem thuis. Hij bracht me terug met de trein (abonnement is altijd handig) en toen hebben we meteen weer afgesproken en telefoonnummers uitgewisseld. Dus ik een paar dagen later naar zijn huis, heel gezellig enzo maar er gebeurde verder niks. Ik moest om 9 uur weg en om 5 voor 9 zegt ie: 'ja uhm, ik ben hier eigenlijk niet zo goed in..maar uhmm.... ja ik vind je eigenlijk wel heel erg leuk, dan weet je dat.' Ik zat daar zo van 'whiiiiii!' en toen heb ik hem gezoend. En nu hebben we alweer bijna een half jaar *glim*

Whahaha, oooooh jezus wat is dit leuk verteld, muwahhaa

Nu is het net of ik een verlegen jongetje ben... ---> Niet dus
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 09:55
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
STP schreef:
Nu is het net of ik een verlegen jongetje ben... ---> Niet dus
Even een rectificatie dan; als er iemand is die NIET verlegen is, dan is het STP wel
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 11:29
Nordens Konge
Avatar van Nordens Konge
Nordens Konge is offline
via dating k (mod) had voor de gein topic geplaatst en hij reageerde daar op, ff gemeeld en daarna afgesproken in arnhem, gewinkeld en paar daagjes daarna nog eens afgesproken, heel leuk enzo en toen vroeg hij of hij me mocht zoenen mja dat mocht wel, we gaan binnekort samenwonen
__________________
We were building castles in the sand, now we swim in the sea that swept them away
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 12:22
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
via de dansschool.
Ik zag hem altijd zitten en vond het wel een leuke jongen. Toen is een vriendin van me op hem afgestapt ( wat ben ik een schijterd ) En gaf zijn telefoonnr.
Toen wij weg waren, heeft hij aan mijn broer mijn tel. nr gevraagd. Toen zijn we gaan sms-en daarna msn-en, toen zijn we ergens wat gaan drinken, en daarna nog een keer en toen was het wat
__________________
I want to lay like this forever, until the sky falls down on me.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 12:29
Mindfields
Mindfields is offline
via een (onderbouw)schoolfeest hij was daar als uhm..opletter op ons zegmaar ging een beetje beuken met een andere gast, hij deed mee, aan de praat geraakt..tijdje later (5december) samen naar de stad geweest..en weer iets later, 13 december, hebben we gezoend in een kroeg..en das nu iets meer dan 9 maanden geleden
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 12:31
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik had met een vriend afgesproken die ik via dit forum ken. En die nam toen zijn beste vriend mee.......... Gewoon in t cafe dus. Ik kende m vaag omdat ie ooit had proberen een vriendin van mij te versieren..

Nou ja we hebben de hele avond lang gepraat met zijn 2en t was gewoon een geweldige avond. Alleen zat ik toen nog met het probleem dat ik zo'n btje nog een vriend had.(kging dr niet echt mee, maar t was wel wat). Ik heb toen voor mijn vriend gekozen, een goeie keuze bleek naderhand. We hadden afgesproken om naar de film te gaan, en daar is t dus echt wat geworden. Hier heeft ie de dag nadat ie me ontmoet had in t cafe een topic over me geschreven

http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=78968
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 12:51
Desp
Desp is offline
Hmm.. Ik was vroeger lid van een blad, waarbij je penvriendjes kon opvragen. Je kon dan een berichtje sturen, die werd geplaatst en vervolgens kreeg je een berichtje terug van iemand die reageerde.
Nou, ik had dus een berichtje geplaatst, en ik kreeg een berichtje terug van een jongen. (Hij reageerde omdat het over muziek ging waar hij wat meer vanaf wilde weten.)

Ik was toen 14 en hij 24, hij kwam aan het oproepje via zijn zusje, die toen 15 was. Nou ja, we zijn aan het schrijven geraakt en bleven maar schrijven. Uiteindelijk hebben we elkaar ontmoet, toen was ik 15 en hij 25. Het klikte meteen, en tja... nu zijn we zeven jaartjes verder en wonen we samen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 13:19
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
eehmzzz..
Ik was met mijn mamz een keer boodschappen wezen doen in de supermarkt waar hij toen werkte. Hij zag mij toen (ik hem niet ).. en vond mij gelijk een leuke meid.
Hij was een vriend van mijn vriendin. Hij wist dat zij en ik naar het concert van Incubus gingen in januari. Hij heeft toen een kaartje gekocht om met ons mee te gaan en zo mij te "zien" (ofzo iets..)..
toen we alledrie onze kaartjes hadden gekocht... voegde hij mij toe aan zijn msn lijst. (in november 2001 was het toen zo ong). WE raakten aan de praat... en zo werden we verliefd. We zagen elkaar pas met oud en nieuw.. (ivm mijn operatie) toen kusten we e voila...
Na 3 maanden is het uitgegaan... maar nu gaan we sinds lowlands weer met elkaar
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 14:26
love_forever
love_forever is offline
Ik had geld nodig duzz zocht ik een bijbaantje!! Het werd de supermarkt vlak bij mijn huis!! Toen ik er 2 keer had gewerkt viel hij me gelijk op... Zo mooi en later kwam ik erachter dat hij ook nog eens superlief was.. Ik was smoorverliefd en probeerde hem op alle manieren te regelen...Het prbleem was.. mijn buurmeisje vond hem ook leuk!!!! Tot op een dag ik een smsje van hem kreeg!! Ik was zijn type niet!! Helemaal van slag!! Had hem een paar weken niet gesproken en daarna was het supergezellig!!Mijn gevoelens waren nog steeds hevig.. Ik nam een andere jognen om hem te kunnen vergeten..Op een gegeven moment waren we in de kroeg... Toen ik in Februari (dit jaar) met hem ging, was ik helemaal in de wolken.. Mijn avond kon niet meer stuk..... d8 ik... toen ik naar linnks keek ging hij met mijn buurmeisje!! Hij had me zo gekwetst dat ik hem heel lang niet wou spreken!! Ongeveer 2 maanden... Ik was nog steeds zo verliefd en ik miste hem heel erg en ik wou niks anders als hem spreken... Een vriendin van me heeft ons eigenlijk heel sneaky bij elkaar gekoppeld maar nu zijn we 5 maanden verder en het is haar goed gelukt... We zijn nog steeds met elkaar en we zijn heel erg gelukkig!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2002, 14:49
Verwijderd
nou ik liep dus in het winkelcentrum en hij liep daar NIET.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 15:06
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Uhm het is allemaal via msn ontstaan..... Ik wil t allemaal wel tot in de details vertellen maar das te lang. Msn was vorig jaar (2001) februari ongeveer... Leuke gesprekken gehad, hem een keer uitgenodigd op een hockeyfeest en sja zo kwam t, gezoend. Toen 11 dagen wat gehad, maar we hadden toch niet HET gevoel. Dus weer uit. Toen elkaar veel beter leren kennen, irl dan. Bioscoop, uitgaan, winkelen en nog meer leuke dingen. Toen april dit jaar kwam ie me een roos brengen... en toen hebben we 5 maanden wat gehad en nu is t dus weer uit.... Maar heb echt goede herinneringen aan m en denk dat ik m nog steeds wel heel leuk vind, maar hij heeft t verpest... Dus sja
Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 15:51
Verwijderd
chatzone van scholieren.com chatte, daarna msnen, daarna kwammie langs... en de rest kun je er zelf wel bij verzinne
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:25
Verwijderd
Ben k dan de enige die mijn vriendin niet via internet heeft ontmoet??

Haha geeft niet maar bij mij was het nou ook niet echt romantisch.

Ik zat in de trein naar "sneek week" de dik blij even op vakantie met vrienden, ik werd opgebelt dat ene eline mij erg leuk vond.
Haha dat klonk als muziek in mijn horen, maar wist dus echt niet wie het was. K dacht laat k dan maar meteen mijn vrijgezellen weekje vieren, en ook gedaan.

Toen k thuis was even gebelt en een afspraak gepland, wezen daten nog een x en toen ZOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

K mag haar nu al 5,5 week mijn vriendin noemen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:30
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ben k dan de enige die mijn vriendin niet via internet heeft ontmoet??

Haha geeft niet maar bij mij was het nou ook niet echt romantisch.

wie zegt dat iemand ontmoeten via internet niet romantisch kan zijn?

naja ik heb hem dus ontmoet via onzinforum.
ik had iemand in mijn msnlijst ook van dit forum waar ik een tijdje `s nachts veel mee onzinde en msnde...naja en diegene had dus vrijveel contact met mijn vriendje...zo hebben we elkaar beetje leren kennen op onzin en toen kwam hij ook in mijn msnlijst en toen euh tijdje gesmsd en beetje gebeld en toen hebben we elkaar een aantal keren vriendschappelijk gedate. van het één kwam uiteindelijk het ander en toen bleef ik een keertje 'vriendschappelijk'(yeah right)bij hem logeren. waarna we hebben gezoend en we hebben nu al bijna 7 maand

tadaaaaah
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:44
Piccola
Piccola is offline
Hij zag mij in 1997 op de camping in Italië. Ik had toen daar een vakantievriendje, een jongen die hij kent. Toen hij me zag vond ie me meteen heel mooi enzo. Hij is toen naar mijn vakantievriendje gegaan en hij zei dat ie wel trots op mij mocht zijn, omdat ik zo mooi was. Die zomer keek ie steeds naar me enzo, maar verder niks.
In 1998 was ik er weer, hij ook, mijn vakantievriendje van het vorige jaar niet. Dus hij dacht: She's mine! Overal waar ik was, was hij. Constant proberen een praatje te maken enzo, maar ik liep steeds weg. Was te verlegen, durfde niet echt, en was ook niet bepaald geintresseerd verder. Als ik voorbij kwam lopen lachte hij heel lief, knipoogde hij, etc. We liepen een beetje te flirten enzo, maar verder weer niks.
En ook in 1999 waren we allebei weer op die camping. De eerste avond dat ik er was verscheen hij ineens met een aantal vrienden achter mijn tent. Ze stonden daar te praten. Toen ze mij doorhadden riepen ze me. Ik weet niet waarom, maar ik liep er zomaar naartoe. Ze stelden zich netjes voor enzo en vroegen of ik zin had om mee te gaan naar de bar. Dat deed ik. Hele gezellige avond gehad, volgende avond weer, de avond daarop weer. En toen kwam de vierde avond met hem en zijn vrienden. Ik was ondertussen al helemaal weg van hem. Hij was zo mooi! Ze vroegen me of ik gek was op iemand. Ik zei ja, maar zei niet dat ik gek op hem, Marco, was. Uiteindelijk nam zijn beste vriend me apart en hij zei dat Marco echt heel gek op me was, ik zei toen dat ik ook verliefd op hem was. Maar er gebeurde verder niks. De volgende avond kwamen ze me weer ophalen, maar na een paar minuten lieten zijn vrienden ons alleen. Wij 2 liepen verder en toen pakte hij mijn hand. Ik dacht dat ik gek werd, wow, wat was ie lief. Toen stopte hij en zoende me. Dat was dus meteen mijn eerste zoen. Geweldig! En we bleven vanaf toen dus samen! Het is in mei 2001 uit gegaan, omdat ie verliefd was op een ander. Dat ging al snel uit en in augustus kwamen we weer samen, maar toen heb ik het in oktober weer uit gemaakt, omdat ie toen verliefd werd op een ander en voor die jongen koos. En in augustus, 2002, kwamen we weer samen! Ondertussen zijn we dus weer 1,5 maand happy together enzo!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:56
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hij was de broer van een vriend van mij..
Ik kwam wel eens bij hun thuis en met uitgaan zag ik m ook vaak.. Ik had toen nog niet echt speciale gevoelens voor hem en hij ook niet voor mij..
We gingen steeds meer chatten via ICQ en dat waren altijd leuke gesprekken, merkte gewoon dat ik er naar het moment uit keek dat hij weer online zou komen..
Nou ja uiteindelijk had ik op de een of andere manier een keer beloofd bij het voetballen te komen kijken en dat heb ik toen gedaan (dat is nu net iets meer dan een jaar geleden)..
Er was toen kermis in het dorp waar hij woont en ze zouden met dat hele team bij het cafe dat hun team sponsort gaan drinken en ik moest ook mee van hen allemaal..
Eigenlijk was ik niet van plan zoooo lang te blijven, maar uiteindelijk was ik pas laat thuis, hij fietste mee, en toen we voor mn huis stonden hebben we nog een tijdje staan praten en voordat hij wegging kuste hij mij..
Daarna heb ik hem toen een tijd niet meer gezien, tot Oud en Nieuw, toen kwam ik hem toevallig tegen in een cafe, en hebben we weer gekust.. In die tijd dat ik mn niet gezien had, had ik m af en toe wel nog gesproken via ICQ en merkte toch wel dat ik mn erg leuk vond..
Een maand later waren we weer allebei in het zelfde cafe en bracht hij me 's avonds naar huis, weer gekust en we spraken iets af voor de volgende avond, we zijn ergens wat gaan drinken en toen hij me 's avonds weer thuis had gebracht vroeg hij of ik zijn vriendinnetje wilde zijn..
Dus vanaf 2 Februari is het officieel..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 16:57
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
******** schreef:
Niet.
Copy that.........

NIET!

Lang verhaal he?
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:23
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
Grrr, mijn broertje was nog ingelogd, per ongeluk met zijn naam gepost Ben dus Ik ben de Walrus!


Citaat:
Piccola schreef:
.... omdat ie toen verliefd werd op een ander en voor die jongen koos. En in augustus, 2002, kwamen we weer samen! Ondertussen zijn we dus weer 1,5 maand happy together enzo!

Vriendje is bi???




Pfff, mijn verhaal is echt superingewikkeld. Ik ga dus al mijn hele leven naar hetzelfde plaatsje op wintersport, gaan ook altijd heleboed vrienden van ons heen, heel gezellig enzow. Zijn ook altijd een heleboel mensen uit wassenaar daar (zij woont in wassenaar) en afgelopen jaar waren hadden zij besloten om met vrienden van hun ook daarheen te gaan. In elk geval, we gingen vaak met een hele grote groep nederlandse jongeren snowboarden, zat zij dus ook bij, was heel gezellig maar eigenlijk niet echt met haar gepraat, vond t al wel een leuk meisje gelijk.
Na de wintersport kwam ik dus in de stad haar beste vriendin, die dus ook mee op wintersport was, tegen samen met een vriend van mij. Ik raakte aan de praat met haar vriendin en stelde haar aan mijn beste vriend voor enzow. Een week later is mijn beste vriend dus met dat meisje gegaan, kregen ook iets met elkaar enzow. Vanaf toen ging ik best vaak met die vriend van mij mee naar zijn vriendin, oa naar haar verjaardag, en zij was daar dus ook altijd. Ik vond t een heel leuk meisje en ik had de indruk dat t wel wederzijds was. Op een gegeven moment gingen we steeds meer dingen met zijn vieren doen, tennissen, films kijken en op een gegeven moment heb ik haar gezoend. En nu hebben we al weer 4 maanden bijna!!!!


Tering, heel verhaal zeg
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:24
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Op dansles.
Ik danste een keertje in een andere les mee en daar was hij!
Hij veel me meteen op (niet alleen omdat hij zo goed danst )
en in de pauze raakten we aan de praat.
Ik vroeg of ik hem toe mocht voegen bij msn, hij zei nee
Ik me afgewezen voelen....
Zijn beste vriend (hij leek me een sukkel maar om alles niet te erg op te laten vallen had ik ook om zijn e-mail gevraagd) wilde me wel toevoegen. Dus dat werd msnen met de vriend...
Zag hem nog wel eens dansen op oefenavondjes ed, maar hij had vaste danspartner dus niet veel gepraat. Hij zat wel altijd id buurt, dus was wel af en toe hallo zeggen enzow.
Zijn danspartner kon poosje niet dansen en toen voegde hij me toe bij msn, had adres van zn vriend gekregen. Hij vroeg of ik zolang met m wilde dansen. Wilde ik ntuurlijk wel
Toen vroeg hij me mee naar de bios, zijn steeds vaker samen dingen gaan doen en hebben toen keertje gezoend
Zo is het wel langzaam aan gegaan.
Hou zielsveel van m, hij van mij, wij gaan later trouwen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:44
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
G Funker schreef:

Vriendje is bi???
Ghehe.. In die zin moet ie ik zijn! Ik koos voor een andere jongen toen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:45
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Kende hem via dreamcommunity... later gingen we chatten... heel veel chatten en we werden verliefd op elkaar... na 2 maanden gemeet. Door omstandigheden kon het toen niks worden, maar afgelopen weekend heb ik hem voor de 3e keer gezien en wij zijn nu eeeerg gelukkig saampjes
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:58
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind dat opvallend veel mensen hun vriend(in) via internet leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik vind dat opvallend veel mensen hun vriend(in) via internet leren kennen.
Maar je zit hier op een forum hè, IRL is het heel anders verdeeld. Ga maar eens kijken op Psy hoeveel mensen depressief zijn, en kijk eens op school... ligt er maar aan waar je zoiets vraagt
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:10
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Gothic schreef:


Maar je zit hier op een forum hè, IRL is het heel anders verdeeld. Ga maar eens kijken op Psy hoeveel mensen depressief zijn, en kijk eens op school... ligt er maar aan waar je zoiets vraagt
ja daar heb je natuurlijk gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:23
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb misschien over een tijdje ook wel een leuk verhaal...maar dat horen jullie dan wel weer...de ontmoetingsplek is iig apart, moet nog es gaan uitvissen hoe het nu allemaal zit

*waiting for his call*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:28
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Via korfbal. Ik kende zijn ouders en we hadden wel eens avondjes van ons team bij hen thuis en dan was hij daar ook. Eerst vond ik hem gewoon aardig en niet meer maar toen ik hem op korfbal vaker zag, begon ik steeds meer in hem te zien. Toen een aantal keer ingevallen in zijn team en toen een keer na hun wedstrijd blijven zitten in de kantine en hij ook en toen raakten we aan de praat voor 1,5 uur en die week erna elkaar nog een paar keer gezien en uiteindelijk werd het wat. Met dank aan zijn teamgenoten, want hij zag niet dat ik hem leuk vond en toen maakten ze van die opmerking van volgens mij vindt ze je leuk en toen is ie er op gaan letten en toen zag het het het ook en toen vond ie dat helemaal niet erg..En nu zijn we bijna 5 maanden verder..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 23:39
Verwijderd
Oh hahaha krijgen we dat verhaal weer
Ik was op Terschelling en daar ging ik met me vriendinnen naar de C1000 om boodschappen te doen en toen k had afgerekend kwam er dus een jongen de supermarkt binnen, en toen was het echt WOOoW en hij keek mij beetj vaag aan.. nou nix ondernomen waar ik naderhand nogal van baalde.. maaaaaaaaaaaar gelukkig lag ik de volgende dag echt stomtoevallig in de buurt van hun op t strand, weer geen contact :/
Volgende dag bij t uitgaan kwam ik m weer tegen bij snackbar en daarna in de disco/bar, toen vond ik dat ik wel wat mocht ondernemen, ik met me stomme kop weer niet gedaan (schijtte te veel daarvoor ). Weer nogal ontevreden naar de camping terug gegaan. Hele avond lopen balen maar ik had het idee dat ik m de volgende dag daar wel weer zou zien en de hele nacht domme openingszinnetje bedacht hahaha echt te erg allemaal! Nou volgende dag jaaaaaaaa hij was er weer MAAAAAAAAAr neee hoor kreeg geen woord uit me strot.... Vriendinnen werden gek van me, en toen zijn ze buiten naast m gaan zitten en een gesprek met m begonnen, en ik zat binnen te dansen, word opeens meegesleept door t vriendje van een van die vriendinnen en mja toen ben ik er maar naast gaan zitten Amper gepraat maar toen wel gevraagd of ze die nacht mee gingen naar het strand, beetje chillen met fakkels en wat eten en drinken en hij ging mee
Onderweg sprak ik met die vriend van m, en die vertelde iets waarvan ik nogal schrok .. die jongen kende mij al... van ( je raad t nooit) het FORUM toch best wel genant Hij zit dus ook mooi op scholieren en hij had mijn kop al herkend maar hij had er maar nix over gezegd (de trut ). Nou toen afscheid genomen en de volgende dag ging hij al naar huis, toen ik 2 dagen latre thuis was geadd op msn en paar daagies gesproken, erg leuk en toen was Lowlands al en toen hebben we iedere dag daar afgesproken en sinds de laatste avond hebben we wat


Zo hee weer een lang verhaaltje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2002, 21:45
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn moeder werkte bij Humanitas en er werd feestelijk en in besloten kring een nieuwe winkel geopend. Wij waren ook leuk uitgenoding en mijn vriend was zamen met een vriend van hem gewoon naar binnen gelopen omdat ze zagen dat er gratis drank (vooral die wijn) en eten was.
We zijn in gesprek geraakt omdat we ongeveer de enige jongeren van ongeveer dezelfde leeftijdscatogorie waren.
Het komt er dus op neer dat ik hem heel vaag heb leren kennen. (en dan bedoel ik dat hij vaag deed )
Hij en z'n vriend aten te filosoferen over het helal en probeerden sate stokjes op een kast te gooien. Maar dat zoort dingen zijn wel vaker gevolg van de hoeveelheid wijn die ze tot zich hadden genomen

Uiteindelijk zijn we gewoon allemaal apart naar huis gegaan zonder telefoonnummers ofzow uit te wisselen en kwam ik hem een week later tegen tijdens het uitgaan.

Die avond hebben we wat gekregen
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:33
notorious ikke
Avatar van notorious ikke
notorious ikke is offline
ehmz...ik korfbal
een van diej gozers uit me team nam ns iemand meej...bart..
hij is een paar keer meej geweest en hij stond in mn msn lijst...
toen gingen we steeds meer ouwehoeren via msn, en smssen...
toen vroeg ie of ik langs kwam want hij had zn motorrijbewijs gehaald...ma ik kende hem eigenlijk nie dusk durfde nie soow goej
ma een hele goeje vriendin van moi had toen net een dag met zijn broertje...dus zijn we samen gegaan...
was wel gezelliej enzoow...
weekend daarna zei ie dat ie me wel een leuke meid vond enzoow...of we nog ns wat konden afspreken...
zijn we de week daarna uitgeweest samen meet die goeje vriendin + vriend en nog een andere hele goeje vriendin van moi.,.. en toen br8 ie me naar huis...en toen gingen we zoenen...
en toen was ik blij...
en das nu 4,5 maand geleden
jaah

nog steeds happy is
__________________
toen tomaten tomaten tomaten tovrat.... the only thing that looks good on me--->is you!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 09:26
Snow
Avatar van Snow
Snow is offline
Na een optreden raakten we aan de praat en ik kreeg haar mailadres. Weekje ofzo gemaild en toen onze harten voor elkaar uitgestort. Daarna zijn we gaan bellen en uiteindelijk werd het geheel bezegeld met een kusje tijdens de eerste keer dat we elkaar daarna weer ontmoette.

Whiiiii
__________________
I vote maybe.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 09:57
rabecca
rabecca is offline
Via mijn stiefbroer ze zaten bij elkaar in het voetbal team.
we zouden uitgaan en mijn "broer" diezei dat hij ook mee ging toen zei ik nou dan ga ik niet!!
ik vond hem absoluut niet aardig(lees: ik haatte hem)
maar toen zijn we aan de praat geraakt en hij ging toen met een goede vriendin van mij (ze hadden niet echt iets maar zoenden wel enzo)
en jah zo heb ik hem leren kennen toen bracht ie me een keer naar huis en toen hebben we gezoent....

dat is bijna een jaar geleden maar het is nu ook sinds een maand uit duzzz
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:32
Verwijderd
Whehehe, dit is echt gaaf om te lezen Nu wil ik ook iets toevoegen...

Mh, over mijn ex dan maar, heb momenteel geen vriendje...

Nou ja, ik heb hem eigenlijk op internet ontmoet, via via stond hij in mijn msn lijst, samen met lui kennissen van hem en mij (hij woonde tamelijk in de buurt... en hij was een kennis van de toen nog vriend van mijn beste vriendin). Praatte eigenlijk nooit bijzonder met hem, soms ff stomme gesprekjes... Mocht hem nooit zo, hij maakte teveel kutopmerkingen. Toen ik hem zag tijdens het uitgaan vond ik hem wel leuk eruit zien. M'n beste vriendin (die hem bijzonder leuk vond) had dat tegen hem gezegd en hij zij 'ik haar ook wel, maar ik vind jou leuker.'
Nou ja, na wat gekloot kreeg hij dus verkering met mijn beste vriendin. Zij was smoorverliefd en hij (dacht ik) ook. Ik vond hem niets bijzonders of zo, gewoon de-vriend-van-mijn-beste vriendin. Hij maakte ook veel teveel kutopmerkingen tegen mij en zo (blablabla lelijk blablabla etc).
Nou ja, na zo'n vijf maand ging het uit tussen hen twee, achteraf omdat hij verliefd op mij was geworden. Dat wist ik dus niet en m'n beste vriendin ook niet (hoewel ze het vaag vermoedde, hij scheen het vaak over mij te hebben) en daar merkte ik ook niks van en zo...
Ik sprak hem steeds meer op de msn en hij bleek toch leuk te zijn. Ik herinner me niet zo veel van onze gesprekken, alleen nog dat ik zei dat ik naar Londen wou en dat niemand meewou, en dat hij toen zei 'Ik wil wel mee.' Dat vond ik toen toch wel verdacht, maar ik lette er niet erg op. Toen we daarna uitgingen merkte ik wel dat ik hem wel echt leuk vond... Mjah toen niks gebeurd.
De week daarna echter dacht ik dat hij mij wel leuk vond, en ik vond hem ook leuk dus ik wou eigenlijk met hem zoenen. Alleen was mijn beste vriendin eigenlijk nog best wel verliefd op hem... mh dat was dus een stomme actie maar ik ben toch naar hem toe gegaan om te praten en we gingen dus zoenen... Nou ja, heel klef die avond en de vrijdag daarna kwam hij bij mij thuis film kijken, en toen hadden we dus verkering.

(alleen was ik al die tijd nooit écht verliefd, vandaar dat het na drie maand uitging...)

Met m'n beste vriendin is het trouwens goedgekomen Ze heeft het me vergeven en vond in de weken daarna een jongen die heel verliefd op haar werd (en zij op hem) en ze zijn nu al meer dan een jaar bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:01
vampire_esje
vampire_esje is offline
mijn vriend ontmoette ik op school. Ik mocht hem totaal niet, want ik vond dat hij zich overal mee bemoeide. Ik dacht ook dat hij een player was, dus ik zou wel even met hem "playen".

Hij zou mij natuurkunde uitleggen en ik zou lief en aardig tegen hem doen en aan het eind van hem jaar zou ik hem laten vallen... Ja, ik ben echt een bitch! Anyway, ik werd, tot mijn stomme verbazing verliefd op hem en in de eerste instantie wees hij me af. Hij wilde me beter leren kennen. Nu hebben we alweer bijna 2 jaar....

Het kan raar lopen in je leven.....
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 08:55
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
ik had 2 jaar geleden net Internet, en wat doe je dan? TMF chatbox..... ik was met een meisje aan het praten, bleek ze bij mij in het dorp te wonen, naja, van het 1 komt het ander, nu hebben we 20 maanden ( ) iets met elkaar
__________________
Links...Rechts...Links...Oversteken.....
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:33
tinkelbel
tinkelbel is offline
Ik kende mijn vriend al van op school, maar omdat hij twee jaar ouder is, had ik eigenlijk nooit met hem gepraat, ik had zelfs nooit gedacht dat hij me zelfs maar zou opmerken... Maar dan zaten we na de examens dit jaar met heel onze klas op een terras en hij was er ook, een goede vriend van een jongen uit mijn klas. Weer had ik geen enkel vermoeden, tot iemand kwam zeggen dat hij me wel leuk vond. Ik dacht dat het een grap was en schonk er verder niet veel aandacht aan. Die avond kreeg ik echter een bericht van hem, met de vraag of we eens iets konden gaan drinken. Ik smste terug dat ik het die week veel te druk had, maar dat ik de volgende week wel wou. De volgende avond was er een tuinfeest bij mij en hij was meegekomen met een paar vrienden van mij (wat natuurlijk wel mocht). Ik heb dan de hele avond met hem zitten praten en ja... twee weken later waren samen!
__________________
Is niet alles een illusie en is illusie niet alles?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:38
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Op een feest van de vriend van mn zus. Hij kwam er heeeel toevallig omdat een goede vriend van hem er ook heen ging. (dus i'm very lucky ) Hij kwam binnen en ik vond het meteen al een spontante,knappe jongen. De muziek stond aan en ik had nog geen woord gewisseld met hem. Opeens komt "smoothly" van Racoon erop, en ikzeg zo" heee...hoe heet dit nummer ook alweer? Dies zooow gaaf ".. hij pikt dat toevallig op en knoopt meteen een gesprek er aan vast over dat bandje ( die we allebei erg geweldig vinden ). Daarna zijn we met de hele groep naar een discotheek gegaan en daar zoenden we op het laatst. Een paar dagen later spraken we wat af. We hebben nu alweer 4 maanden en een week


*~* ik luv Anne *~*
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 14:08
Verwijderd
't Begon allemaal, ondertussen anderhalf jaar geleden, aan de spoorweg. Ik kwam den Bart tegen met z'n gitaar op zijne rug, en ik vraag hoe het met hem gaat, en waar hij naartoe gaat met zijn tennisracket. En hij zegt dat hij samen met zijne beste maat een groepke wil oprichten en dat zij dus een zangeres gingen 'uitproberen'. Ik vraag, vrij verontwaardigd "en gij denkt nie direct aan mij??"
Bart: "Jawel jawel, ge waart de eerste aan wie ik dacht, ma ja, da meiske is de beste vriendin van 't lief van ne maat en ja..."
Een weekske later kom ik dieje terug tegen, en ik vraag of 't meiske goe kon zingen.
Nee dus. Kattegejank was het woord dat hij gebruikte geloof ik zelfs. En dus stelde hij voor of ik eens zou komen solliciteren. Da was dik in orde.
Ma 't was heel druk die tijd, dus voor 't eerst hadden we geen tijd om af te spreken, denk da het examens waren. 'k Ben nie zeker. Ma in ieder geval:
Bart had Jan toen mijn mailadres gegeven, en hij voegde mij toe op msn. Dat klikte *geweldig* goed! Twee weken aant chatten geweest, en ik was zo verliefd als iets...
Maaaaaarrrrrrrrrrrrrr...
Ik had nog ne vrijer...
Maar dat doet er nu nog ff niet toe.
Op een bepaald moment zat ik in Mol, en zag den Bart voorbijrijden op zijn fietske, met naast zich het lekkerste kontje dat ik ooit al had gezien (dat van Jan dus), en ik dacht: "aloha!!"
Ik stuur een sms'ke naar den bart of ze nie mee op café wilden gaan, ma den bart kon nie.
Twee minuten later belde Jan.
(*hemelse stem*)
Hij zei dat hij wel tijd had...
En toen spraken wij af, om kwart na drie in den avenue, dat was den achttienden april. Jaja, ik weet het nog goed...
Ik zat te wachten
en te wachten
en ineens kwam daar een lekker ding binnen!!!
(* waaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh *)
Bleek toch wel nie da da de *jan* was zeker!!!
...liefde op het eerste gezicht...
Dus, ik in zak en as natuurlijk, ik vreej die dag net twee maanden, dus ik kweeniehoe-depressed... Ik had net de man van mijn leven ontmoet, maar ik vreej nog...
Ik was nog niet lang thuis of ik kreeg een berichtje van mijn toen-toekomstige, dat hij het ongelofelijk leuk vond in den avenue, en dat we dat nog eens moesten doen.
Ik stuur daarop terug, dat ik het ook heeeeeeeeeeel erg gezellig vond, en dat we zeker nog zouden afspreken.
Toen kreeg ik een berichtje:
"ik mis je eigenlijk nu al... de warmte in je stem, de eerlijkheid in je ogen, ..."
(etc... ik ken het niet helemaal van buiten
't Is ook al zo lang geleden hé! )
Ik begon prompt te huilen...
Ik stuurde terug: "oh alsjeblieft, zeg zo'n lieve dingen niet...! straks krijg ik nog voor de eerste keer in mijn leven spijt dat ik een lief heb... "
En hij: "maar als ik het niet zeg, krijg ik straks misschien heel mijn leven spijt dat ik het niet heb gezegd... "
(* bleit bleit *)
Ik heb daar gesprekken over gehouden met zoooveeeeeeeeeel vrienden en vriendinnen... Iedereen steunde me ongelofelijk, gaf me raad, ...
Sam (toenmalig lief) voelde ook wel dat er iets aan de hand was, ik zag er niet uit, sliep amper, at amper ( behalve wanneer het spaghetti was, dat laat ik nergens voor )
De zaterdag daarop hadden we weer afgesproken in den avenue (drie dagen later was dat), en weer was het zooooooooo gezellig...
Ik had echt de ware gevonden, over alles kunnen praten, met dezelfde dingen lachen, dezelfde interesses...
En toen gingen we muziek maken bij den bart thuis, voor de rest weinig gebeurd
De dag daarna, de zondag dus, gingen we weer muziek maken, maar deze keer bij jan thuis
Ik met mijn fietsken helemaal naar balen-wezel (drie kwartier onderweg geweest! ), en het was de moeite...
We hadden ons keigoed geamuseerd, en toen Kelly, Dieter (publiek) en Bart (basgitaar) er vandoor gingen, bleef ik daar nog even.
Ik had echt nog geen zin om naar huis te gaan, en dus zaten we daar met z'n tweeën...
Cd'tje op...
Zalige knuffelrock...
We wisten allebei niet goed wat zeggen of doen, en toen stelde jan voor om te dansen
We hebben een uur staan dansen, op de meest romantische muziek die je je kan inbeelden...
Elkaar strelen, kusjes in de hals, minutenlang in elkaars ogen kijken...
Het was zalig...
En toen wist ik het zeker... Sam zou niet veel langer bij mij blijven horen...
Ik had er wel de moed niet voor, de maandag erna (de volgende dag dus) heb ik Sam een beetje ontweken, na het school (normaal bleven we altijd een half uur drie kwartier staan plakken), ben ik direct huilend naar huis gereden, zonder kus, zonder knuffel...
Diezelfde avond kreeg ik van jan het berichtje dat me de moed gaf Sam vaarwel te zeggen (zit nog altijd in mijn gsm):
"Lieveke ge zijt de eerste waar ik dit zo rap tegen ga zeggen, maar van u ben ik zeker: schatteke ik hou van je!! dikke knuffel en kusjes jan"
De dag erna waren jan en ik een koppel, en dat zijn we nu nog altijd...
Mucho in love...
We hebben ups, we hebben downs, maar we blijven ervoor gaan...



dit verhaal heb ik gecopypasted uit een ander topic hoor (http://www.scholieren.be/forum/viewtopic.php?t=3984), ik ga dat niet altijd opnieuw typen

straks naar de fuif met sam jan had niks te zeggen zei ie, wij tweeën moesten en zouden nog eens samen weggaan


naja
kussiessssss

elke
xxx
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 18:22
22B
Avatar van 22B
22B is offline
Ik heb mijn vriendin ontmoet op TMF-chat. Eerst een hele tijd gesmsd, gebeld en gechat, en 4 maanden geleden elkaar ontmoet. Vonk sloeg toen helemaal over! Alleen ze woont zo verrekte ver weg (240 km...)

/\\/\\zzls
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 18:47
lieve
lieve is offline
IK HEB ER GENE!!!!!!!!!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:23
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
Via Psygologie forum scholieren.com
Mail en toen ze geen internet meer had gingen we bellen
en daarna meeten.
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 22:01
SCiENTiST
Avatar van SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
lieve schreef:
IK HEB ER GENE!!!!!!!!!
/me ook nie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie waar en en hoe heb jij je vriend(in) ontmoet?
Patataap
14 13-01-2013 19:54
Psychologie Angst voor vreemde mensen, hoe denk JIJ daarover?
Laura*
6 25-09-2009 13:47
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 12:25
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze
Ieke
0 13-02-2004 09:02
Liefde & Relatie Hoe heb jij je liefje ontmoet?
NightQueen
46 21-02-2002 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.