Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 22:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Deze nieuwe serie op bnn was vandaag voor t eerst te zien op televisie. Hij is op de zelfde manier opgebouwd als finals en aangezien ik finals superleuk vond, heb ik vanavond ook gekeken. Ik vond t leuk, ik vind t een leuke manier van acteren. Toch vond ik finals leuker, ook omdat je toen in t begin niet wist of t nou echt was of niet. Wie kent finals en cut! en wat is jullie mening?
Iemand ook 'Najib en Julia' (daarna) gezien? Ook een nieuwe serie, van Theo van Gogh, bij de KRO. Ik ben benieuwd.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Oud 14-01-2003, 06:44
Vlindertje84
Avatar van Vlindertje84
Vlindertje84 is offline
Ik heb het laatste kwartier gezien van Najib en Julia gezien, tja eerst Friends he. Leuke serie!!
Oud 14-01-2003, 11:43
T*
Avatar van T*
T* is offline
Ik vond het wel een beetje heel erg op elkaar lijken.. cut en finals dus...



maar Frits!!!

hahahaa
__________________
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack.. not rationality.
Oud 14-01-2003, 20:36
laula
Avatar van laula
laula is offline
Citaat:
T* schreef:
Maar Frits!!!

hahahaa
Tsja, t is weer ns wat anders, he

En ja, t lijkt wel op finals, maar iets nieuws is ook wel ns leuk, ipv finals uit te blijven kauwen
Oud 14-01-2003, 21:09
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Oh, shit vergeten

Finals zat ik eerst ook te denken van: He, is dat nou echt of gespeeld? Maar toen zag ik die nieuwe presentator van Yorin (die jongen), nou toen wisk t wel . Wat n sukkel trouwens
__________________
I'll find you.
Oud 14-01-2003, 21:31
JizzyKid
JizzyKid is offline
Ik heb Finals wel gevolgd, werd vorig jaar iedere vrijdagmiddag op BNN herhaald. Ik vond Finals goed tot het laatste seizoen, met al die meiden. Het hele idee was weg. Die serie in Spanje, waarin de hele groep naar Spanje gaat, vond ik echt goed!!!
Die Arie Boomsma (van Yorin) is inderdaad een loser.

Cut! lijkt er inderdaad wel erg op , maar het is jammer dat je nu weet dat het niet echt is. Aan de andere kant gebeurt er wel meer en is het idd iets heel nieuws (met nieuwe cast enzo). Alleen vind ik het een beetje onrealistisch(die dingen die daar in 1 week gebeuren gebeuren bij mij op school nog niet in 6 jaar), maar het is wel leuk om naar te kijken.
__________________
The older you get the more rules they are going to try and get you to follow. You just gotta keep on livin man! L-I-V-I-N!
Oud 15-01-2003, 16:07
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik vond finals heeeel leuk, behalve dan die laatste serie met alleen die meisjes. Daarom heb ik naar cut! gekeken, en ik vond het leuk al zijn de dingen die geburen wel heeel vreemd.. jammer dat nu niet gedacht wordt dat het echt is, zoals in het begin bij finals

ik heb ook naar Najib & Julia gekeken en daarvan weet ik het nog niet. beetje vreemd ook om aan het begin te laten zien hoe het afloopt, maar ik geloof dat ik ook dit een leuke serie vind
Oud 15-01-2003, 18:02
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Oh, shit vergeten

Finals zat ik eerst ook te denken van: He, is dat nou echt of gespeeld? Maar toen zag ik die nieuwe presentator van Yorin (die jongen), nou toen wisk t wel . Wat n sukkel trouwens
Idd, dat d8 ik nu ook

Finals vind ik overigens wel een leuke serie, met dat hele camera-gebeuren lijkt het niet zo sterk op een soap
Oud 15-01-2003, 22:50
T*
Avatar van T*
T* is offline
mjah ik vind het concept op zich wel leuk, en sowieso is de eerste aflevering gelijk dramatisch (geleerd van finals en gelijk kijkers trekken)

maar de nieuwigheid is er toch wel een beetje vanaf denk ik..
en ik kan me waarschijnlijk niet zo goed meer identificeren met dat middelbare school gevoel..

mnah wacht nog even op de volgende aflevering.. hoewel ik in het voorstukje ding al een duidelijk drama zag..
__________________
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack.. not rationality.
Oud 16-01-2003, 08:50
Debris
Debris is offline
heb t allebei gezien, wel leuk idd
__________________
the bright light is the end of the black light district
Oud 16-01-2003, 09:02
Verwijderd
argh ik wil t nou wel zien, vriendin uit mijn klas speelt erin

ze krijgen trouwens geen script vogekauwd maar een opdracht, doe gemeen tegen die en die en schop m (voorbeeldje)
Oud 16-01-2003, 10:52
heldin
heldin is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
argh ik wil t nou wel zien, vriendin uit mijn klas speelt erin

ze krijgen trouwens geen script vogekauwd maar een opdracht, doe gemeen tegen die en die en schop m (voorbeeldje)
dat was bij finals toch ook?
vb. er lag toen een jongen in het ziekenhuis en zn vriendin ging naar binnen, de rest wachtte buiten. zij kreeg toen te horen dat ie dood was, toen ze dat aan de anderen vertelden wisten zij dat nog niet waardoor er best wel echte reacties kwamen.
Vind ik wel een gave vorm van acteren

en wie is je vriendin?
Oud 16-01-2003, 10:56
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
mijsje schreef:
dat was bij finals toch ook?
vb. er lag toen een jongen in het ziekenhuis en zn vriendin ging naar binnen, de rest wachtte buiten. zij kreeg toen te horen dat ie dood was, toen ze dat aan de anderen vertelden wisten zij dat nog niet waardoor er best wel echte reacties kwamen.
Vind ik wel een gave vorm van acteren

en wie is je vriendin?
Marlous mag ik hopen....
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 16-01-2003, 13:38
Verwijderd
Hmz, ik heb het gekeken ja..

Ik vond het best leuk eigenlijk, dus ik ga het wel blijven kijken.. In helemaal het begin in de klas zat dr nog een jongen van mn school bij maar op de werkweek was hij weg..

2 gezichten kwamen me trouwens sowieso echt zwaar bekend voor, die met die neuspiercing en die euh.. ja.. blond haar, die ook 1 camera had..

Mja, en zulke drama's kunnen toch echt wel gebeuren in 1 week hoor.. Ik weet echt wel werkweken van mijn school die uiteindelijk gewoon zelfs halverwege zijn afgelast, of een ongeluk in de pyreneën waar een helikopter en alles aan te pas moest komen en de leraar uren moest rennen om de bewoonde wereld te vinden etc.

Najib en Julia ook wel leuk, gezien het na Cut! komt zal ik dat ook wel gaan volgen
Oud 16-01-2003, 18:13
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
beetje vreemd ook om aan het begin te laten zien hoe het afloopt
maar aangezien het een moderne bewerking op Romeo en Julia is, is het einde toch al geen verrassing meer. Daar gaat t ook niet om.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-01-2003, 14:10
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
komt dat maandag de 20ste weer?
Want k had het vorige x gemist (Najib en Julia)
en ik wil dat wel graag volgen

dat cut! heb k nog nooit van gehoord maar ben k wel benieuwd na aangezien k finals fan was
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Oud 17-01-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Marlous mag ik hopen....
jep
Oud 17-01-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
dat was bij finals toch ook?
vb. er lag toen een jongen in het ziekenhuis en zn vriendin ging naar binnen, de rest wachtte buiten. zij kreeg toen te horen dat ie dood was, toen ze dat aan de anderen vertelden wisten zij dat nog niet waardoor er best wel echte reacties kwamen.
Vind ik wel een gave vorm van acteren

en wie is je vriendin?

zo gaat t hier ook, niemand weet van elkaars opdrachten af zeg maar
Ads door Google
Oud 17-01-2003, 18:16
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
stout! schreef:
maar aangezien het een moderne bewerking op Romeo en Julia is, is het einde toch al geen verrassing meer. Daar gaat t ook niet om.
nou uhm, dat van die drugs en dat geode op die boot is niet echt vreselijk te verwachten
Oud 17-01-2003, 19:39
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik vind cut! beetje slap aftreksel van Finals en een beetje overdreven. Najib en Julia heb ik niet gezien.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Oud 20-01-2003, 18:14
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Vanavond weer kijken... ik vind het écht leuk!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 20-01-2003, 23:12
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
jep
Sjoooow, ruilen??
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 21-01-2003, 01:28
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Sjoooow, ruilen??

Oud 21-01-2003, 12:01
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
bdw, is die Julia van Najib en Julia dat meisje van zo'n uitzendbureaureclame waarin ze zo zegt: eerrrrrrrst nog even mn werrrk afmaken?
__________________
Neen.
Oud 21-01-2003, 12:15
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik vind Julia toch wel een beetje irritant
Advertentie
Oud 21-01-2003, 14:05
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
bdw, is die Julia van Najib en Julia dat meisje van zo'n uitzendbureaureclame waarin ze zo zegt: eerrrrrrrst nog even mn werrrk afmaken?
Ja das dezelfde .

Ik vind die Mark uit cut! trouwens wel een heeele leuke jongen .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-01-2003, 14:11
T*
Avatar van T*
T* is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
bdw, is die Julia van Najib en Julia dat meisje van zo'n uitzendbureaureclame waarin ze zo zegt: eerrrrrrrst nog even mn werrrk afmaken?
zij deed ook eerst mee aan "ben ik in beeld" (oid) van Bnn volgens mij.. toen vond ik haar ook al niet leuk.. en nu is ze toch nog op tv gekomen!
raar programma was dat overigens wel.. allemaal mensen die probeerden zoveel mogelijk op tv te komen..
__________________
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack.. not rationality.
Oud 21-01-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef:
ik vind Julia toch wel een beetje irritant
Ik helemaal niet eigenlijk.. Zeker ook een heel erg mooi meisje, en die rrrr ja okeej.. maar dat past wel bij de (hockeytrutje)rol die ze speelt
Oud 21-01-2003, 17:42
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Najib en Julia is goed! Echt leuk, en dat meisje is zo knap he
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 21-01-2003, 19:28
Rj's_engeltje
Avatar van Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Als ik het goed heb gehoord, gebruikten ze gisteren in Cut! gewoon dezelfde muziek als in Finals....Finals was leuk omdat het nieuw was, omdat iedereen zich afvroeg of nu echt was of niet. Bij Cut! is die spanning en het nieuwtje er natuurlijk allang af.

Finals heb ik trouwens altijd gevolgd, vond ook die laatste serie niet zo ontzettend goed, maar Spanje was super (en super geacteerd!)
__________________
* Ik hou van mijn mannetje (K) *
Oud 20-08-2004, 16:37
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
cut roelt
__________________
Steady as the goes.....
Oud 20-08-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
freakyfire schreef op 20-08-2004 @ 17:37 :
cut roelt
wil je daar voortaan geen 1,5 jaar oud topic meer voor uppen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [enquete]
phink
41 26-02-2006 15:46
Films, TV & Radio ''Cut''
MissGreeny
88 04-03-2003 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.