Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 20:14
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Oke ik had nooit echt verwacht dat ik hier ooit mijn verhaal neer zou poten maar toch.

Kijk dit verhaal is een beetje lang. Het begint vorig jaar een jaar geleden op het stuntfeest (laatste schooldag) van mijn oude middelbare school. Ik was zelf al 2 jaar van school af maar een vriend van mij en ik besloten toch er heen te gaan.

Toen zag ik daar op eens een meid, waarvan ik dacht dat het een vage basisschool vriendin van mijn ex was, mijn ex zij immers ze zwaait altijd na je op het werk. En het meisje dat ik zag staan ook. Ik dacht praat er ff mee. Vet gezellig, bleek ze op het einde van de avond iemand anders te zijn dan ik dacht, ze kende mij immers van het feit dat ik daar werk.

Nou twee weken later, gala van mijn oude middelbare school. Ik had op één of andere manier weer eens kaartjes kunnen regelen. Na dat de avond opgang was, kwam ik haar weer tegen. Ze zwaaide van de andere kant van de zaal en ik dus daar heen. De hele avond gezellig gepraat met zijn tweeën en op het einde gezoend.

Weer een hele tijd elkaar niet gezien, tot dat wij een feest organiseerden met de vriendengroep, hadden mijn vrienden haar op één of andere manier gevonden en uitgenodigd. Die avond kwam ik haar tegen in de kroeg. Ik vet zenuwachtig en verloor al mijn normale vlotte praatjes, maar zij vulde de stilte door mij te zoenen. Nou dat zag er allemaal redelijk rooskleurig uit. Ze kon helaas niet op het feest komen, maar we hadden afgesproken wat af te spreken. Maar kwam niks van en kwamen elkaar een hele tijd niet tegen.

Een jaar vloog voorbij (kwamen elkaar één keer in nijmegen op een studentenfeest ff tegen maar verder niet). Ik had weer een vriendin maar dat liep niet zo. Ik al twijfelen om het uit te maken en tijdens dat gesprek had ik het ff met een maat van mij over dat meisje van vorig jaar en dat ik haar sindsdien nooit echt meer gezien had en wat voor een verloren kans dat was. En ik besloot tegelijk het zondag met mijn vriendin uit te maken

De volgende dag (dus vorige week vrijdag), kwam ik het meisje van het gala ineens tegen in de trein. Later op school. Op het station, overal. Die avond had ik gala van mijn vriendin (ook op mijn oude middelbare school) en wie staat daar op eens voor me. Het meisje van vorig jaar, ze sprak me gelijk aan over vorig jaar enzo. Vet gezellig gekletst, maar ja ik moest het gesprek afbreken want mijn vriendin was er ook nog. De hele avond over en weer gelachen. Ik haar die avond gesms'd dat ik het gala vorig jaar ook leuker vond.

Ondertussen heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin, het liep gewoon niet meer.

Maar nu, probleem het nummer van het meisje van het gala was het nummer van een jaar geleden. Ik weet dus niet of ze mijn sms gehad heeft. Ook kan ze denken dat ik nog bezet ben, of ze ziet me gewoon niet zitten dat kan ook. Maar ik wil deze kans gewoon niet laten gaan. Ik wil niet weer wachten tot ik haar over een jaar zie (terwijl ze gewoon nog geen 300m hiervandaan woont), iemand tips?
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends

Laatst gewijzigd op 16-06-2004 om 21:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 20:22
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
300 m.

Ga naar haar huis en bel aan, vraag of ze mee wil naar -weetikveelwat-

succes!
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 20:53
Verwijderd
En als je niet durft langs te gaan: bel op honderd verschillende tijdstippen naar dat mobiele nummer. Als je altijd gelijk dr voicemail krijgt, of heel iemand anders dan heeft ze waarschijnlijk een ander nummer. En moet je alsnog voor haar deur gaan staan. Maar dat lijkt me wel een overkomelijk probleem. Je kan trouwens ook gewoon een kaartje sturen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:42
Verwijderd
Gala's zijn wel je favoriete tijdsbesteding hè?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:49
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2004 @ 22:42 :
Gala's zijn wel je favoriete tijdsbesteding hè?
ja daarom is het ook zo'n mega toeval
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 22:17
Jones
Bel het nummer? Neemt ze op, prima. Ga dan meteen wat drinken en zeg dat je der niet uit je hoofd kan krijgen (of iets in die richting ) Neemt ze niet op of krijg je iemand anders regel dan der nieuwe nummer. Als je vrienden in staat waren haar uit te nodigen moet er vast wel iemand zijn die haar wat beter kent? Vraag gewoon wat rond enzo. Als je het graag wil moet dat te doen zijn
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 22:22
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
je bent 20

u should be man enough to go over there and give her anal...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 22:22
Kadaver
Kadaver is offline
'Het meisje van het gala...'

Ja met die zin zit ik nu ook in mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 06:58
Verwijderd
300 meter, wat is dat nu???
wees een vent, schop je loden schoenen uit en stap erop af met een blik als Ron Jeremy, de rest gaat vanzelf.....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 08:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Als je weet waar ze woont, zou ik haar een brief schrijven waarin je alles schrijft over hoe je over haar denkt, over hoe je je voelt enzo en dat je d'r vaker wilt zien?

300 meter; je hoeft niet eens een postzegel te kopen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 08:43
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
tering, als je weet waar iemand woont, en et is 300 meter?

nou, dan zou ik et wel weten...

hup erheen
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 08:59
meisje020
meisje020 is offline
OOH WAt erg zeg dat je elkaar steeds uit het oog verliest ik zou echt flippen man!!
MAar gewoon zoeken Naar haar.
Het kan niet anders dan dat jullie de waren voor elkaar zijn want jullie komen elkaar gewoon overal tegen

heeeeeel veel succes met vinden

ps. en inderdaad als jullie zo vlak bij elkaar wonen had je al lang actie kunnen ondernemen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 09:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-06-2004 @ 09:13 :
Als je weet waar ze woont, zou ik haar een brief schrijven waarin je alles schrijft over hoe je over haar denkt, over hoe je je voelt enzo en dat je d'r vaker wilt zien?
Euh, nou, dat kun je dus beter niet doen.

Gewoon een keer aanbellen van "hoi zullen we een keer wat afspreken" komt stukken beter over.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 09:10
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-06-2004 @ 10:00 :
Euh, nou, dat kun je dus beter niet doen.

Gewoon een keer aanbellen van "hoi zullen we een keer wat afspreken" komt stukken beter over.
Blijkbaar durft die dat niet anders had die hier geen post geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 09:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-06-2004 @ 10:10 :
Blijkbaar durft die dat niet anders had die hier geen post geplaatst.
Als je dat al niet durft nadat die meid je 2 keer gezoend heeft ben je IMHO wel vrij kansloos.

Edit: voordat bepaalde FBs gaan zitten mekkeren; kansloos alsin dat hij bij haar geen kans maakt

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 09:25.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 09:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-06-2004 @ 10:16 :
Als je dat al niet durft nadat die meid je 2 keer gezoend heeft ben je IMHO wel vrij kansloos.
Okee.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 09:35
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-06-2004 @ 10:00 :
Euh, nou, dat kun je dus beter niet doen.

Gewoon een keer aanbellen van "hoi zullen we een keer wat afspreken" komt stukken beter over.
mee eens

zo'n brief komt meteen zo wanhopig over. Dat moet je ook niet hebben. En waarom zou je niet durven aanbellen? Je bent haar al zo vaak tegen gekomen en al zo vaak een gesprek begonnen. Als ze jou ziet begint ze ook meteen te zwaaien dus ze zal het heus niet gek vinden als jij opeens voor haar deur staat.

Je weet toch wel hoe ze heet mag ik hopen hè??
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:57
Tanika
Tanika is offline
HEJ!
Het is dus echt o-ver-duidelijk dat er toch wel een soort van chemie/vonk tussen jullie is!! Ga als een gek achter haar aan! Zoek haar op, weetikveel! En.. wat heb je te verliezen?? Ga er gewoon voor, en zie wel waar het schip strand!!
__________________
Van de fiets van Piet van Pa gevallen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2004, 11:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon haar opbellen op dat mobiele nummer en aangezien je haar gewone adres weet eens een keertje thuis opbellen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 15:16
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Nou bedankt voor alle tips, kijk dat brief schrijven vind ik niks, komt inderdaad wanhopig over. Ik chech ff of ik haar bij het EK voetbal kijken niet tegen kom en anders ga ik denk ik haar ma ff bellen ofzo.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 15:51
fractuur
fractuur is offline
Waar wacht je nog op? Lopen!
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 22:42
Yora
weeje!! Bel haar gewoon lekker op joh maak het niet zo moeilijk voor jezelf het is gewoon duidelijk dat ze jou in ieder geval aardig vind spreek af om iets leuks te doen geniet van haar presence en zie hoe het verder loopt toch!! JAH TOG??!! Anders is het zo zonde lol ik weet hoe je je voelt ^_^ komt wel goed joh, maar blijf niet wachten tot jullie elkaar weer ergens tegen komen kiddo
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 09:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
En en en?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 18-06-2004 @ 16:51 :
Waar wacht je nog op? Lopen!
Idd.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:48
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-06-2004 @ 10:30 :
En en en?
en nu heeft hij dus echt geen tijd meer om te forummen als het goed is dan
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 15:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Myuki schreef op 21-06-2004 @ 14:48 :
en nu heeft hij dus echt geen tijd meer om te forummen als het goed is dan
We willen een live verslag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gala
Blwn
3 24-11-2016 07:47
Liefde & Relatie Vragen Voor Gala
Sven1223
16 11-01-2010 15:42
Vrije tijd Sportfototopic!
barbara.inc
32 07-01-2006 12:20
Verhalen & Gedichten Gala 2005
Verwijderd
6 19-12-2005 16:55
Liefde & Relatie Hoe was jouw laatste zoen?
Aristidis
247 12-01-2005 08:57
Muziek Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie?
Severus
87 30-10-2002 15:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.