Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 15:41
Asswhoopin
Avatar van Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Ik stel misschien een hele stomme vraag maar....

Is het zo dat de pil slikken tijdens het ongesteld zijn gevaarlijk? Want door de pil te slikken stopt het proces toch? Kan ze hierdoor op lange termijn onvruchtbaar van worden? of iets anders dergelijks. Ik zou dit graag willen weten want mijn vriendin is dit weekend ongesteld en ze wil het tegen houden, door de pil blijven te slikken. om dan toch sex te kunnen hebben want ja, we hebben elkaar al twee weken niet gezien en nu komt het zo uit. Graag zou ik willen weten of er risico's aan vast zitten. Om het nog te kunnen overwegen. Dus een goed advies is welkom
__________________
I'll Whoop Your Ass
Oud 07-03-2003, 15:45
poesiefox
poesiefox is offline
Niet gevaarlijk. Verder verwijs ik je naar het grote piltopic op lichaam en gezondheid. Lees ook de bijsluiter goed door, die doen ze er niet voor niets bij. Jullie hebben er duidelijk nog niets van begrepen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 07-03-2003, 15:56
cheela
Avatar van cheela
cheela is offline
lijkt me niet verstandig om je pil-slik-schema om te gooien, kan je lichaam wel eens van slag van raken. het is niet gevaarlijk ofzo maar als ik haar was zou ik gewoon de 2e strip erachter aan slikken dan stel je het 4 weken uit. doe ik ook wel eens als ik geen zin heb om weer ongesteld te zijn haha!
__________________
Toedeledokie
Oud 07-03-2003, 16:03
Verwijderd
mjah precies, gewoon geen stopweek hebben, maar volgens mij bedoelde hij dat ook
als je niet meer dan 2 pilstrippen achter elkaar slikt is het niet gevaarlijk (als je dat wel doet ook niet, maar dan krijg je buikpijn etc., en daarna erg zwaar bloedverlies)
en je kunt trouwens ook best sex hebben als je ongesteld bent
Oud 07-03-2003, 16:07
cheela
Avatar van cheela
cheela is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

en je kunt trouwens ook best sex hebben als je ongesteld bent
ja kan wel maar dat zou ik dus niet echt doen, lijkt me niks, en daar komt bij als ik ongesteld ben heb ik daar geen behoefte aan haha!!
__________________
Toedeledokie
Oud 07-03-2003, 16:08
toto
Avatar van toto
toto is offline
tis nie gevaarlijk ik ken mensen die al 2 jaar de pil aan 1 stuk door slikken en nog nergens last van hebben...
maar goed..echt gezond zou het ook niet zijn...

maar soms is het juist zelfs beter om de pil een aantal maanden (b.v 2 of 3) door te slikken omdat dit minder ernstig is dan de klachten die sommige meisjes krijgen bij menstruatie...

gewoon doen dus...
verder staat er van alles in dat boekie wat er bij komt... als je vriendin dat nou ff doorleest weet ze er alles over...
__________________
"ik geloof niet in sprookjes!'' zei ze en ze startte haar bezem
Oud 07-03-2003, 16:20
Ellesje
Ellesje is offline
het kan inderdaad, zonder dat het schadelijk is.
echter als ik het deed was m'n ritme gedurende die maand wel wat verstoord, maar ik weet niet hoe gevoelig zij daarvoor is.
Oud 07-03-2003, 16:22
Asswhoopin
Avatar van Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Dank jullie wel voor de reacties!

Mijn vriendin zei zelf al dat het niet gevaarlijk was, maar ik moest het gewoon even van andere mensen horen dat het in orde is.
En dat is blijkbaar!

lekker sexen dus
__________________
I'll Whoop Your Ass
Oud 07-03-2003, 17:14
Verwijderd
Ik denk dat dit wel naar het grote piltopic op L&G kan.

Maar goed.

Citaat:
Ik zou dit graag willen weten want mijn vriendin is dit weekend ongesteld en ze wil het tegen houden, door de pil blijven te slikken. om dan toch sex te kunnen hebben want ja, we hebben elkaar al twee weken niet gezien en nu komt het zo uit.
Het is in ieder geval niet zo dat ze zwanger raakt als je in de stopweek seks met r hebt. Maar het is ook niet ongezond om de pil door te slikken... doe ik ook wel eens als ik er in de laatste week één vergeet...
Oud 07-03-2003, 17:22
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Is niet gevaarlijk en een makkelijke manier om menstruatie uit te stellen. En idd.. daar heb je de bijsluiter voor heh!
Oud 07-03-2003, 17:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bo schreef:
Is niet gevaarlijk en een makkelijke manier om menstruatie uit te stellen. En idd.. daar heb je de bijsluiter voor heh!

Heeee, Bo! Hoe ging je eerste keer meid? Is alles meegevallen?
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 07-03-2003, 21:07
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Zie dit. Daar mogen al je vragen over de pil gesteld worden. Dit gaat dus dicht.


Topic gesloten.
__________________
http://www.scholieren.com
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Toch laten testen?
weetikhet
20 28-05-2007 19:59
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Seksualiteit De pil - een vreemde drug
Just Johan
7 28-01-2003 19:41
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.