Oud 21-08-2010, 19:42
FNG
FNG is offline
Ik heb niet echt een vraag eigenlijk, dit zal later wel naar voren komen in het verhaal, maar ik zit me zoals velen met zoveel vragen, die jullie waarschijnlijk ook niet kunnen beantwoorden, toch wil ik graag mijn verhaal kwijt en misschien de mening van buiten horen.

Even een verhaal rond mijn eigen persoontje, ben 18 jaar en werk in een supermarkt naast school. Daarnaast ben ik eigenlijk wel wat verlegen, al is dit overigens daar op het werk lang niet te merken.

Het begon lang terug, een meisje gaf, op een onverwachts moment voor mij, aan mij leuk te vinden. Ik wist niet wat te doen dankzij mijn verlegenheid en vooral omdat ik net uit een periode kwam waarin ik een ander meisje leuk vond. Dit was een collega van me en net als dat andere meisje dat ik eerder leuk vond, maar die nam ontslag. Een week later gebeurde dit, niet verrassends dus dat dit onverwachts was.

Lang durfde ik niks, heel lang kachelde het aan en zij deed wel veel dingen naar mij toe, lachen naar me als ik bij de kassa kwam, altijd gedag zeggen en ga zo maar door. Ik kreeg wel gevoelens voor haar maar door mijn verlegenheid en ook eigenlijk door het onverwachte waardoor ik ging twijfelen gebeurde er niks. We waren in elk geval weer twee maanden verder toen ik me dit besefde. Achteraf genomen werd het rond deze periode van haar kant veel minder dat gebeuren, tenminste herriner me er niet bar veel meer van, en dit had een reden wat later naar voren komt...

De tijd vloog voorbij en ik probeerde wat te doen en soms lukte dit. Lachde dan even naar haar in het magazijn bijv. zij werd toen wat rood zag ik. Maar er moet gezegd worden dit durfde ik lang niet altijd, ontweek haar eigenlijk ngo altijd soms een beetje. Iets waar ik niks meer aan kan veranderen.

Tot plots een moment in februari/maart, ik zat nog altijd met die twijfel van wat is het nou, ik moest eigenlijk meer zekerheid en had zelf niet het lef om er op af te stappen. Maar op een avond dat we samen werkte deed ze weer iets wat ik niet zag anakomen. We werkte weer samen, en toen ik het magaijzn voorbij haar kwam deed zij plots fliet wieuw naar mij, dat fluiten zeg maar.. Ik liep vervolgens weer langs haar terug en zag haar in mijn ooghoeken wel voorzichtig lachen, maar ik deed weer NIETS... Zij deed hierna direct diezelfde avond(lees minuutje later) gewoon wel weer normaal tegen mij zeg maar. En stelde gewoon een vraag, nog steeds kan ik me voor de kop slaan dat ik niks deed..

Er kwam weer zo'n periode waarin niet bijster veel gebeurde eigenlijk, alleen op een gegeven moment kreeg ik er weer een goed gevoel over. Ze deed weer dingen naar mij waar ik echt een goed gevoel bij kreeg. Lachen, altijd weer vrolijk gedag zeggen en in 9 van de 10 keer vragen alles goed en dit meerdere keren op zo'n dag, me echt plagen etc. Ik kreeg er echt een heel goed gevoel bij maar na een maand ving ik plots iets op: ze had al een vriend...

Ik ben uiteraard op een kleine research gegaan op hyves, hoorde ook een naam en al gauw had ik hem gevonden, al zie je niks van een relatie, op het eerste gezicht geen krabbels naar elkaar. NIKS. Als je wat verder teruggaat in de krabbelhistorie zie je wel wat over een vriendin(bij hem) en bij haar zie je in december krabbels van zijn kant*(heeft hij al verwijderd op zijn hyves). Uit die krabbels blijkt dat ze elkaar bij het uitgaan tegenkwamen en hij dus hier wél het initiatief nam. Dit was begin december. Hun eerste date zal ergens in begin januari geweest moeten zijn als ik het goed lees.

Tuurlijk, ik dacht bij mezelf toen ook van tja verloren kans en vergeten etc. Maar alles wat zij deed bij mij onthoud je dan toch, en juist dat het goed voor jou gevoel gaat en je ook denkt dat ze jou leuk vind en je dan dit hoort. En als er daarna ook weer dingen gebeuren waar je gewoon simpelweg een goed gevoel van krijgt als je verliefd ben op diegene..

Zo krabbelde ze me dat weekend daarna! Kwam haar tegen bij het uitgaan, veel gebeurde er niet. Elkaar ook nooit eerder tegengekomen etc. Ze kwam wel een paar keer bij mij staan dansen, ook wel even gepraat, maar veel gebeurde er niet. En als ze de volgende dag krabbelt(wat ze ook nooit deed naar mij) van vond je het leuk dan? ik vond het wel gezellig moet je vaker doen. Dan ga jer weer zitten hopen hé.

Sindsdien doet ze nog altijd zo als ze nu doet, lachen naar mij, mij plagen, we hebben ook lol samen, steeds weer gedag zeggen als ze we elkaar tegenkomen of elkaar zien of ze gaat lachen(vaak ook gewoon big-smile), dit doet ze zover ik zie in deze mate alleen naar mij. Ik weet ook wel dat ze makkelijk is tegen jongens zeg maar, maar niet in de mate die ze naar mij doet zover ik weet...

Sorry voor het ontieglijk lange verhaal, kan nog heel lang doorgaan maar brei er nu toch eecht een eind aan. IN elk geval zit ik nu toch met die vragen, wat moet ik ervan denken!? Ja ze heeft een vriend iets waar ik me echt niet mee wil bemoeien maar aan de nadere kant wil ik ook gewoon een relatie net haar, ik heb de kansen gehadm aar niet gepakt.. Baal hier heel erg van en kan mezelf voor de kop slaan...

Waarom deed ze dat moment bijv. in februari(dat fluiten) Zij kende die jongen in elk geval toen al en die relatie moet rond die tijd begonnen zijn denk ik,(feb/mrt).

Voor mij is het gewoon moeilkijk om hier afstand van te nemen zeg maar, ik vind haar echt leuk iets wat ik ook nooit aan heb haar kunnen laten zien..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2010, 20:22
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Als ze al een vriend heeft zal ik haar als ik jou was (op dit moment in elk geval) even uit je hoofd zetten. Maar je zou natuurlijk kunnen wachten tot het uitgaat... Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat ze aangeeft jou leuk te vinden en met je flirt terwijl ze een relatie heeft...? Ben je er wel zeker van dat ze een relatie hebben?

Je hebt het trouwens echt niet meteen verpest als je een paar keer 'niets' gedaan hebt hoor! Je zou haar nu toch alsnog kunnen laten weten hoe leuk je haar vindt? Het is helemaal niet raar dat je daar even mee gewacht hebt.

Ik denk dat je gewoon je hart moet volgen, en haar in elk geval laten weten dat je haar wel ziet zitten.

Succes ermee!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 21:00
FNG
FNG is offline
@Sudoku, bedankt voor je reactie!

Die eerste keer dat ze dat me leuk vond zeg maar had ze nog geen relatie, ze kende hem nog niet eens denk ik. In elk geval niet in die mate zeg maar.

Die tweede keer met het fluiten, tja weet niet of ze toen al een relatie hadden, misschien was het iets van en laatste kans/poging of wat... Geen idee..

Het haar laten weten durf ik echt niet denk ik.. Heeft meerdere redenen eigenlijk, ben al wat verlegen dus dat houdt het ziezo tegen bovendien weet ik dat ze een vriend heeft wat het ook lastiger maakt, en ik wil de sfeer tussen ons zeg maar niet verpesten. Altijd wel gezellig etc. En nu ze een vriend heeft wil ik dat zeker niet verpesten zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 21:07
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Aha, zo zit dat dus. Sorry, dan had ik het niet helemaal goed begrepen.

Als ik jou was zou ik gewoon zoveel mogelijk met haar optrekken, veel contact houden, haar laten weten dat je haar in elk geval waardeert (desnoods als 'gewone' vriendin) en wie weet groeit er dan wat uit. Maar je moet inderdaad oppassen dat je de huidige sfeer tussen jullie niet verpest door het te overhaasten. Aangezien ze nu een vriend heeft zal je toch echt moeten wachten.

Liefde is niet makkelijk.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 21:39
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik heb het helemaal gelezen en kom nu tot de conclusie dat Sudoku het al goed verwoord heeft. Uit je verhaal haal ik toch wat twijfel of zij een vriend ja of nee, dus misschien moet je dat nog even natrekken. Als ze inderdaad een vriend heeft, dan moet je een relatie voorlopig proberen te vergeten. Ikzelf vind het moeilijk om nog met zo iemand veel contact te hebben, maar blijf dat wel doen! Ze komt namelijk wel erg geïnteresseerd over.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 21:58
FNG
FNG is offline
Ja ze heeft wel een vriend weet ik eigenlijk sinds vandaag echt 100% zeker, ze zei het zelf namelijk tegen mij.(heeft ze nooit eerder gedaan)

Ze moest namelijk morgen vroeg opstaan en ik zei zo van waarom dat, tis zondag? Zij zei toen van nou ik heb een vriend en die is boer. Dit was eigenlijk ook de eerste keer dat ze het zelf ook echt zei tegen mij sinds najah atijd en ze hebben nu als het goed is toch een half jaar.

Later haalde ik dat weer aan dat ze er vroeg uit moet en toen zei ze(ongeveer, kon niet alles precies verstaan vanwege wat herrie van zakken) ook van wou nooit een boer als vriend, maar dat is iets anders gelopen en toen zei ik zo van nou dat heb ik in de gaten. Toen moest ze volgens mij wel een tikkie lachen, deed dit niet hield dit in ofzo zeg maar.

Maarja kan d'r niks aan veranderen. Heb het ten slotte zelf verpest..

Bedankt trouwens ngo voor het lezen! Wil het wel proberen vergeten, maarja dat wil niet altijd even makkelijk lukken eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 22:01
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Maarja kan d'r niks aan veranderen. Heb het ten slotte zelf verpest..
Daar ben ik het niet mee eens.
Wat heb je verpest dan? Je gaat toch gewoon netjes met haar om?
Je moet misschien wat meer leren durven, maar je hebt toch niets vreemds gedaan?
Dat zij een vriend heeft kan jij ook niet helpen.
Het is balen, maar geduld hebben is de oplossing.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 22:04
FNG
FNG is offline
Najah heb niet dingen gedaan die ik eigenlijk had moeten doen.. Toen ze het aangaf enzo. Durfde niet te laten zien aan haar dat ik haar leuk. Zij toonde altijd het initiatief eigenlijk... Daardoor heeft ze denk ik het idee gekregen dati k haar niet leuk vind ofzo...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 22:20
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Najah heb niet dingen gedaan die ik eigenlijk had moeten doen.. Toen ze het aangaf enzo. Durfde niet te laten zien aan haar dat ik haar leuk. Zij toonde altijd het initiatief eigenlijk... Daardoor heeft ze denk ik het idee gekregen dati k haar niet leuk vind ofzo...
Dat is inderdaad jammer, maar je hebt het echt niet meteen verpest.
Zo ben jij nu eenmaal, je moet je gewoon nog een beetje over je verlegenheid heenzetten.
Het is echt niet meteen afgelopen hoor. Wacht het een tijdje af.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 23:39
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Je hebt het niet verpest. Hier moet je van leren. Verlegenheid moet je je overheen zetten. Ik zeg ook niet zo maar tegen een meisje dat ik haar leuk vind. Zo langzamerhand heb ik wel ondervonden dat je er niet te lang over moet denken, want voor je 't ben je te laat en heb je al die tijd over haar gedacht en gepiekerd. Word je alleen maar verlegener van en onzekerder, als je begrijpt wat ik bedoel.

Er zwemmen meer vissen in de zee.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 00:12
FNG
FNG is offline
Weet ook dat ik vsan moet leren. Dat heb ik ook wel gedaan, je weet hoe je dingen moet aanpakken nu, mocht het gebeuren...Maarja dat is nu te laat..

Maar echt, als ik niet wist dat ze eenv riend had had ik nu echt gedacht met haar gedrag dat ze me leuk zou hebben gevonden... Dat had ik ook al de laatste tijd voordat ik erachter kwam.. Soms denk ik misschien is het gewoon vriendelijkheid, tis gewoon echt lastig...

Neemt niet weg dat ik nog altijd baal van dat moment, dat ik niks deed en gewoon droog oow antwoordde er meer nie t uitkwam... En uiteraard zwemmer er meer vissen in zee, maar wil deze net hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.