Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2015, 12:36
annedeleer
annedeleer is offline
Ik denk er aan om een site te beginnen met tv serie streaming, het is en soort voetballivestream.tv alleen dan series. Ik heb iemand die geweldig design gaat doen. is er hier iemand die ervaring heeft met sites met 'heavy content' veel streaming; waar zal ik het hosten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2015, 12:44
Verwijderd
De site waarnaar je verwijst streamt zelf helemaal niets. Heavy content en veel streaming zal er dan ook niet aan de orde zijn. De vraag die je stelt is derhalve totaal niet relevant. Mocht je toch wel zelf willen gaan streamen, dan wens ik je veel succes, is illegaal. Daar valt natuurlijk omheen te werken maar als je op een scholierenforum om tips komt vragen, dan vrees ik het ergste.

Wat is je verdienmodel? Reclameklikjes?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 12:47
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als je legaal wil streamen moet je dus contracten sluiten met de makers van de content. Die gaan niet een contract sluiten met een hobbyclubje dat nog totaal geen kijkers heeft en daarvoor contracten met grote spelers als amazon en netflix verliezen, die vaak eisen dat zij de enige uitzendrechten krijgen.

Dus als je serieus iets wilt doen moet je een site kopen die al veel bezoekers heeft en daar de streamingactiviteiten aan toevoegen. Of je zet het op en gaat amateurvideo's streamen en weet daar dan iets leuks van te maken.
In principe host een site met heavy content zelf, zodat ze geen last hebben van andere websites en hun bezoekerscyclus. Anders moet je een hoster zoeken die een server exclusief aan jou wil verhuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Hoe/waar begin ik met het lezen van poezie?
Mlzzy
3 24-10-2016 15:11
Studeren Websites voor studentenwoningen, etc.
Pielopalotta
4 29-08-2016 18:34
Software & Hardware Bug in website code
mueslireep
4 02-11-2007 20:18
Software & Hardware [I-net] Kan bepaalde websites niet openen
Big D
10 13-05-2006 19:59
Software & Hardware Je website online kunnen onderhouden enz
LexCi
13 03-03-2006 17:14
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.