Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2016, 21:22
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
heeft iemand een idee hoeveel treinsurfen je kost als je wordt gepakt dus van den haag naar Rotterdam bijvoorbeeld? en jaja het is gevaarlijk. en als je zoiets op youtube zet mag dan tegen je worden gebruikt?

Groeten, Lekkerbezig03
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2016, 21:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou je dat willen doen? Hier nog een artikel over een jongen die er voor is opgepakt: http://www.metronieuws.nl/amsterdam/...urfen-opgepakt

Er staan helaas geen bedragen in.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 21:30
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
voor de leuk, adrenaline kick en misschien een kleine trend zetten zou ook wel leuk zijn maar die hoeft niet perse
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 22:29
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ken je niet beter eerst naar Psychologie-subforum?
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 22:58
Verwijderd
Ik heb bij "leuk" toch iets anders in mijn hoofd dan een achterlijk levensgevaarlijk idee waar je anderen een groot trauma mee op kunt laten lopen. Maar misschien ben ik ouderwets.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 06:18
Verwijderd
Citaat:
voor de leuk, adrenaline kick en misschien een kleine trend zetten zou ook wel leuk zijn maar die hoeft niet perse
'Een kleine trend zetten.'

Jij wil dat anderen hun leven ook gaan wagen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 16:35
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
Daantjer help jij met een forum op te zetten
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 16:37
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
Enilorac, ben gestoord, maar niet gek he. zal het natuurlijk op zoon veilig mogelijke manier doen. al kan der altijd nog wat mis gaan, maar natuurlijk kan er wat mis gaan. en ja weet wat de risico's zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 16:40
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
luci, nee ik wil niet dat anderen hun leven wagen voor mij, maar ik weet wel zeker dat er meer mensen zoals mij zijn die het ook willen proberen of zelf meerderen keren willen doen. en misschien wat aanwakkert om voor hun dat laatste zetje te geven om het ook te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Enilorac, ben gestoord, maar niet gek he. zal het natuurlijk op zoon veilig mogelijke manier doen. al kan der altijd nog wat mis gaan, maar natuurlijk kan er wat mis gaan. en ja weet wat de risico's zijn.
En je plan is dan om van Rotterdam naar DH te treinen? Je weet dat treinen ongeveer 100 km/u reizen? (deadlock naamzoek, jij kunt hier vast mee nuttigs over zeggen) Hoe wil je dat veilig doen? Heb je je hoofd wel eens naar buiten gestoken als je in de auto op de snelweg zit? Tering zeg.
En dat jij die risico's wil nemen, dat is prima. Maar laten we er even vanuit gaan dat jij met je domme kop van zo'n trein afdondert. Wat dacht je van de machinist van zo'n trein die over je heen rijdt? De mensen die er in zitten en je afgereden tenen voorbij zien vliegen? De mensen die het zien gebeuren en al jouw stukjes om de oren krijgen? De arme mensen die alle stukjes moeten verzamelen die kapot gereden zijn? Die moeten er maar meer leven dat jij "voor de kick" een achterlijk idee uitvoert en hen een trauma aanjaagt?
Ik vind het behoorlijk gestoord. Of gek. Of idioot. Of achterlijk. Wat je het dan ook wil noemen. Dommie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 20:45
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
Enilorac
Citaat:
lekerbezig03 schreef:
Enilorac, ben gestoord, maar niet gek he. zal het natuurlijk op zoon veilig mogelijke manier doen. al kan der altijd nog wat mis gaan, maar natuurlijk kan er wat mis gaan. en ja weet wat de risico's zijn.

En je plan is dan om van Rotterdam naar DH te treinen? Je weet dat treinen ongeveer 100 km/u reizen? (deadlock naamzoek, jij kunt hier vast mee nuttigs over zeggen) Hoe wil je dat veilig doen? Heb je je hoofd wel eens naar buiten gestoken als je in de auto op de snelweg zit? Tering zeg.
En dat jij die risico's wil nemen, dat is prima. Maar laten we er even vanuit gaan dat jij met je domme kop van zo'n trein afdondert. Wat dacht je van de machinist van zo'n trein die over je heen rijdt? De mensen die er in zitten en je afgereden tenen voorbij zien vliegen? De mensen die het zien gebeuren en al jouw stukjes om de oren krijgen? De arme mensen die alle stukjes moeten verzamelen die kapot gereden zijn? Die moeten er maar meer leven dat jij "voor de kick" een achterlijk idee uitvoert en hen een trauma aanjaagt?
Ik vind het behoorlijk gestoord. Of gek. Of idioot. Of achterlijk. Wat je het dan ook wil noemen. Dommie.

Dit is natuurlijk nooit helemaal 100% veilig te doen. ik ga binnen kort ook naar centraal station met een vriend om te kijken en te bespreken hoe we dit het best kunnen aanpakken. zullen wij geen goede manier vinden zullen we helaas dit in Nederland moeten afblazen. maar daar is dan wel weer een makkelijke oplossing voor anderen treinen in het buitenland. en als ik val denk ik dat de mensen het niet 1, 2 ,3 door hebben, omdat ze mij niet zien. alleen de mensen die mij als eerst vinden en moeten opruimen, en ja daar kan ik mee leven (of doodt gaan).

Laatst gewijzigd op 22-03-2016 om 07:51.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 21:00
Verwijderd
Jij wil je leven wel geven 'voor de kick'?

Het spijt me zeer, maar je klinkt echt als een egoïstische idioot.

Laatst gewijzigd op 21-03-2016 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 21:11
Verwijderd
Wat ben jij een achterlijke lul zeg.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 22:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lijkt me fijn, een agent bij je ouders op de stoep die aan je ouders moet uitleggen wat jij jezelf hebt aangedaan. Mogelijk denken ze dat je een zelfmoordpoging hebt ondernomen.
Je bent nog jong, hebt een heel leven vol kansen voor je. Je doet mensen in je omgeving intens veel verdriet als het toch mis gaat. Waarom ga je niet, volledig legaal, abseilen van de Euromast, of bungeejumpen? Dat is niet gratis, maar geeft ook een kick. Zonder het risico dat het je laatste daad is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 22:52
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
kun je niet eerst je organen doneren? hebben anderen er nog wat aan...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 07:52
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
Jesus, alsof jullie nog nooit iets leuks, stom en gevaarlijk hebben gedaan... bijvoorbeeld motorrijden, in hijskraan klimmen of scooter 100 km/u laten lopen ook allemaal levens gevaarlijk en zo nog wel genoeg dingen op te noemen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 08:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jesus, alsof jullie nog nooit iets leuks, stom en gevaarlijk hebben gedaan... bijvoorbeeld motorrijden, in hijskraan klimmen of scooter 100 km/u laten lopen ook allemaal levens gevaarlijk en zo nog wel genoeg dingen op te noemen
Ik heb zelf gezien en ervaren hoe moeilijk het is iemand te verliezen. Als je een kick wil zijn er minder levensgevaarlijke en minder illegale activiteiten. Ik ben niet tegen plezier, maar je leven is wel een hoge prijs. Of stel dat je invalide raakt, dan heb je de rest van je leven spijt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 16:30
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
Ik heb zelf ook ervaren hoe het is om iemand te verliezen. Die legale kick kost gewoon te veel aangezien alles in nederland veel te duur is. Ben ik met een boete algemeen het zelfde kwijt. De dood vindt ik persoonlijk niet zoon hoge prijs, dood ga je toch wel... maar jij bepaald hoe.

Laatst gewijzigd op 22-03-2016 om 18:22.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2016, 16:52
Lotje1996
Lotje1996 is offline
Tja, de Darwin Award moet ieder jaar uitgereikt worden he.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 17:32
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
En bedankt he lotje1996, haha. Bedankt dat je me suc6 wenst mogen de beste winnen. Maar 1 probleem ik ben nog vruchtbaar en levend😅😅

(Zal nog waarscheinlijk ook nog wel effe blijven)

Laatst gewijzigd op 22-03-2016 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 17:55
Verwijderd
Knulletje, dood is zonder -t.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 18:00
Verwijderd
Werkelijk waar, je lijkt met elke post een grotere mongool. Maar ja.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Enilorac, ben gestoord, maar niet gek he. zal het natuurlijk op zoon veilig mogelijke manier doen. al kan der altijd nog wat mis gaan, maar natuurlijk kan er wat mis gaan. en ja weet wat de risico's zijn.
Er bestaat geen veilige manier en dit brengt redelijke risico's met zich mee voor anderen op wát voor manier dan ook.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Jesus, alsof jullie nog nooit iets leuks, stom en gevaarlijk hebben gedaan... bijvoorbeeld motorrijden, in hijskraan klimmen of scooter 100 km/u laten lopen ook allemaal levens gevaarlijk en zo nog wel genoeg dingen op te noemen
Natuurlijk hebben veel mensen dat hier, dat maakt het niet minder stom of gevaarlijk, wtf.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 14:51
Verwijderd
Als ik in een hijskraan klim, maakt dat treinsurfen uiteraard wel veiliger deadlock. Zo is het gewoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2016, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelf ook ervaren hoe het is om iemand te verliezen. Die legale kick kost gewoon te veel aangezien alles in nederland veel te duur is. Ben ik met een boete algemeen het zelfde kwijt. De dood vindt ik persoonlijk niet zoon hoge prijs, dood ga je toch wel... maar jij bepaald hoe.
Dat het jou niet kan schelen oké, maar misschien moet je even aan je ouders en vrienden enzo denken.

Verder raad ik je aan om dit in India te doen, dan heb je tenminste gezelschap.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 15:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Er belandde laatst iemand voor de trein waar ik in zat, en toen kreeg ik van de NS een tegoedbon van 2,50. Dus van mij mag je Toch weer een gratis cappuccino.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 23:00
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Er belandde laatst iemand voor de trein waar ik in zat, en toen kreeg ik van de NS een tegoedbon van 2,50. Dus van mij mag je Toch weer een gratis cappuccino.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 23:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik zou het inderdaad gewoon doen! Aan je posts te zien ben jij hier een heel geschikt type voor.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2016, 23:38
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Jesus, alsof jullie nog nooit iets leuks, stom en gevaarlijk hebben gedaan... bijvoorbeeld motorrijden, in hijskraan klimmen of scooter 100 km/u laten lopen ook allemaal levens gevaarlijk en zo nog wel genoeg dingen op te noemen
heb gevaarlijke hobby waar 100kmh stil staan is. maar heb een team die er alles aan doet mij heel te houden. en ik doe het LEGAAL.
en als je dit als fun ziet heb je een hoop fun gemist...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2016, 23:39
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik zou het inderdaad gewoon doen! Aan je posts te zien ben jij hier een heel geschikt type voor.
heb ts kunnen filmen

http://www.vkmag.com/magazine/bovenl...oit_verstandig
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 21:53
Verwijderd
TS, ben jij Willem Vink?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2016, 12:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wie is Willem Vink?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2016, 13:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een of andere sukkel die met een andere sukkel ging treinsurfen, er een filmpje van online zette (natuurlijk met de waarschuwing: Doe dit niet thuis!) en toen met een bosje bloemen naar de treinmeneren ging in de (vergeefse) hoop dat ze geen aanklacht gingen indienen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 10:02
animate
animate is offline
je kan er vgm 14 jaar celstraf voor krijgen zag ik op rtl boulevard
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 11:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat lijkt me sterk, daar moet je ong. een dubbele moord voor plegen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2016, 13:39
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
14 Jaar cel als je bv. in de spits een betonblok op de rails legt om de trein te laten ontsporen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 14:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat is toch iets anders dan met je domme harses boven op een trein gaan zitten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 14:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
heb gevaarlijke hobby waar 100kmh stil staan is. maar heb een team die er alles aan doet mij heel te houden. en ik doe het LEGAAL.
en als je dit als fun ziet heb je een hoop fun gemist...
Wat is die hobby dan?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 18:24
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
ja klopt, maar de zelfde wet geld hier. "Het opzettelijk veroorzaken van gevaar op spoorwegen kan bestraft worden met een zware geldboete of maximaal vijftien jaar cel" en dan is de betonblok 15 jaar en treinsurfen bv. een boete van 300 euro
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 16:58
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
heeft iemand een idee hoeveel treinsurfen je kost als je wordt gepakt dus van den haag naar Rotterdam bijvoorbeeld? en jaja het is gevaarlijk. en als je zoiets op youtube zet mag dan tegen je worden gebruikt?

Groeten, Lekkerbezig03
Hoe oud ben jij?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 19:25
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
en dat is relevant?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 21:50
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
en dat is relevant?
jup

Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 22:23
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
en dat is relevant?
Ja, want je vindt blijkbaar 'erbij horen' en 'roem' belangrijker dan je eigen veiligheid en welzijn. Dan ben je of een puber met onvolgroeide hersenen of een enorme malloot. Ik hoop dat het de eerste optie is.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 23:33
lekerbezig03
lekerbezig03 is offline
oke, net 19 jaar geworden begin juni
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 14:01
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
oke, net 19 jaar geworden begin juni
Dan ben je dus een kneus.. Kennelijk 1 die verstand heeft van een bevroren frikandel
Met citaat reageren
Oud 14-06-2016, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me sterk, daar moet je ong. een dubbele moord voor plegen.
Het is de wettelijk vastgelegde maximale straf. Het kán. Maar je kan spontaan ontbranden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2016, 23:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Die 15 jaar kunnen ze misschien eisen als je de trein laat ontsporen maar niet als je 20 km op het dak van de trein gaat zitten lijkt me.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 03:34
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Jij wil je leven wel geven 'voor de kick'?

Het spijt me zeer, maar je klinkt echt als een egoïstische idioot.
*psychopaat
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah"
Gatara
500 10-10-2004 14:02
De Kantine zitten in de trein
bruns005
109 06-03-2004 22:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Leefgedrag v. invloed op plaats wachtlijst in zorg?
anoukfanEvi
28 01-03-2004 11:26
Algemene schoolzaken Extreem artikel schrijven
Verwijderd
3 29-02-2004 14:05
Films, TV & Radio Filmcliché-topic
Verwijderd
118 18-02-2004 20:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap treinsurfen
herbalpower
30 29-07-2003 12:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.