Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 11:21
Verwijderd
Britse wapenexpert vermist

Gepubliceerd op vrijdag 18 juli 2003

De Britse regeringsadviseur en wapenexpert David Kelly wordt vermist. Kelly zou een van de bronnen zijn van de BBC, die Blair ervan beschuldigt dat hij de Iraakse dreiging heeft overdreven.
De 59-jarige Kelly wordt sinds donderdagmiddag vermist. Hij vertrok uit zijn woning in Southmoor, Oxfordshire. Zijn familie schakelde de politie in toen hij rond middernacht nog niet was teruggekeerd. De politie heeft het publiek om hulp gevraagd.

Eerder deze week werd Kelly aangewezen als de belangrijkste bron voor een nieuwsbericht van de BBC, waarin de omroep de Britse premier Tony Blair ervan beschuldigde de bewijzen voor de massavernietigingswapens van Irak te hebben aangedikt. Kelly ontkent gelekt te hebben, maar gaf wel toe BBC-correspondent Andrew Gilligan, die het verhaal schreef, ontmoet te hebben.

Ook een parlementscommissie die de bewijzen onderzoekt verklaarde dat het 'hoogst onwaarschijnlijk' is dat Kelly de hoofdbron van de BBC was, maar zei wel dat Kelly 'slecht behandeld' is door de regering. Het Britse ministerie van Defensie ontkent dit. Kelly is adviseur van de regering en was voorheen wapeninspecteur in Irak.

Volgens de politie is Kelly een fervent wandelaar die regelmatig lange tochten maakt, maar zou het ongebruikelijk zijn als hij zomaar in zijn eentje op pad is gegaan. Zijn verdwijning en het uitblijven van contact wordt door zijn familie omschreven als 'atypisch' voor Kelly.

Donderdagmorgen doorzocht de politie Kelly's huis en andere gebouwen op zijn landgoed. Ook werd een helikopter ingezet. In ziekenhuizen in de omgeving is evenmin een spoor van Kelly.

Bronnen: BBC, Independent, Times

Ik krijg een beetje de indruk dat meneer het de anderen heren iets te moeilijk maakten.
Ik denk dat ze hem gewoon opgeruimt hebben.

Groeten,
the marshall
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 11:34
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Body found in Iraq expert search


Police searching for the weapons expert named as the possible source for a BBC story on Iraq say they have discovered a man's body.
The body was found at 0920 BST by a member of the police team searching for Dr Kelly in a wooded area at Harrow Down Hill, near Farringdon, Oxfordshire, but has not yet been identified.

Government adviser David Kelly, 59, went missing from his home in Southmoor, Abingdon, Oxfordshire, at about 1500 BST on Thursday.

hele artikel
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:42
Roderoos.tk
Roderoos.tk is offline
is het moord? door een of andere geheime dienst?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
122 Teletekst vr 18 jul
***************************************
Vermiste Britse Irak-expert dood

***************************************
LONDEN De Britse wapenexpert dr.David
Kelly,die sinds gisteren werd vermist,
is dood aangetroffen.Kelly was volgens
de regering mogelijk de bron van de
omstreden BBC-berichten over Irak.
Premier Blair,onderweg naar Japan,wordt
op de hoogte gehouden van de situatie.

Defensie-adviseur Kelly gaf dinsdag toe
dat hij heeft gesproken met journalist
Gilligan van de BBC,die beweert dat de
regering rapporten heeft aangedikt om
de oorlog tegen Irak te rechtvaardigen.

Een Lagerhuiscommissie zette hem toen
onder zware druk om opening van zaken
te geven.Kelly dacht niet dat hij de
bron was van het BBC-bericht.
---------------------------


Ik denk dat ie uit de weg is geruimd door de geheime diensten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:02
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Roderoos.tk schreef op 18-07-2003 @ 15:42:
is het moord? door een of andere geheime dienst?
Citaat:
Ik denk dat ie uit de weg is geruimd door de geheime diensten
Ik denk niet dat de SIS of de CIA zomaar mensen uit de weg ruimt omdat ze iets zeggen dat ze niet aanstaat, het is de KGB of DGI niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:49
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-07-2003 @ 15:50:
Ik denk dat ie uit de weg is geruimd door de geheime diensten
Lijkt me sterk. Tenzij de geheime diensten rogue zijn gegaan (en dat gebeurt af en toe wel eens), doen ze zoiets alleen op bevel van de Premier/Koningin, en geen van beide zou dat doen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 18-07-2003 @ 16:02:
Ik denk niet dat de SIS of de CIA zomaar mensen uit de weg ruimt omdat ze iets zeggen dat ze niet aanstaat, het is de KGB of DGI niet hoor.
Jij dacht dat alleen de KGB bloed aan de handen heeft?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-07-2003 @ 16:49:
Lijkt me sterk. Tenzij de geheime diensten rogue zijn gegaan (en dat gebeurt af en toe wel eens), doen ze zoiets alleen op bevel van de Premier/Koningin, en geen van beide zou dat doen.
Mogen we hopen..
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:58
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Assasin schreef op 18-07-2003 @ 16:02:
Ik denk niet dat de SIS of de CIA zomaar mensen uit de weg ruimt omdat ze iets zeggen dat ze niet aanstaat, het is de KGB of DGI niet hoor.
SAS bedoel je
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:03
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-07-2003 @ 16:56:
Jij dacht dat alleen de KGB bloed aan de handen heeft?
Nee, alleen bij de meeste westerse inlichtingen diensten waren moordaanslagen zeldzaam (uitgezonderd een beschamende periode van de CIA) en ze waren een stuk kieskeuriger dan de KGB en haar voorgangers in de keuze van het doelwit.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:04
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 18-07-2003 @ 16:58:
SAS bedoel je
Nee, SAS is iets anders dan de SIS hor.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Assasin schreef op 18-07-2003 @ 17:04:
Nee, SAS is iets anders dan de SIS hor.
oh leg uit
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:08
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 18-07-2003 @ 17:06:
oh leg uit
Secret Intelligence Service - Centrale Britse inlichtingendienst

Special Air Service - Een speciale eenheid van het Britse leger.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:52
Verwijderd
Het lijkt me sterk dat ie uit de weg geruimd is, ik denk eerder dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest. Tenzij duidelijk wordt dat het gaat om moord, maar dat kan ik uit deze artikelen niet opmaken. Dan ligt de zaak anders.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:01
Verwijderd
misschien kon ie de druk niet meer aan en heeft ie zelfmoord gepleegd
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:31
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Uit de weg geruimd: mogelijk. Maar door een geheime dienst in opdracht van iemand, dat denk ik niet. Misschien een Bush groupie die er achter zit.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:55
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 18-07-2003 @ 18:31:
Uit de weg geruimd: mogelijk. Maar door een geheime dienst in opdracht van iemand, dat denk ik niet. Misschien een Bush groupie die er achter zit.
Als dat uitkomt krijgt Bush grote problemen...

*hoopt dat Bush erachter zat*
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:30
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-07-2003 @ 16:56:
Mogen we hopen..
Jij vergeet dat politici ook een moraal hebben. Dat wordt veel te vaak door Europeanen onderschat. Blair is een overtuigd liberaal christen, en zal dus nooit iemand zomaar laten ombrengen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2003, 19:48
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
ik krijg meteen het gevoel dat die man uit de weg is geruimd, ik kan er niks aan doen, maar ok,


[QUOTE]Het lijkt me sterk dat ie uit de weg geruimd is, ik denk eerder dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest. Tenzij duidelijk wordt dat het gaat om moord, maar dat kan ik uit deze artikelen niet opmaken. Dan ligt de zaak anders. QUOTE]


ja maar dat t om moord gaat hoeft niemand te weten als die lui erachter zaten................

maar ok hij hoeft idd niet opgeruimd te zijn, maar t kan wel.......
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:36
Verwijderd
Àls ze de beste man al uit de weg geruimd hebben, zouden ze het nooit zo opzichtig doen neem ik aan. Nu ben ik niet zo into uit-de-weg-ruim-praktijkjes (en nu geen kutopmerkingen over Cuba ), maar het lijkt me niet zo logisch om het op deze manier aan te pakken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:58
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-07-2003 @ 21:36:
Àls ze de beste man al uit de weg geruimd hebben, zouden ze het nooit zo opzichtig doen neem ik aan. Nu ben ik niet zo into uit-de-weg-ruim-praktijkjes (en nu geen kutopmerkingen over Cuba ), maar het lijkt me niet zo logisch om het op deze manier aan te pakken.
dan hadden ze t lichaam wel meegenomen


Misschien issie gevallen, of heeft een hartaanval gehad.

OF laat de Britse overheid het zo lijken.... Dit is een heerlijk complottentopic
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 23:15
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 18-07-2003 @ 19:55:
Als dat uitkomt krijgt Bush grote problemen...

*hoopt dat Bush erachter zat*
In dat geval zullen vast wel mensen zijn die nog meer tegen Bush zullen krijgen, al zou dat onterecht zijn aangezien hij er niks mee te maken zou hebben. Het is vergelijkbaar met de man die toenmalig President Reagan probeerde te vermoorden uit liefde voor Jodie Foster.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 15:49
PV
PV is offline
zelfmoord gepleegd dus volgens NOS TT..

LONDEN De Britse wapendeskundige David Kelly is gisteren gevonden met een doorgesneden linkerpols. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Bij het lichaam zijn verder een mes en een doosje met pijnstillers aangetroffen. Er zijn geen aanwijzingen dat anderen bij zijn dood waren betrokken, aldus een woordvoerder.

Het motief voor de zelfmoord ligt mogelijk in een getuigenis voor een Lagerhuis-commissie, dinsdag. Kelly werd toen aan de tand gevoeld over zijn contacten met BBC-journalist Gilligan.

Die beweert, tot woede van de regering, dat er geknoeid is met het bewijs dat Irak massavernietigingswapens had.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 15:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Op de website van de BBC wordt gezegd dat het onderzoek nog door gaat.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:34
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
PV schreef op 19-07-2003 @ 16:49:
zelfmoord gepleegd dus volgens NOS TT..

*artikel*
'T klinkt nog steeds verdacht
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2003, 19:47
Aesar
Aesar is offline
Mij lijkt het sterk dat hij 'opgeruimt is', hoewel ze natulek het mesje en dfe pillen erbij hebben kunnen leggen, maar bedenk ook dat hij 'vrijwillig' is gaan lopen, niet uit zen auto getrokken ofzow. Bovendien, als het een moord is zal dat zeker niet goed zijn voor Blair.

Owja, ik vind wel dat de Britse regering schuld heeft aan zen overlijden, de druk die op hem is gezet etc
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:53
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
As je vaak genoeg Discovery Channel kijkt zijn al deze zaken een moordzaak... Nu denk ik wel dat hij 'opgeruimt' is. Waren er enige tekenen dat hij zelfmoordneigingen had? Was hij aan de pillen?
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 20:37
Verwijderd
Hoe dan ook, het is wel een smet op het blazoen van Blair c.s. Kelly schijnt behoorlijk hard aangepakt te zijn door het Lagerhuis.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 21:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Aesar schreef op 19-07-2003 @ 20:47:
maar bedenk ook dat hij 'vrijwillig' is gaan lopen, niet uit zen auto getrokken ofzow.
Hij liep regelmatig. Neem aan dat inlichtingendiensten dergelijke feiten wel weten van iemand die ze zouden willen omleggen.
(even in de veronderstelling dat ie vermoord is en het geen zelfmoord was)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 23:48
Tjaslon
Tjaslon is offline
Een erg sterke vraag, van waarschijnlijk een BBC journalist, aan Blair "heeft U bloed aan uw handen?"
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 00:04
Tjaslon
Tjaslon is offline
De vraag was trouwens
"Have you got blood on your hands Mr Prime Minister? Are you going to resign over this?" Ik ben er ook niet zo zeker van of dit een BBC reporter was.
De BBC brengt het echter wel erg leuk
"Police confirm Dr David Kelly bled to death from a cut to his wrist, as Tony Blair comes under intense pressure over the Iraq dossier affair."

En Blair, die voelt de hitte van de pers en zijn verloren stemmers
"I don't think it is right for anyone, ourselves or anybody else, to make a judgment until we have the facts."

BBC:
Weapons expert had slashed wrist
Kelly 'warned of dark actors' games'
Family's statement
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 09:29
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 20-07-2003 @ 00:48:
Een erg sterke vraag, van waarschijnlijk een BBC journalist, aan Blair "heeft U bloed aan uw handen?"
Gingen ze vragen aan Blair of hij nu gaat aftreden.

Achterlijke vraag.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:25
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
S schreef op 20-07-2003 @ 10:29:
Gingen ze vragen aan Blair of hij nu gaat aftreden.

Achterlijke vraag.
Een van grootste criticus, die serieus genomen mag worden, is erg toevallig vermoord. Natuurlijk wist de journalist ook wel dat Blair niet zou aftreden, maar de journalist legde de schuld, bijna als vanzelfsprekend, bij Blair neer.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:16
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 20-07-2003 @ 19:25:
Een van grootste criticus, die serieus genomen mag worden, is erg toevallig vermoord.
Dan weet je meer dan ik
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:03
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
We weten dat-ie zelfmoord heeft gepleegd (ik heb nog zo me twijfels, maar de familie zegt dus ok)
En das heus nie zonder reden gebeurd; die man is gepressured om te liegen over die wapeninspecties, en omdat-ie toevallig principes heeft, is-tie nu dood.

En laten we ons niet vergissen in de CIA ed. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Volkert van der G. ook door zo'n organisatie is benaderd om Pim Fortyn uit de weg te ruimen (kijk Amerikanen hebben het niet zo op homo's, zeker niet op homo-sexuele minister-presidenten).

Maar goed, zo denk ik erover.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
gothicassie schreef op 20-07-2003 @ 21:03:
We weten dat-ie zelfmoord heeft gepleegd (ik heb nog zo me twijfels, maar de familie zegt dus ok)
En das heus nie zonder reden gebeurd; die man is gepressured om te liegen over die wapeninspecties, en omdat-ie toevallig principes heeft, is-tie nu dood.

En laten we ons niet vergissen in de CIA ed. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Volkert van der G. ook door zo'n organisatie is benaderd om Pim Fortyn uit de weg te ruimen (kijk Amerikanen hebben het niet zo op homo's, zeker niet op homo-sexuele minister-presidenten).

Maar goed, zo denk ik erover.
Is dit het Nationale Complottheorieëntopic? Zo ja, waar is niceman met z'n door de kapitalisten bedachte complotten tegen het communisme?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-07-2003, 14:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik kreeg er al zowat wankelende knieen van toen ik er voor het eerst over las.

Is dit niet erg James Bond-achtig?

Iemand uit kritiek op de premier en de geheime dienst, en vervolgens wordt 'ie dood in een bos gevonden.

Buitengewoon toevallig...

Komt nog eens bij dat die man nu zo'n succes had, dat hij nou niet bepaald reden had om zelfmoord te plegen, neem ik aan.
Hij was niet net ontslagen ofzo...
Integendeel, hij was in binnen- en buitenland bekend en verdiende er ongetwijfeld heel wat mee.

Nogmaals, ik vind dit een heel rare dood.
En dan al helemaal dat nu wordt gezegd dat het zelfmoord was...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 14:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 20-07-2003 @ 21:03:
We weten dat-ie zelfmoord heeft gepleegd (ik heb nog zo me twijfels, maar de familie zegt dus ok)
En das heus nie zonder reden gebeurd; die man is gepressured om te liegen over die wapeninspecties, en omdat-ie toevallig principes heeft, is-tie nu dood.

En laten we ons niet vergissen in de CIA ed. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Volkert van der G. ook door zo'n organisatie is benaderd om Pim Fortyn uit de weg te ruimen (kijk Amerikanen hebben het niet zo op homo's, zeker niet op homo-sexuele minister-presidenten).

Maar goed, zo denk ik erover.


Jij hebt wel een heel erg raar beeld van de CIA...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-07-2003 @ 21:14:
Is dit het Nationale Complottheorieëntopic? Zo ja, waar is niceman met z'n door de kapitalisten bedachte complotten tegen het communisme?
Op vakantie naar Cuba
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 17:00
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
toch vreemd, eerst doen ze er een dag over om hem te herkennen en dan heeft ie zelfmoord gepleegd?

*achterdochtig*
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:55
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:43:


Jij hebt wel een heel erg raar beeld van de CIA...
De CIA zal heus wel doen wat Bush ze oplegt!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:06
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 21-07-2003 @ 19:55:
De CIA zal heus wel doen wat Bush ze oplegt!
Verdiep je eerst eens in de wereld van de (westerse) inlichtingendiensten en in de regelgeving in de states die betrekking hebben op de CIA en kom daarna eens met een onderbouwing.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:12
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 20-07-2003 @ 21:03:
We weten dat-ie zelfmoord heeft gepleegd (ik heb nog zo me twijfels, maar de familie zegt dus ok)
En das heus nie zonder reden gebeurd; die man is gepressured om te liegen over die wapeninspecties, en omdat-ie toevallig principes heeft, is-tie nu dood.

En laten we ons niet vergissen in de CIA ed. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Volkert van der G. ook door zo'n organisatie is benaderd om Pim Fortyn uit de weg te ruimen (kijk Amerikanen hebben het niet zo op homo's, zeker niet op homo-sexuele minister-presidenten).

Maar goed, zo denk ik erover.
Ja, en het zijn ook allemaal aliens die via mindrays vanuit Area 51 proberen de Maya-technologie, die gebaseerd is op Orion, in onze hoofden te stralen zodat wij allemaal doen wat de Illuminati willen...

dikke
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:23
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 20-07-2003 @ 21:03:
We weten dat-ie zelfmoord heeft gepleegd (ik heb nog zo me twijfels, maar de familie zegt dus ok)
En das heus nie zonder reden gebeurd; die man is gepressured om te liegen over die wapeninspecties, en omdat-ie toevallig principes heeft, is-tie nu dood.

En laten we ons niet vergissen in de CIA ed. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Volkert van der G. ook door zo'n organisatie is benaderd om Pim Fortyn uit de weg te ruimen (kijk Amerikanen hebben het niet zo op homo's, zeker niet op homo-sexuele minister-presidenten).

Maar goed, zo denk ik erover.
Nog wat leuke links voor jou en al je mede gekken:

Complot achter koningshuis!
Nog meer mede idioten
Alles over de NWO
En dit is ook leuk voor alle P. Fortuyn fans die een hekel aan buitenlanders hebben.

Enjoy yourself!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 18:37
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 20-07-2003 @ 21:03:
We weten dat-ie zelfmoord heeft gepleegd (ik heb nog zo me twijfels, maar de familie zegt dus ok)
En das heus nie zonder reden gebeurd; die man is gepressured om te liegen over die wapeninspecties, en omdat-ie toevallig principes heeft, is-tie nu dood.

En laten we ons niet vergissen in de CIA ed. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Volkert van der G. ook door zo'n organisatie is benaderd om Pim Fortyn uit de weg te ruimen (kijk Amerikanen hebben het niet zo op homo's, zeker niet op homo-sexuele minister-presidenten).

Maar goed, zo denk ik erover.
Bij Juergen Moellermann konden we duidelijk van zelfmoord spreken, maar ik Kelly lijkt niet zo labiel is om zichzelf plots kant te maken. Daarbij komt dat hij geen afscheidsbrief was. Wel was duidelijk dat Kelly een speelbal van hogere machten was. Het zou zelfs kunnen zijn dat het Britse leger Kelly heeft gedood extreem veel druk op de regering te zetten...
Je tweede alinea slaat nergens op, anders was Elio Di Rupo van de PS reeds overleden.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 21-07-2003 @ 20:06:
Verdiep je eerst eens in de wereld van de (westerse) inlichtingendiensten en in de regelgeving in de states die betrekking hebben op de CIA en kom daarna eens met een onderbouwing.
Juist.

Lees eens wat boeken van Tom Clancy, daar leer je veel van over inlichtingendiensten en internationale politiek, en 't is redelijk realistisch.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:44
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
en toch twijfel ik of die man nou wel of niet zelfmoorde heeft gepleegd...........
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 23-07-2003 @ 20:44:
en toch twijfel ik of die man nou wel of niet zelfmoorde heeft gepleegd...........
De waarheid komt vast wel eens boven tafel. De vraag is alleen wanneer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 11:50
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Martian schreef op 20-07-2003 @ 20:16:
Dan weet je meer dan ik
Lijkt me sterk, maar zelfmoord is evengoed moord (in deze cultuur)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 16:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 28-07-2003 @ 12:50:
Lijkt me sterk, maar zelfmoord is evengoed moord (in deze cultuur)
niet in mijn cultuur (de nederlandse)
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.