Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 14:43
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mijn vriend heeft dus de gewoonte om tot 's middags laat (zeg maar tot tegen etenstijd) in zijn bed te liggen. Dit gebeurd niet één keer, maar constant. Ik erger me er best wel aan als ik dan na schooltijd ff langs ga omdat ik hem wil zien, ligt hij nog in bed. En als ik er wat van zeg dan word ik een zeur genoemd.
Hij doet dit niet omdat hij moe is ofzo, maar uit gewoonte denk ik... Wat moet ik hier nou mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 14:48
Kellie
Kellie is offline
gewoon zorgen dat je na schooltijd iets anders te doen hebt dan je vriend, en dan vooral op de tijden dat hij jou wil zien, sorry maar ik heb geen tijd zeggen, en als hij zeurt hem een zeur noemen.. wat heeft hij liever, jou of slaap??---> slaap? --> dumpen
__________________
bij calamiteiten bel 112.........
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:49
Verwijderd
Heeft hij niets te doen?
Studie? Werk?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 16-03-2004 @ 15:49:
Heeft hij niets te doen?
Studie? Werk?
Ja.. ik wou net zeggen..

En gefeliciteerd trouwens
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:56
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 16-03-2004 @ 15:49:
Heeft hij niets te doen?
Studie? Werk?
Jawel, maar net zoals vandaag: hij moest naar school toe (hij studeert idd), maar hij had geen zin dus blijft hij slapen...
Ik zit soms echt aan mezelf te twijfelen. Dat ik echt een zeur ben en dat het zijn zaak is dat hij tot zo laat slaapt, maar ik vind het echt zo erg irritant worden. Juist omdat het steeds vaker voorkomt en hij er niets aan doet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Kijk, iedereen heeft wel eens een dag waarvan je denkt: geen zin om uit bed te komen en dan blijf je lekker liggen tot halverwege de middag. Maar dat gebeurt echt niet constant of elke dag. Da's weggegooide tijd waarin je zoveel leuks had kunnen doen. Kan me erg voorstellen dat je dat zwaar irritant vind. Zou er ook zeker wat van zeggen. Als hij het dan afdoet als gezeur dan zou ik zoiets hebben: heb zoveel redenen om te zeuren, dus daar begin ik niet eens aan, dit vind ik gewoon niet prettig, ik heb ook wel andere dingen te doen dan jou de hele tijd in je bed aantreffen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:02
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-03-2004 @ 16:00:
Kijk, iedereen heeft wel eens een dag waarvan je denkt: geen zin om uit bed te komen en dan blijf je lekker liggen tot halverwege de middag. Maar dat gebeurt echt niet constant of elke dag. Da's weggegooide tijd waarin je zoveel leuks had kunnen doen. Kan me erg voorstellen dat je dat zwaar irritant vind. Zou er ook zeker wat van zeggen. Als hij het dan afdoet als gezeur dan zou ik zoiets hebben: heb zoveel redenen om te zeuren, dus daar begin ik niet eens aan, dit vind ik gewoon niet prettig, ik heb ook wel andere dingen te doen dan jou de hele tijd in je bed aantreffen.
Maarja, wat moet ik dan zeggen tegen hem?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:11
Slettelina *
Slettelina * is offline
Tja de mijne slaapt in het weekend ook altijd lang en smiddags na schooltijd. Maar hij heeft een ochtendkrantenwijk. achja zolang hij maar goed uitgerust is
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:22
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
is hij wel helemaal gezond dan? dat hij zo lang in bed KAN liggen...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:22
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 16-03-2004 @ 16:22:
is hij wel helemaal gezond dan? dat hij zo lang in bed KAN liggen...
Mijn vriend heeft ook een krantenwijk, maar hij kan best wel goed leven met weinig slaap. Het is een gewoonte geworden denk ik... Hij slaapt gewoon graag.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:30
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 16-03-2004 @ 16:02:
Maarja, wat moet ik dan zeggen tegen hem?
Precies wat je denkt en voelt als je hem zo aantreft.

Maar wel op vriendelijke toon natuurlijk. Niet beginnen te gillen en schreeuwen, daar los je niets mee op.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:43
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-03-2004 @ 16:30:
Precies wat je denkt en voelt als je hem zo aantreft.

Maar wel op vriendelijke toon natuurlijk. Niet beginnen te gillen en schreeuwen, daar los je niets mee op.
Ik heb het op alle mogelijke manieren al geprobeerd, maar het heeft geen effect, helaas... Op het eind ga je het echt niet meer lief vragen hoor... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:14
monogaam
monogaam is offline
Die zal later wel profiteren van zijn uitkering.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zou ik ook met gemak doen als ik niet naar school hoefde.
Sommige mensen houden nou eenmaal veel van uitslapen

Ik zou d'r ook niet over lopen zeuren. Zou ik ook niet goed tegen kunnen. Maar natuurlijk kun je wel compromissen sluiten.
Geef van te voren aan dat je langs komt. Dan zal hij vast z'n bed wel uitkomen voor je. Zo niet, maak de hint wat duidelijker en zeg iets als 'Zal ik morgen na school even langs komen? Ja? Zorg je dan dat je klaar bent om die tijd?'
En steeds duidelijker tot ie het begrijpt (maar hopelijk hoeft dat na de eerste optie al niet meer)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:36
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Wat een lamzak.
Sorry hoor, maar ik zou hem voor de keuze stellen: een leven zien te krijgen en anders oprotten.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:38
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Is die niet depressief oid; of heeft die ander soort problemen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lekker erbij gaan liggen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:10
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-03-2004 @ 20:38:
Is die niet depressief oid; of heeft die ander soort problemen?
Nee daar ligt het echt niet aan. Hij vind het gewoon lekker om lang in bed te liggen als hij moe is of niets te doen heeft. Maar het is zo erg een gewoonte geworden dat alles eronder lijdt, ook zn studie. Daarom vind ik het zo irritant... En hij doet het niet expres, maar hij veranderd het gewoon niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2004, 20:19
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Dat je met zo'n niksnut kan leven zeg...
Wordt nog leuk later; jij werkt je te barsten en meneer ligt met z'n stinkreet de hele dag in bed!

Ik kan er al niet tegen als mijn vriend rond 11u niet op wil staan en ik wel, terwijl hij elke dag van de week vroeg op moet. Nou, als ik jouw verhaal lees stelt dat natuurlijk niks voor. Kun je nagaan.

Zoek een leuke vriend.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:26
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 16-03-2004 @ 21:19:
Dat je met zo'n niksnut kan leven zeg...
Wordt nog leuk later; jij werkt je te barsten en meneer ligt met z'n stinkreet de hele dag in bed!
zo denk je wel erg vooruit zeg



Citaat:
Zoek een leuke vriend. [/B]
wie ben jij om te bepalen of haar vriend wel of niet leuk is
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:30
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2004 @ 21:26:
zo denk je wel erg vooruit zeg
Dat doe je weleens ja, in een serieuze relatie.

En ik vind haar vriend een lul. Nee, een EERSTEKLAS lul. Ik kots op dat soort smerig, lui kutvolk. Sorry.
Maar als zij hem leuk vindt moet ze vooral met 'm doorgaan, ik zit er verder niet mee.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:31
Verwijderd
Mijn vriendje doet dat ook, naja, niet tot 's middags laat, maar voor mijn gevoel wel.
Hij heeft (nog) geen werk, is pas van zn opleiding geschopt en kan 's nachts lastig slapen.
Misschien heeft jouw vriend daar ook last van.
Ik schop mn vriend gewoon uit bed, of kruip er lekker bij (net als vanochtend bijvoorbeeld), lekker samen uitslapen.

Maar ik vind het ook zeer irritant, maar zodra hij weer school en werk heeft verandert dat vanzelf
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:36
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 16-03-2004 @ 21:30:
Dat doe je weleens ja, in een serieuze relatie.

En ik vind haar vriend een lul. Nee, een EERSTEKLAS lul. Ik kots op dat soort smerig, lui kutvolk. Sorry.
Maar als zij hem leuk vindt moet ze vooral met 'm doorgaan, ik zit er verder niet mee.
ey doe effe normaal zeg. Lul , kots , smerig , kut ..we zijn niet bij ricky lake schat
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:55
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2004 @ 21:36:
ey doe effe normaal zeg. Lul , kots , smerig , kut ..we zijn niet bij ricky lake schat
Ik ben je schat niet, trol.

En het is Ricki met een I, als je zo nodig iets wilt zeggen.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:01
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 16-03-2004 @ 21:55:
Ik ben je schat niet, trol.

En het is Ricki met een I, als je zo nodig iets wilt zeggen.
heb jij je pilletje wel ingenomen vandaag ?
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 21:01
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Dames dames laten we even ontopic blijven

magoed hij ligt lang in zijn bed
als jullie afspreken is ie er dan otijd of moet ie dan ook uitslapen
of is het alleen als je onverwacht langskomt?
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:04
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2004 @ 22:01:
heb jij je pilletje wel ingenomen vandaag ?
Vervelend als je niks leuks weet te zeggen he?
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:07
Verwijderd
ben ik over een paar jaar ook zo? 0_o daaaaaamnz, doe die handtasjes weg aan ga ontopic..

Hou dit soort taferelen in de zandbak.....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:09
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 16-03-2004 @ 22:07:
proficiat
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:15
Verwijderd
Hou idd op met ruzieën..

Eigenlijk hebben jullie nl hetzelfde doel -> het meisje helpen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat een verwaande jongen. Ik heb ook soms geen zin in school en toch ga ik... en zeker als mijn vriendin dit niet leuk zou vinden zou ik me daarin proberen te veranderen als mij dit 1 keer zou gebeuren en zij zou langskomen.
In ieder geval aankaarten dat je je eraan ergert dat-ie zo lang in zijn bed ligt.
En zo lang in je bed liggen... tsss, tis echt tijdsverspilling!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:21
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ja ik vond alleen dat ze overdreven deed. Ze begon gelijk over de vriend van de TS te oordelen zonder hem te kennen. Dat is denk ik niet de bedoeling. Maar ik hou op.
__________________
Pardon my French

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:41
Verwijderd
Hoe laat gaat die vriend van je naar bed, 's avonds?

En ach. Slapen is m.i. nuttiger dan de halve dag op dit forum rondhangen, zoals ook zovelen doen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:01
Verwijderd
Is-ie werkloos ofzo? Dan anyway dumpen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 16-03-2004 @ 21:19:
Ik kan er al niet tegen als mijn vriend rond 11u niet op wil staan en ik wel, terwijl hij elke dag van de week vroeg op moet. Nou, als ik jouw verhaal lees stelt dat natuurlijk niks voor. Kun je nagaan.

Zoek een leuke vriend.
Ik zou echt niet iemand moeten die mij commentaar geeft als ik tot 11 uur uit wil slapen. De een is nou eenmaal een vroege vogel en de ander absoluut niet. Als mijn vriend dat al niet kan hebben van me...
En je schrijft ergens dat je zou zeggen dat ie een leven moet zien te krijgen of kan vertrekken: wie zegt dat ie geen leven heeft? Na 12.00 uur komen nog een hele hoop uren hoor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:34
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Alleen als zijn school/werk eronder lijdt, tsja..

Ik zie hier weinig inzet in van een bepaalde kant en aangezien een relatie iets is waar je samen aan moet werken...

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2004, 09:35
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 16-03-2004 @ 21:30:
Dat doe je weleens ja, in een serieuze relatie.

En ik vind haar vriend een lul. Nee, een EERSTEKLAS lul. Ik kots op dat soort smerig, lui kutvolk. Sorry.
Maar als zij hem leuk vindt moet ze vooral met 'm doorgaan, ik zit er verder niet mee.
Als je zo over iemand praat heb je nooit echte liefde gekent. Iedereen heeft zijn plus- en minpunten en wie ben jij om te bepalen hoe mijn vriend is? Denk ff na voordat je reageert.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:37
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2004 @ 22:01:
heb jij je pilletje wel ingenomen vandaag ?
Volgens mij is zij hier de eersteklas trol, maargoed... Ga in de zandbak spelen ofzo en laat dit topic ff 'schoon'. Het schiet niet echt op met jouw nutteloze replies.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:39
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-03-2004 @ 22:01:
Dames dames laten we even ontopic blijven

magoed hij ligt lang in zijn bed
als jullie afspreken is ie er dan otijd of moet ie dan ook uitslapen
of is het alleen als je onverwacht langskomt?
Het klopt dat hij vaak 's nachts niet kan slapen. Hij blijft dan net zo lang in zijn bed totdat hij uitgerust is (tot laat in de middag). Volgens mij is dit ook de reden dat hij die nacht dáárop wéér niet kan slapen omdat hij te lang heeft uitgeslapen.

Hij is soms te laat als hij langskomt, soms ligt dat aan het te lang in bed liggen ja... Best wel frustrerend.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:45
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb uiteindelijk een heel goed gesprek met hem gehad en hem heel lief gevraagd of hij asjeblieft weer een normaal ritme zou willen kweken en ook normaal naar school zou willen gaan en zn studie zou willen doen zoals het hoort.
Hij vertelde me dat hij er helemaal geen zin meer heeft in school, maar hij weet niet waarom (misschien duurt het hem te lang ofzo?). Ik heb ook nadrukkelijk gezegd dat ik het heel erg irritant vind dat hij zo leeft (overdag slapen en 's nachts tot leven komen) en gevraagd of hij weer op een normale tijd zou willen opstaan (dit is ook veel beter voor zn studie, want als hij er niets aan doet gaat het echt fout zo)

Het klinkt misschien een beetje onaardig als ik het zo allemaal typ, maar het heeft wel indruk op hem gemaakt en ik hoop echt dat hij er nu iets aan veranderd, want ik ben het echt zat.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 11:09
Verwijderd
Je zegt het zelf al. Als het zo doorgaat komt het niet goed met hem. Als je hem dat duidelijk kan maken zit hij goed.

Als hij er niet naar luisterd of simpelweg te lui is om er ook maar iets aan te doen zou ik mn heil ergens anders zoeken. Anders valt er toch ook niet met hem te leven als hij zelfs dat soort dingen niet wil/kan veranderen..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:33
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 17-03-2004 @ 10:35:
Als je zo over iemand praat heb je nooit echte liefde gekent. Iedereen heeft zijn plus- en minpunten en wie ben jij om te bepalen hoe mijn vriend is? Denk ff na voordat je reageert.
Jij loopt hier te zaniken over die sul van je, hoor je mij over mijn vriend? Nee, want over hem valt niks te klagen.
En ik heb geen echte liefde gekend omdat ik jouw vriend maar een loser vind? Tuurlijk kindje, droom verder.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:36
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-03-2004 @ 23:16:
Ik zou echt niet iemand moeten die mij commentaar geeft als ik tot 11 uur uit wil slapen. De een is nou eenmaal een vroege vogel en de ander absoluut niet. Als mijn vriend dat al niet kan hebben van me...
Maar jij hoort dan ook niet bij mij he?
En ja, natuurlijk ga ik niet lopen schelden als mijn vriend tot 11.00 wil slapen, maar ik zeg wel eerlijk dat het me soms irriteert als hij imo te lang blijft liggen niksen. Ik ben iemand die ervan houdt om iets van haar dag te maken, en daarom heb ik die instelling.
Maarrr ik moet je wel vertellen dat ik zelf ook regelmatig lekker lang uitslaap, dus over hem mag ik niks zeggen.

Citaat:
En je schrijft ergens dat je zou zeggen dat ie een leven moet zien te krijgen of kan vertrekken: wie zegt dat ie geen leven heeft? Na 12.00 uur komen nog een hele hoop uren hoor.
12.00 is prima hoor, daar hoor je me verder niet over. Maar zij had het over de NAmiddag, dan spreek je over 16/17.oo, toch? En dat vind ik redelijk ziek, als je dat echt vrijwel elke dag doet. Sorry, is mijn mening.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:37
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2004 @ 22:21:
Ja ik vond alleen dat ze overdreven deed. Ze begon gelijk over de vriend van de TS te oordelen zonder hem te kennen. Dat is denk ik niet de bedoeling. Maar ik hou op.
Ik oordeel over wat ik hier lees.
En reageren staat vrij, in elk topic.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:48
Verwijderd
Leg hem het goed uit dat je dat vervelend vindt... Veel meer kan je niet doen.
Of laat hem zijn gang gaan en kom gewoon pas langs wanneer hij z'n nest uit is.

Als hij echt niet eerder z'n bed uit wil, mja, dan moet je dat maar zo laten.. Op den duur wordt hij wel wakker en gaat hij weer dingen doen. Hoop ik...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:53
lana
Avatar van lana
lana is offline
zeur niet zo, je bent niet getrouwd.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:11
Verwijderd
Citaat:
lana schreef op 17-03-2004 @ 13:53:
zeur niet zo, je bent niet getrouwd.
Nee, goed, maar ik kan het me enigszins voorstellen dat het vervelend is en dat ze dr wat mee wil doen.

Mijn vriend heeft / had dat ook, maar hij gaat wel braaf naar de universiteit als ie dat moet... alleen van de week had ie toevallig een dagje vrij genomen omdat ie zich niet lekker voelde.
Hij blijft ook wel eens lang in bed liggen, maar dat doet hij steeds minder.

Het gaat misschien wel over, bedoel ik dus te zeggen.

Maar hij mag niet zeggen dat je zeurt!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
lana schreef op 17-03-2004 @ 13:53:
zeur niet zo, je bent niet getrouwd.
Dus als je getrouwd ben zeur je? of wanneer je nog niet getrouwd bent, mag je niet iets van de ander verwachten?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-03-2004 @ 13:36:
[B]Maar jij hoort dan ook niet bij mij he?
En ja, natuurlijk ga ik niet lopen schelden als mijn vriend tot 11.00 wil slapen, maar ik zeg wel eerlijk dat het me soms irriteert als hij imo te lang blijft liggen niksen. Ik ben iemand die ervan houdt om iets van haar dag te maken, en daarom heb ik die instelling.
Maarrr ik moet je wel vertellen dat ik zelf ook regelmatig lekker lang uitslaap, dus over hem mag ik niks zeggen.

12.00 is prima hoor, daar hoor je me verder niet over. Maar zij had het over de NAmiddag, dan spreek je over 16/17.oo, toch? En dat vind ik redelijk ziek, als je dat echt vrijwel elke dag doet. Sorry, is mijn mening.
Ik had tot etenstijd opgevat als tot een uur of 12 uur, maar als het om het avondeten gaat (16/17 uur) is dat wel lang ja.
Maar dan nog vind ik dat je iemand niet teveel moet proberen te veranderen. Probeer liever diegene te begrijpen en niet je eigen regels op te dringen (en nee, dit is dus geen aanval op jou gericht, maar in het algemeen). Dus probeer te begrijpen waarom ie geen zin meer heeft in school: wat er aan de hand is. Ik denk dat je dan meer bereikt dan door hem jouw regels op te leggen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:09
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-03-2004 @ 14:49:
Ik had tot etenstijd opgevat als tot een uur of 12 uur, maar als het om het avondeten gaat (16/17 uur) is dat wel lang ja.
Maar dan nog vind ik dat je iemand niet teveel moet proberen te veranderen. Probeer liever diegene te begrijpen en niet je eigen regels op te dringen (en nee, dit is dus geen aanval op jou gericht, maar in het algemeen). Dus probeer te begrijpen waarom ie geen zin meer heeft in school: wat er aan de hand is. Ik denk dat je dan meer bereikt dan door hem jouw regels op te leggen.
Ja OK, daar zit op zich wel wat in, maar je hebt ook extremiteiten. Natuurlijk heeft iedereen zijn/haar eigen leven, met bijbehorende hobby's en bezigheden. Maar er zijn toch ook uitersten, niet? Als jouw vriend het bijvoorbeeld normaal vindt om 2 pakjes zware shag per dag te roken, dan mag jij toch wel proberen om hem daar een beetje in te laten minderen? Dan leg je hem toch niet direct jouw regels op, maar probeer je hem als het ware te helpen? En dat is wat de ts ook zou moeten doen.
Soms moet je erg 'streng' voor iemand zijn om hem iets van zichzelf te laten veranderen, als jij je daar erg aan stoort.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie negatieve dingen van je ex
sn0w
69 01-06-2004 20:10
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Verhalen & Gedichten Een dagje van een afdeling
Eend
15 09-12-2002 13:11
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.