Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2011, 14:42
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Hoi iedereen,

Ik heb een soort van snor.. nou niet echt een snor want je ziet het nauwelijks, maar als ik heel dicht bij de spiegel sta dan merk ik het wel. Ik wil van die haartjes af maar wil ze niet epileren want dan ben ik bang dat ze dikker en donkerder terug zullen komen.
Nu had ik gisteren in de winkel Veet Ontkleuringscreme zien staan, om de overbodige haartjes dus weg te werken zonder dat ik hoef te scheren... maar is dit product wel betrouwbaar? Heeft iemand er ervaring mee en zijn er soms bijwerkingen waarvan ik op de hoogte moet zijn voor ik de haartjes ontkleur?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 15:47
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Heeft niet elk meisje een snor van dichtbij..? (niet sarcastisch)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 16:22
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Heeft niet elk meisje een snor van dichtbij..? (niet sarcastisch)
Voor zover ik weet zie je (bijna) altijd wel heel lichte haartjes als je inderdaad goed kijkt. sommige duidelijker dan anderen
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 16:52
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Van epileren komen ze in de regel niet donkerder terug, er wordt zelfs gezegd dat ze dunner terugkomen. Het ontkleuringsproduct ken ik niet, sorry. Maar als je echt niet wilt epileren, kun je het spul misschien eerst proberen op een klein stukje van je bovenlip, dan kun je zien of het werkt en ook meteen of je er niet toevallig allergisch voor bent.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 18:54
Verwijderd
Ik zou het gewoon zo laten als het niet teveel opvalt.. iedereen heeft dat wel hoor als je het van dichtbij gaat bekijken in de spiegel.

Als je het weg gaat halen moet je het altijd bijhouden want dan valt het wel meer op.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 19:20
Verwijderd
Ik heb ook een snor van dichtbij. Maar weglaten halen is vervelend omdat je telkens weer moet bijhouden en stoppeltjes lijkt me ook niet echt heavely.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 19:22
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Ik heb eigenlijk elke dag wel een snor... wat zeur je?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 20:18
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk elke dag wel een snor... wat zeur je?
Haha ja maar ze is een meisje, dan is het toch niet zo gewenst denk ik

@TS: Hoe erg is het eigenlijk, is het het wel waard om weg te halen of zie je het eigenlijk bijna niet?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 21:52
Verwijderd
Je kunt het inderdaad beter bleken dan epileren. Ik zou even bij de drogist vragen wat je het beste kunt gebruiken, maar het lijkt me dat veet prima is hoor.

Maar weet je wel zeker dat het zichtbaar is? Zelf valt iets je al snel op terwijl anderen het totaal niet zien. Van dichtbij kun je bij iedere vrouw inderdaad haartjes zien, want daar groeien nou eenmaal haartjes. Maar als je er niet met je hoofd vlakbij bent, zie je het vrijwel nooit, tenzij je van jezelf érg donkere haren hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 07:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Haha ja maar ze is een meisje, dan is het toch niet zo gewenst denk ik

@TS: Hoe erg is het eigenlijk, is het het wel waard om weg te halen of zie je het eigenlijk bijna niet?
Bij veel jongens is het ook niet echt gewenst, toch?

Maar ik zou niet gaan epileren e.d., zoals gezegd: de meeste vrouwen hebben van dichtbij wel iets wat een snor genoemd zou kunnen worden. Als je erop let, sta je vast ook met je hoofd op een afstand van de spiegel waarbij normaal niemand zo dicht bij je staat.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 18:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik vind dat zo schattig bij sommige meisjes
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 10:56
whoo yhoo
whoo yhoo is offline
elk meisje heeft wat donshaar boven de lip dat is heel normaal en bedenk je dat als je voor de spijgel staat je jezelf waarschijnlijk van heel dichtbij bekijkt. hoevaak gebeurt het dat mensen 20 cm van je lippen naar je lopen te kijken..? mensen zien het niet. epeleren kan helpen het is namelijk onzin dat de haartes dikker worden dit fabeltje is de wereld in gekomen omdat dat bij mannen zo lijkt te gaan maar ook als die zich niet scheren worden de haartjes dikker dat komt gewoon door hormonen. als je er egt mee zit kun je de haartjes permanent laten weg lazeren in een schoonheids kliniek. dit kost wel wat maar dan ben je er permanent van af.
gr
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 15:02
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
ik vind dat zo schattig bij sommige meisjes
Wut?





Ontopic: Ben je wellicht van Aziatische of Noord-Afrikaanse afkomst? Daarbij is het redelijk normaal dat de haartjes dan zichtbaar zijn.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 15:23
dnalor
dnalor is offline
Volgens mij heeft iedere meid hier last van...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 15:56
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Bij meisjes met dik en donker haar zie je het echter sneller (vandaar dat ik naar de afkomst vroeg) dan bij bijvoorbeeld een blond meisje.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft iedere meid hier last van...
Nee hoor. Al mijn lichaamsbeharing is min of meer doorzichtig, dus zelfs de langere haren zie je nauwelijks..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 17:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou harsen aanraden. Maar de veet ontkleuringscreme werkt wel aardig, het helpt je alleen niet van de haartjes af, en dat doet harsen wel. (dat kost ongeveer een tientje, en dat moet dan ongeveer na 4 tot 6 weken weer als je het echt goed bij wil houden) Ik zou het wel laten doen en niet zelf gaan doen trouwens
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 18:24
-annabellah
Avatar van -annabellah
-annabellah is offline
Hah, gelukkig ben ik blond.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 17:36
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Je kan ontharingscrème voor je gezicht gewoon bij de drogist kopen hoor, don't worry . Mijn moeder gebruikt de Veet voor haar snor (zij heeft donker haar/donkere ogen) en die vindt ze prima.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.