Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2005, 23:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dat hele forum is gewoon maf.
Peter R de vries als die gozer nu echt moeite gaat doen op een forumpje te zitten.

Citaat:
nare man schreef op 15-02-2005 @ 19:15 :
Daarom heb ik UT2k3 en UT2k4 dan ook gewoon gekocht. Dat is namelijk een spel waar je lang plezier van hebt en wat van een fatsoenlijke (programmeer-)kwaliteit is. Dat kun je van vrijwel alle single-playerspellen tegenwoordig niet zeggen, dus daarom download en speel ik die illegaal.
Dat jij die ooit heb gekocht. Ik vond ze zo bout als wat, geef mij maar de gewone Unreal Tournament. Veel beter. En genoeg Fps die er zijn uit gekomen hoor, en ook dadelijk toch een leuke gameplay hebben.

Half Life 2 was geloof ik het eerste spel wat ik serieus heb uitgespeeld . Maar nu valt het weer tegen, Stalker en Fear zijn de enigste waarvan ik wat verwachtingen heb, en ze misschien ga kopen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 23:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 00:19
Q
Avatar van Q
Q is offline
Die Peter R. de V. heeft dr waarschijnlijk toch geen verstand van. Doet denk ik niet meer dan patience (die je toch gratis krijgt) en voor de rest heeft die een leuk bedrag idd gekregen voor een commercial en meer niet.

Ik denk dat er een hoop games worden verkocht aan mensen die ze eerst hebben gedownload. Ik zou zelf anders ook geen games hebben gekocht. Maar spellen zoals GTA VC of SA ja die wil ik wel origineel!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 09:43
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
RanC schreef op 15-02-2005 @ 13:50 :
Door mensen zoals jou gaat de game-industrie uiteindelijk kapot.
uhm, als ze op de eerste dag van HALO-2 ongeveer 100 miljoen euro omzet draaien (waarvan de helft al ongeveer winst is), mag ik best wel mijn spelletje uit 1995 downloaden en illegaal spelen
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 10:05
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
T_ID schreef op 15-02-2005 @ 21:32 :
Peter himself:

"Dit is niet het geval. We kunnen wel degelijk wat doen. Als je de brief van justitie over ongeveer een week binnenkrijgt dan piep je wel anders. Ik heb aan je provider gevraagt (met een boze stem) waar je woont en wat je gegevens zijn. Bied je excuses aan en ik zal dit voor 1 keer door mijn vingers zien.

Gegroet, ik hoop nog van je te horen, Peter."


Peter even slecht te zijn in het onthouden van wetgeving als op het gebied van onderhandelen met gijzelnemers, providers mogen dit in het geheel niet verstrekken.



uberhaupt wordt hun forum al behoorlijk gespamt denk ik, aangezien berichten eerst gekeurd moeten worden door de admin voordat ze uberhaupt geplaatst worden.

hmm telefonisch lastig vallen .. stalking .. peter de nor in ??
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 12:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Hmm, zinnig commentaar vanuit de gamespers:


Power Unlimiteds redacteur JJ :

Potverdomme, wilde ik eindelijk weer eens een positief verhaaltje schrijven (PSP, wow!), krijg ik opeens het persbericht van de Stichting BIG op de mat. En toen zakte mijn broek weer helemaal naar het nulpeil af.

Ik heb me deze week weer eens echt lekker kwaad zitten te maken. En wel om mister Peter R. de Vries. De man die tegenwoordig meer op TV is dan de lezers van het 8 Uur Journaal. De crimefighter is sinds vorige week het gezicht van de Stichting B.I.G., Ban de Illegale Games. Sorry lieve mensen van de game-industrie, maar ik lag echt in een deuk toen ik het zag. Ik begrijp best dat we wat moeten doen tegen het illegaal kopiëren en ik heb zelf meegemaakt hoe ontwikkelaars en uitgevers op de fles gaan doordat te veel van hun games gekopieerd werden, maar denk je nu echt dat er één kopiërende gamer wakker ligt van deze in mijn ogen totaal infantiele actie. Een blik op de gamefora, de verzamelplek van gamers, leert mij dat de broeken allesbehalve vol gescheten zijn.

Het kutte is dat ik er eigenlijk niet echt wat over kan zeggen. Zo werden wij door het Jeugdjournaal gevraagd om een tegengeluid te laten horen. Een onmogelijk voorstel, want wat en hoe moeten wij dat dan doen. Ten eerste ben ik niet voor kopiëren, omdat het inderdaad de industrie schaadt. Dus het harde tegengeluid dat ze willen horen, kan ik ze niet schenken. Mijn verhaal ligt wat genuanceerder. Maar hoe genuanceerd ook, stel dat ik meld dat ik de actie belachelijk vind omdat bla, bla, bla, dan sta ik toch meteen voor de industrie te boek als pro-kopiëren. Ik weet als geen ander hoe media werkt en voor je het weet plaatsen ze op TV bij je naam het tekstje pro-kopiëren. En hoe moet ik dan nog mijn werk doen?

Word ik dus gechanteerd? Nee hoor, ik heb zelfs hele zinnige discussies met de industrie over het kopiëren en ik weet bijna zeker dat er mensen zijn uit deze sector die zich ook scheel lachen om deze campagne. Maar het is wel een discussie waar je ontzettend mee moet oppassen. Hoe zeer veel mensen in de industrie mijn opvattingen over kopiëren ook kennen, een relaas op TV van mijn kant over hoe belachelijk ik de actie vind, kan geheel verkeerd uitpakken. Want hoe je het wendt of keert, veel kids nemen klakkeloos over wat we roepen in de PU of tijdens GK. Hoe vaak ik op straat wel niet wordt aangesproken met 'hé JJ, nog lekker Nintendo gespeeld.'

Het is vaak onmogelijk om de nuance op TV goed weer te geven. Dat kan in een blad of op internet wel. Vandaar dat ik hier, in mijn eigen woorden, deze actie officieel als belachelijk wil bestempelen. Niet omdat ik voor kopiëren ben, meer omdat het geen enkel nut zal gaan hebben. De reden, het is een eenzijdige actie, die gamers alleen maar kwader maakt. Want waarom hoor ik niet de andere kant van het verhaal. Waarom is er vanuit de bizz geen zoektocht naar één van de oorzaken van het kopiëren, namelijk het feit dat games veel te duur zijn en dat 70% van de producten het vele geld niet waard is.

Ja, hoor ik nu mensen roepen, een Ferrari kost ook veel geld, moet je die dan maar stelen. Nee, natuurlijk niet. Maar je weet bij een Ferrari wel dat je waar voor je geld krijgt. Een Ferrari is duur vanwege de exclusiviteit die je er mee koopt (en dat werkt, want je wordt nagestaard op de weg) en omdat de onderdelen vele malen duurder zijn dan het materiaal waarmee een Fiat Punto in elkaar wordt gezet. Maar bij games is die verhouding compleet zoek. Het productieproces van sommige games ligt vele malen hoger dan die van andere. En toch zijn de prijzen vaak hetzelfde. En is de dik zestig euro die je neertelt een garantie voor exclusiviteit of kwaliteit. Nope, je moet maar hopen dat je iets fatsoenlijks koopt, want anders ben je flink de lul.

En moeten games wel zo duur zijn. Waarom zijn er soms flinke verschillen tussen de prijzen bij webwinkels en de gewone grote ketens? Waarom ageren grote ketens zo fel tegen deze lage prijzen? Waarom liggen games soms binnen een maand of drie voor de helft van het geld in de schappen? Waarom liggen de prijzen in omringende landen soms een stuk lager? Vraag eens in de buurt wat de inkoopsprijs voor de winkel bedraagt van een nieuw spel en kijk vervolgens voor welk bedrag het in de schappen ligt?

Let wel. Ik zeg hier dus niet dat je MAG kopiëren omdat de prijzen zo hoog zijn. Ik zeg alleen dat de verhouding helemaal zoek is en de consument het vertikt om dergelijke bedragen te betalen voor spellen die nog niets eens de helft van het geld waard zijn. Want kijk maar naar toppers als Halo 2, GTA: San Andreas en Metroid Prime 2. Die vliegen over de toonbank. Absolute Ferrari's die het geld van de aankoop waard zijn (alhoewel het van mij wel een tientje lager mag). De gamer wil best betalen, maar wel voor kwaliteit. En dat vergeet men bij de Stichting BIG. Men beschermt een product wat in veel gevallen het aankoopbedrag niet waard is. En dat werkt niet.

Kortom, voordat je als een gek de gamer gaat aanpakken, vind ik dat de industrie ook eens goed naar zichzelf moet gaan kijken. Want ik vind het echt te gek voor woorden dat men kwaad wordt op kids van bijvoorbeeld 14 die geen zestig euro willen neertellen voor een matig spel (hoeveel zakgeld kregen jullie vroeger), terwijl men weigert naar zichzelf te kijken waarom men eigenlijk zo'n zwakke titel heeft afgeleverd. Die zelfreflectie mis ik erg. Want echt wel dat een uitgever weet of een game goed is of niet. De testers die het spel spelen zijn echte pro's en geven haarfijn aan wat de potentie is van een titel. Maar gevolg daaraan geven, dat doen er weinigen. Ubi en Take 2 willen nog wel eens minder grote titels voor lagere bedragen in de schappen leggen, terwijl ze voor hun toppers de volle mep vragen. En dat vind ik al een stuk fairder.

Zonder deze zelfreflectie, zonder een blik in de eigen keuken en feitelijk ook zonder een dialoog met de consument, leidt deze actie ook tot niks. Ongetwijfeld dat er meer kids gepakt zullen worden als de controles verintensiveren, maar no way dat dit leidt tot hogere verkoopcijfers van games. Men koopt dan gewoon niks meer. Men is niet achterlijk. Kortom, BIG schiet zijn doel voorbij.

Ik snap ook niet waarom er nooit contact is geweest met de mensen die weten hoe gamers denken. Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat deze actie is opgezet met behulp van zo'n lekker gek creatief adviesbureau. Maar waarom is er geen hulp gevraagd aan mensen die voor gamesbladen schrijven, mensen die de LAN's organiseren, mensen die de game-sites opzetten. Waarom is er geen open discussie geweest op de fora, naar de redenen voor het kopiëren. Het is zo ontzettend éénrichtingsverkeer. Aanpakken zonder naar jezelf te kijken.

Misschien ben ik naïef en geloof ik te veel in het goede van de mens, maar een aanpak heeft pas succes als het fair is. Ik leg het balletje eens bij jullie neer. Stel, als Halo 2 39,95 euro had gekost. Was er dan niet meer verkocht? En waren acties tegen kopiëren dan niet een stuk eerlijker geweest? Immers prijs en kwaliteit staan dan in een goede verhouding.


JJ
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:20
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
vroeger kocht ik nog regelmatig games..

tegenwoordig niet/amper meer, op een enkele uitzondering na

reden: 99% van de games van tegewoordig zijn gewoon lang niet meer zo goed/houdbaar als vroeger
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 15:25.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:36
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ben et wel eens met JJ. Maarja, tis ook wat veel gamers er zon beetje van denkt, hij verwoord et alleen mooi.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:35
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
zoals ik al zei ik heb een spel wat voor mij 60 euro waard was geweest: Morrowind en dus ook legaal gekocht .. ( voor 5 euro bij FRS)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:12
Verwijderd
Ik wacht met spanning op ons aller geliefde Petertje.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Raven schreef op 16-02-2005 @ 17:35 :
zoals ik al zei ik heb een spel wat voor mij 60 euro waard was geweest: Morrowind en dus ook legaal gekocht .. ( voor 5 euro bij FRS)
Yep, hier ook, na een jaar lang Freelancer en NWN spelen allebei gekocht, de laatste voor een reductieprijs (deluxepack voor 40 euro) want om nu 150 euro voor zoiets uit te geven....

Als ik het nareken ligt er voor een euro of 2500 aan games hier legaal, dan te bedenken dat ik ongeveer het drievoudige kwijt was geweest als ik alles legaal had gehaalt.

Daarvan zou ongeveer 4000 euro verspilt zijn aan zaken die ik niet leuk vond, nooit gespeelt heb of na een dag of twee weggepleurt heb.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:46
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
T_ID schreef op 16-02-2005 @ 18:33 :
Yep, hier ook, na een jaar lang Freelancer en NWN spelen allebei gekocht, de laatste voor een reductieprijs (deluxepack voor 40 euro) want om nu 150 euro voor zoiets uit te geven....

Als ik het nareken ligt er voor een euro of 2500 aan games hier legaal, dan te bedenken dat ik ongeveer het drievoudige kwijt was geweest als ik alles legaal had gehaalt.

Daarvan zou ongeveer 4000 euro verspilt zijn aan zaken die ik niet leuk vond, nooit gespeelt heb of na een dag of twee weggepleurt heb.
Waarschijnlijk had je die 4000 euro aan games nooit gekocht
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 19:56
Verwijderd
B.I.G. is triest en doet serieus overkomen terwijl zij alleen voorlichting op basisscholen geven om die kindjes een beetje te brainwashen door te zeggen dat downloaden slecht is enzo.
Stelletje kut johova's zijn ut!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 01:51
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Lachwekkende campagne vind ik het.
Alsof het nut heeft. Weinig kans!
Beter gaan ze eens nadenken over de prijzen van software, niet veel mensen hebben zin om voor €50+ telkens maar weer games te kopen. Lmd.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 08:17
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik was gistere in de media markt, en daar hadden de games allemaal de prijs van rond de 40 euro. 42 euro vaker.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 10:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Robo schreef op 16-02-2005 @ 20:56 :
B.I.G. is triest en doet serieus overkomen terwijl zij alleen voorlichting op basisscholen geven om die kindjes een beetje te brainwashen door te zeggen dat downloaden slecht is enzo.
Stelletje kut johova's zijn ut!!
Maar ja, wat wil je ook als ze niet eens opsporingsautoriteit hebben.


(en idd, ik zou nooit zoveel games hebben gekocht als het alleen legaal kon)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:30
Verwijderd
Van een vriend gekregen:



Anyway, games zijn gewoon te duur.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 13:08
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mortification schreef op 17-02-2005 @ 13:30 :
Van een vriend gekregen:

[afbeelding]

Anyway, games zijn gewoon te duur.

Niks meer aan toe te voegen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 19:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mortification schreef op 17-02-2005 @ 13:30 :
Van een vriend gekregen:

[afbeelding]

Anyway, games zijn gewoon te duur.
Whahahaha geniaal .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 20:48
2B!
2B! is offline
Citaat:
Mortification schreef op 17-02-2005 @ 13:30 :
Van een vriend gekregen:

[afbeelding]

Anyway, games zijn gewoon te duur.

Netjes!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 21:35
Verwijderd
Dat Peter R. de Vries zich ermee bemoeit maakt het alleen nog maar leuker
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 07:42
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
B.I.G is bangmakerij
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 16-02-2005 @ 16:36 :
ben et wel eens met JJ. Maarja, tis ook wat veel gamers er zon beetje van denkt, hij verwoord et alleen mooi.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:12
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
2B! schreef op 15-02-2005 @ 07:37 :
Ik brand niet en download niets...
Alles wat ik heb is origineel of het nou cd's zijn,
Dvd's, PS2 spellen alles is origineel...
Dan ben ik ook noggis zo'n ei dat ik bijna al mn dvd's special edition heb...en een stuk of 300 cd's...
Dure hobby...maarja..je moet wat...
geld over ??
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:26
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
RanC schreef op 15-02-2005 @ 16:20 :
Zeer goed punt.

Als ik online loop te ownen...

*kuch*
http://img.photobucket.com/albums/v5...chdepanuit.jpg
*kuch*

... dan let ik niet op shadows, lichteffecten, round curves en hoge polygonen.

Ik wil adrenalinestoten in mijn bloed, ik wil spanning, ik wil sensatie, ik wil het gevoel dat ik anderen own.




Voor de duidelijkheid in ben RingMaster
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:36
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Toen ik dat spotje een paar dagen geleden zag wist ik niet of ik moest lachen of huilen. Tjongejonge wat een triest gedoe. Maar misschien kun je er 10jarigen mee bangmaken.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 18-02-2005 @ 17:12 :
geld over ??
lol

*stuurt rekeningnummer*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 20:59
Killer2004
Avatar van Killer2004
Killer2004 is offline
B.P.R.D.V

Ban.Peter.R.De.Vries


En

D.I.G

Download Illegale Games en software
__________________
I am the Alpha and the Omega
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 23:17
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
BIG is een leuk idee, maar de reclame en de organisatie slaan gewoonweg nergens op

Amateurs, zo komen ze over


Als je het doet, doe het dan goed

Games zijn te duur ja, maar het is ook wel weer abnormaal hoeveel er van internet af word gehaald
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 15:03
JH
JH is offline
zag het spotje toevallig nou eens een keer en lach in een deuk. wat een slechte bangmakerij, ze verwachtten toch niet dat er ook maar iemand is die hen nog serieus neemt. Ik zie die hele reclame meer als een satire over zichzelf, ze hebben zichzelf hiermee tot de grond toe afgebrand.

B.I.G. Ban die Infantiele Gnomen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 15:26
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Dat hele logo is misplaatst.
Varkens zijn intelligente dieren.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:19
LM
LM is offline
// IP ADRES ALERT !! LEES ALLEMAAL!
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de reclame van Peter R DeVries wel. Daar maakt ie reclame voor B.I.G.( Ban Illegale Games en Software).Daar wordt een website in vermeldt.

http://www.bigweb.nl NIET NAAR DIE SITE GAAN!!!

Ben je er al wel heen geweest? Dan heb je een probleem
Deze site traceert je IP, en wordt gebruikt om je te traceren als je online illegale games speelt, of illegaal software download. Dit wordt tevens gebruikt in het programma van Peter. R, waarin er jacht wordt gemaakt op personen die illegale games of software hebben gedownload!

Dus ik hoop jullie hiermee ALERT mee gemaakt te hebben
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:28
Verwijderd
Danke schön
Niet dat ik het ooit in m'n hoofd zou halen om naar die site te gaan.

Overigens werken lagere prijzen wel. Bv Doom3. Die was bij de launch bijna 60 pleuro. Reden die er vaak gegeven werd: Nu veel laten kosten zodat ze minder schade hebben aan de lui die downloaden kopiëren. Slim bezig . Naai de gasten die het wel goed doen.
Overigens is Doom3 ondertussen al een maand of wat 30 pop en goh, hij vliegt er redelijk uit hoorde ik toen ik hem laatst bij funprice wilde halen.

Conclusie. 50 euro zuigt, 60 euro met een kutsmoes is voor nazi's en 40 euro is
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 17:07
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
LM schreef op 20-02-2005 @ 17:19 :
http://www.bigweb.nl NIET NAAR DIE SITE GAAN!!!

Ben je er al wel heen geweest? Dan heb je een probleem
Deze site traceert je IP, en wordt gebruikt om je te traceren als je online illegale games speelt, of illegaal software download.
Hoe willen ze mijn ip-adres gebruiken om te zien wat ik op mijn pc doe?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 17:10
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
LM schreef op 20-02-2005 @ 17:19 :
// IP ADRES ALERT !! LEES ALLEMAAL!
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de reclame van Peter R DeVries wel. Daar maakt ie reclame voor B.I.G.( Ban Illegale Games en Software).Daar wordt een website in vermeldt.

http://www.bigweb.nl NIET NAAR DIE SITE GAAN!!!

Ben je er al wel heen geweest? Dan heb je een probleem
Deze site traceert je IP, en wordt gebruikt om je te traceren als je online illegale games speelt, of illegaal software download. Dit wordt tevens gebruikt in het programma van Peter. R, waarin er jacht wordt gemaakt op personen die illegale games of software hebben gedownload!

Dus ik hoop jullie hiermee ALERT mee gemaakt te hebben
en DAT is dus spyware en dat is strafbaar
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 17:22
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Raven schreef op 20-02-2005 @ 18:10 :
en DAT is dus spyware en dat is strafbaar
Ik wou het net zeggen
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 17:25
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik zou graag willen weten hoe zo'n organisatie aan zulke state-of-the-art technologie komt en dan vraag ik mij af hoe ze:

A) Je PC zo kunnen screenen dat ze het verschil tussen illegale en legale games kunnen zien.
B) Die honderdduizenden illegale gamers tegelijk willen traceren.
C) Actie willen ondernemen tegen de enkele gamer die zo'n spel online speelt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
LM schreef op 20-02-2005 @ 17:19 :
// IP ADRES ALERT !! LEES ALLEMAAL!
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de reclame van Peter R DeVries wel. Daar maakt ie reclame voor B.I.G.( Ban Illegale Games en Software).Daar wordt een website in vermeldt.

http://www.bigweb.nl NIET NAAR DIE SITE GAAN!!!

Ben je er al wel heen geweest? Dan heb je een probleem
Deze site traceert je IP, en wordt gebruikt om je te traceren als je online illegale games speelt, of illegaal software download. Dit wordt tevens gebruikt in het programma van Peter. R, waarin er jacht wordt gemaakt op personen die illegale games of software hebben gedownload!

Dus ik hoop jullie hiermee ALERT mee gemaakt te hebben
yes.

Hier wordt ik blij van, want als stichting BIG of iets dat eraan gelieerd is mij ooit wil vervolgen wordt dus gehakt gemaakt van de aanklacht wegens onwettelijke opsporingsmethoden.

yay *gaat muziek, spelletjes en software d*wnloaden*
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:22
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
// IP ADRES ALERT !! LEES ALLEMAAL!
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de reclame van Peter R DeVries wel. Daar maakt ie reclame voor B.I.G.( Ban Illegale Games en Software).Daar wordt een website in vermeldt.

http://www.bigweb.nl NIET NAAR DIE SITE GAAN!!!

Ben je er al wel heen geweest? Dan heb je een probleem
Deze site traceert je IP, en wordt gebruikt om je te traceren als je online illegale games speelt, of illegaal software download. Dit wordt tevens gebruikt in het programma van Peter. R, waarin er jacht wordt gemaakt op personen die illegale games of software hebben gedownload!

Dus ik hoop jullie hiermee ALERT mee gemaakt te hebben
SHIITTT ik ben net op die site geweest ,zullen de offline detectives nu mijn huis binnevallen of krijg ik brieven van justitie

maarja 1 ding scheelt, met al die illegale shooter-games, heb ik wel geleerd hoe ik effiecient om moet gaan met wapens, dus laat ze maar komen
Bring it on
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:30
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Whahahaha.

Ik zet de thee en cake klaarrrrrrrrrrrrrr.
Peterrr???? Kom je snel????
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:35
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
DG schreef op 20-02-2005 @ 22:22 :
SHIITTT ik ben net op die site geweest ,zullen de offline detectives nu mijn huis binnevallen of krijg ik brieven van justitie

maarja 1 ding scheelt, met al die illegale shooter-games, heb ik wel geleerd hoe ik effiecient om moet gaan met wapens, dus laat ze maar komen
Bring it on
Bring on the Spawnage, I'll bring on the PwNage

__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 22:09
Verwijderd
spawncampen bij je voordeur
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 23:20
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
die mofo's liggen al te campen voor me deur.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 11:14
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
LM schreef op 20-02-2005 @ 17:19 :
// IP ADRES ALERT !! LEES ALLEMAAL!
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de reclame van Peter R DeVries wel. Daar maakt ie reclame voor B.I.G.( Ban Illegale Games en Software).Daar wordt een website in vermeldt.

http://www.bigweb.nl NIET NAAR DIE SITE GAAN!!!

Ben je er al wel heen geweest? Dan heb je een probleem
Deze site traceert je IP, en wordt gebruikt om je te traceren als je online illegale games speelt, of illegaal software download. Dit wordt tevens gebruikt in het programma van Peter. R, waarin er jacht wordt gemaakt op personen die illegale games of software hebben gedownload!

Dus ik hoop jullie hiermee ALERT mee gemaakt te hebben
Laadt geweer....

'k zal B.I.G. eens varkenspest bezorgen......
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 20-02-2005 @ 18:25 :
Ik zou graag willen weten hoe zo'n organisatie aan zulke state-of-the-art technologie komt en dan vraag ik mij af hoe ze:

A) Je PC zo kunnen screenen dat ze het verschil tussen illegale en legale games kunnen zien.
B) Die honderdduizenden illegale gamers tegelijk willen traceren.
C) Actie willen ondernemen tegen de enkele gamer die zo'n spel online speelt.
a) dat kunnen ze niet
b) dat kunnen ze niet
c) dat kunnen ze niet

Het is gewoon bangmakerij. Dan heb je een IP-adres van iemand die het BIG-forum bezoekt, so what? Alsof niet elke zichzelf een beetje serieus nemende computeraar een goede firewall draait en alles monitort zodat die gasten echt niet over je schouder kunnen meekijken.

Peter R. de Vries, eat a fat dick.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 14:22
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
*zingt*

Ja dat is Peter...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 14:35
number9
number9 is offline
Gewoon Games 30 Euri maken, dat geld dat ze aan dat zinloze reclamegedoe schenken gewoon aan de spellenmakers geven en iedereen blij
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:49
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
JCG schreef op 21-02-2005 @ 00:20 :
die mofo's liggen al te campen voor me deur.
En iedereen weet dat campen lame is.
Vraag de Admin van Nederland om die gozers effe een perm-ban van de server waar jij woont te geven.

(Ja, ik weet het... Inspiratieloos en flauw)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:19
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Cease and Desist blijft altijd humoristisch
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 10:41
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Notorious B.I.G. is toch ook een rapper?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 11:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 22-02-2005 @ 11:41 :
Notorious B.I.G. is toch ook een rapper?
Was, acuut geval van loodvergiftiging.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Je ideale samenleving
Rerisen Phoenix
35 16-02-2003 13:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn had toch gelijk!!!!!
suze02
98 15-06-2002 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.