Oud 11-01-2003, 17:42
Verwijderd
liefst 1 naam en waar je m van kent en of je wat met diegene hebt gehad

Hessel: kende ik van een meertje waar we gingen zwemmen, mee gepraat en daarna best wel vaak wat bij de ijszaak waar hij werkte langsgeweest en uren lang gepraat --> is overigens nooit wat geworden maar wel maaaaaaaaaanden soort van obsessie..

Flip: kende ik van een foto en toen werd ik gelijk aan hem gekoppeld, mja en hij vond mij ook leuk dus werden we voorgesteld tijdens uitgaan en toen kregen we na 2 weken dus wat, duurde overigens maar 2 maanden, maar ik was zo verliefd dat ik alleen maar zat te staren in de les en dromen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 18:03
Yolcu
Yolcu is offline
Ik denk niet dat je veel aan die naam hebt, en wil eerlijk gezegd niet dat mensen van m'n oude school hem daarmee gaan vervelen, dus ik laat z'n naam hier even buiten.

Maar ik ben echt ontzettend lang verliefd op hem geweest, in totaal denk ik zo'n 2,5 jaar, misschien nog wel langer. Ik kende hem gewoon van school, heb na een maand of 9 verliefdheid ook iets met hem gekregen, maar we waren allebei veel te verlegen enzo.. Het heeft toen een maand of 3 geduurd, en daarna ben ik nog een lange tijd gek op hem geweest..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:20
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
het zijn er 2
nik: ik kende hem via via, ik had iets met een goede vriend van hem gehad en nouja hij was ook wel leuk en ik kon altijd met m lachen en praten enzo..
en toen hebben we bijna 6 maanden iets gehad.

thijs: ik was in de brugklas verliefd op hem, net als alle andere meisjes. en we werden gewoon goede vrienden.
ruim 2 jaar later was hij wel mijn beste vriend en kregen we ook nog iets, wat maar 2 maanden geduurd heeft.
en nu spreek ik m bijna nooit meer.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:30
Verwijderd
ben sinds een tijdje super vlieft op een meisje bij mij op school...
t was voor mij helemaal nieuw... ben btw verder nooit verliefd geweest, maar ik begin er aan te wennen...

voelt wel goed moet ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:55
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Sander

via dit forum leren kennen, was nogal pissig omdat het net uit was met mijn vriend en zette toen een berichtje op dating dat ik met mensen wilde kletsen, overigens niet echt serieus bedoeld. maar daar reageerde ene "nordens Konge" dus op... ff gemeelt alles ging best snel, afgesproken naar dynamo te gaan.. hij had kaartje voor me gekocht enzo...en toen heb ik hem gewoon eens opgebelt of hij mee de stad in ging..nah dat was heel gezellig enzo en nu 7 maanden later wonen we samen
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:01
PlasTuut
Avatar van PlasTuut
PlasTuut is offline
Wouter, 1.5 jaar geleden leren kennen op vakantie...was gelijk raak...hij was HET gewoon...het ging uit (waren ook wel erg jong)....bleven erg goede vrienden.. en nu is het weer aan.. en nu echt wel langer....
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:03
Verwijderd
Uiteindelijk denk ik toch CJ, leren kennen via het forum ('k heb hem ooit als fb gevraagd voor f&l), we werden vrienden, ik werd verliefd (meteen of na een tijdje, daar ben ik nog niet uit ), na een jaar sloeg de vonk ook van zijn kant over en we wonen nu bijna een jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:07
Verwijderd
Max, m'n ex (verloofde).
Ik had 5 maanden wat met 'm en hij was echt de liefde van m'n leven. Hij was zo ongelooflijk knap, zo'n goed figuur..hij was heel lief. En hij deed heel veel moeite voor me.
Hij was m'n eerste echte liefde. En voor hem voelde ik ook het meeste, ik wist zeker dat ik voor de rest van m'n leven bij hem wou blijven.
Ik bewonder hem ook nog steeds. Hij was altijd heel positief en vrolijk en vol energie, ondanks dat hij veel problemen met z'n hart had.
Maarjah, helaas moest hij er zonodig met een ander meisje vandoor gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:11
love is life
love is life is offline
Ik wil ook zijn naam niet geven maar ik kan je wel zeggen dat ik nooit zoveel om iemand heb gegeven als voor die jongen ... ik ken hem van de sportclub en ik doe nog gezamelijke activiteiten te samne met hem...ik ken hem ongeveer 5jaar maar echt goed pas een jaar of twee...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:25
Rian-x-
Rian-x- is offline
Bas...
Kwam m tegen met de carnaval. Veel gepraat, gelachen en gedronken.
Bijna een 1 jaar lang achter aan gehuppeld terwijl hij al een vriendin had.
Was trouwes de eerste keer dat ik echt verliefd was.
Durf hem nog steeds niet aan te kijken als ik hem tegen kom maar goed...
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:51
andeldushi
andeldushi is offline
kweenie oft me grootste crush is, maar denk dattie nog meot komen tot nu toe: richard, hijs heel lief en mooiluv you!!(K)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:03
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Suzan, 3 jaar bij mij in de klas gezeten, nu zit ze in de andere 4-VWO klas. Een hele leuke en spontane meid, soms een beetje een doos, maar zij is een van de weinige personen met wie ik echt goed kan praten. Maar ja, jammer genoeg voor mij heeft zij al 1 jaar> een vriend...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:08
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
hmm 2 dan:

iemand van het forum *goh* eerst mee gemsnt enzo toen een keer op een meeting in utrecht gezien en eigenlijk meteen verliefd geworden... hij toevallig ook dus toen hebben we klein halfjaartje iets gehad... relatie ging vanwege mijn karakter verre van soepeltjes, nadat het uitging ging het nog minder soepel... maar hij was mijn eerste vriendje en ik weet wel zeker dat ik hem nooit zal vergeten en dat op dat moment de liefde tussen ons heel groot was, ookal kon ik dat nie zo goed laten blijken..

iemand die bij mij op de middelbare school heeft gezeten, nooit echt wat meegehad wel een paar keer mee gekust... beetje mijn highschool obsessie
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik zit te twijfelen... ik ben altijd lang verliefd, kan zeker een jaar duren...

Ik doe toch mij 'beste' vriend. Ik heb bij hem vanaf groep 3 in de klas gezeten. Vanaf groep 5 ofzo gingen we goed met elkaar om en ik groep 6 werd ik geloof ik verliefd op hem, ik wilde iig altijd naast hem zitten en was blij als dat mocht en niet blij als het niet mocht. Hij was tevens eerste jongen waar ik verliefd op werd, dit besefte ik pas later. Dat heeft toen tijd geduurd, we werden steeds betere vrienden. We zijn beide verliefd geweest, hoorde we achteraf pas, durfde we toen niet te zeggen. Groep 8 was een geweldig jaar, maar we hebben nooit echt iets gehad. Misschien dat juist daarom het gevoel zo sterk is/was. Ik heb nog steeds een zwak voor hem, maar het bestaat eigenlijk alleen op oude gevoelens en de vraag 'hoe zou het zijn geweest als...' Maar dat zal ik nooit weten. Nu is hij verhuisd, dus zie ik hem bijna nooit, en ik heb nu een vriend dus...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:43
Verwijderd
Vincent. Zat bij mij in de klas, ben bijna drie jaar verliefd op hem geweest, hebben nooit wat gehad. Helaas, helaas.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:45
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
[QUOTE]Mortischa schreef:
blabla [QUOTE]

Sig
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Op een leraar, helaas. En we hebben natuurlijk nooit iets met elkaar gehad.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:29
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Mijn beste vriend. Althans zo beschouwde ik hem. Wij wonen bij elkaar in de buurt. Meteen hoe we ontmoetten. Ongeveer in maar 1995. Jup, ik zes, hij zeven ---> o wauw. Nou we gingen altijd buiten spelen enzo. BlaBlaBla.. Toen we naar de middelbare school gingen, zagen we elkaar steeds minder... Tot ongeveer ik msn had uitgevonden en zijn broertje (die met de mijne veel afsprak) erover vertelde.. Zo zijn we dus weer met elkaar in contact gekomen... Wat heel raar is, want de enigste keren dat ik hem zag was als ie langsliep of vice versa. Dus, maar we raakten aan de praat (blablabla) alles ging goed... Maar toen werd ik blijkbaar verliefd... Dat realiseerde ik me pas aan het begin van de zomer. Maar toendertijd zag hij mij ook wel zitten (om het zo stom te zeggen) zo blijkt... Maar ik wimpelde alles af. Dus bijna een jaar later, niks, niks niks... Alleen HELE goeie vrienden... (ofzo... zegtie)
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2003, 22:06
notbonefish
notbonefish is offline
Chantal. heb een paar jaar bij haar in de klas gezeten, en werd onwijs verliefd op haar... 't was duidelijk wederzijds, en tijdens de werkweek liet ze dat merken, maar ik werd paniekerig en werd teruggetrokken enzo (stom stom stom stom stom stom stom stom )....
volgend jaar is ze naar de Havo gegaan, en hebben wij elkaar (of ik haar?) ontweken.

Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Vincent. Zat bij mij in de klas, ben bijna drie jaar verliefd op hem geweest, hebben nooit wat gehad. Helaas, helaas.
maar jullie gaan wel trouwen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik euh hehe *nerveus lachje* jah...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:44
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
euhm kben 2, 5 jaar ofzow
verliefd op hem geweest!
(kgeef liever geen naam)

en hij was gewoon ook op mij,
dat weet ik echt zekr maar ik was zow verlegen
en alles...

offtopic:

door hem ben ik een laatbloeier, ben ik overdreven claimerig met toekomstige vriendjes, waardoor zij zoiets hebben van euh laat maar! best wel logisch, maar kwil ze niet kwijtraken...zeker weten dat ik er alles aan heb gedaan om t NIET fout te laten lopen....waardoor ik een zielige single ben snik......haha noujah das overdreven, maar als ik depri ben verwoord ik t wel zow

knuffels.......
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:47
Verwijderd
Die heb ik momenteel, ik noem liever geen naam

Ze zit bij mij in de klas, ik probeer iets met haar te krijgen nu
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 23:02
Verwijderd
Meisje van inet, zo elkaar leren kennen, woonden dicht bij elkaar in de buurt dus gingen vaak met elkaar op stap. Vanaf de eerste ontmoeting viel ik als een blok voor haar, maar tis nooit wat geworden. Veel dingen gebeurd, ook al vanaf de eerste ontmoeting waardoor het nooit iets is geworden. Nu, het heden, zien we elkaar nooit meer, "klein meningsverschil."
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 23:45
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Peter: ontmoet op brugklaskamp en ja... ik vond m gewoon zo grappig en leuk. *zucht* ben heeeel lang op m verliefd geweest, maakte zelfs zijn strafwerk, huiswerk... (zo fout gewoon)

Sjaak: mijn huidige vriend. Ik ken m van de basketbal. Ik vond m er wel leuk uitzien, wel spontaan enzo en dus babbeltjes mee gemaakt. Maanden geduurd voor we wat kregen en nu 21 maanden bij elkaar. (trouwens de broer van bovengenoemd persoon, fout i know)
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 00:20
Verwijderd
Benjamin; Ex, 7 maand.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:45
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Eerst iemand waarop ik ongeveer 2 jaar verliefd was,
toen een meisje waarop ik 3 jaar verliefd was; daarna
Karen, mijn 'grootste crush',
3 jaar hopeloos verliefd op geweest zonder ooit wat te zeggen,
toen nog een meisje, waarop ik anderhalf jaar verliefd was en een meisje waarop ik 2 jaar verliefd was,
bij elke verliefdheid heb ik niets gezegd en is het dus ook nooit wat geworden!

Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend. Via via zijn we bij elkaar terecht gekomen.

En ik ben ook twee jaar verliefd geweest op een jongen van school, toen ik 14/15 jaar was, dat was ook erg. Volgens mijn vriendinnen was dat eigenlijk meer een gewoonte geworden. Maar goed, ik was altijd wel op iemand verliefd, de ene keer heftig, de andere keer een beetje.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
maar jullie gaan wel trouwen
Dat vind IK ja, dat weet hij nog niet
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:47
Verwijderd
Toen ik iets van 12 of 13 was op Ryan Phillippe.. mn obsessie istie al lang niet meer..maar een zwak zal ik altijd wel voor em houden.. en in de maatschappij... mn vriend. ik zeg het niet omdat hij nu mijn vriend is, maar na 5 maanden samen heb ikk nog steeds elke keer dat lekkere gevoel als ik em zie of alstie me aanraakt. En met mn ex had ik dat echt niet maar, al na 3 maanden niet meer.. dus jah...

xxx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:17
Verwijderd
Ik ben eigenlijk nooit echt gigantisch super mega verliefd geweest.. ik ben denk ik maar 1 keer echt verliefd geweest, hij heette Stig.. Ik had em ontmoet op een gothicfeest in de Inrichting (toen dat nog bestond, kalenderpanden, was gekraakt) toen ik nog met een ander iemand had.

daar telefoonnummer uitgewisseld, uitgemaakt met die ander.. en toen 2 maanden met Stig gehad
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:20
Piccola
Piccola is offline
Marco, de liefde van m'n leven..
6 Jaar geleden leren kennen in Italië op de camping waar we beide elk jaar naar terugkomen. De eerste 2 jaar de hele tijd flirten enzo, maar was het verder niets. Het 3de jaar werd het iets, maar dat ging uit, omdat ie verliefd werd op een ander. 3 Maanden later kwam het weer goed. Toen 3 maanden weer samen geweest en vervolgens heb ik het uit gemaakt. Alles draaide om hem en ik was zo bang hem kwijt te raken, dat ie vreemd zou gaan of dat zijn gevoel gewoon weg zou zakken, dat ie me saai vond etc. Ik dacht dat uitmaken dan maar de makkelijkste weg was. Grootste fout van m'n leven. Toen is het een hele tijd uit geweest, maar we bleven van elkaar houden en dat bleven we ook tegen elkaar zeggen enzo. We hadden ondertussen wel eens een ander vriend(innet)je, maar dat was meer voor de lol of om elkaar proberen te vergeten. Uiteindelijk kwam het toch weer goed. Weer een paar maanden samen geweest. Maar afgelopen 20 oktober heeft hij het weer uit gemaakt. Vanwege de afstand en hij is ontzettend druk met werken en sporten en kan zo maar weinig tijd voor me vrij maken. Maar ook nu houden we nog steeds van elkaar en dat blijven we elkaar duidelijk maken, ookal is het uit. Hij is mijn eerste grote liefde en als het aan mij ligt trouw ik echt met hem. Ik kan niet zonder hem, hoe vaak ik het ook probeer, uiteindelijk draait alles gewoon om hem, hij is het voor mij. Wij houden nu al 4 jaar van elkaar en het wordt steeds sterker! Ik kan dan ook werkelijk niet begrijpen dat ie me heeft verlaten vanwege de afstand en tijdgebrek.. Maar ook deze keer komt het vast weer goed.. We blijven maar aan de gang..

Ik heb ondertussen wel weer een nieuwe vriend, net een week. Ik heb lol met hem en door hem zit ik weer beter in m'n vel enzo. Maar ook nu: voor mij is en blijft er maar 1! En m'n nieuwe vriend weet dat wel. Ik weet niet of het slim is om met deze jongen iets te hebben/houden, omdat ik bang ben dat zijn gevoel straks sterker voor mij wordt dan mijn gevoel voor hem. Maar goed, we zien wel.. We hebben 't nu leuk samen..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:32
lieve
lieve is offline
Sven: bijna 4 jaar terug!
Hij is een jaar ouder dan mij! De relatie heeft maar 6 weken geduurd, maar... hij heeft lang in mijn hartje en hoofdje gezeten zenne! We werden aan elkaar voorgesteld door gemeenschappelijke vrienden(op die moment), en de bedoeling was vlug duidelijk... maar dat vonden wij helemaal niet erg!
Hij had me bedrogen en ik heb het uitgemaakt, maar niet alleen daarom!(maar dat hou ik voor mij)

Maar Tom, waar ik sinds een paar weken een relatie meeheb, daar voel ik nu meer voor dan wat ik ooit voor Sven gevoeld heb! Het is echt keiraar, hoe een mens zooooo verliefd kan zijn!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!

Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:33
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
een halfjaar ofzo, ik ga z'n naam niet noemen maar het liep allemaal een beetje fout. Hij vond mij leuk maar ik zag hem absoluut niet staan en heb hem afgewezen, paar weekjes later werd ik superverliefd op hem (hij inmiddels niet meer op mij geloof ik) en toen hebben we elkaar nooit meer gesproken we zien elkaar wel vaak

nu heb ik de heftigste crush, ik weet niet wat ik nu voor m'n vriendje voel is zo super sterk
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 14:12
Verwijderd
Tim, mijn huidige vriend. En gelukkig bleef het niet alleen bij een Crush
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 14:38
Verwijderd
Ivan, eerste liefde, nooit wat geworden omdat k nooit iets durfde te zeggen tegen hem. Zat bij me in de klas

Jay, via internet leren kennen, bellen, kwam toen naar Nederland (is een Amerikaan) Pure liefde, ongekend gewoon. Nooit wat geworden vanwege de afstand en verschil in levens.

Arnoud, leren kennen bij het uitgaan, zaten totaal op 1 lijn.. is wat geworden maar ging al gauw over omdat hij een zoontje heeft en het nog maar pas uit was tussen hem en de moeder.



woops dit waren er 3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2003, 15:38
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ehm... geertje... best wel ernstig eigenlijk
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:45
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Op de grootste zot van de stad
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:37
Jordana
Jordana is offline
Ikje 17, weet wat je bedoelt, ikben ook een beetje zo, maar nu heb ik echt een fantastisch iemand ontmoet!zeg maar men grootste crush!
Ik dacht ook dat ik nog lang single zou zijn , maar je ziet...
Het klinkt vreselijk maar je moet gewoon geduld hebben, dat heeft bij mij ook gelukt.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:26
Verwijderd
jan, en we zijn in april twee jaar samen. leerde 'm kennen via bart, broer van m'n ex, zijn beste vriend.

xxx
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 00:39
R
Avatar van R
R is offline
Ehhh.. ik ben 1,5 jaar verliefd op een meisje geweest ongeveer, wel héél erg kut, als het dan al die tijd niks wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 02:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
De grootste crush? Oei, dat weet ik niet. Als ik op iemand verliefd ben, is dat volledig. Maar 't meisje waar ik 't meest verdriet om had, omdat 't niets geworden is tussen ons, is toch wel Leen.

Ik was al meer dan 'n jaar verliefd op haar, zonder haar iets gezegd te hebben. Ik was wel vaak in haar buurt te vinden en ze moest geen dingen twee keer vragen aan mij, 't viel echt wel op eigenlijk dat ik 'n boon voor haar had. Op 'n nacht op 'n fuif wandelden we samen alleen terug naar de tent nadat ik de fiets van 'n vriendin van ons naar de auto had gedragen (sleutel gepikt enzo). Ineens vroeg zij aan mij wat ze moest doen: ze was verliefd op 'n jongen, 'n gast waar haar beste vriendin nog niet zo lang geleden smoor op was (toen ook nog)... Toen heb ik haar gezegd dat ze dat echt niet aan mij moest vragen, omdat ik eigenlijk op haar verliefd was. Toen hebben we nog even gepraat, zij zitten zeggen dat zij niets voor mij was, dat ik veel beter kon krijgen enzo, the usual blabla... Toen we terug in de tent waren, ging ik bij m'n neef en nicht staan. Ze draaiden ineens 'n slow, en ik nam m'n nicht in m'n armen. Toen ben ik zachtjes beginnen huilen, na de slow heeft ze me mee naar buiten genomen en heb ik 'n uur in haar armen al m'n verdriet laten lopen. Ben toen ook 'n week echt depri geweest, ik kwam m'n kamer niet uit of niets. Maanden later voelde ik me nog slecht. Nu zijn we gelukkig terug heel goede vrienden, waar ik wel blij om ben.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:44
Verwijderd
Het was t meisje van mn dromen...... 2 jaar lang gek op haar geweest.... En toen spraken we af... Bij mij thuis Ik was bezig met mn kamer opnieuw in te richten en had ff haar hulp en advies nodig Anyway, nadat mn kamer af was, besloten we een 2 films te huren om die in mn kamer te kijken. We lagen toen op bed naast elkaar naar de film te kijken. Na de eerste film gebeurde er nog niks, maar nadat we de tweede film hadden gekeken konden we niet meer van elkaar afblijven... Twee weken daarna ging ze vreemd in Salou....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:34
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
snoopy84 schreef:
Het was t meisje van mn dromen...... 2 jaar lang gek op haar geweest.... En toen spraken we af... Bij mij thuis Ik was bezig met mn kamer opnieuw in te richten en had ff haar hulp en advies nodig Anyway, nadat mn kamer af was, besloten we een 2 films te huren om die in mn kamer te kijken. We lagen toen op bed naast elkaar naar de film te kijken. Na de eerste film gebeurde er nog niks, maar nadat we de tweede film hadden gekeken konden we niet meer van elkaar afblijven... Twee weken daarna ging ze vreemd in Salou....
OMG,
het verhaal begint zo wat-een-heerlijk-droomscenario-achtig
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
snoopy84 schreef:
Het was t meisje van mn dromen...... 2 jaar lang gek op haar geweest.... En toen spraken we af... Bij mij thuis Ik was bezig met mn kamer opnieuw in te richten en had ff haar hulp en advies nodig Anyway, nadat mn kamer af was, besloten we een 2 films te huren om die in mn kamer te kijken. We lagen toen op bed naast elkaar naar de film te kijken. Na de eerste film gebeurde er nog niks, maar nadat we de tweede film hadden gekeken konden we niet meer van elkaar afblijven... Twee weken daarna ging ze vreemd in Salou....
*zucht* wat een bedroevend verhaal
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
zowel mijn leraar aardrijkskunde, als geschiedenis : het durde ongeveer 3 jaar om eroverheen te komen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:11
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Gijs, 2 jaar gek op geweest!!!! Leren kennen bij onze lokale omroep. Maar ookal is dat al 3 jaar geleden....hij blijft leuk!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 00:53
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Elke verliefdheid was bij mij ook weer een andere belevenis. Ik was nooit verliefd om 'dezelfde reden'.
Het was steeds weer een andere karakter eigenschap waardoor ik mij weer aangetrokken voelde tot haar.

Ik ben bijvoorbeeld heel lang verliefd geweest op Sabrina. Ze woonde bij mij in de straat. Toen ik een jaar of 15 á 16 was begon het: Ik zag haar echt als "het perfecte en mooiste meisje".
Ze was ook mooi. Of ze perfect was weet ik niet. Het leek wel zo... in iedergeval... Ik heb haar toen nooit aandurven spreken. Dat deed ik 2 jaar daarna pas. Het was niet echt een lang gesprek. We kwamen beiden uit de bus, ze moest altijd een heel stuk met mij meelopen. Altands, die kant op... Overigens, ik zag haar nooit vaak. Ze was Jehovah's Getuigen. Natuurlijk wist ik bij voorbaat al dat ze mij nooit en te nimmer zou zien staan. Na die keer hebben we nog wel een keer gepraat. Pas een jaar later ongeveer hoorde ik via een oud-klasgenoot dat ze ging trouwen. Daar ging m'n droom-meisje.

Nog niet zo lang geleden (2 á 3 jaar) heb ik 'rare' crush gehad op Sabrina's vriendin Wendy. Wendy kon ik helemaal niet. Ze woont ergens helemaal achterin de straat. Nog steeds zie ik haar dikwijls langs 'marcheren' in perfecte looppas. Prachtige dame met donkerbruin haar en een 'I-don't-care-uitstraling'. We hebben nooit echt gepraat. 'k weleens geprobeerd om een gesprekje aan te knopen maar dat eindigde nooit zo zoals ik het gewild zou hebben zeg maar. [Nu nog steeds zou ik mij voor m'n kop kunnen slaan wegens de 'rare' dingen die ik zei.
Natuurlijk is ook dat nooit iets geworden.

Verder...zijn er nog een paar meisjes waar ik een crush op heb (gehad). Maar, daar ga ik niet verder op in. Geheel uit eigenbelang ja.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 00:23
akhen
Avatar van akhen
akhen is offline
Aster : Ken haar van mijn werk, heb haar 7 maanden enorm leuk gevonden....en heb er pas de laatste maand mee samen kunne werken, en ook beter leren kennen, en toen nam ze ontslag

Zij is op dit moment mijn grootste crush van mijn leven
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:58
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Heel mooi en lief meisje wat bij me in de HAVO/VWO brugklas zat.. Ik ben 3 jaar lang verliefd geweest, echt goed verborgen gehouden voor iedereen en voor haar, maar 't was niet wederzijds.

Dat wist ik eigenlijk al die 3 jaar dat het niet wederzijds zou zijn, het verbaaste me niet eens toen ze het me vertelde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.