Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 13:07
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
kakkerlakken schijnen trouwens heel gezond te zijn
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 13:17
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
O.

kan me niet echt heel veel schelen eigenlijk. Volgens mij is er nog nooit iemand doodgegeaan aan het percentage kakkerlak in chocola.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 15:09
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
wat een geneuzel over wel of geen kakkerlakken in de chocola!
wisten jullie dat op een groot deel van het italiaanse schepijs stront zit? of iig strontbacterien..

het merendeel van dingen niet willen eten is psychologisch en cultuur. want hoe verklaar je anders dat ze in azie gewoon hond eten en in zuid amerika cavia's terwijl wij (de westeurpeaan) er neit aan moeten denken?

Als ik persoonlijk een stuk vlees zou eten en ik zou achteraf horen dat het hond of muskusrat is denk ik ook dat ik "aan het idee moet wennen" maar als ik het lekker vond zie ik geen reden om het niet nog eens te proberen!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 15:25
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 31-03-2003 @ 16:09:
wat een geneuzel over wel of geen kakkerlakken in de chocola!
wisten jullie dat op een groot deel van het italiaanse schepijs stront zit? of iig strontbacterien..

En jij denkt dat de KvW dat zomaar toelaat? Als het er al in zit is het aantal onnoemelijk klein, anders mag het niet verkocht worden..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:16
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 31-03-2003 @ 16:25:

En jij denkt dat de KvW dat zomaar toelaat? Als het er al in zit is het aantal onnoemelijk klein, anders mag het niet verkocht worden.. [/B]
Natuurlijk is het aantal bijzonder klein, anders zou aardbeienijs 'n stuk minder rood zijn, dunkt me.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 25-03-2003 @ 15:36:
ik had niet gezegt dat ik zo was.. je vroeg iemand.. maar ok.. ik geloof best dat ze gezond zijn.. alleen ik eet zowieso al liever geen chocola vanwege dieet en als ik dan ook nog hoor dat dr kakkerlakken inzitten zorgt dat dr voor dat ik helemaal geen chocola eet snapje.. msschien dat anderen ook zo denken
Dan verander is het in:

"waarom overweegt diegene dan ook niet serieus of..."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:16
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
nou zit ik in dillemma of ik nu wel chocola moet blijven eten. niet dat ik het veel at, maar ik ben vegetarisch en ik wil dus ook niet kakkerlakken eten en nu ook gene M&M's meer, maar volgens mij blijf je zo bezig. iemand nog meer van die info???
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 31-03-2003 @ 22:16:
nou zit ik in dillemma of ik nu wel chocola moet blijven eten. niet dat ik het veel at, maar ik ben vegetarisch en ik wil dus ook niet kakkerlakken eten en nu ook gene M&M's meer, maar volgens mij blijf je zo bezig. iemand nog meer van die info???
Je bent vegatarisch uit overtuiging geen dierlijke middelen te eten vanwege redenen als zielig ed.?
Hopelijk komt het niet als een schok, maar in veel meer producten, waar je het neit van zal verwachten, worden dierlijke middelen gebruikt. En niet alleen voedingsmiddelen, ook in andere levensmiddelen zoals misschien wel gel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:03
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 31-03-2003 @ 16:25:

En jij denkt dat de KvW dat zomaar toelaat? Als het er al in zit is het aantal onnoemelijk klein, anders mag het niet verkocht worden.. [/B]
tis inderdaad maar heel weinig, maar aangezien in dit topic ook al gezeurd word over kakkerlakken en luizenbloed kon deze er ook nog wel bij vond ik
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:09
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 01-04-2003 @ 22:03:
tis inderdaad maar heel weinig, maar aangezien in dit topic ook al gezeurd word over kakkerlakken en luizenbloed kon deze er ook nog wel bij vond ik
Luizen"bloed" is een algemeen geaccepteerde kleurstof is de voedingsmiddelenindustrie.. Ik vind het een ranzig idee dus ik ben blij dat ik daar ook allergisch voor ben
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:09
poesiefox
poesiefox is offline
Je kan ook niks meer eten he, tegenwoordig. Ik ga voortaan alleen nog naar de natuurwinkel, of ik maak het zelf wel.(doe ik toch al vaak, we lusten allebei liever home-made)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 02-04-2003 @ 09:09:
Luizen"bloed" is een algemeen geaccepteerde kleurstof is de voedingsmiddelenindustrie.. Ik vind het een ranzig idee dus ik ben blij dat ik daar ook allergisch voor ben
eet je wel biefstuk? Wat is die rode kleur denk je? ranzig he

Citaat:
poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 10:09:
Je kan ook niks meer eten he, tegenwoordig. Ik ga voortaan alleen nog naar de natuurwinkel, of ik maak het zelf wel.(doe ik toch al vaak, we lusten allebei liever home-made)
vroeger gebruikte men ook soortgelijke 'enge' ingredienten. Tegenwoordig is men echter veel huiveriger ervoor geworden, ten onrechte.
Die kakkerlakken en luizen blijf ik lekker eten, net zoals eventueel aspartaam, dat wel weer enigzins nieuw is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:06
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
ik eet voor de rest van mij leven geen chocolade meer
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:47
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
kakkerlak en sprinkhaan zitten ook in heel veel smaak en kleurstoffen. als je er over na gaat denken
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet
Verwijderd
213 15-11-2008 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.