Oud 17-03-2002, 19:33
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
Ik vraag me af, degenen die dit wel eens meegemaakt hebben.. of die er ooit overheen gekomen zijn!

Al een jaar ben ik heel erg verliefd op een jongen.. ik heb dit nog nooit gevoeld voor iemand het is best raar..

Maar nu is hij zelf ook heel erg verliefd op een (ander) meisje.. een heel knap meisje ook! Ik weet niet wat er is maar hij wil niet meer met mij praten en negeert me mij op msn (terwijl ik nog nooit wat tegen hem heb gezegd.. ik ben heus niet irritant want daar ben ik veel te verlegen voor)
Ik weet dus wel zeker dat hij nix in mij ziet..

Maar ondertussen voel ik me echt zwaar klote, het lijkt alsof nix mij nog wat kan schelen en ik krijg geen hap meer naar binnen, slaap ongeveer 1 uurtje per nacht en de rest lig ik te huilen. Op school kan ik nog wel vrolijk doen maar zo voel ik me niet (dat hebben m'n vriendinnen ook wel door).
Ik dacht dat ik er wel overheen zou komen, maar het wil gewoon niet! Ik ben onwijs veel afgevallen, ik zie er ook niet uit zulke wallen heb ik onder m'n ogen.. m'n moeder wil dat ik naar de huisarts ga omdat ik niet kan slapen (zij weet niet wat er aan de hand is met die jongen enzo.. hoeft ze ook niet te weten)
Ik begin steeds meer te denken dat dit liefdesverdriet nooit meer over gaat en dat ik nooit van een andere jongen kan houden.
Hebben jullie wel eens zo ernstige liefdesverdriet gehad? en zijn jullie daar overheen gekomen en hoe lang duurde dat? want dit gaat echt niet meer zo....


(ik ben trouwens dat meisje dat een tijd geleden schreef dat ik heel graag wou gaan lijnen terwijl ik al licht ben met n BMI van amper 17, alleen maar omdat die jongen een meisje leuk vindt dat behoorlijk dun is)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 19:39
CleoWoman
CleoWoman is offline
Ik heb het ook 2 keer in de erge vorm meegemaakt alleen toen ging het uit.Het is echt niet leuk maar je komt er alleen maar overheen om er open over te praten (misschien met je ouders/vriendinnen) dat lucht heel erg op en het te laten rusten/het veel tijd te geven.Misschien makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:46
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Slechts 1 uurtje slapen per nacht, daar moet je echt iets aan doen. Ik heb ook al een ernstig liefdesverdriet meegemaakt maar achteraf zag ik in dat het allemaal de moeite niet waard was om erover te piekeren of om me daardoor klote te voelen. Ik wens je veel sterkte toe en ik geef je een tip: maak het allemaal niet zo erg, het gaat heus wel over en het beste is om hem proberen te vergeten hoe moeilijk het ook is. Er zijn nog genoeg jongens die rondlopen
veel sterkte!
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:56
Q
Avatar van Q
Q is offline
Het leven gaat door?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:16
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
hoelang duurde dit k*tgevoel bij jullie??
plzz wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:57
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Toen ik ernstig verliefd was en het uit geraakte duurde dat toch enkele weken voor ik er weer bovenop kwam. En de eerste dagen waren gruwelijk, aaah ik wil er niet aan denken. Maar de tijden beteren en enkele maanden later ben ik iemand anders tegen gekomen en dan besef je pas dat het niet waard is om er zo depri van te zijn.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:57
the_conquer
the_conquer is offline
Een dikke paar maanden. Maar met de tijd zullen de wonden helen, laten we maar zeggen. Het gaat echt wel over hoor. Met een bmi van 17 hoef je echt niet te lijnen hoor. (effe oftropic, wou dat ik een vriendin had met een bmi van 17) en als hij dat niet dun genoeg vind, raad ik hem een opticien aan. Ik heb zelf eentje van 18 en ik ben vrij dun (1.88 ,64 kg, okee woog een maandje terug bijna 70, maar ja wat sporten al niet doet ). Maar wat je ook afvalt of doet, doe het niet voor hem want hij is het niet waard. En er zijn zat leukere jongens dan hem hoor.

veel sterkte en je komt er echt wel overheen hoor en als ik je kan helpen ergens mee, stuur maar een e-mail.

groetjes + sterkte

The Conquer
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:14
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Ik weet echt PRECIES hoe je je voelt. Ik heb gewoon precies het zelfde meegemaakt. Ik was 2! jaar gek op die jongen en nog is het niet helemaal over. Ik denk dat je toch wel iets voor hem blijft voelen. HIj is gewoon speciaal en dat vergeet je niet zomaar. Ik kon hem ook niet vergeten (GELOOF MIJ)ik kon ook niet slapen, ben ook super afgevallen, elke dag huilen etc etc. 1 ding snap ik alleen nog steeds niet, dat negeren!!! Dat deed hij bij mij ook! geloof me jongens zijn vreemde wezens (meestal)Maar meid het gaat over ook al wil je het niet geloven echt waar!!!!!
1 tip misschien: als je van het liefdesverdriet af wil, schrijf dan alleen de stomste dingen van hem op. Wat niet leuk aan hem is. Dan ga je al meteen anders over hem denken. Dus niet denken hoe leuk hij wel niet is en bla bla bla . Gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:21
Buffy
Buffy is offline
een maandje of 3 geleden (18 dec.) maakte mijn vriend het uit, na bijna 2 jaar verkering te hebben gehad. ik had de eerste weken veel verdriet, maar met oud&nieuw heb ik er met vrienden over gesproken en zij hebben me echt ingepraat dat ik hem beter kon vergetn (hij ahd mij 'ingeruild' voor een ander meisje) afgelopen maandag bennik weer met mijn ex geweest; hij had mij zoveel hoop gegeven en ik dacht dat het weer aan was. kreeg ik dinsdagmorgen sms van hem waarin hij zei dat hij liever nog geen relatie met iemand wou. hoor ik dinsdagavond van een van mijn beste vrienden dat hij weer bij dat meisje was waarvoor hij mij had ingeruild. ik heb vervolgens weer gigantisch zitten janken en ik mis hem weer heel erg. ik meende dat ik over hem heen was maar niet dus. ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik ECHT over hem heen ben.....

liefs + sterkte, Buffy
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:36
female17
female17 is offline
ik kan je niet vertellen wanneer je over die jongen heen bent maar ik wens je in elk geval veel sterkte..tijd heelt alle wonden (= heel cliche maaaaar zo werkt het wel..geloof me)
-X-
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 07:24
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
ik heb 2 jaar geleden iemand in mijn leven gehad die erg belangrijk voor me was, maar dan ook erg belangrijk. Toen dat uitging ben ik er nooit echt overheen gekomen.
Maar ik hou nu van een andere jongen, op een andere manier misschien, want hetzelfde zal het nooit meer worden, en de eerste jongen zal altijd een plek in mijn hart hebben, en me pijn blijven doen, maar neit zo erg meer.
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:24
Verwijderd
wel heel erg maar was maar voor 'n paar daagies. en t was niet uit hij wist ut nie meer.
-nie vrolijk
-nie naar school
-bijna nix eten
-hele dag huilen
-onwijs veel roken

das zo'n beetje t enige wak gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:34
Verwijderd
Hm, lesse, ik ben in totaal 2 1/2 jaar verliefd geweest op een jongen waar ik nooit iets mee gehad heb, die ondertussen een keer of vier verkering heeft gehad en waar ik dus telkens verdriet om had...

Hoe ik eroverheen ben gekomen? Nou, ik heb verkering genomen met een ander XD Was nie verliefd op um, ok, maar voelde me tenminste weer gewaardeerd en had wat meer zelfvertrouwen.
En bovendien, op een gegeven moment merkte ik dat het gevoel gewoon over was...

Als de liefde van een kant komt, gaat het geheid wel een keer over...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 18:40
losangeles
losangeles is offline
Aww, wat onwijs k*t!

Zoiets heb ik nu ook. Loop al meer dan een half jaar voor niets achter dezelfde jongen aan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 22:06
de abt van sion
de abt van sion is offline
Je bent ziek.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 00:28
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Je bent ziek.
*Jij* bent ziek.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 00:30
Jamie
Jamie is offline
Je komt er overheen, wie niet...
__________________
"Zombies don't kill. They recruit."
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 01:32
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Waar je voor op moet passen (of moet verhelpen) is dat hij een obsessie voor je wordt (of is duss), want dat heb je hem zelf een niveau boven jezelf getild, en kun je dus eigenlijk sowieso al niks meer met hem aan, net als hij met jou.
Je moet proberen op een gelijk niveau te blijven, dus (als het misschien kan) hem gaan zien als gewoon mens, en ook niet meer doen alsoffie speciaal is. Dan kun je weer bij hem in de buurt komen en contacten leggen, dan maak je in ieder geval weer een kans.

Ow ja:
veel succes!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2002, 17:15
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
als het nu uit zo gaan met m'n vriendje heb ik echt heeeeeeeeeeel lang verdriet hijs zowat het belangrijkste in me leven,

maar ik denk dat ik er wel over heen kom na een lange tijd, ik denk dat je het gewoon even de tijd moet geven dan zul je zien dat het vanzelf beter gaat

veel suc6
kus my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:32
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
my baby schreef:
als het nu uit zo gaan met m'n vriendje heb ik echt heeeeeeeeeeel lang verdriet hijs zowat het belangrijkste in me leven,
bij mij hetzelfde, maar dat is denk ik wel vrij logisch!!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 11:25
Verwijderd
Tjah meissie..

Ik kan alleen maar een cliché antwoord geven: het gaat echt ooit een keer over!
Natuurlijk, op dit moment is het nog vers en lijkt het allemaal heel erg
Je stort mentaal in zoals je zelf al aangeeft..

Maar op het moment dat er een andere jongen voorbij loopt, die jouw blik steelt, zul je je eigenlijk meteen af gaan vragen waarom je je eigenlijk ZO LANG kut hebt gevoeld om die jongen (X).

Blijkbaar wil X niets met je, is hij verliefd op een ander. Daar kun je je alleen maar bij neerleggen, hoe moeilijk ook!
Maar ga vooral niet de hele tijd aan hem denken en hem te vaak zien! Let op andere jongens en doe iets in je vrije tijd. Ga dingen doen met vriendinnen enzo! Probeer hem te vergeten!!

Verder... ja... ik kan weinig zeggen
Sorry...

Maar het komt ooit goed...
Sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?
essie1234
93 30-12-2016 10:13
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verhalen
MissN0urri
50 09-04-2005 20:48
Liefde & Relatie na 1 maand n0g liefdesverdriet
bj0etiejfreak
86 26-02-2004 17:29
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 11:39
Verhalen & Gedichten Druppeltjes van zilver...
Secreet
5 17-05-2002 17:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.