Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 15:51
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-06-2005 @ 16:48 :
80% van de mannen gaat vreemd.

Goh; nou mag ik zeker ook vreemdgaan .. iedereen doet 't?
Dat is heel wat anders. Communiceren doet iedereen, net als praten over andere mensen. Je kan niet beweren dat je nooit over andere mensen praat.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Advertentie
Oud 25-06-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2005 @ 10:25 :
Blijkbaar heb jij zeer grote moeite onderscheid te maken tussen verschillende zaken. Als je denkt dat het roddelen op andere internetfora niet te verenigen is met de opstelling dat het maar internet is dan heb je een serieus probleem.
Blijkbaar zijn internetfiguren je zo in staat te raken dat je naar een speciaal forum gaat om over ze te razen en te tieren.Dan ben je naar mijn mening inderdaad erg ver heen.Je schijnt de definitie van INTERNET niet bepaald te begrijpen he.
Citaat:

Ah, de persoonlijke afwijzing komt nu ook om de hoek kijken, het was wachten tot ons MSN-contact erin betrokken werd. Overigens was ik zelf ook niet van plan nog woorden aan jou vuil te maken, want ik weet dat daar weinig heil van te verwachten is, dan wordt het gewoon moddergooien.
Ik geloof dat je echt te ver in het virtuele wereldje getrokken bent


Citaat:
Och, dat is niet echt nodig wanneer die mensen welbewust en gezamenlijk de hoek in kruipen.
Zoals jij en je pixelroddelvriendjes?


Citaat:
Bewijzen, lieve schat. Als je zo benieuwd bent hoe het E-mailadres van S. op bepaalde plekken komt moet je misschien even bij je achterbakse communistische vriendje te rade gaan, die weet vast alles van eventuele lekken.
Gelukkig zijn er integenstelling tot jou nog fatsoenlijke mensen dus hou dat achterbakse maar voor je. Je kunt ook gewoon normaal antwoord geven op de vraag hoe weten wij dat jij daar niet gewoon komt en er lekker info doorspeelt?

Blijkbaar heb je niet eens gelezen wat ik schreef. Vertederend en irritant tegelijk eigenlijk, dat ik vastgepind word op iets dat op de Kijfhoek gezegd is, terwijl van anderen jegens jou en anderen wordt verwacht dat alle foute of lompe opmerkingen maar genegeerd worden 'want het zijn maar grapjes'.

(boehoe)
Blij toe dat je schijnheiligheid nu achterwege laat en kun je nu ipv weer ordinair te gaan schelden ook maar gewoon antwoord geven?
Oud 25-06-2005, 15:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-06-2005 @ 16:49 :
Dude wat doe je in dit topic als 't je geen flikker boeit omdat 't ffs over internet gaat?
Om mensen te blijken dat ze zich druk om niks maken. Futiel, helaas.
Oud 25-06-2005, 15:55
Verwijderd
Verder vind ik dit echt lachwekkend maar S. had zeker wel een punt en ik hoop dat er iemand nog de moeite neemt serieus op beginpost te gaan reageren.
Oud 25-06-2005, 15:56
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 16:51 :
Dat is heel wat anders. Communiceren doet iedereen, net als praten over andere mensen. Je kan niet beweren dat je nooit over andere mensen praat.
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:48 :
We hebben het nu over het roddelen zoals dat in de voilksmond wordt opgevat, namelijk± het achter mensen om lullen, en niet tegen hun gezicht zeggen/ roddelen.
Oud 25-06-2005, 15:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit topic is nu al legendarisch.
Oud 25-06-2005, 15:57
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-06-2005 @ 16:54 :
Om mensen te blijken dat ze zich druk om niks maken. Futiel, helaas.


We hebben een wereldverbeteraar hier.
Oud 25-06-2005, 15:57
Verwijderd
ja
Oud 25-06-2005, 15:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:50 :

Mensen die liegen over een forum moeten zich laten nakijken.

Alsof jij niet af en toe moet lachen/boos worden/etc. door het forum.
Ja, maar ik wind me eigenlijk nooit op (sommige personen daar gelaten). Emoties heb je moeilijk onder controle, yes? Maar om er nou zo'n punt van te maken...
Oud 25-06-2005, 15:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 16:52 :
Blijkbaar zijn internetfiguren je zo in staat te raken dat je naar een speciaal forum gaat om over ze te razen en te tieren.Dan ben je naar mijn mening inderdaad erg ver heen.Je schijnt de definitie van INTERNET niet bepaald te begrijpen he.
Je acht jezelf wel heel belangrijk he? Dat forum bestaat niet om over anderen te roddelen maar gewoon om gezellig te kunnen praten met een selecte groep. Dat je dan ook weleens wat vertelt over wat die doos van de supermarkt nu weer deed, dat lijkt me niet meer dan logisch. Of je moet die onderwerpen bewust willen mijden.
En ja, jij bent die doos van de supermarkt.

Ochja, ik denk niet dat je dit ooit gaat begrijpen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 15:59
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-06-2005 @ 16:57 :


We hebben een wereldverbeteraar hier.
Ik prefereer de term moraalridder.
Oud 25-06-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 16:59 :
Je acht jezelf wel heel belangrijk he? Dat forum bestaat niet om over anderen te roddelen maar gewoon om gezellig te kunnen praten met een selecte groep. Dat je dan ook weleens wat vertelt over wat die doos van de supermarkt nu weer deed, dat lijkt me niet meer dan logisch. Of je moet die onderwerpen bewust willen mijden.
En ja, jij bent die doos van de supermarkt.
Ochja, ik denk niet dat je dit ooit gaat begrijpen.
Jij begrijpt het niet he?Lees die repley nog eens waar ik op reageerde. Meneer schijnt wel om de haverklap INTERNET te roepen maar hij schijnt de definitie zelf niet helemaal door te hebben dat is alles.Wat kan ordinair geroddel me schelen
Oud 25-06-2005, 16:03
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik begrijp dat je trouwens moet vechten om je gelijk te halen, maar...
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:09 :
Als je een vervelend gevoel aan het forum overhoudt wordt het misschien tijd haar minder serieus te nemen/ je toevlucht nemen tot een forum waar je geen vervelend gevoel aan overhoudt.
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:50 :
Alsof jij niet af en toe moet lachen/boos worden/etc. door het forum.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 16:03
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 17:01 :
Wat kan ordinair geroddel me schelen
That's the spirit!
Oud 25-06-2005, 16:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 17:01 :
Jij begrijpt het niet he?Lees die repley nog eens waar ik op reageerde. Meneer schijnt wel om de haverklap INTERNET te roepen maar hij schijnt de definitie zelf niet helemaal door te hebben dat is alles.Wat kan ordinair geroddel me schelen
Als geroddel je niets kan schelen, waar maak je je dan druk om? Dat Wouter blijkbaar lichtzinniger over zaken praat dan hij erover denkt? Is dat zo erg?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 17:04 :
Als geroddel je niets kan schelen, waar maak je je dan druk om? Dat Wouter blijkbaar lichtzinniger over zaken praat dan hij erover denkt? Is dat zo erg?
Ik heb het over de mogelijkheid dat hij er gewoon info kan lekken daar.Aangezien het een besloten forum is kunnen ze toch niet controleren of hij er daadwerkelijk niet meer komt en info van leden doorspeelt?
Oud 25-06-2005, 16:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 17:06 :
Ik heb het over de mogelijkheid dat hij er gewoon info kan lekken daar.Aangezien het een besloten forum is kunnen ze toch niet controleren of hij er daadwerkelijk niet meer komt en info van leden doorspeelt?
Hij zegt dat hij er niet meer komt en leden van e.nl kunnen dat bevestigen. Dat is alles wat ik weet en alles wat ik kan weten. Natuurlijk hoeven fb's daar niet te komen, het is makkelijk om daar info te lekken. Daarom is dat niet gewenst. Maar te controleren valt het niet echt, niet bij hem, niet bij mij, niet bij Ieke, niet bij Enlightenment. Stuk voor stuk kunnen de fb's lid zijn van dat forum zonder dat jij het weet. Waarom moet dit in het nadeel van nare man spreken en niet in het nadeel van het hele team?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 17:10 :
Hij zegt dat hij er niet meer komt en leden van e.nl kunnen dat bevestigen. Dat is alles wat ik weet en alles wat ik kan weten. Natuurlijk hoeven fb's daar niet te komen, het is makkelijk om daar info te lekken. Daarom is dat niet gewenst. Maar te controleren valt het niet echt, niet bij hem, niet bij mij, niet bij Ieke, niet bij Enlightenment. Stuk voor stuk kunnen de fb's lid zijn van dat forum zonder dat jij het weet. Waarom moet dit in het nadeel van nare man spreken en niet in het nadeel van het hele team?
Je zegt zelf al dat hij lichtvaardig met uitspraken omgaat.En dat hebben we ook kunnen zien.Dat weegt naar mijn mening ook mee.
Oud 25-06-2005, 16:22
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 17:18 :
Je zegt zelf al dat hij lichtvaardig met uitspraken omgaat.En dat hebben we ook kunnen zien.Dat weegt naar mijn mening ook mee.
Hij kan nog weleens dingen roepen waar een ander zou zwijgen, zeker. Maar ik geloof niet dat hij liegt (en hij heeft letterlijk gezegd dat hij daar weg was). Bovendien geloof ik dat hij zijn taak als fb serieus neemt en dus niet zomaar van alles rond zal lopen vertellen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 17:22 :
Hij kan nog weleens dingen roepen waar een ander zou zwijgen, zeker. Maar ik geloof niet dat hij liegt (en hij heeft letterlijk gezegd dat hij daar weg was). Bovendien geloof ik dat hij zijn taak als fb serieus neemt en dus niet zomaar van alles rond zal lopen vertellen.
Ok, dat wou ik dus gewoon even opgeheldert hebben. Of zijn woord genoeg blijkt te zijn zal de toekomst wel uit wijzen.
Oud 25-06-2005, 16:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 17:27 :
Ok, dat wou ik dus gewoon even opgeheldert hebben. Of zijn woord genoeg blijkt te zijn zal de toekomst wel uit wijzen.
Zeker. Als groeps-plus van Algemeen houd ik het ook wat in de gaten. Heb ik het idee dat er iets niet deugt zal ik dat uitzoeken. Heb jij concrete ideeën over zaken die fout gaan kun je ook altijd een PM of e-mail sturen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 17:27 :
Ok, dat wou ik dus gewoon even opgeheldert hebben. Of zijn woord genoeg blijkt te zijn zal de toekomst wel uit wijzen.
Dan hoop ik maar voor jou dat je binnenkort toch eindelijk, zoals je zelf zo graag wilt, een meerderheid verkrijgt in een toelatingsstemming op E.nl. Dan kun je met eigen ogen zien dat je het bij het verkeerde eind hebt.
Oud 25-06-2005, 16:36
jet
Avatar van jet
jet is offline
screenshotje van Nare's laatste bezoek gewenst? als ik wouter er mee kan helpen.. ik vind het alleen onzin dat zoiets nodig is.

edit:
trouwens, stel ik kom wouter in het echt tegen en hij verteld me wat.. dat is toch ook niet te controleren? dan kan je je overal wel druk over gaan maken
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 25-06-2005, 16:37
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2005 @ 17:36 :
Dan hoop ik maar voor jou dat je binnenkort toch eindelijk, zoals je zelf zo graag wilt, een meerderheid verkrijgt in een toelatingsstemming op E.nl. Dan kun je met eigen ogen zien dat je het bij het verkeerde eind hebt.
hahahaha
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 25-06-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2005 @ 17:36 :
Dan hoop ik maar voor jou dat je binnenkort toch eindelijk, zoals je zelf zo graag wilt, een meerderheid verkrijgt in een toelatingsstemming op E.nl. Dan kun je met eigen ogen zien dat je het bij het verkeerde eind hebt.
Ga je zielige zielenroerselen niet op mij projecteren, ik heb nergens om gevraagd en ik heb dus geen idee waar jij het over hebt
Oud 25-06-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 17:31 :
Zeker. Als groeps-plus van Algemeen houd ik het ook wat in de gaten. Heb ik het idee dat er iets niet deugt zal ik dat uitzoeken. Heb jij concrete ideeën over zaken die fout gaan kun je ook altijd een PM of e-mail sturen.
Ok duidelijk
Oud 25-06-2005, 16:39
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 17:03 :
Ik begrijp dat je trouwens moet vechten om je gelijk te halen, maar...

Ik denk dat jij wat moeite hebt met het bevatten van mijn posts. Daarom, voor jou, een replay:

Jij raakt dusdanig opgewonden van dit forum, dat je het na het sluiten van s.com-schermpje je belevingen op de site je niet loslaten, het houdt je vast. Om van dat bevangen gevoel af te komen ga je naar een andere site, en gooit alles wat je dwras zit eruit.

Ik moet soms lachen, word soms boos, etc. Maar wanneer ik op het kruisje druk van deze internetpagina, verdwijnen zowel de site, als de gevoelens die het bij mij teweegbracht. Het houdt mij niet vast, ik ga verder met mijn leven.

Daarom is het misschien verstandig voor jou om een ander forum op te zoeken/ alles minder serieus te nemen. En kan het bij mij geen kwaad.

Ik hoop dat dit duidelijk/langzaam genoeg voor je was. Zo niet, geef ik het op met jou.
Oud 25-06-2005, 16:40
Verwijderd
Oh leuk, een "No, YOU get a life" discussie
Oud 25-06-2005, 16:41
jet
Avatar van jet
jet is offline
waarom is 'dat andere forum' er toch om alles over s.com te uiten?
waarom zit je daar niet, net zoals hier, voor je lol? als ik hiernaast ook nog fok, dan zit ik daar ook toch niet alleen maar gal te spuien over s.com


gat wat acht iedereen zichzelf hier belangrijk zeg
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 25-06-2005, 16:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik vind het wel leuk tot nu toe
Oud 25-06-2005, 16:41
Verwijderd
misschien kan hier gewoon beter een slotje op aangezien alles nu wel besproken is
Oud 25-06-2005, 16:55
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 17:06 :
Ik heb het over de mogelijkheid dat hij er gewoon info kan lekken daar.Aangezien het een besloten forum is kunnen ze toch niet controleren of hij er daadwerkelijk niet meer komt en info van leden doorspeelt?
Alsof dat jou probleem is dan. Net zo min als het mijne lijkt me. Daarbij zullen ze ook echt wel aan dat gedacht hebben toen ze besloten dat ze hem fb maakten.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Oud 25-06-2005, 16:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Niks slotje; doorbitchen jullie!
Oud 25-06-2005, 16:59
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 17:56 :
Niks slotje; doorbitchen jullie!
bekhouden jij
Oud 25-06-2005, 17:00
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2005 @ 17:40 :
Oh leuk, een "No, YOU get a life" discussie
Slechts een constatering. Valt niks over te discussieeren.
Oud 25-06-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 17:55 :
Alsof dat jou probleem is dan. Net zo min als het mijne lijkt me. Daarbij zullen ze ook echt wel aan dat gedacht hebben toen ze besloten dat ze hem fb maakten.
Het valt me anders niet moeilijk te begrijpen dat de meeste leden niet graag willen dat persoonlijke info over hen waar alleen forumbazen toegang toe hebben bekend raken aan derden.That's all
Oud 25-06-2005, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 17:56 :
Niks slotje; doorbitchen jullie!
verkeerde instelling
Oud 25-06-2005, 17:06
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Okee.



Zo! We hebben zelfs een sub-forum waar wij allerlei kunstige dingen discussiëren. Dus niet ALLEEN maar anti-moslim propaganda!

Ha!
Oud 25-06-2005, 17:09
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 18:04 :
Het valt me anders niet moeilijk te begrijpen dat de meeste leden niet graag willen dat persoonlijke info over hen waar alleen forumbazen toegang toe hebben bekend raken aan derden.That's all
Je bedoelt wat er in je banman staat? Ach kan me geen bal schelen. Zorg gewoon dat je je gedraagt en er is niks te zeggen.
Je mailadres? Lijkt me niet dat dat zo doorgespeeld zal worden. Als je er echt super bang voor bent neem je toch een mail speciaal voor alleen het forum?
Of is het wat anders?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje paranoïde. Denk dat de forumbazen zich een stuk drukker moeten maken over de Admininfo als er gelekt wordt. De kans dat jij gepakt wordt door iets wat een fb lekt is echt enorm klein.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 17:15.
Oud 25-06-2005, 17:10
meisje
meisje is offline
Citaat:
RanC schreef op 25-06-2005 @ 18:06 :
Okee.

[afbeelding]

Zo! We hebben zelfs een sub-forum waar wij allerlei kunstige dingen discussiëren. Dus niet ALLEEN maar anti-moslim propaganda!

Ha!
Alsof dat zo vaak wordt bezocht.
Oud 25-06-2005, 17:13
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
meisje schreef op 25-06-2005 @ 18:10 :
Alsof dat zo vaak wordt bezocht.


fotografie opzich wel... (en als ik mn camera heb al helemaal!)
__________________
To eu zèn
Oud 25-06-2005, 17:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het sluitknopje jengelt.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 17:18
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 18:16 :
Het sluitknopje jengelt.
Het valt mij nog mee dat er überhaupt een deel II is gekomen.
Welk antwoord je de Moslimkliek geeft, het bevalt die keffertjes toch niet.
Oud 25-06-2005, 17:35
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 17:39 :

Ik denk dat jij wat moeite hebt met het bevatten van mijn posts. Daarom, voor jou, een replay:

Jij raakt dusdanig opgewonden van dit forum, dat je het na het sluiten van s.com-schermpje je belevingen op de site je niet loslaten, het houdt je vast. Om van dat bevangen gevoel af te komen ga je naar een andere site, en gooit alles wat je dwras zit eruit.

Ik moet soms lachen, word soms boos, etc. Maar wanneer ik op het kruisje druk van deze internetpagina, verdwijnen zowel de site, als de gevoelens die het bij mij teweegbracht. Het houdt mij niet vast, ik ga verder met mijn leven.

Daarom is het misschien verstandig voor jou om een ander forum op te zoeken/ alles minder serieus te nemen. En kan het bij mij geen kwaad.

Ik hoop dat dit duidelijk/langzaam genoeg voor je was. Zo niet, geef ik het op met jou.
Dat "andere" forum is er echt niet om te gaan roddelen over mensen hier of over dit forum überhaupt, de meeste van de topics gaan niet eens over s.com zaken, al moet ik wel eerlijk zeggen dat dit topic voor zeer lachtwekkende topics zorgt, maar dat is te verwachten.

@Makelville, Nare is de afgelopen tijd niet meer geweest, daar heeft Kruimel gelijk in en dat kan ik, en vele andere leden, bevestigen.

@Nare Man, Makelville krijgt die 2/3 meerderheid nooit, we zijn inmiddels al aan de vijfde poll bezig.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 25-06-2005, 17:38
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 18:09 :
Je bedoelt wat er in je banman staat? Ach kan me geen bal schelen. Zorg gewoon dat je je gedraagt en er is niks te zeggen.
Je mailadres? Lijkt me niet dat dat zo doorgespeeld zal worden. Als je er echt super bang voor bent neem je toch een mail speciaal voor alleen het forum?
Of is het wat anders?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje paranoïde. Denk dat de forumbazen zich een stuk drukker moeten maken over de Admininfo als er gelekt wordt. De kans dat jij gepakt wordt door iets wat een fb lekt is echt enorm klein.
sommige mensen denken gewoon dat andere zich enorm interreseren voor hun leven.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 25-06-2005, 17:46
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
RanC schreef op 25-06-2005 @ 18:06 :
Zo! We hebben zelfs een sub-forum waar wij allerlei kunstige dingen discussiëren. Dus niet ALLEEN maar anti-moslim propaganda!
Ha!
Ik snap niet zo goed wat je hiermee probeert te bereiken.

Oke jouw forum is veel toffer, doei dan?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 25-06-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 25-06-2005 @ 18:06 :
Okee.

[afbeelding]

Zo! We hebben zelfs een sub-forum waar wij allerlei kunstige dingen discussiëren. Dus niet ALLEEN maar anti-moslim propaganda!

Ha!
Heb je bloem, eieren en boter in huis?
Oud 25-06-2005, 17:58
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Roos schreef op 25-06-2005 @ 18:46 :
Oke jouw forum is veel toffer, doei dan?
one-hundred and eightttyyyyyyyy
Oud 25-06-2005, 17:58
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-06-2005 @ 18:48 :
Heb je bloem, eieren en boter in huis?
Je hebt ook nog een oven en ander keukengerei nodig wil je iets gaan bakken.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 25-06-2005, 17:59
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Roos schreef op 25-06-2005 @ 18:46 :
Ik snap niet zo goed wat je hiermee probeert te bereiken.

Oke jouw forum is veel toffer, doei dan?
Er wordt een beetje door een paar mensen beweerd dat dat forum er enkel voor is om anti islamitische leuzen te verkondigen en propaganda te maken voor anti islamitische dingen.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.