Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2010, 17:42
Verwijderd
Ik stel voor; gelijkspel tussen Toddish en Sudodu.
Als iedereen stemt wordt het geen gelijkspel sowieso, én weten we in welk rijtje de wolf zit.
(voor de n00bs; omdat de stem van de wolf niet geldt )

Mijn stem op Toddish is doorgegeven, ik moet nu weg. Ik hoop dat de rest er ook voor is. Ik laat het aan jullie over en zie het vanavond wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2010, 17:46
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Bij een gelijkspel zal de wolf er niet uit gaan. Ik stel voor dat we de juiste persoon ophangen.
Ik zou nog wel eens door een ziener gehint willen worden wie dat is .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:48
Verwijderd
*zucht* Het wórdt geen gelijkspel, want er zijn er maar 9 die stemmen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:55
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
*zucht* Het wórdt geen gelijkspel, want er zijn er maar 9 die stemmen.
als iedereen stemt niet, maar het is nogal een dooie boel hier .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 18:16
Verwijderd
Ik vertrouw heksjuh niet.
Heksjuh heeft een in ieder geval 2 keer op mij gestemd. Ze ging mee met de argumentatie van absinthe, terwijl ze daarvoor in het spel 'nauwelijks' aanwezig was. Lastig de 3e wolf

Ik stem heksjuh.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 18:19
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
wij stemmen ook heksjuh
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw heksjuh niet.
Heksjuh heeft een in ieder geval 2 keer op mij gestemd. Ze ging mee met de argumentatie van absinthe, terwijl ze daarvoor in het spel 'nauwelijks' aanwezig was. Lastig de 3e wolf

Ik stem heksjuh.
Citaat:
wij stemmen ook heksjuh
Waarom? Er zijn niet echt goede redenen om op heksjuh te stemmen. De redenen die Queasy noemt gelden dan meer voor Sudoku of Toddish
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:03
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Uit lijfsbehoud stem ik op Sudoku.
En hoezo ben ik nauwelijks aanwezig in het spel? Met die reden had je beter op Toddish kunnen stemmen, Queasy.
Iemand mag het stemlijstje maken, als ik goed geteld hebt staat het 3 stemmen voor Sudoku, een voor Toddish en twee voor mij.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik maak wel een stemlijst.

Stemlijst hangronde 5

Toddish

Absinthe
Sudoku
QQX99

Sudoku.

Mr.Mark
Lucky Luciano
Heksjuh
Wammus

Heksjuh

Queasy
Furby Feeder

Gelijkspel lijkt mij geen goed idee want dan kan de wolf kiezen. Sudoku is ook een van mijn verdachten dus ik vind het prima dat ze eruit gaat. Mijn stem gaat dus ook naar haar.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 09-09-2010 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:10
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik stem op Heksjuh, ook uit lijfsbehoud.

Verdorie zeg, wat gaan jullie ineens massaal op mij stemmen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:12
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik maak wel een stemlijst.

Stemlijst hangronde 5

Toddish

Absinthe
Wammus

Sudoku.

Mr.Mark
Lucky Luciano
Heksjuh
Wammus

Heksjuh

Queasy
Furby Feeder

Gelijkspel lijkt mij geen goed idee want dan kan de wolf kiezen. Sudoku is ook een van mijn verdachten dus ik vind het prima dat ze eruit gaat. Mijn stem gaat dus ook naar haar.
Een gelijkspel is niet mogelijk als iedereen stemt he

Ik weet het trouwens echt niet, een blanco stem is niet mogelijk zeker? XD
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:15
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb een fout gemaakt in de stemlijst en mezelf onder zowel Toddish als Sudoku gezet. Dat moet dus alleen Sudoku zijn.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ok is dat duidelijk.

Ik stem toddish, omdat ik sudoku niet super verdacht vind, en ik gewoonweg niet kan kiezen uit de andere twee. Moet toch iets
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:24
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Wammus: fijn dat je het lijstje maakt

Citaat:
Verdorie zeg, wat gaan jullie ineens massaal op mij stemmen.
Ik dacht precies hetzelfde
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:27
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Wammus: fijn dat je het lijstje maakt


Ik dacht precies hetzelfde
En ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit gebeurt. Dit gaat echt falen jongens, sorry. Valt me best tegen van jullie, zeker omdat het zo goed liep!

__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:28
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik verander mijn stem!
Naar Toddish!

Edit: Oh, Wammus had een foutje gemaakt. Dan maakt het ook geen bal uit wat ik stem.

Anyway, ik heb net mijn stem naar Toddish verzonden, dus dat wordt 'm.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:36
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dames en heren.. Het is gelijk spel! De wolf krijgt van mij bericht, en morgenochtend post ik zo snel mogelijk de uitslag.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:39
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
??

Dan heeft er iig 1 iemand niet gestemd . En de wolf op sudoku??
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:42
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
??

Dan heeft er iig 1 iemand niet gestemd . En de wolf op sudoku??
Dat dacht ik ook al.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik verander mijn stem!
Naar Toddish!

Edit: Oh, Wammus had een foutje gemaakt. Dan maakt het ook geen bal uit wat ik stem.

Anyway, ik heb net mijn stem naar Toddish verzonden, dus dat wordt 'm.
Wat heb je nou gedaan?
Wat is de definitieve stemlijst?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik maak wel een stemlijst.

Stemlijst hangronde 5

Toddish

Absinthe
Sudoku
QQX99

Sudoku.

Mr.Mark
Lucky Luciano
Heksjuh
Wammus

Heksjuh

Queasy
Furby Feeder

Gelijkspel lijkt mij geen goed idee want dan kan de wolf kiezen. Sudoku is ook een van mijn verdachten dus ik vind het prima dat ze eruit gaat. Mijn stem gaat dus ook naar haar.
Dan staat de wolf dus onder sudoku.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:54
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Wat heb je nou gedaan?
Wat is de definitieve stemlijst?
Dat zei ik al. Ik heb uiteindelijk op Toddish gestemt.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:55
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Dan staat de wolf dus onder sudoku.
Inderdaad.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:02
Verwijderd
Oke ziener, nu mag je wel heel duidelijk komen met wat je zeker weet.
In de hoop dat de tovenaar je beschermd. Met een wolfje moet het lukken.
We moeten nu goed kijke naar alle stemlijstjes. Maar ik snape r nu even geen jota van.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:09
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Maar ik snape r nu even geen jota van.
Je bent echt de kluts kwijt he
Ik snape r ook niet veel van, even afwachten wie er uit vliegt iig.

Heeft toddish weer niet gestemd trouwens?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 22:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dott slenterde treurig door de stad heen. Ze had gister in de krant gelezen dat de man waar ze stiekem verliefd op was, Sherlock, was omgekomen bij een auto-ongeluk. Sindsdien had het leven voor haar geen zin meer. Ze bedacht zich dat ze er maar beter gewoon een einde aan kon maken. Niemand zou haar toch missen. Allebei haar ouders waren al dood en met de rest van haar familie had ze toch geen contact. Vrienden had ze niet. Ze had haar middelbare school nooit afgemaakt, dus enig carrièreperspectief had ze ook niet. Ze zou haar hele leven webcamsletje blijven. Mannen keken alleen maar naar haar lekkere lijf, de rest kon ze gestolen worden. Verder werd ze wekelijks geterroriseerd door die bruut QQX999. Ze had deze week nog geen enkele klant gehad, dus ze wist zeker dat ze volgende week toch dood zou zijn. Ze kon QQX999 maar beter voor zijn. Ondertussen was ze onbewust bij de Liberty City bridge aangekomen. Ze keek naar beneden naar het heldere water. Het water keek haar uitnodigend aan. Ze ging liever dood in het water dan dat ze doodgestoken zou worden door QQX999, de haar waarschijnlijk ook nog even van tevoren zou verkrachten. Of hij zou niet eens de moeite nemen om haar dood te steken en haar gewoon laten verscheuren door die hond van hem. Op dat moment maakte ze haar beslissing en stapte ze op de reling van de brug. Een kleine sprong, een plons en alles werd zwart…

Dott opende wazig haar ogen en keek in het gezicht van een bijzonder knappe man. Even dacht ze dat ze in de hemel was. Toen moest ze hoesten en spuwde ze water uit. ‘Waar ben ik?’ steunde ze. ‘Je bent veilig’ antwoordde de man. ‘Ik zag je in de rivier springen en ik ben je achterna gedoken.’ ‘Waarom heb je dat gedaan?’ vroeg Dott. ‘Waarom waag je je leven voor zo'n waardeloos persoon als ik? Het was beter geweest als je me gewoon had laten verdrinken.’ De man schudde zijn hoofd. ‘Niemand is waardeloos, en zeker zo’n bijzondere meid als jij niet’ Dott blooste, want ze wist dat hij het over haar innerlijk had en niet over haar uiterlijk. ‘Ik ben Dingaantouwtje’ zei de man terwijl hij haar overeind hielp. ‘Kopje koffie voor de schrik dan maar?’ Dingaantouwtje nam Dott mee naar zijn huis, en nadat ze allebei droge kleren hadden aangetrokken dronken ze samen een kopje koffie. Het klikte als snel tussen hen beiden en een week later liet Dott haar oude leven achter zich en vertrokken ze samen naar Hawaï.

Toddish opende zijn laptop en ging naar de datingsite. ‘Yes!’ juichte hij in zichzelf toen hij zag dat hij een mailtje van Sudoku had. Zijn doelwit was behoorlijk afgeschrokken van de skinhead die Toddish in elkaar had geslagen, maar uiteindelijk had hij Sudoku toch zo ver gekregen om weer opnieuw met hem af te spreken.
Die avond stond hij zoals afgesproken op de parkeerplaats te wachten. Dit keer moest de moordaanslag succesvol verlopen, want als Toddish nu zou falen dan zou Mr Mark zijn ballen in de bankschroef zetten. De enige andere optie zou dan zijn om Mr Mark om te leggen, en een inspecteur van de politie vermoorden was vast moeilijker dan een ouwe homo vermoorden. Op dat moment zag Toddish een andere auto de parkeerplaats op rijden. Er stapte een man uit. Toddish keek nog gauw even op de foto die hij van Mr Mark had gekregen. Het was inderdaad dezelfde man. Toddish stopte zijn pistool in zijn jaszak en stapte de auto uit. Het was zover: het moment van de waarheid.
‘hey lekker ding’ zei Sudoku toen hij Toddish uit de auto zag stappen. ‘Zullen we even samen de bosjes in duiken?’ Als antwoord haalde Toddish zijn geweer tevoorschijn en schoot hij Sudoku van dichtbij door het hoofd. ‘Niet erg subtiel, maar wel effectief’ zei Toddish in zichzelf. Toen pakte hij zijn mobiel en toetste Mr Marks nummer in. ‘Het is gebeurd’

Deelnemers

1.Sherlock (leerling heks)
2.QQX999
3.Dott (cupido)
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku (dorpeling)
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje (weerwolf)
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.Heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

De wolf heeft Sudoku uitgekozen. Hij was gewoon dorpeling.
Eindelijk kan ik weer eens een dood schrijven, de laatste paar keer was dat niet mogelijk. Heb maar meteen een hele berg doden erin gezet want abzg heeft het verhalenschrijven helemaal opgegeven.
De tweede alinea heb ik er op het eind nog even tussen gezet, omdat Dott altijd zo'n leuke speler is, en omdat ik haar personage zo zielig heb gemaakt, dat ik zelf medelijden met haar kreeg

De wolf is weer aan de beurt. Hij of zij heeft toch morgenavond 20.30 om een maaltijd uit te kiezen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 22:52
Verwijderd
Ja, ehh, jongens, zo'n gelijkspel bedoelde ik dus niet Jammer dat zelfs Wammus niet lijkt te begrijpen wat ik bedoelde; gelijkspel in de lijstjes, tussen twee personen, levert helemaal geen gelijkspel op. En je wordt er wel stukken wijzer van. En daarbij; stel we hadden gelijkspel gemaakt tussen Sudoku en Toddish en Toddish is wolf. Toddish had heus niet in het lijstje op zichzelf gestemd. Dus; wél op Sudoka, dus; één stem minder op Sudoku en dan ging Toddish er alsnog uit Beetje jammer dit.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 23:34
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ah bah, ik ben dood.
Nou, veel succes nog allemaal, mag het wolfje snel opgehangen worden.
& sorry voor mijn enorme n00bigheid tijdens dit spel. Ik heb wel erg veel geleerd.

En lieve spelleider, ik ben geen hij.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 23:39
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ja, ehh, jongens, zo'n gelijkspel bedoelde ik dus niet Jammer dat zelfs Wammus niet lijkt te begrijpen wat ik bedoelde; gelijkspel in de lijstjes, tussen twee personen, levert helemaal geen gelijkspel op. En je wordt er wel stukken wijzer van. En daarbij; stel we hadden gelijkspel gemaakt tussen Sudoku en Toddish en Toddish is wolf. Toddish had heus niet in het lijstje op zichzelf gestemd. Dus; wél op Sudoka, dus; één stem minder op Sudoku en dan ging Toddish er alsnog uit Beetje jammer dit.
Het leek ook geen gelijkspel te gaan worden.
Als ik niets over het hoofd zie is 1 iemand, wss toddish vergeten te stemmen, waardoor er een echt gelijkspel kon ontstaan. De wolf stond in het sudoku rijtje als ik weer niet ergens overheen kijk .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 23:42
Verwijderd
In elk geval kunnen we ervanuit gaan dat de laatste wolf tussen de Sudoku-stemmers zit. Toch? Toddish heeft geen stem doorgegeven, maar die zal sowieso niet op zichzelf gestemd hebben Dus ook Queasy is daarmee vrijgepleit. Hoei.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 00:18
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:

En lieve spelleider, ik ben geen hij.
whoops
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 01:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ahw dank je wel.. kennelijk is dingaantouwtje mijn droomprins *weer dood speelt*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 04:16
Verwijderd
Mijn enige conclusie is dat Wammus wel de wolf moet zijn. De andere sudoku-stemmers zijn speltechnisch gezien gewoon geen optie.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 05:57
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Mijn enige conclusie is dat Wammus wel de wolf moet zijn. De andere sudoku-stemmers zijn speltechnisch gezien gewoon geen optie.
Leg dat eens uit?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 09:57
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik heb die gelijk spel veroorzaakt. Maar waarom hebben de wolven sudoku gegeten terwijl zij juist verdacht was op dat moment. Ik denk dat we er nu wel zeker van kunnen zijn dat de wolf een beginner is. Je gaat toch niet iemand die onder vuur ligt door de wolven op eten.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 10:22
Verwijderd
Hoe heb je die gelijkspel precies veroorzaakt? Door niet te stemmen neem ik aan?

En je ligt/lag zelf ook onder vuur
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 10:23
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik heb dat gelijk spel veroorzaakt. Maar waarom heeft de wolf Sudoku opgegeten terwijl zij juist verdacht was op dat moment? Ik denk dat we er nu wel zeker van kunnen zijn dat de wolf een beginner is. Je gaat toch niet iemand die onder vuur ligt opeten.
Pang!

Wat een loos commentaar. Als de keuze tussen Sukodu en hem/haar zelf was dan lijkt me duidelijk voor wie er gekozen word. Anderzijds kan de wolf gedacht hebben dat Sudoku een belangrijke functie had. De wolf hoeft echt niet onervaren te zijn, in elk geval niet om de reden waar jij mee aan komt.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 10:29
Verwijderd
Waar.

En ik wil ook graag even weten waarom volgens LL Wammus nu de enige mogelijkheid is. In mijn ogen gedraagt die zich echt niet verdacht en heeft Heksjuh wél een paar rare dingen gedaan en Mr Mark volgens mij ook. En dan hoor ik ook graag hoe FF erover denkt, want die verdacht volgens mij de laatste twee.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alles nog eens goed bekeken en ik heb besloten deze ronde voor toddish te gaan. Ze was aan de hand van m'n stemlijstenanalyse 1 van de verdachte en het feit dat ze stemt zonder enige motivatie doet mij vermoeden dat ze een wolf is. Vooral haar stem op mij, zonder dat er ook maar 1 reden was om mij verdacht te vinden vind ik buitengewoon opmerkelijk. Ik heb de posts van Queasy ook gelezen en ik zie in haar eigenlijk geen wolf meer, hoewel het spel wel verdacht te noemen is als je kijkt naar de stemlijstjes. Zoals ik al eerder zei deel ik de mening van Furby niet dat heksjuh en Mr. Mark verdacht zijn, ik heb ze niet echt verkeerde dingen zien doen. Verder vertrouw ik Furby en Absinthe er wel op geen wolf te zijn, dus dan houd ik Wammus, Sudoku, QQ9XX en toddish over. In dat geval staat Toddish toch bovenaan, gevolgd door een gedeelde plaats voor QQ9XX en Sudoku.
Sudoku is een dorpeling. Zo is gebleken. Ik heb nooit geloofd dat zij een wolf was. Ze is een nieuweling in het spel. Dus het zogenaamde n00b gedrag wat bewust zou zijn geweest heb ik nooit in geloofd. QQ9XX staat niet onder Sudoku, en kan gezien de laatste stemrond eook geen wolf zijn. Hij noemt nu al meerdere personen die eigenlijk geen wolf kunnen zijn.

Citaat:
Maar Queasy wijzigde wederom haar stem in een hangronde dat er een weerwolf uitging. Pas toen al duidelijk was dat DaT er ook echt uitging.
Dit is niet waar. Ik heb nog maar 1 keer mijn stem gewijzigd.

Citaat:
Zo ik begin nu vast met wat te analyseren, maar ik zal deze post nog wel wat aanpassen morgen om nog wat dingen toe te voegen. Ik analyseer nu alleen even de stemlijstjes van de afgelopen 4 ronden.
ronde 1
Spoiler


Gezien dit stemlijstje ga ik er met de kennis van nu vanuit dat Dott geen wolf is. Verder merk ik op dat Sudoku laat op RP stemde, maar ik denk dat zij als wolf niet ervaren genoeg is om dit uit tactische overwegingen te doen, dus ik denk dat zij echt op RP heeft gestemd. Daarnaast merk ik op dat QQX999 in het verkeerde rijtje staat en dat Queasy haar stem van de wolf af wijzigde.

.

QQX99 heeft nooit in het verkeerde rijtje gestaan( fout nummer 2)

LL maakt wel heel veel fouten. En dat als ervaren speler..
Hmm.

Aan de ene kant twijfel ik aan hem omdat mijn gevoel ook zegt dat de wolf geen ervarenspeler is. Wat LL echter wel is.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 10:50
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Nog even voor mensen die mijn nick wat lastig vinden, Maurice is ook goed.

Mr.Mark
Lucky Luciano
Heksjuh
Wammus


Als er niet gelogen is over het stemmen bevind de wolf zich in elk geval in dit rijtje. Dan wil ik graag nog even Sann citeren.

Citaat:
Sann schreef:
Aangezien je de eerste rond toch niks weet, en omdat hij voor grote kans op spelbederf zorgt, stem ik ook Rode Panda. Teksten als "kom laten we de tovenaar of jager ophangen" en Queasy voor wolf uitmaken terwijl ze random stemt maken het dan ook niet beter .

@Mr. Mark het wordt dus dingaantouwtje?
Dan zou het volgens de theorie dat de verrader in één post alle wolven noemde, nog steeds Mr. Mark kunnen zijn. (zou wel onvergeeflijk zijn .)
Ik zelf twijfel eigenlijk alleen niet aan LL. Die trekt nu wel foute conclusies, en komt veel minder sterk over dan in de beginfase, maar uit stemlijstjes behalve de laatste, eerdere opmerkingen en suggesties, speelwijze en dergelijke, blijkt toch wel dat hij geen wolf kan zijn.

Citaat:
Mijn enige conclusie is dat Wammus wel de wolf moet zijn. De andere sudoku-stemmers zijn speltechnisch gezien gewoon geen optie.
Ik heb het ganse spel nog eens doorgelezen, ook het eerste topic, en vind dan Heksjuh eigenlijk verdachter uit de hoek komen. Ben daarom erg benieuwd naar je redenatie!
__________________
In omnia paratus

Laatst gewijzigd op 10-09-2010 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 11:41
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Ik heb die gelijk spel veroorzaakt.
Wat bedoel je daarmee? Je hebt vast niet op jezelf gestemd en als je op heksjuh had gestemd, zou het gelijkspel zijn geweest tussen 3 mensen, dus ik neem aan dat je bedoelt dat je niet gestemd hebt..?
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 11:46
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik (lorelei) vind Mr Mark trouwens ook nog steeds verdacht, er is niets veranderd sinds mijn laatste post over hem en dat hij nu hoog in het lijstje van sudoku staat (als een van de eerste stemmers) kan betekenen dat-ie wilde proberen om mensen op sudoku mee te krijgen. Foutje in z'n tactiek toen het opeens gelijkspel bleek te worden?

Maar ik geloof dat Rationeel de kriebels krijgt bij Heksjuh, dus we moeten maar even overleggen wat we na de eetronde doen.

Overigens zijn hij en ik allebei vandaag en morgen nauwelijks thuis dus het zal ietwat stil worden van onze kant, maar we zullen morgen uiteraard wel stemmen
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 12:17
Verwijderd
Overigens vond ik het wel echt opvallend van Wammus dat hij geen gelijkspel wilde maken. Een ervaren speler als hij zou toch moeten begrijpen dat het juist geen gelijkspel zou worden en dat het alleen maar informatie zou opleveren. Alsof ie ineens een beetje bang werd om ontmaskerd te worden ofzo...? En zo had hij eerder al eens zo'n gekke n00bopmerking, die je van hem dus niet zou moeten verwachten, over dat de tovenaar misschien zichzelf beschermd had... Ik hoor nog steeds graag van LL waarom hij in zijn ogen speltechnisch de enige optie is.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Sudoku is een dorpeling. Zo is gebleken. Ik heb nooit geloofd dat zij een wolf was. Ze is een nieuweling in het spel. Dus het zogenaamde n00b gedrag wat bewust zou zijn geweest heb ik nooit in geloofd. QQ9XX staat niet onder Sudoku, en kan gezien de laatste stemrond eook geen wolf zijn. Hij noemt nu al meerdere personen die eigenlijk geen wolf kunnen zijn.



Dit is niet waar. Ik heb nog maar 1 keer mijn stem gewijzigd.




QQX99 heeft nooit in het verkeerde rijtje gestaan( fout nummer 2)

LL maakt wel heel veel fouten. En dat als ervaren speler..
Hmm.

Aan de ene kant twijfel ik aan hem omdat mijn gevoel ook zegt dat de wolf geen ervarenspeler is. Wat LL echter wel is.
Heel veel fouten? Ik heb me alleen vergist bij QQX99 en verder niet. Jij was het die de eerste stemronde de aanzet gaf om van RP af te gaan en jij was ook degene die daarna weer terug op RP ging. Maar goed, je bent niet meer verdacht voor mij, dus deze discussie is verder zinloos.
Wammus is op dit moment mijn enige verdachte gezien de afgelopen hangronde.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 12:52
Verwijderd
Maar vertel nu even waarom!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor nog steeds graag van LL waarom hij in zijn ogen speltechnisch de enige optie is.
Ik heb geen tijd om het uitgebreid uit te leggen op dit moment, maar als we alleen al kijken naar de laatste pagina. Daar stemt wammus op sudoku. Dit is het enige dat logisch is, hij verwacht namelijk dat toddish dat ook zou doen. Het is erg waarschijnlijk dat in het lijstje van 4 een wolf staat. Ik weet dat ik het zelf niet ben en heksjuh en Mr. Mark had ik eerder dit spel al uitgesloten van wolf zijn. Het is te onwaarschijnlijk dat zij wolf zijn en dus houd ik wammus over. Hij stemde ook pas als laatste op dingaantouwtje toen al vast stond dat die eruit ging en stemde ook niet op RP en was 1 van de losse stemmers. Opzich zit daar altijd wel een wolf tussen. Bovendien mis ik een beetje de uitgebreide analyse-posts die Wammus normaal als dorpeling maakt. Dat doet mij meer vermoeden dat hij wolf is.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 13:41
Verwijderd
Hm, toch voor een korte uitleg wel een heel overtuigende, moet ik zeggen. Ik ben bereid met je mee te gaan, ook dus omdat hij deze ronde het gelijkspel wilde tegengaan. En als ik eraan terugdenk; hij zat wel een paar keer goed met slechteriken (volgens mij heeft ie Sann en/of Sherlock al vroeg in het spel verdacht genoemd - zou ik even moet terugzoeken), maar dat was in het begin van het spel, en wolven weten natuurlijk ook niet wie verrader en heks zijn...
Hij is nu bovendien nog weinig actief, misschien omdat hij minder wil opvallen nu hij als enige wolf over is en iedere opmerking hem fataal kan zijn.

Ik weet alleen niet (meer) helemaal waarom je Mr Mark en heksjuh al had uitgesloten, maar dat hoor ik dan nog wel. Het is toch eerst eetronde
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 15:52
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik heb geen tijd om het uitgebreid uit te leggen op dit moment, maar als we alleen al kijken naar de laatste pagina. Daar stemt wammus op sudoku. Dit is het enige dat logisch is, hij verwacht namelijk dat toddish dat ook zou doen. Het is erg waarschijnlijk dat in het lijstje van 4 een wolf staat. Ik weet dat ik het zelf niet ben en heksjuh en Mr. Mark had ik eerder dit spel al uitgesloten van wolf zijn. Het is te onwaarschijnlijk dat zij wolf zijn en dus houd ik wammus over. Hij stemde ook pas als laatste op dingaantouwtje toen al vast stond dat die eruit ging en stemde ook niet op RP en was 1 van de losse stemmers. Opzich zit daar altijd wel een wolf tussen. Bovendien mis ik een beetje de uitgebreide analyse-posts die Wammus normaal als dorpeling maakt. Dat doet mij meer vermoeden dat hij wolf is.
Eigenlijk heb ik hier niet zoveel meer aan toe te voegen. Ik ben het wel met LL eens eigenlijk.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 20:31
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Heb ik iets gemist? is er na 5 uur niet meer gepost en geen uitslag?

is mijn internet dood?

Edit, het is niet dood. Ben benieuwd!
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 20:38
Verwijderd
Het is fijn voor de spelleider als er niet voor 10 uur gezeurd wordt om een uitslag Ik zeg het maar even, want ik weet hoe irritant dat is als je als spelleider ook gewoon een leven hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
De Kantine Weerwolfspel 72
Geel
500 05-09-2010 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.